بهترین طرح های ناخن برای ولنتاین

همان گونه که می دانید روز ولنتاین همه ی عشاق دنیا این روز را با یک دیگر جشن می گیرند و تمام تلاش خود را می کنند که این روز را به خاص ترین شکل ممکن بگذرانند. از آن جایی که خانم ها توجه ی بیش تری به جزئیات دارند تلاش می کنند که همه چیز حتی رنگ و طرح ناخن هایشان با این روز هم خوانی داشته باشد و همه چیز خیلی خوب پیش برود به همین خاطر ما امروز تصمیم گرفتیم تا شما را با بهترین طرح های ناخن برای ولنتاین آشنا کنیم تا از این طرح ها ایده بگیرید و یک طرح فوق العاده روی ناخن های خود بزنید.

طراحی ناخن برای ولنتاین در منزل

لازم به ذکر است که شما در روز ولنتاین می توانید هم از طرح های شلوغ و هم از طرح های خلوت استفاده کنید. ما در این بخش تعدادی طرح ساده برای شما نام می بریم تا در منزل آن ها را برای خود طراحی کنید.

  • ناخن های قرمز و سفید: اگر به دنبال یک ناخن خاص و ساده هستید با کمک دو رنگ سفید و قرمز می توانید به نتیجه ی دلخواه خود برسید چرا که یکی از بهترین طرح های ناخن برای ولنتاین است . شما برای یک ناخن زیبا می توانید به دلخواه خود دو تا از ناخن های خو را سفید و مابقی را قرمز کنید. بهتر است ناخن انگشت کوچک و اشاره خود را سفید و مابقی را قرمز کنید و تنها روی یکی از ناخن های سفید یک قلب قرمز بکشید و اگر بلد نیستید قلب بکشید از لنز ناخن قلبی شکل استفاده کنید.
  • یک مول دیگر برای طراحی ناخن وجود دارد این است که تمام ناخن های خود را لاک سفید بزنید و یا این که اگر مایل هستید جای رنگ سفید را با رنگ شیری یا صورتی عوض کنید و تنها روی ناخن های دوم هر دست یک قلب قرمز بکشید. البته می توانید کمی کار خود را شلوغ تر کنید و روی ناخن های سفید ضربان قلب بکشید.
  • اگر به رنگ قرمز علاقه دارید می توانید تمام ناخن های خود را لاک قرمز بزنید و با کمک وسایل مخصوص از وسط روی ناخن های خود نقطه چین بگذارید و اگر وسایل کافی در اختیار ندارید می توانید از وسایل مثل خلال دندان استفاده کنید و نقطه هایی را روی ناخن های خود بکشید و تنها روی یک ناخن خود در میان این نقطه چین ها یک قلب سفید بکشید.
بیشتر بخوانید:   بهترین ریمل های بورژوآ

بهترین طرح های ناخن برای ولنتاین

طراحی ناخن برای ولنتاین در مرکز ناخن

شما می توانید تمام طرح های فوق را نیز به ناخن کار خود بدهید تا یک کار تمیز تر و حرفه ای تر به شما بدهد و دقت کنید که قرار نیست زمانی که به یک مرکز ناخن مراجعه می کنید حتما طرح های شلوغ انتخاب کنید گاهی ساده ترین طرح ها می توانند بهترین انتخاب باشند و زیبایی دستان شما را چندین برابر کنند.

  • شما می توانید از ناخن کار خود بخواهید که یک لاک صورتی خیلی خوش رنگ برای شما بزند ؛ البته باید اضافه کنیم که می توانید به دلخواه روی یکی از ناخن های خود لاک شاین بزنید . روی ناخن کوچک خود یک قلب کوچک بزنید و روی ناخن دوم نیز به صورت شکسته کلمه ی love را بنویسید. اگر ناخن کارتان حرفه ای است از او بخواهید که سر کلمه ی love را نیز یک قلب کوچک بکشد و ناخن سوم را نیز یک قلب بزرگ تر بکشید و یک خط با فلش های ریز بالا و پایین قلب را به یک دیگر وصل می کند  .
  • یکی دیگر از بهترین طرح های ناخن برای ولنتاین این است که از ناخن کارتان بخواهید که برای زمینه ی کار یک رنگ هلویی و خیلی ملایم بزند و سپس چندین قلب کوچک در اندازه های مختلف در نوک ناخن هایتان بکشد.
  • اگر به دنبال یک طرح ساده و محشر هستید می توانید تمام ناخن های خود را لاک قرمز بزنید و تنها روی ناخن دوم دست خود یک نگین ریز بگذارید و یا این‌ که این نگین را بالای انگشت سوم خود بگذارید . البته می توانید قسمت بالایی ناخن خود را قلب سفید و یا هلویی بکشید و یک جلوه ی خاص به دستان خود ببخشید.
بیشتر بخوانید:   بهترین ژل شستشو برای پوست چرب

بهترین طرح های ناخن برای ولنتاین

  • اگر طرفدار فرنچ هستید نیز می توانید روز ولنتاین خود را با ناخن های فرنچ شده بگذرانید چرا که یکی از بهترین طرح های ناخن برای ولنتاین است . همان گونه که می دانید شما می توانید طرح فرنچ را روی ناخن های بلند و یا حتی کوتاه بزنید .‌از ناخن کار خود بخواهید که به جای رنگ همیشگی فرنچ این بار نوک ناخن هایتان را قرمز کند و در صورت تمایل روی یکی از ناخن های خود یک نگین قلبی شکل بزنید.
  • اگر مایل هستید در روز ولنتاین همه چیز لاکچری و تجملاتی به نظر بیاید می توانید ناخن های بادامی شکل داشته باشید و سه ناخن خود را قرمز ساده بزنید و تنها دو ناخن را به دلخواه با نگین های قرمز ریز تزیین کنید . این دو ناخن را می توانید به هر شکل که دوست دارید تزیین کنید ؛ برای مثال می توانید برای پایه ی کار یک رنگ شفاف بزنید و نوک ناخن را نگین بگذارید و یا این که کل ناخن را نگین بگذارید و وسط آن را به اندازه ی یک قلب خالی بگذارید و یا از این که با این نگین ها یک قلب برجسته درست کنید .
  • اگر یک طرح شلوغ می خواهید می توانید دو تنها دو ناخن کوچک و شصت خود را رنگ قرمز بزنید و ناخن دوم را هر طرحی که دوست دارید بزنید و ناخن سوم را یک نوار نقره ای بکشید و وسط آن را یک نگین بگذارید و ناخن چهارم را نیز لاک سفید بزنید و روی آن هر شکلی مثل قلب ،بوس و یا هر چیز دیگری بکشید.
بیشتر بخوانید:   بهترین ریمل ها برای مژه های صاف

ما در این مقاله شما را با تعدادی از بهترین طرح های ناخن برای ولنتاین آشنا کردیم و شما می توانید روز ولنتاین خود را به زیبا ترین شکل ممکن بگذرانید اما اگر نتوانستید هیچ طرحی روی ناخن خود بزنید خودتان را ناراحت نکنید و با یک لاک قرمز از روز خود نهایت لذت را ببرید.

چنانچه تمایل دارید تا با بهترین ترکیب رنگ مو خاکستری  آشنا شوید ما در مقاله مورد نظر اطلاعات خوبی را برایتان گرد آوری کرده ایم.

بدون نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *