بهترین سالن های کاشت ناخن در کرج

بهترین سالن های کاشت ناخن در کرج

بسیاری از خانم ها به زیبایی خود اهمیت زیادی می دهند و آن دسته از بانوانی که ناخن های زیبا و کشیده ای ندارند به دنبال راهی برای کاشت ناخن هستند تا بتوانند ناخن های خود را زیبا و چشم‌نواز کنند.

باید توسط تکنسین های متخصص و حرفه ای و زیر نظر متخصص پوست انجام شود تا در صورت بروز هر گونه حساسیت و علائم مشکوک که توسط متخصص شناسایی می‌شوند کاشت ناخن متوقف شود، زیرا برخی از مواد مورد استفاده در کاشت ناخن دوز شیمیایی بالایی دارند و می‌توانند به سلامت فرد آسیب وارد کند.

روش های مختلفی انجام می شود که هر یک از این روش برای افراد متفاوتی مناسب است .با ما در کی برتره همراه باشید.

کاشت ناخن شیما در کرج
1

کاشت ناخن شیما در کرج

سالن کاشت  ناخن شیما در کرج ارائه دهنده خدمات کاشت ناخن به صورت کاملا حرفه ای و تخصصی می باشد. ناخن های تمیز و سالم و تا حدودی بلند یکی از مرتبه زیبایی و جلوه بیشتر در نزد خانم ها می باشد. ناخن های سالم به ویژگی های هر فرد به طور ژنتیکی و ارثی و همچنین تغذیه وابسته می باشد.

به همین دلیل است که کاشت ناخن در چند سال اخیر در سراسر کشور گسترش پیدا کرده است و تقریباً با استقبال زیادی مواجه شده است.

از جمله ویژگی های سالن شیما در کرج می توان به موارد زیر اشاره نمود:

در این سالن از ناخن کار های حرفه ای، با سلیقه، ماهر، با تجربه و صبور استفاده می شود. متاسفانه امروز افراد بی تجربه ای که مدعی کاشت ناخن ها با قیمت پایین تر هستند ، این افراد می‌توانند به ناخن‌های شما آسیب وارد کنند.

بیشتر بخوانید:   بهترین سالن های زیبایی گوهردشت کرج

استفاده متریال و مواد درجه یک و باکیفیت یکی از مولفه های  مهمی است که یک سالن ناخن نمونه باید دارا باشد. استفاده از مواد فیک و تقلبی شاید در ظاهر چیزی از مواد اصلی کم نداشته باشد اما به مرور باعث آسیب به سلول‌های پوست و ناخن می شوند. و می توانند عامل بیماری محسوب شوند. دوام و ماندگاری ناخن های کاشته شده را کاهش می دهند.

ناخن کار حرفه ای همیشه خود را در معرض آموزش و یادگیری قرار میدهد و با متد روز دنیا پیش می رود. در مرکز کاشت ناخن شیما از متدهای روز استفاده می شود. و متناسب با سلیقه افراد انواع کاشت ناخن با روش های گوناگون و متنوع انجام می شود.

اگر شما به دنبال سالن ناخن در کرج به ظاهر و آراستگی فرد ناخن کار و همچنین محیط و اهمیت و فضای کار و برای شما اطمینان برای شما مهم است کار درستی انجام می دهید،زیرا کاشت ناخن به دلیل تماس با سطح ناخن و احتیاط هایی که باید هنگام کاشت انجام شود تا مانع از تجمع و رشد باکتری و قارچ در زیر ناخن اهمیت  بالایی دارد. محیط خفه و بسته و عدم رعایت نکات بهداشتی می‌تواند زنگ هشدار جدی برای شما باشد.

یک سالن ناخن حرفه ای باید از تاپ کات های مناسب و باکیفیت استفاده کند زیرا سبب می‌شوند که طراحی ناخن دوام و ماندگاری طولانی تری داشته باشد. کیفیت بالا در طراحی و کاشت ناخن تنها گزینه مطلوب مشتری نیست برخورد مناسب خونگرم و مهربان و همچنین کمک کردن به مشتری برای پوشیدن لباس آماده شدن و بعد از اتمام کار، میتواند گزینه هایی باشد که شما را در مراجعه بعدی به این سالن ترغیب  می کند. ویژگی های سالن ناخن حرفه ای که در بالا برای شما بیان کردیم می تواند به شما در انتخاب سالن زیبایی ما را برای کاشت ناخن راهنمایی کند.

بیشتر بخوانید:   بهترین مدارس غیرانتفاعی پسرانه کرج
مرکز کاشت ناخن آناهید
2

مرکز کاشت ناخن آناهید در کرج

مرکز کاشت ناخن آناهید در کرج  مدیریت خانم نجابت مربی سازمان فنی و حرفه ای به عنوان یکی از بهترین مراکز تخصصی زیبایی در کرج و تهران آماده ارائه با کیفیت ترین خدمات به مشتریان خود است.

از دیگر مراکز کاشت ناخن در کرج می توان به موارد زیر اشاره نمود:

مرکز تخصصی ناخن نینوک تواضع

آدرس:  ابتدای مطهری فلکه اول گوهردشت جنب بانک سرمایه ساختمان پاناسونیک طبقه ۵ واحد ۱۱

شماره تماس:

۰۲۶۳۴۴۸۹۱۵۵

۰۹۳۵۴۸۶۸۶۶۱

شهرزاد ناخن

آدرس: گوهردشت

شماره تلفن:

۰۲۶۳۴۳۰۱۵۰۵

۰۹۳۰۲۰۶۵۲۵۶

آیا کاشت ناخن سرطان زاست

آیا کاشت ناخن سرطان زا است؟

آیا کاشت ناخن باعث خطر ابتلا به سرطان می‌شود؛استفاده از اشعه uv برای سفت کردن پودر ژله روی ناخن ممکن است موجب ابتلای فرد به سرطان پوست شود، بنابراین لازم است تمام کسانی که کاشت ناخن انجام می‌دهند زیر نظر متخصص پوست این کار را انجام دهند تا با بروز هرگونه علائم مشکوک کاشت ناخن را متوقف نمایند.

کلام آخر

همانطور که گفتیم کاشت ناخن می تواند عوارضی برای خود مشتری و همچنین آرایشگر به دنبال داشته باشد؛ استفاده از مواد مرغوب و باکیفیت که دوز شیمیایی آن ها بسیار محدود است از عوارض کاشت ناخن  جلوگیری  می کند. برای کاشت ناخن به افرادی که دارای تخصص و تجربه هستند مراجعه کنید تا خیالتان از بابت عوارض آن راحت باشد.

اگر ناخن های کشیده و زیبایی دارید توصیه می شود که به دنبال کاشت ناخن نباشید ناخن های کاشته شده موقت هستند و نیاز به حساسیت و مراقبت بالایی دارند.

بیشتر بخوانید:   بهترین مهدکودک های کرج

بدون نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *