بهترین شامپو های نرم کننده مو

قطعا می دانید که مو تاثیر بسیار زیادی در آراسته بودن هر فردی دارد و هیچ فردی با مو های خشک و وز شده یک فرد آراسته و مرتب شناخته نمی شود به همین خاطر افراد دائم به دنبال نرم کننده های مختلف و کرم مو های گوناگون هستند. ما امروز این جا هستیم تا بهترین شامپو های نرم کننده مو زنانه و مردانه را به شما معرفی کنیم و شما با خیال راحت یکی از آن ها انتخاب کنید و همیشه موهای نرم و زیبایی داشته باشید.  اولین نرم کننده ای که قرار است امروز به شما معرفی کنیم نرم کننده ی پنتن مدل Yag Terapisi   است. این شامپو برای خانم ها و آقایان مناسب است و به خاطر حجم ۴۷۰ میلی که دارد شما می توانید مدت زمان زیادی از آن استفاده کنید.  اگر مو های آسیب دیده ای دارید با کمک این آبرسان قوی می توانید موهای خود را تقویت کنید.

شامپو نرم کننده شوآرتزکف پروفشنال  سری گلیس

شامپوی پروفشنال سری گلیس مدل Ultimate Oil Elixir  با انواع موی چرب، خشک و معمولی سازگار است و شما می توانید از ان برای همه ی افراد خانه استفاده کنید.  مسئله ای که این شامپو را از دیگر شامپو های نرم کننده جدا می کند خاصیت لایه برداری آن است؛ این شامپو نرم کننده می تواند ph مو را تنظیم کند و برای موهای شما یک آبرسان قوی باشد.

شامپو نرم کننده السیو لورال مدل Dream Long

اگر به دنبال بهترین شامپو های نرم کننده مو زنانه و مردانه برای موهای آسیب دیده و بلند خود هستید ما این نرم کننده را به شما پیشنهاد می کنیم ؛ چنان چه از موخوره های خود خسته شده اید می توانید با این شامپوی نرم کننده آن ها را ترمیم کنید. البته باید اضافه کنیم که این شامپو موجب استحکام موهای شما نیز می شود‌. از آن جایی که این شامپو حاوی روغن کرچک و کراتین است ما آن را به افرادی که مو های فری دارند پیشنهاد می کنیم. علاوه بر این ها شما می توانید با کمک این شامپو نرم کننده از گره خوردن موهای خود جلوگیری کنید.

بیشتر بخوانید:   بهترین شامپوها برای موی کاشت شده

بهترین شامپو های نرم کننده مو

شامپو نرم کننده مو السیو لورال مدل Total Repair

این شامپو نرم کننده حجمی ۳۶۰ میلی دارد که می تواند موجب بالا بردن مقاومت مو می  شود  البته می توانید با استفاده از این شامپو موهای آسیب دیده ی خود را بازسازی کنید و نرمی و لطافت را به مو های خود بازگردانید.  علاوه بر این ها باید اضافه کنیم که این شامپو موجب بالا بردن درخشندگی و براقیت مو می شود .

شامپو نرم کننده او جی ایکس مدل Purifying & Charcoal Detox

شامپو نرم کننده او جی ایکس  یکی از  بهترین شامپو های نرم کننده مو ست که برای خانم ها و آقایان مناسب است و برای انواع مو ها مناسب است و با تمام پوست ها سازگاری دارد.  این شامپو علاوه بر خاصیت نرم کنندگی که دارد موهای شما را تقویت می کند زیرا حاوی خاک رس کائولن و عصاره ی زغال چوب نارگیل است.  این شامپو نرم کننده حدود ۳۸۵ میل است و شما می توانید مدت زمان طولانی از آن استفاده کنید.

شامپو نرم کننده سان سیلک

اگر موهایی با جنس معمولی دارید شامپو نرم کننده سان سیلک می تواند بهترین شامپو های نرم کننده مو زنانه و مردانه برای شما باشد؛ این نرم کننده نه تنها به تقویت موهای شما کمک می کند بلکه می تواند موجب رشد مو های سالم شود زیرا این شامپو سرشار از ویتامین B  و بیوتین است پس اگر به دنبال راهی برای ریزش مو های خود هستید و یا این که مایل نیستید موهای گره خورده داشته باشید حتما از این نرم کننده استفاده کنید.

بیشتر بخوانید:   بهترین عطر های عاشقانه

بهترین شامپو های نرم کننده مو

شامپو نرم کننده سان سیلک مدل Hair fall

این شامپو یکی از  بهترین شامپو های نرم کننده مو ست و برای افرادی که موهای شکننده و ضعیفی دارند طراحی شده است؛ این شامپو می تواند ph  مو های شما را تنظیم کند و به موهای شما اجازه ی ریزش ندهد. این شامپو نیز دارای ویتامین های مختلف است و این گونه می تواند موهای شما را تغذیه کند.  مهم ترین ویژگی این شامپو خاصیت  آب رسانی آن است. حجم این شامپو نیز ۳۵۰ میل است.

شامپو نرم کننده سایوس

این شامپو نرم کننده به گونه ای یک شامپوی حجم دهنده برای موهای نازک و معمولی است؛ لازم به ذکر است که این شامپو با یک فرمول سبک ساخته شده است که شما می توانید هر روز از آن استفاده کنید.  اگر مایل نیستید موهای خود را با مواد شیمیایی بشویید حتما این شامپو را انتخاب کنید زیرا این شامپو فاقد رنگ های مصنوعی ، روغن های معدنی و یا سیلیکون است و سرشار از مواد طبیعی است.

شامپو نرم کننده لروکس مدل Aloevera

این شامپوی کراتینه مخصوص خانم ها و آقایان است و دارای ویتامین های مختلف و عصاره هایی هم چون عصاره ی آلوئه ورا است و شما به کمک آن می توانید موهای محکم و درخشان تری داشته باشید.

بهترین شامپو های نرم کننده مو

شامپو نرم کننده باربارا

اگر به دنبال یک شامپوی بدون سولفات هستید که موهای نرم و زیبایی به شما بدهد بهتر است در اولین فرصت این شامپو را که یکی از  بهترین شامپو های نرم کننده مو ست برای خود بخرید. از آن جایی که این شامپو دارای روغن ارگان است شما می توانید موهای خشک، رنگ شده و آسیب دیده ی خود را درمان کنید . این شامپو می تواند استحکام و براقیت فوق العاده ای به موهای شما ببخشد.

بیشتر بخوانید:   بهترین ریمل ها برای مژه های صاف

شامپو نرم کننده گلیس مدل Magnificent Strength

اگر موهای به شدت آسیب دیده و وزی دارید ما به شما پیشنهاد می کنیم که حتما از این نرم کننده ی فوق العاده استفاده کنید؛ این نرم کننده از ۳ پروتئین تشکیل شده است که‌ می تواند مو های آسیب دیده ی شما را احیا و درمان کند. نکته ی خیلی مهمی که در رابطه با این شامپو وجود دارد این است که این شامپو می تواند ضخامت و استحکام مو های شما را ۲۰ برابر کند.

شامپو نرم کننده استم سل

یکی دیگر از بهترین شامپو نرم کننده های زنانه و مردانه شامپوی استم سل است که نه تنها ترمیم کننده بلکه تقویت کننده ، براق کننده و ضد ریزش است زیرا دارای ویتامین ها و عصاره های مختلف است.

چنانچه تمایل دارید تا با بهترین کرم های ضد لک صورت ایرانی و خارجی  آشنا شوید ما در مقاله مورد نظر اطلاعات خوبی را برایتان گرد آوری کرده ایم.

بدون نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *