بهترین سالن های کاشت ناخن در نیاوران

  امروز  بهترین سالن های کاشت ناخن در تهران در محله نیاوران را به شما معرفی خواهیم کرد.

امروزه کاشت ناخن در بین خانم ها از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است و همه آنها به دنبال سالن‌هایی میگردند که به بهترین نحو ممکن کاشت ناخن را انجام دهد از این رو بسیار مهم است که کاشت ناخن را به صورت حرفه‌ای و درست یاد بگیرید. و همینطور یادگیری روش های به روز و جدید از جمله موارد مهمی می باشد که اکثر خانم ها به آن توجه ویژه ای می کنند. کاشت ناخن به روش های مختلفی صورت می گیرد اما در هر روش شما باید به فرم ناخن افراد توجه کنید که این در کار شما بسیار مهم می باشد .

 

مطالعه بیشتر: بهترین سالن های کاشت ناخن در تهران

کاشت و آموزش ناخن سالن پرل
1

خدمات کاشت و آموزش ناخن سالن پرل

سالن زیبای پرل با مدیریت سرکار خانم المیرا جلالی ارائه دهنده بهترین خدمات با رعایت تمامی پروتکل های بهداشتی با کادری حرفه ای و مجرب و باتجربه با ده سال سابقه کاری می باشد که این سالن از بهترین سالن های کاشت ناخن در نیاوران است که ارائه انواع خدمات ناخن با استفاده از بهترین متریال با بیش از ۱۰ سال سابقه کاری را انجام میدهد. این سالن خدمات آموزش کاشت ناخن مانند کاشت ناخن ژلی و کاشت ناخن پودری و کاشت ناخن هلویی و طراحی های به روز ناخن و آپدیت شدن ناخن کار ها و آشنایی آنها با مواد کاشت ناخن را انجام میدهد.

سالن زیبایی نیاوران
2

سالن زیبایی نیاوران

سالن زیبای نیاوران با مدیریت سرکار خانم بهار یامینی یکی از بهترین سالن های کاشت و آموزش کاشت ناخن می باشد . این سالن انواع کاشت ناخن به روش های مختلف که صورت می‌گیرد را آموزش می دهد. این سالن روش های مختلف کاشت ناخن مانند کاشت ناخن به روش ژله ای و کاشت ناخن پودری و کاشت ناخن بیبی بومر و کاشت ناخن با پودر و ژلیش ناخن و لمینت ناخن را آموزش می دهد.

بیشتر بخوانید:   بهترین پزشک های جراحی آب مروارید در تهران

و همینطور انواع طرح ها و طراحی های به روز دنیا به جدیدترین روش را آموزش می دهد. آموزش در این سالن به همراهم ترک بین المللی و فنی حرفه‌ای از سازمان فنی حرفه ای میباشد.

خدمات و آموزش تخصصی ناخن پریسا
3

سالن زیبایی پرلا خدمات و آموزش تخصصی ناخن پریسا

در سالن تخصصی ناخن پریسا خدمات و آموزش تخصصی ناخن زیر نظر مربی ارشد بین المللی خانم و پریسا عباسی می باشد همراه با ارائه مدرک فنی حرفه ای و DNW بین المللی همراه با کد رجستری. در این سالن خدمات کاشت ناخن از صفر تا صد آموزش داده میشود و امکان گذراندن دوره کارورزی زیر نظر استاد پریسا عباسی وجود دارد.

این سالن مواردی نظیر کاشت با پودر کاشت ناخن با ژل کاشت ناخن بیبی بومر و انواع طراحی های جدید و به روز ناخن و ژلیش ناخن و لمینت ناخن و آشنایی با انواع مواد و لاک های ژل و فرم دهی و سوهان کشی درست ناخن آموزش داده میشود.

آموزشگاه آرایشگری و کاشت ناخن الهه
4

آموزشگاه آرایشگری و کاشت ناخن الهه

آموزشگاه آرایشگری الهه مفتخر است انجام خدمات آموزش تمام های آرایشی و زیبایی و کاشت ناخن با بهره گیری از بهترین و با تجربه ترین اساتید رشته های آرایشی تا بهترین و بالاترین کیفیت خدمات و آموزش را به شما ارائه کند. تمامی روش هایی که یک ناخن کار حرفه ای باید برای انجام کار بداند و بلد باشد را یاد میگیرید و آموزش صفر تا صد کاشت ناخن از جمله کاشت آموزش کاشت پودر و ژلیش ناخن و کاشت ناخن قالبی و کاشت ناخن اکلیلی در کاشت ناخن بیبی بومر کاشت ناخن فرنچ یا فرنچ دائم را آموزش می بینید.

بیشتر بخوانید:   بهترین بیمارستان خصوصی تهران برای سرطان

همینطور کاشت ناخن موقت یا تیپ گذاری کاشت ناخن هلویی و کاشت گریم و کاشت سرامیک ناخن و کاشت گل خشک را یاد می‌گیرید.

آموزشگاه کاشت ناخن تهران وی آی پی
5

آموزشگاه کاشت ناخن آکادمی تهران وی آی پی

در دوره‌های آموزش کاشت ناخن در نیاوران  تهران تمام روش های کاشت ناخن آموزش داده میشود آموزش آشنایی با مواد اولیه و موارد ایمنی برای استفاده از مواد شیمیایی به هنرجوها را می توان نام برد و همینطور روش های متداول نیز به این شرح می باشد.  کاشت ناخن قالبی ، کاشت ناخن پودری ، کاشت ناخن ژله ای ، کاشت ناخن بیبی بومر، کاشت ناخن فرمر و کاشت ناخن هلویی. و روش های دیگر کاشت ناخن عبارت اند از: کاشت ناخن با پلی ژل کاسه ای ، کاشت ناخن مادر با استفاده از ژل یا مواد پودری.

ساعات کاری: شنبه تا پنج شنبه ۱۰ الی ۱۸ و جمعه تعطیل.

بدون نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *