بهترین سالن کاشت مژه در تهرانپارس

همان گونه که می دانید اکستنشن و کاشت مژه یکی از رایج ترین کار ها است که توسط خانم ها انجام می شود تا مژه های خود را پر پشت تر کنند و به چشم های خود یک حالت زیبا تر ببخشند. چنان چه مایل هستید استفاده از ریمل، خط چشم و سایه را کم‌ تر کنید و روزانه چندین ساعت از وقت خود را صرف آرایش کردن نکنید بهتر است کاشت مژه ی دائم و یا موقت را انجام دهید.  از آن جایی که مژه های مصنوعی به صورت تک تک لابه لای مژه های طبیعی خود فرد قرار می گیرد چشم های شما یک ظاهر کاملا طبیعی و عالی به خود می گیرد و چشمان شما گیرا تر می شود. چنان چه ساکن تهران پارس هستید و به دنبال بهترین سالن کاشت مژه در تهران پارس هستید چند دقیقه از وقت خود را در اختیار ما قرار دهید تا در این مقاله از کی برتره شما را با بهترین سالن های این‌ منطقه آشنا کنیم.

سالن زیبایی نقره نگار
1

سالن زیبایی نقره نگار

سالن نقره نگار یکی از حرفه ای ترین و بهترین سالن های کاشت مژه در تهران پارس است که با استفاده از جدید ترین روش ها و با تجهیزات حرفه ای به مشتری های خود خدمات ارائه می دهد.  لازم به ذکر است که خدمات این سالن شامل کاشت مژه کلاسیک، گربه ای، والیوم، خورشیدی،  3D و غیره است.  در رابطه با بهداشت کار نیز باید خدمتتان عرض کنیم که پرسنل این سالن تمام تلاش خود را می کنند تا بستر مناسبی را برای کار آماده کنند و تمام ابزار های خود را بعد از استفاده ضد عفونی کنند تا هیچ گونه آلودگی به مشتری های خود انتقال ندهند.  برای رفتن به این سالن ابتدا باید با شماره های ۰۹۳۵۴۸۶۰۳۹۴ یا ۰۲۱۷۷۷۴۵۲۳۹ تماس بگیرید و سپس به آدرس فلکه اول تهران پارس خیابان ۱۴۲ شرقی کنار پاساژ سپید پلاک ۶۰ مراجعه کنید.

بیشتر بخوانید:   بهترین سالن های میکروبیلدینگ در تجریش
سالن کاشت مژه ری را
2

سالن کاشت مژه ری را

اگر به دنبال بهترین سالن کاشت مژه در تهران پارس هستید که چشم های خود را به زیبا ترین شکل ممکن آراسته کنید ما سالن ری را به شما پیشنهاد می کنیم؛ این سالن نه تنها خدمات بسیار متنوع و به روزی را به مشتری های خود ارائه می دهد بلکه از مواد و متریال بسیار با کیفیت و درجه یک استفاده می کند تا مژه های مشتری بعد از کاشت آسیب نبیند و یا این که ریزش نداشته باشد.  یکی دیگر از ویژگی های این سالن تجربه و مهارت پرسنل است که با استفاده از تکنیک های روز و کاملا حرفه ای کار شما را انجام می دهند. برای دریافت خدمات از این سالن باید با شماره های ۰۹۱۲۹۲۳۸۳۲۲۳ یا ۰۲۱۷۱۰۵۷۵۲۱ تماس بگیرید و بعد از انجام هماهنگی های لازم به آدرس فلکه اول  تهران پارس رشید جنوبی مقابل بانک شهر پلاک ۸۴ مراجعه کنید.

سالن کاشت مژه مهناز عبدالوند
3

سالن کاشت مژه مهناز عبدالوند

سالن مهناز عبدالوند یکی از حرفه ای ترین و بهترین سالن های کاشت مژه در تهران پارس است و معمولا انتخاب اول خانم های سخت پسند تهرانی است . کادر این سالن با تکنیک های جدیدی مثل کاشت مژه به روش گلوله،  روش تک به تک و روش نخ استفاده می کند. علاوه بر این باید اضافه کنیم که در این سالن طرح های مختلفی روی مژه های فرد پیاده می شود. شما در کنار خدمات مژه می توانید خدمات دیگری هم چون پاک سازی و جوان سازی پوست،  لمیناتور لب، میکروبلیدینگ و غیره را در این سالن انجام دهید و از کیفیت بالای کار لذت ببرید. برای رزرو نوبت در این سالن باید با شماره های ۰۲۱۷۷۰۵۱۱۰۵ و یا ۰۹۳۹۳۲۳۸۰۴۲ تماس بگیرید و سپس به آدرس تهران پارس، بلوار استقلال ،خیابان صاحب الزمان جنوبی، میان بوستان دوم و سوم پلاک ۳۱ مراجعه کنید.

بیشتر بخوانید:   آموزشگاه رنگ مو در زعفرانیه
سالن کاشت مژه گل گیس
4

سالن کاشت مژه گل گیس

سالن مژه گل گیس یکی از بهترین سالن های مژه در تهران پارس است که سعی می کند خدمات بسیار با کیفیتی را به مشتری های خود ارائه دهد. این سالن در لاین های بسیار زیادی کاشت مژه انجام می دهد. این سالن در لاین مراقبت و نگه داری نیز فعالیت می کند و  شما می توانید با خیال راحت به این سالن مراجعه کنید.  رعایت بهداشت از دیگر ویژگی های بارز این سالن به حساب می آید.  چنان چه مایل هستید به این سالن مراجعه کنید باید با شماره های ۰۲۱۷۷۷۳۰۷۷۶ یا ۰۹۱۰۱۳۷۲۰۵۱ تماس بگیرید و بعد از رزرو نوبت به آدرس تهران پارس،اتوبان باقری،  قاسم سلیمانی شرق، بین آهنی آمینه و گلشنی  پلاک ۲۰۱ مراجعه کنید.

سالن کاشت مژه سیملی بیوتی
5

سالن کاشت مژه سیملی بیوتی

سالن سیملی بیوتی یک سالن به نام در تهران پارس است  که خدمات بسیار متنوعی دارد.‌کاشت مژه به صورت حرفه ای و دقیق یکی از خدمات این سالن است ؛ شایان ذکر است که شما می توانید با توجه به حالت چشم های خود و سلیقه ای که دارید یک مدل مژه را انتخاب کنید.  باید خدمتتان عرض کنیم که لولب گیری نیز یکی دیگر از خدمات این سالن محسوب می شود و به شما کمک می کند تا مژه های خود را بلند تر و پر پشت تر کنید.  اگر مژه هایتان از بین رفته است و یا این که ضعیف شده اند می توانید با پروتز مژه در این سالن  این مشکل را از بین ببرید.  برای هماهنگی های لازم باید با شماره های ۰۲۱۷۷۸۷۲۰۸۸ یا ۰۹۹۰۴۰۴۰۵۶۴  تماس بگیرید و سپس به آدرس تهران پارس،  مقداری بالا تر از میدان پروین، نبش کوچه  خدا بنده ، ساختمان تالار امیران پلاک ۲۸۶ مراجعه کنید.

بیشتر بخوانید:   بهترین سالن کاشت مژه پیروزی
سالن کاشت مژه گل رخ
6

سالن کاشت مژه گل رخ

اگر ساکن تهران پارس باشید قطعا بار ها و بارها نام سالن گل رخ را شنیده اید و یا این که به این سالن مراجعه کرده اید. این سالن تمام خدمات خود را طبق آخرین روش های روز و با استفاده از بهترین مواد انجام می دهد و این مسئله موجب رضایت مشتریان این سالن شده است. برای دریافت خدمات از این سالن می توانید با شماره ۰۲۱۷۷۷۲۱۴۵۹ یا ۰۹۱۲۵۰۴۰۳۳۲تماس بگیرید و سپس بعد از دریافت نوبت در زمان مقرر به آدرس پایین تر از فلکه اول تهران پارس، بین خیابان ۱۳۶ و ۱۳۸ غربی کنار فروشگاه ویوان مراجعه کنید.

بدون نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *