بهترین شیر خشک گربه

شیر خشک یکی از ضروری ترین چیز هایی است که یک گربه ی کوچک باید برخوردند زیرا آن ها در زمانی که به دنیا می آیند وزنی بین ۸۰ تا ۱۲۰ گرم دارند و در هفته باید بین ۵۰ تا ۱۰۰ گرم افزایش وزن داشته باشند و همان گونه که می دانید تا یک ماهگی تنها می توانند شیر بخورند پس شیر خشک نقش بسیار پر رنگی در تغذیه ی گربه های خانگی دارد.

باید خدمتتان عرض کنیم که برای سیر کردن گربه ی نوبت نباید به شما شیر های پر چرب، کم چرب و یا حتی پاستوریزه بروید زیرا این شیر ها برای گربه ها طراحی نشده اند و نمی توانند آن گونه که باید نیاز گربه ها را بر طرف کنند. بهترین انتخاب در چنین مواقعی شیر خشک مخصوص گربه است زیرا این شیر ها برای گربه ها طراحی شده است و به خوبی می توانید پاسخ گوی نیاز های گربه تان باشد.

ما امروز در خدمت شما هستیم تا بهترین شیر خشک گربه را به شما معرفی کنیم. ‌از آن جایی که هر گربه ای شرایط خاصی دارد ممکن است یک شیر برای او بهترین گزینه باشد و در صورتی که شیر دیگری برای او مناسب نباشد به همین خاطر پا تعدادی از بهترین برند های موجود در بازار را برای شما نام می بریم تا با توجه شرایط  یکی از آن ها را انتخاب کنید

شیر خشک مخصوص گربه برند پرسا

لازم به ذکر است که برند پرسا یکی از بهترین و حرفه ای ترین برند های ایرانی  در زمینه ی تولید محصولات مورد نیاز حیوانات خانگی فعالیت می کند و شیر خشک مخصوص گربه نیز از خط تولید این برند معتبر جا نمانده است .باید  خدمتتان عرض کنیم که شیر خشک این برند طبق فرمولاسیونی خاص تولید می شود که در آن تمام پروتئین ها، ویتامین ها، مواد معدنی و کربوهیدرات مورد نیاز بدن گربه وجود  دارد و مصرف آن موجب رشد و وزن گیری گربه می شود.  شما بعد از چند ساعت از تولد گربه تان می توانید این شیر خشک را با آب مخلوط کنید و به گربه خود بدهید.

بیشتر بخوانید:   بهترین مالت های گربه

علاوه بر این ها باید اضافه کنیم که این شیر ها لاکتوز کمی دارند پس برای گربه هایی که به لاکتوز حساسیت دارند می توانند انتخاب خوبی باشند.  این شیر ها با سلول های مخمر و پروبیوتیک های غنی شده اند که موجب می شوند باکتری های مفید زیاد شوند و باکتری های بیماری زا کنترل شوند. شیر خشک گربه پرسا مدل Kitten milk   با وزن ۴۵۰ گرم است  که حاوی ال ارژین است و از ایجاد آب مروارید در گربه جلوگیری می کند.

بهترین شیر خشک گربه

شیر خشک گربه با برند دکتر کلادرز

اگر به دنبال بهترین شیر خشک گربه با برند دکتر کلادرز هستید ما به شما پیشنهاد می کنیم به سراغ برند دکتر کلادرز بروید. این شیر خشک آلمانی از اسید آمینه های مهم و ضروری،  مواد معدنی،  ویتامین  و اسید های چرب کربوهیدرات تشکیل شده است که به رشد گربه کمک شایانی می کند. اگر از این شیر خشک به گربه ی خود بدهید گربه با هوش تر با موهایی پر پشت تری خواهید داشت.

 شیر خشک های دکتر کلادرز در وزن ۲۰۰ گرمی تولید می شود و می تواند بهترین گزینه برای شیر مادر باشد . این شیر دارای فسفر، کلسیم ، آهن،  کبالت، ید، روی، منگنز، ویتامین هایی هم چون A, B , C, D   است و می توانید به بهترین شکل نیاز گربه ی کوچک شما را رفع کند و می توانید ان را از بهترین پت شاپ های تهران برای پت خود خریداری نمایید..

شیر خشک گربه با برند بایو پت اکتیو

شایان به ذکر است که شیر خشک بایو پت اکتیو در یک شرکت ترکیه ای تولید می شود و به دست مصرف کنندگان در سراسر دنیا می رسد. این شیر خشک داراب تائورین است که فراوان ترین نوع آمینو اسید است که موجب تنظیم مقدار انرژی،  سطح آب ، انقباض های عضلانی و ضربان قلب می شود.  علاوه بر این ها باید اضافه کنیم که مقدار لاکتوز موجود در این شیر ها به گونه ای است که حتی گربه های حساس نیز می توانند از آن استفاده کنند و از ایجاد اسهال در آن ها جلوگیری کند.

بیشتر بخوانید:   بهترین کرم های ضد لک برای پوست حساس

اگر گربه ی شیرده و یا باردار دارید نیز می توانید از این شیر خشک هم به او بدهید.  جالب است بدانید که شرکت تولید کننده ی این شیر خشک ادعا می کند که به خاطر غنی بودن این شیر خشک رشد گربه با مصرف این شیر دو برابر می شود.

یک نکته ی مهم در رابطه با شیر خشک گربه

گاهی اوقات ممکن است که نتوانید شیر خشک برای گربه ی خود تهیه کنید و هیچ گونه دسترسی به آن نداشته باشید شما در چنین مواقعی می توانید از فرمول زیر استفاده کنید .

  • یک عدد زرده تخم مرغ
  • ۲۵۰ گرم پودر شیر
  • یک قاشق غذا خوری عسل

البته باید به این نکته نیز توجه کنید که این راه حل تنها برای یک روز مفید است و نمی تواند جایگزین خوبی برای شیر خشک گربه باشد.

بهترین شیر خشک گربه

بهترین شیر خشک گربه موجود در بازار

  • شیر خشک گربه رویال کنین با وزن ۳۰۰ گرم
  • شیر خشک گربه تریکسی Trixie Replacement milk for kittens
  • شیر خشک گربه دکتر کلادرز مدل Kittenmilch
  • شیر خشک گربه پرسا وزن ۴۵۰ گرم
  • شیر خشک مخصوص گربه بیفار Beaphar Lactol kitten milk
  • شیر خشک دکتر کلودرز برای بچه گربه
  • شیر خشک مخصوص گربه جیم کت با وزن ۲۰۰ گرم
  • شیر خشک گربه Fox
  • شیر خشک گربه تیدبیت ۳۰۰ گرم
  • شیر خشک گربه بایو ۲۰۰ گرمی
  • شیر خشک گربه جیم کت مدل Latte
  • شیر خشک گربه بدون لاکتوز ویتامینه
  • و غیره

کلام آخر

به عنوان نکته ی آخر باید خدمتتان عرض کنیم اگر مایل هستید که بدانید تا چه زمانی باید به گربه ی خود شیر بدهید و یا این که بفهمید باید از چه زمانی غذا های مکمل را شروع کنید ابتدا باید درک درستی از سن گربه تان داشته باشید.  ما در بخش های قبل نیز اشاره کردیم که شما باید تا یک ماهگی به گربه ی خود شیر خشک بدهید و سپس مصرف مکمل غذایی را شروع کنید.

بیشتر بخوانید:   بهترین بستنی سگ

بدون نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *