بهترین سینماهای ترکیه

همیشه دیدن فیلم ها در سینما بسیار هیجان انگیز تر از دیدن فیلم در خانه می باشد به همین دلیل است که بسیاری از ما برای دیدن فیلم ها به سینما می رویم. به دلیل نمایش داده نشدن فیلم های بین المللی بسیاری از افرادی که به مسافرت می روند ممکن است بخواهند به سینما بروند و فیلم های معروف آن کشور را تماشا کنند.

ترکیه یکی از کشورهایی است که بسیاری از مردم ما سالانه به آن کشور مسافرت می کنند ما در این مقاله از کی برتره برخی از بهترین سینماهای ترکیه را برای شما معرفی خواهیم کرد تا اگر به این کشور مسافرت می کنید بتوانید به این سینما ها مراجعه کنید و فیلم های آن کشور را تماشا کنید و لذت ببرید.

cinemaximum
1

cinemaximum

این سینما بدون قرار دادن ترتیب بهترین سینماهای ترکیه و عالی ترین مجموعه سینمایی در استانبول و کل کشور ترکیه می باشد و شما می توانید سالن های سینمای بسیار بزرگ آن را نه تنها در شهر استانبول بلکه در دیگر بخش ها و شهرهای کشور ترکیه نیز مشاهده کنید.

هر کدام از مجموعه های این سینما دارای چند سالن مختلف و بزرگ می باشد که فیلم های روز دنیا را با کیفیت بالا در سالن های بسیار عالی و مجهز به نمایش میگذارند فیلم هایی که در این بخش به نمایش گذاشته می شود دارای زبان اصلی و زیرنویس ترکی می باشد این سینما در چندین مرکز خرید بزرگ ترکیه نیز قرار دارد. ‏این مجموعه سینمای سه بعدی را نیز دارا می باشد و تقریباً در تمام مجموعه های سینمایی این برند میتوانید سالنهای وی آی پی را نیز پیدا کنید.

بیشتر بخوانید:   بهترین مکان تفریحی ترکیه
cinetech
2

cinetech

 یکی دیگر از بهترین مجموعه های سینمایی در کشور ترکیه که بسیار معروف می باشد و در شهر استانبول قرار دارد این مجموعه سینمایی است به شما پیشنهاد می شود که اگر می خواهید در این مجموعه فیلمی را تماشا کنید در مرکز خرید استانبول به این سینما بروید و آنجا را برای دیدن فیلم انتخاب کنید این سینما دارای سالن های وی آی پی و بخش های متنوع دیگر می باشد که تمامی فیلم هایی که در این سینما پخش می‌شود دارای کیفیت بسیار عالی میباشد و سالن‌های سینما بسیار بزرگ میباشد.

شما در این سینما می توانید تمامی فیلمهای شما در این سینما می توانید تمامی فیلم های  روز دنیا را تماشا کنید و لذت ببرید.

cinema pink
3

cinema pink

جالب است بدانید که کشور ترکیه از لحاظ برند های معتبر پخش فیلم ها و مجموعه های سینمایی هیچ چیزی کم ندارد و جز بهترین ها میباشد این مجموعه سینمایی نیز یکی دیگر از بهترین سینماهای ترکیه به حساب می‌آید که افراد بسیار زیادی برای تماس کردن فیلم ها به این مجموعه مراجعه می کنند. در این مجموعه سینمایی تمام فیلم های روز دنیا و فیلم های ترکی و فیلم های اروپایی با زبان اصلی و زیرنویس ترکی پخش می شود و شما می توانید از تماشای این فیلم ها لذت ببرید این فیلم ها با عالی ترین و بالاترین کیفیت به نمایش گذاشته می شوند.

cinetime
4

cinetime

این مجموعه سینمایی به بزرگی برندهای قبلی که گفته شد نمی باشد اما به جرات می توان گفت یکی دیگر از بهترین مجموعه های سینمایی در ترکیه می باشد که افراد زیادی برای تماشای فیلم ها به این مجموعه می روند این مجموعه استانداردهای کافی و بالایی را دارد و جز بهترین سینماهای ترکیه محسوب می شود این مجموعه سینمایی دارای ۱۰سال مختلف میباشد که شامل پرده های دو بعدی و سه بعدی می باشد در این مجموعه سینمایی مانند قبلی ها که گفته شد فیلم ها به زبان اصلی و با زیرنویس ترکی به نمایش گذاشته می شود

بیشتر بخوانید:   بهترین هتل های میدان تکسیم
sinebu
5

sinebu

این مجموعه یکی از معروف ترین و بهترین مکان ها برای افرادی باشد که به سینما و تماشای فیلم ها علاقه دارند این مجموعه سینمایی در شهر استانبول واقع شده است و یکی از بهترین مجموعه های سینمایی در شهر استانبول به شمار می‌آید لحظه کسی گفته شود این مکان در واقع یک دانشگاه سینما می باشد که مجموعه سینمایی در آن ساخته شده است و در طول هفته ۴ روز فیلم های مختلف را به نمایش میگذارند این چهار سال فیلم های مختلف از کشور ترکیه و دیگر کشورها را با زبان اصلی و زیرنویس ترکی پخش می کنند.

kadikoy sinemasi
6

kadikoy sinemasi

این سینما قبلا به اسم Rexx cinema  شناخته می شد و یکی از مکان هایی در استانبول می باشد که افرادی که به سینما علاقه مند هستند و علاقه مند به شاهکارهای هنر هفتم هستند قطعاً در این سینما به تماشای فیلم هم می پردازند در این سینما برخلاف سالن ها و سینما های قبلی که گفته شد فیلمهای روز دنیا به نمایش گذاشته نمی‌شود و شاهکارها و هنرهای سینمایی در سال های گذشته و سال های متفاوت به نمایش گذاشته می شود.

Tim
7

Tim

سلام های مجموعه Tim  غمگین مخصوص پخش کردن فیلم می باشند اما سالن های دو بعدی و سه بعدی خوبی برای نمایش فیلم ها ساخته شده است که فیلم های ترکی و عنوان ها و فیلم های روز در آن پخش می شود اگر شما طرفدار فیلم های ترکی می باشید حتماً به این مجموعه مراجعه کنید زیرا فیلم های ترکیبی بیشتری نسبت به دیگر سینماهایی که معرفی شد به مدت طولانی تر در این سینما به نمایش گذاشته می شود.

بیشتر بخوانید:   بهترین پارک های آبی ترکیه
cinemapink profilo
8

cinemapink profilo

این مرکز سینمایی در مرکز خرید profilo قرار دارد و دارای هفت سال آن میباشد که مجموعه ۷۶۰ صندلی را دارا می باشد در سالن های آن از سیستم های صوتی بسیار عالی استفاده می شود و فیلم هایی که در این سینما به نمایش گذاشته می شود با کیفیت بسیار عالی می باشد سینما به دلیل موقعیت مرکزی خود که در مرکز خرید قرار دارد به عنوان یکی از بهترین سینماهای ترکیه به حساب می آید.

بدون نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *