بهترین سالن پاکسازی پوست تهرانپارس

از آن جایی که همه ی ماها ساعات زیادی از روز را در معرض گرد و غبار و آلودگی قرار می گیریم پوستمان به مرور شادابی خود را از دست می دهد و مسدود شدن منافذ موجب کدر شدن و پژمرده شدن پوست می شود به همین دلیل پاک سازی پوست یکی از ضروری ترین کار هایی است که هر خانم و یا آقایی به آن نیاز دارد اما از آن جایی که خانم ها اهمیت بسیار زیادی به پوست خود می دهند معمولا به دنبال بهترین سالن ها برای انجام پاک سازی هستند به همین دلیل ما امروز این جا هستیم تا شما را با بهترین سالن های پاک سازی پوست در تهران پارس آشنا کنیم اگر مایل هستید بهترین و تخصصی ترین سالن ها را پیدا کنید ما را تا پایان این مقاله از کی برتره همراهی کنید.

سالن پاک سازی آسمان
1

سالن پاکسازی آسمان

به جرات می توان گفت که سالن آسمان یکی از بهترین سالن های پاک سازی تهران پارس است که پاکیزگی و طراوت را به شما می بخشد. از خدمات عالی این سالن می توانیم به تمیز کردن عمقی پوست، آبرسانی و ماساژ پوست اشاره کنیم.  لازم به ذکر است که در این سالن فنون بسیار زیادی مثل استفاده از صابون های مخصوص، جت هیدروژل دار، لوله کشیدگان و لایه بردار های شیمیایی به کار می رود و شما بعد از پاک سازی احساس سبکی می کنید.  باید خدمتتان عرض کنیم که قبل از انجام پاک سازی حتما با متخصصان این سالن مشورت کنید تا نکات مهم را برای شما بازگو کنند. شما می توانید برای دریافت نوبت از این سالن با شماره ۰۹۱۰۴۲۵۴۷۰۶ تماس بگیرید و سپس به آدرس تهران پارس شرقی،  کمی بالا تر از میدان شاهد، تالار امیران، طبقه سوم مراجعه کنید.

بیشتر بخوانید:   بهترین مراکز کاردرمانی کودکان تهران
سالن پاک سازی ستاره
2

سالن پاک سازی ستاره

سالن پاک سازی ستاره از دیگر سالن های موفق و عالی در تهران پارس است که هر ماه میزبان خانم هایی است که سلامت و شادابی پوست خود اهمیت می دهند.  شایان به ذکر است که در این سالن تمام خدمات مثل لایه برداری، پاک سازی، استفاده از ماسک و به کار بردن دستگاه ها با توجه نوع پوستتان انجام می شود تا شما به بهترین نتیجه ی ممکن برسید. شایان به ذکر است که مراحل کار در این سالن شامل موارد زیر است:

  • مشاوره متناسب با نوع پوست
  • پاک سازی اولیه
  • لایه برداری و خارج کردن دونه های سر سیاه روی بینی
  • پاک سازی ثانویه
  • ماساژ صورت
  • ماسک درمانی و زیبایی
  • کار با دستگاه
سالن پاکسازی پوست هانا
3

سالن پاکسازی پوست هانا

سالن پاک سازی هانا یکی دیگر از بهترین سالن های پاک سازی تهران پارس است که کاملا حرفه ای و تخصصی فیشیال پوست را انجام می دهد. لازم است بدانید که خدمات این سالن به وسیله ی دستگاه های پیشرفته و کرم ها، ماسک های گیاهی و اسکراپ گیاهی انجام می شود و شما بعد از یک بار پاک سازی شاهد از بین رفتن جوش های سر سیاه و سر سفید خواهید بود. شما می توانید برای کسب اطلاعات بیش تر و رزرو نوبت با شماره ی ۰۲۱۷۷۸۸۹۳۷۰ تماس بگیرید و بعد از هماهنگی های لازم به آدرس تهران پارس،  خیابان تیر انداز، بین فلکه های دوم و سوم نبش خیابان ۱۹۰ شرقی پلاک ۳۴۱ طبقه سوم مراجعه کنید.

سالن پاکسازی سالومه
4

سالن پاکسازی سالومه

سالن سالومه با تیم بسیار حرفه ای که دارد می توانند لایه های مرده، سم ها و چربی ها را از روی پوستتان پاک کنند و به جوان سازی پوست شما کمک کنند.  شایان به ذکر است که  در این سالن از روش های مثل استفاده از گچ، ژل و مواد دیگری  استفاده می شود. علاوه بر این ها باید اضافه کنیم که این سالن ار دستگاه های خاص و لامپ های هالوژنی استفاده می کند تا شما را به بهترین نتیجه ی ممکن برساند.  اگر قصد پاک سازی پوست در سالن سالومه را دارید بهتر است با شماره های ۰۲۱۷۷۷۳۲۱۷۵ یا ۰۲۱۷۷۷۳۲۱۷۶ تماس بگیرید و بعد از دریافت نوبت به آدرس تهران پارس،  فلکه دوم،  خیابان فرجام بین عادل و زرین پلاک ۷۴ مراجعه کنید

بیشتر بخوانید:   بهترین رستوران های غذای چینی
سالن پاکسازی پوست رزصورتی
5

سالن پاکسازی پوست رزصورتی

اگر به دنبال بهترین سالن برای پاک سازی پوست در تهران پارس هستید ما به شما توصیه می کنیم که به سالن رز صورتی مراجعه کنید؛ لازم به ذکر است که پاک سازی پوست باید به صورت مرتب انجام شود تا وضعیت پوست شما بهبود پیدا کند. این کلینیک از تجهیزات عالی و محصولات مناسب استفاده می کند تا تمام آلودگی های روی پوستتان از بین برود و یک پوست تمیز و سالم داشته باشید.  قبل از مراجعه به این سالن نیز می توانید در صفحه ی اینستاگرام سالن کار های مربوط به پاک سازی را تماشا کنید و بعد از آن با یکی از شماره های  ۰۲۱۷۷۷۲۹۱۴۹ یا ۰۹۱۹۰۳۳۲۶۳۶  و سپس به آدرس تهران پارس فلکه اول مراجعه کنید.

سالن پاکسازی نقره نگار
6

سالن پاکسازی نقره نگار

اگر از جای جوش های سر سیاه خود خسته شده اید و مدتی است متوجه ی چین و چروک هایی در پوست خود شده اید با سالن نقره نگار تماس بگیرید و برای نزدیک ترین زمان نوبت بگیرید. سالن نقره نگار نیز یکی از قدیمی ترین و بهترین سالن های پاک سازی تهران پارس است که چندین سال است در زمینه ی فیشیال و پاک سازی فعالیت می کند . علاوه بر این ها باید اضافه کنیم که تجهیزات این سالن بسیار عالی است و شما بعد از مراجعه به این سالن قطعا متوجه ی تفاوت آن با سالن های دیگر می شوید. اگر مایل هستید به این سالن مراجعه کنید ابتدا با شماره های ۰۹۳۵۴۸۶۰۳۹۴ یا ۰۲۱۷۷۷۴۵۲۳۹ تماس بگیرید و بعد از انجام هماهنگی ها به آدرس تهران پارس،  خیابان ۱۴۲ شرقی کنار پاساژ سپید پلاک پلاک ۶۰ مراجعه کنید . لازم به ذکر است که ما تا به این جا تعدادی از بهترین سالن های پاک سازی در تهران پارس را به شما معرفی کردیم شما می توانید با توجه به موقعیت مکانی خود یکی از این سالن ها را انتخاب کنید .

بیشتر بخوانید:   بهترین سالن های پاکسازی پوست در صادقیه

بدون نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *