بهترین سالن های کاشت ناخن در تهران

بهترین سالن های کاشت ناخن در تهران

بسیاری از خانم‌ها برای زیبایی بیشتر دست ها و داشتن ناخن های زیبا به کاشت ناخن روی می‌آورند. کاشت ناخن علاوه بر زیبایی برای افرادی که دارای ناخن های بد شکل هستند و یا عادت به جویدن دارند بسیار مناسب می باشد اما این روش خطرات و معایب خود را هم دارد که می‌تواند به سلامت ناخن های خود فرد هم آسیب وارد کند.

ما در این مقاله از کی برتره در مورد کاشت ناخن و بهترین سالن های کاشت ناخن در تهران صحبت می‌کنیم و معایب و عوارضی که ممکن است در اثر کاشت ناخن به وجود بیاید را بیان می کنیم.

سالن کاشت ناخن آلارا
1

سالن کاشت ناخن آرلا

این مرکز ۷ سال سابقه کار دارد و صدها مشتری از خدمات این سالن استفاده کرده و پیشنهاد آن را داده اند. در سالن کاشت ناخن آلا از مواد و لوازم آرایشی با کیفیت استفاده می شود و سلامت و تمیزی کاشت و ترمیم ناخن در اولویت قرار دارد، و همین هم باعث جلب رضایت مشتریان شده است.

بر اساس گفته مدیریت سالن در کاشت ترمیم ناخن فقط از مواد درجه یک و اصل استفاده می شود. خیلی از مشتریان این سالن اظهار نموده اند که هنگام اولین بار مراجعه به این سال متوجه تفاوت آن با دیگر سالن‌ها شده اند. برای اطمینان از کیفیت کار سالن کاشت ناخن می توانید عکس ها را در پیج اینستاگرام این سالن مشاهده نمایید. خدمات سالن کاشت ناخن آریا شامل موارد زیر می شود:

  • کاشت و ترمیم پودر
  • کاشت و ترمیم لمینت
  • کاشت و ترمیم ژل
  • کاور و کاشت قالب
  • مانیکور و پدیکور
  • کاشت گریم فرنچ داستر بیبی بومر
  • لاک ژل و طراحی
بیشتر بخوانید:   بهترین سالن کاشت مژه پیروزی
سالن زیبایی کلاریس غرب
2

سالن زیبایی گلاریس غرب

سالن زیبایی گلاریس غرب در شهرآرا قرار دارد و ارائه کننده جدیدترین خدمات زیبایی با کادر حرفه ای می باشد که بهترین خدمات را برای بانوان و نوعروسان خوش سلیقه ارائه می‌دهد.

در این سالن فضای کاملاً شیک و حرفه ای وجود دارد که  انواع خدمات آرایشی زیر ارائه داده می شود:

  • شینیون
  • ناخن
  • میکاپ
  • پدیکور
  • کوپ حرفه ای
  • ماساژ و اپیلاسیون

طراحی و کاشت ناخن در سالن زیبایی گلاریس غرب بدون آسیب به بافت ناخن شما و با استفاده از روغن های مخصوص به همراه صندلی ماساژ انجام میشود.

انواع طراحی ناخن همراه با نگین و گل چینی برای ایجاد طرح های زیبا در این سالن به مشتریان ارائه داده میشود.

سالن vip مهتاب
3

سالن VIP مهتاب

این سالن انواع خدمات کاشت ناخن و انواع دیزاین های دائمی و موقت را با جدیدترین متدهای روز دنیا در اختیار مشتریان قرار می دهد.

سالن vip مهتاب در سعادت آباد قرار دارد و انواع خدمات زیر را به مشتریان خود ارائه می دهد:

کاشت استند گلس

فول گلس

گلاشیر

کاشت اج

کاشت گریم

صدف سازی تخصصی

کاشت ماربل

کاشت هکاکی

کاشت تری دی

ژل جیلیش

کاشت بیبی بومر

مرکز خدمات کاشت ناخن پونه
4

مرکز کاشت ناخن پونه

در مرکز خدمات کاشت ناخن  پونه، خدمات کاشت ناخن به صورت کاملا تخصصی و حرفه ای ارائه می شود. و انواع کاشت پودر، گریم، دیزاین های زیر کاشت، ترمیم، لمینت، ژلیش، طراحی، مانیکور و پدیکور درمانی، پارافین تراپی و غیره را انجام می شود.

بیشتر بخوانید:   بهترین سالن های زیبایی وردآورد

کاشت ناخن در واقع به منظور پوشاندن عیوب ناخن انجام می شود برای مثال افرادی که ناخن های خود را می جوند یا ناخن های نافرم یا ناخن های خیلی شکننده دارند می توانند از خدمات کاشت ناخن بهره‌مند شوند . انواع کاشت  در مرکز خدمات ناخن پونه کامل به سلیقه مشتریان انجام می شود.

یکی از متداول ترین دلایلی که ممکن است باعث بروز قارچ در ناخن شود این است که هنگام کاشت ناخن هوا وجود داشته باشد که باعث رشد قارچ زیر ناخن می شود. با هر بار شستشوی دست بخار آب زیر مواد جمع  میشود و زیر کاشت همیشه مرطوب می ماند و رطوبت عامل اصلی قارچ و باکتری در ناخن است.

در مرکز خدمات ناخن پونه تمامی مراحل کاشت ناخن به صورت حرفه‌ای و تخصصی انجام میشود. برای  استفاده از خدمات مرکز خدمات ناخن پونه می توانید از طریق شماره تلفن های زیرا تماس حاصل نمایید.

بدون نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *