بهترین شیرینی فروشی های کرج

امروز ما در این مقاله از کی برتره برخی از بهترین شیرینی فروشی های کرج را معرفی می کنیم. در حال حاضر در شهر های مختلف کشور شیرینی فروشی های مختلفی وجود دارد  که هر کدام از آن ها به بهترین شکل شیرینی های خود را به مراجعه کنندگان خود ارائه می دهند همچنین می توان گفت که شیرینی فروشی ها انواع مختلفی از شیرینی،کیک،شکلات و… را با بهترین کیفیت تولید می کنند و ان ها را نیز به افراد ارائه می دهند.

یکی از مسائلی که افراد در هنگام خرید شیرینی به آن توجه زیادی نشان می دهند کیفیت و مزه ی خوب شیرینی است که برای افراد اهمیت زیادی دارد و همین موضوع نیز سبب شده است تا افراد به دنبال شیرینی فروشی های خوب باشند. همچنین می توان گفت که کرج نیز دارای شیرینی فروشی های بسیار خوب است که در میان افراد محبوبیت زیادی دارند.

شیرینی سرای برسیم
1

شیرینی سرای برسیم

شیرینی سرای برسیم یکی از بهترین شیرینی فروشی های کرج  است که انواع مختلفی از خدمات مربوط به شیرینی جات را به بهترین شکل برای مشتریان خود انجام می دهد. همچنین می توان گفت که این شیرینی فروشی دارای قناد های بسیار ماهر و کار بلند است که همین امر نیز سبب شده است تا این شیرینی فروشی در میان افراد مختلف دارای محبوبیت بسیار زیادی باشد و افراد گوناگونی تمایل داشته باشند تا از این شیرینی فروشی خرید کنند و برای مناسب های مختلف خود از این شیرینی فروشی شیرینی و سایر محصولات خود را تهیه کنند.

پس می توان گفت که این شیرینی فروشی در کرج می تواند انتخاب خوبی برای تهیه شیرینی باشد و افراد می توانند با خیال راحت به این شیرینی فروشی مراجعه کنند و از آن نیز خرید کنند.

 

آدرس شیرینی فروشی برسیم

کرج، شهرک منظریه، جاده ملارد

درباره شیرینی هل
2

درباره شیرینی هل

می توان گفت که شیرینی فروشی هل یکی از دیگر بهترین شیرینی فروشی های کرج است که شیرینی های بسیار خوبی تولید می کند  می توان گفت که شیرینی فروشی هل از سبک شیرینی پزی اصیل ایرانی پیروی می‌کند و این نوع شیرینی را تولید می کند، همچنین می توان گفت که شیرینی فروشی هل انواع مختلفی از شیرینی ها را تولید می کند و به مشتریان خود ارائه می دهد همچنین می توان گفت که این شیرینی فروشی برای تهیه محصولات خود از بهترین و همچنین باکیفیت ترین مواد اولیه استفاده می کند و همین امر نیز سبب شده است تا افراد از محصولات این شیرینی فروشی رضایت کامل داشته باشند

بیشتر بخوانید:   بهترین مهدکودک های کرج

و برای مناسب های مختلف خود از این شیرینی فروشی شیرینی تهیه کنند و از آن نیز استفاده کنند

 

آدرس شیرینی فروشی هل

عظیمیه،میدان اسبی بلوار اقاقیا، میدان بعثت جنب زبان نصیر پلاک 78

شیرینی تینا
3

شیرینی تینا

درباره شیرینی فروشی تینا می توان چنین گفت که این شیرینی فروشی کار خود را در  سال 1389 در منطقه عظمیه کرج آغاز کرد و درحال حاضر  از واحدهای صنفی بسیار موفق در زمینه شیرینی نیز می باشد.می توان گفت که یکی از علت های محبوبیت این شیرینی فروشی در نیان افراد با سلیقه های مخالف این است که این شیرینی سرا از مواد مرغوب و باکیفیت  برای تولید شیرینی و کیک استفاده می کند همچنین می توان گفت که این شیرینی فروشی توانایی تولید کیک و شیرینی کم شیرین را دارد که حتی برای بیماران دارای دیابت هم می توانند از آن ها استفاده کنند.

 

آدرس شیرینی فروشی تینا

کرج – عظیمیه – 45 متری کاج. نرسیده به بانک مسکن – ابتدای پل آزادگان

شیرینی فروشی گلستان
4

شیرینی فروشی گلستان

می توان‌گفت که این شیرینی فروشی یعنی شیرینی فروشی گلستان یکی از قدیمی ترین و همچنین  خوشنام ترین قنادی ها نیز می باشد که از گذشته های دور در منطقه مرکزی کرج واقع شده است و خدمات بسیار خوبی را به مشتریان خود ارائه می دهد. می توان گفت که آجیل و شیرینی تازه و باکیفیت و همچنین پذیرایی از مجالس شما با بهترین کیفیت، یکی از نقاط قوت این قنادی می باشد که توسط بهترین کارکنان در این مجموعه انجام می شود.پس می توان گفت که شیرینی فروشی گلستان می تواند یک انتخاب خوب باشد تا شما شیرینی و کیک خود را از آن تهیه کنید و از کیفیت انونیز مطمئن باشید.

بیشتر بخوانید:   بهترین استخرهای کرج

 

آدرس شیرینی فروشی گلستان

کرج – مابین میدان شهدا و شاه عباسی – خیابان مظاهری

شیرینی دربار – محفل نو
5

شیرینی دربار – محفل نو

شیرینی فروشی محفل نو از دیگر قنادی های معتبر و خوشنام است که در بلوار ارم مهرشهر واقع شده است  می توان گفت که این شیرینی فروشی با دارا بودن پارکینگ بسیار خوب برای مشتریان و همچنین دیزاین خوب و به کارگیری  از پرسنل حرفه ای به ارائه خدمات به مشتریان خود  می پردازد،  می توان گفت که خوشنامی و محبوبیت  این مجموعه به علت مدیریت بسیار خوب و برنامه ریزی دقیق نیز می باشد.

ارتباط مناسب با ادارات و شرکت های مناطق مختلف و پذیرایی از مناسبت ها و جشن ها از دیگر خدماتی است که در این مجموعه ارائه می شود همچنین محصولات لات ارائه شده در این شرینی فروشی بسیار باکیفیت هستند به گونه ای که افراد با یک بار استفاده از محصولات این شیرینی فروشی مشتری آن می شوند

 

آدرس شیرینی فروشی محفل نو

کرج مهرشهر بلوار ارم نبش خیابان ۱۱۳

شیرینی شازده
6

شیرینی شازده

می توان گفت که یکی دیگر از قنادی های بسیار خوب و همچنین محبوب شیرینی فروشی شازده است که در منطقه عظیمیه کرج شازده  نیز قرار دارد که این شیرینی فروشی با مدیریت آقای عابدی یکی از بهترین تولیدی های  کیک و شیرینی است.می توان گفت که مشتریان برخورد بسیار خوب  و همچنین فضای زیبا و دلنشین  فروشگاه در کنار کیفیت بسیار بالا  شیرینی ها را یکی از علت های خرید خود می دانند.

همچنین می توان گفت که سابقه کار در شهرهای گوناگون مانند تهران، کرج و تبریز و همچنین کشورهای خارجی و دریافت گواهی بین المللی مدیریت، از سابقه ها  و افتخارات این شیرین فروشی نیز می باشد.

بیشتر بخوانید:   بهترین باشگاه زنانه در مهرشهر

 

آدرس کرج عظیمیه – میدان مهران

خلیفه قناد
7

خلیفه قناد

از  قنادی های بسیار زیبا و همچنین  و معتبر که در سال های گذشته در منطقه مهرشهر شروع به کار کرده است شیرینی فروشی خلیفه قناد نیز می باشد که این شیرینی فروشی با سابقه از همان ابتدای وروش به زمینه شیرینی با  فضای  بسیار خوب فروشگاه و برخورد مناسب پرسنل حس بسیار خوبی را به مراجعه کنندگان خود منتقل کرد آقای نوروزی به عنوان مدیریت این این فروشگاه بزرگ و زیبا بر حفظ کیفیت محصولات خود تاکید زیادی دارد و تمام تلاش خود را برای جلب اعتماد مشتریان انجام می دهد.

همچنین این شیرینی فروشی از بهترین و باکیفیت ترین مواد برای تهیه شیرین و کیک های فروشگاه خود استفاده می کند‌.همچنین می توان گفت کخ در این فروشگاه انواع گوناگون شیرین های  سنتی مناطق گوناگون کشور مانند تبریز، کرمانشاه، قزوین، اصفهان و… عرضه می شود.

 

آدرس شیرینی فروشی خلیفه قناد

کرج – بلوار ارم – نبش خیابان 219

نان و شیرینی مادر
8

نان و شیرینی مادر

شیرینی سرای مادر نیز یکی از کهن ترین و همچنین با سابقه ترین شیرینی فروشی ها است که درحال حاضر با تغییر دکوراسیون که به تازگی در فروشگاه خود انجام داده است و ظاهر شیرینی فروشی خود را زیبا تر کرده است سبب شده تا مشتریان بیشتری به این شیرینی فروشی مراجعه کنند همچنین می توان گفت که کیفیت بسیار خوب محصولات این شیرینی فروشی از ریگر دلایل محبوبیت این شیرینی فروشی در میان افراد مختلف است.

می توان گفت که این قنادی با مدیریت آقای رنجبری زاده فعالیت می کند و محصولات بسیار خوبی را مشتریان خود ارائه می دهد می توان گفت که شیرینی فروشی مادر می تواند یک انتخاب بسیار خوب برای افرادی باشد که در زمینه انتخاب و کیفیت شیرینی حساس هستند زیرا این شیرینی فروشی دارای شیرینی هایی با کیفیت بسیار بالا است.

 

آدرس شیرینی فروشی مادر

کرج . گلشهر بین خیابان گلایل و ترابی

بدون نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *