بهترین شامپوها برای موی کاشت شده

از آن جایی که ریشه های مو بعد از کاشت مو ضعیف می شوند باید شامپو های مناسبی انتخاب کنید.  چنان چه شما نیز به تازگی مو های خود را کاشته اید و به دنبال بهترین شامپوها برای موی کاشت شده هستید ما را تا پایان این مقاله همراهی کنید تا بهترین شامپو های بازار را به شما معرفی کنیم.  شامپو ژاک آندرل یکی از بهترین شامپو هایی است که می توانید برای موهای خود استفاده کنید.

این شامپو می تواند چربی مو و ph کف را تنظیم و کنترل کند و از ریزش مو جلوگیری می کند.  قطعا شما نیز بعد از جراحی دچار التهاب و خارش شده اید و یا این که بعد از جراحی آن را احساس می کنید این شامپو می تواند این خارش و التهاب را کم می کند . علاوه بر این ها باید اضافه کنیم که این شامپو دارای ویتامین A ,E و روغن آرگان است که می تواند منجر به رشد مو شود .

از دیگر ترکیبات این شامپو می توانیم به آلانتوئین و تتراپپتید ها اشاره کنیم که درد بعد از کاشت را کم می کند.  بیوپپتید آن نیز ریشه و فولیکول مو را تقویت می کند.  سنتلا اسیاتیکای آن نیز درصد ابتلا به عفونت را کم می کند.

شامپو سریتا

این شامپو نیز ترکیبات مختلفی مثل کافئین ، آمینکسیل، ساوپالمیتو و آلانتوئین است که هر کدام از آن ها یک نقش بسیار مهم و پر رنگ دارد. در ادامه به تمام ترکیبات این شامپو خواهیم پرداخت.

بهترین شامپوها برای موی کاشت شده

  • کافئین: لازم به ذکر است که کافئین می تواند مقدار زیادی از ریزش مو جلوگیری کند و چنان چه به طور منظم از این شامپو استفاده کنید عصاره ی کافئین می تواند موجب رشد مجدد مو ها شود.
  • آمینکسیل: آمینکسیل ها شکل دیگری از ماینوکسیدیل است که از ریزش مو جلوگیری می کند.
  • سایوپالمتو: این عصاره نیز به رشد مو و جلوگیری از ریزش مو کمک می کند.
  • عصاره چایی سبز: این عصاره ضد خارش و التهاب  و هم چنین ضد عفونت است  یعنی دیگر لازم نیست بعد از کاشت نگران عفونت های احتمالی باشید. البته این عصاره می تواند از شوره نیز جلوگیری کند.
  • ریشه بابا آدم: ریشه بابا آدم ضد قارچ، ضد باکتری و ضد التهاب است و می تواند یک تقویت کننده اصلی برای موهای کاشت شده ی شما باشد.  البته که از چوب شدن مو نیز جلوگیری می کند.
بیشتر بخوانید:   بهترین ریمل های رنگی

شامپو پالمینکس اویدرم

شامپو فوم مخصوص موهای کاشت شده ی اویدرم یکی دیگر از بهترین شامپوها برای موی کاشت شده  است که موجب محکم تر شدن مو ها می شود. این شامپو حتی می تواند از ریزش موهای ارثی و طاسی جلوگیری کند و خارش و التهاب بعد از جراحی را به حداقل ممکن برساند.

این شامپو علاوه بر این ها می تواند ترشح غدد چربی که کف سر هستند و PH سر را کنترل کند . در ادامه ترکیبات این شامپو را بررسی می کنیم.

  • محلول آمینکسل: همان گونه که در بخش قبل اشاره کردیم آمینکسل یک شکل دیگر از ماینوکسیدیل است که به مو ها اجازه ریختن نمی دهد.
  • محلول آناگین: این محلول نیز می تواند اندازه چربی های کف سر را کنترل کند و در اندازه ای آن ها تعادل برقرار کند و هم چنین از ریزش مو ها جلوگیری می کند.
  • عصاره کافئین: این عصاره نه تنها می تواند ریزش مو را کنترل کند بلکه بعد از استفاده ی منظم می تواند موجب رشد مجدد مو ها شود.

شامپو وچه مناسب موهای کاشت شده

این شامپو یکی دیگر از بهترین شامپوها برای موی کاشت شده  است و یک فرمولاسیون ملایم و عالی دارد که عوارض کاشت مو را کم کند و رشد مو های تازه کاشته شده را بالا می برد و به تقویت آن ها کمک می کند .

اگر بعد از جراحی کف سرتان زخم شد و یا این که دچار خارش شدید می توانید از این شامپو استفاده کنید تا به بهترین نتیجه ی ممکن برسید.  البته باید اضافه کنیم که این شامپو خاصیت های دیگری مثل ضد باکتری و ضد قارچ است و از ایجاد عفونت و شور نیز جلوگیری می کند .

بیشتر بخوانید:   بهترین پالت سایه برای چشم قهوه ای

بهترین شامپوها برای موی کاشت شده

  • ویتامین سی: این ویتامین می تواند زخم های ناشی از جراحی را درمان کند.
  • عصاره درخت چای: عصاره چای می تواند مشکل شوره سر شما را از بین ببرد و چربی کف سر را نیز کنترل کند.
  • بیوتین: قطعا می دانید که بیوتین چه قدر برای مو مهم است ؛ بیوتین می تواند موجب افزایش رشد مو های تازه کاشته شده و تقویت فولیکول مو شود.
  • گیاه بابا آدم: عصاره ی گیاه بابا آدم نیز می تواند از ایجاد قارچ و باکتری جلوگیری می کند و موجب تقویت مو و هم چنین نرم شدن مو می شود.
  • گیاه آب بشقابی: این گیاه داخل شامپو نیز می تواند شما را از شر خارش، قرمزی و سوزش بعد از عمل راحت کند. البته این شامپو دارای ویتامین های دیگری مثل ویتامین A  و B 5   و روغن ارگان است.

شامپو ایمپلنت برای موهای کاشت شده درمالیفت مدل Vita –  plant

این شامپو نیز یک شامپوی بدون سولفات و پارابن است که برای موهای کاشت شده طراحی شده است همچنین یکی دیگر از بهترین شامپوها برای موی کاشت شده  است و می تواند رطوبت لازم را به کف سر شما ببخشد تا خشکی پوست از بین ببرد.  این شامپو می تواند موجب تقویت فولیکول های مو و افزایش خون رسانی به سر و رشد مو های جدید می شود.

عصاره های مختلفی مثل عصاره ی بابونه در این شامپو وجود دارد که در کنار دیگر ترکیبات داخل شامپو موجب کاهش التهاب ، خارش و سوزش سر شما می شود.

شامپو اسکالپیا مدل  SCALP FORT +

 این شامپو برای موهای شکننده و حساس طراحی شده است و یکی دیگر از بهترین شامپوها برای موی کاشت شده  است که برای مو های کراتین شده و کاشته شده بهترین انتخاب است. این شامپو با یک فرمول بسیار ملایم ساخته شده است و پی هاش مو را تنظیم می کند.  این شامپو نمک، سولفات و یا نمک دارد و دارای عصاره لیمو،  ، جینکو و غیره است که می تواند به رشد مو ها کمک کند.‌ علاوه بر این ها این شامپو خاصیت آنتی باکتریال است که موجب تحریک برای رشد مو ها می شود.

بیشتر بخوانید:   بهترین ریمل های فارماسی

چنانچه تمایل دارید تا با بهترین دستگاه های میکرونیدلینگ خانگی برای صورت آشنا شوید ما در مقاله مورد نظر اطلاعات خوبی را برایتان گرد آوری کرده ایم.

بدون نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *