بهترین شامپو برای ریزش مو گربه

اگر مدتی است متوجه ی ریزش موهای گربه ی دوست داشتنی خود شده اید و به دنبال بهترین شامپو برای ریزش مو گربه هستید چند دقیقه از وقت خود را در اختیار ما قرار دهید تا در کنار برخی نکات درباره ی شامپو ها بهترین شامپو ها را نیز به شما معرفی کنیم. یکی از اصلی ترین و رایج ترین سوالاتی که از ما می پرسند این است که چه زمانی از شامپو استفاده کنیم ؟ قطعا زمانی که مو های گربه گره می خورد، پنجه ها کثیف هستند و گربه خیلی کثیف شده است باید آن را حمام کنید.

چند نکته ی مهم درباره ی شستن گربه

قطعا می دانید که گربه ها از خیس شدن سرشان ، چشم ها ، دهان و بینی شان متنفر هستید پس در زمان حمام کردن گربه بیش تر بدن گربه را بشویید و سر و صورت گربه تان را با دستمال مرطوب تمیز کنید .نکته ی خیلی مهمی که در رابطه با تمام گردن گربه ها وجود دارد این است که نباید از شامپوی مخصوص انسان برای گربه ها استفاده کنید زیرا شامپو های مخصوص انسان با ph متناسب با پوست انسان طراحی شده است و برای گربه مناسب نیست.

در صورت نبود شامپو از چه کنیم

چنان چه به هر دلیلی دسترسی به شامپوی مخصوص گربه ندارید می توانید از شامپو بچه استفاده کنید زیرا ph این شامپو ها شباهت بیش تری به شامپوی گربه ها دارد و از همه مهم تر چشم ها را نمی سوزاند. البته اگر گربه تان خیلی هم کثیف نیست می توانید از شامپو خشک گربه استفاده کنید اما اگر باز هم له ایت نوع شامپو دسترسی ندارید می توانید از جوش شیرین استفاده کنید.

بیشتر بخوانید:   بهترین غذاهای خانگی سگ

بهترین شامپو برای ریزش مو گربه

برای شستن با جوش شیرین تنها کافی است مقداری جوش شیرین را بر روی موهای گربه خود بپاشید و سپس مقداری جوش شیرین ها را ماساژ دهید و در آخر نیز موهای گربه را برس بکشید تا جوش شیرین ها بیرون بریزد و بوی بد گربه نیز از بین برود. لازم به ذکر است که این روش می تواند موهای گربه را مقداری روشن کند.

شامپو ضد ریزش موی گربه ام‌ پت

شامپوی ام پت یکی از بهترین شامپو برای ریزش مو گربه ها است که به طور اختصاصی برای بخشیدن جانی دوباره به موهای گربه ها و هم چنین آسان تر شدن شانه کردن تولید شده است. متاسفانه خیلی از مواقع افرادی که گربه دارند از گلوله شدن مو های گربه شان شکایت می کنند اگر شما نیز جز این دسته افراد هستید حتما برای گربه ی خود این شامپو را تهیه کنید. بعد از شستن گربه با این شامپو او را به خوبی خشک کنید و سعی کنید که گربه تان در معرض گرد و غبار قرار نگیرد.

شامپو ضد ریزش مو گربه برند پرسا

این شامپو نه تنها ضد ریزش است بلکه ضد شوره نیز هست و برای سگ ها و گربه ها طراحی شده است.  شایان به ذکر است که شامپوی پرسا موجب تحریک فولیکول های مو می شود و این گونه می تواند سرعت رشد مو ها را چندین برابر کند. علاوه بر این ها می توانیم به عصاره ی رزماری موجود در این شامپو اشاره کنیم که موجب تقویت و درخشندگی موهای گربه تان می شود.

بیشتر بخوانید:   بهترین غذاهای خشک برای سگ

بهترین شامپو برای ریزش مو گربه

این شامپو می تواند باعث درمان عواملی عفونی که منجر به ریزش مو شده اند بشود و علاوه بر این آلودگی های قارچی و میکروبی را نیز کم کند.  در کنار تمام این موارد این شامپو موجب لطیف تر شدن و درخشان تر شدن مو های گربه شده است  و با توجه به حجم زیادی که دارد می توانید مدت زمان زیادی از آن استفاده کنید.

شامپو ضد ریزش مو گربه اچ اند جی

به جرات می توان گفت که یکی دیگر از بهترین شامپو برای ریزش مو گربه ها شامپوی ضد ریزش اچ اند جی است. این شامپو با بهترین متریال و فرمولاسیون تهیه شده است و به خوبی می تواند آلودگی های روی موهای گربه را از بین ببرد و گربه ی شما مو های زیباتر و براق تری  داشته باشد. باید خدمتتان عرض کنیم که این شامپو ساخت کشور اسپانیا است و قطعا می تواند نظر شما را به خود جلب کند و شما می توانید با خیال راحت آن را از بهترین پت شاپ های تهران تهیه نمایید.

شامپو ضد ریزش گربه تریکسی مدل Especially Mild care

برند تریکسی نیز یکی دیگر از محبوب ترین برند های موجود در بازار و بهترین شامپو برای ریزش مو گربه هااست که فولیکول های مو را تحریک می کند و نه تنها موجب جلوگیری از ریزش مو ی گربه می شود بلکه باعث رشد مجدد مو های ریخته شده می شود . این شامپوی انحصاری دارای ویتامین ها و مواد مغذی مورد نیاز مو است و شما می توانید با خیال راحت از آن استفاده کنید.  حجم شامپو تریکسی مدل Expecially mild care  حجم ۲۵۰ میلی لیتری دارد و تا مدت زیادی می توانید از آن استفاده کنید.

بیشتر بخوانید:   بهترین غذاهای ماهی گوشت خوار

بدون نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *