بهترین عطرهای زنانه شیرین و خنک

عطر گوچی مدل bamboo یکی از بهترین عطرهای زنانه شیرین و خنک است که معمولا در فصل های بهار و تابستان طرفدار های زیادی دارد و به گونه ای نماد ظرافت و در عین حال قدرت است . زمانی که شما این عطر را روی بدن یا لباس خود  اسپری می کنید یک رایحه از نارنج حس می کنید بعد از آن رایحه ی گل زنبق،  شکوفه پرتقال ، یلانگ یلانگ و کازابلانکا را حس می کنید و این رایحه ها تا مدت زمان زیادی با سما همراه خواهد بود.

عطر salvatore Ferragamo  مدل signorina

اگر قرار است برای یک خانم جوان سخت پسند هدیه بخرید ما عطر salvatore Ferragamo  مدل signorina  را معرفی می کنیم که یکی از بهترین عطرهای زنانه شیرین و خنک است ؛ جالب است بدانید که این عطر از دسری به نام پاناکوتا گرفته شده است و یک رایحه ی فوق العاده ایجاد می کند ‌ . رایحه ی اولیه ی این عطر فلفل صورتی و انگور فرنگی است . نت میانی این رایحه از گل صد تومانی ، رز و یاس تشکیل شده است . البته نمی توان از کنار نت پایانی این عطر یعنی مشک نعناع هندی گذر کرد.

عطر Lamour Lalique

یکی از بهترین عطرهای زنانه شیرین و خنک  عطر Lamour Lalique   است که ساخت کشور فرانسه است . این عطر خنک و شیرین است و شما می توانید با خیال راحت در روز های گرم تابستانی از آن استفاده کنید.

نت ابتدایی این عطر رایحه ی رز،  ترنج و عصاره ی گل بهار نارنج است و من میانی نیز شامل گل مریم، یاسمن و روناسیان است که می تواند یک انتخاب عالی برای یک روز عاشقانه باشد. البته باید اضافه کنیم که نت پایه ی این عطر از مشک، سدر و چوب صندل تشکیل شده است و می تواند انتخاب خوبی برای خانم های ۲۵ تا ۴۰ سال باشد.

بیشتر بخوانید:   بهترین عطر های ورساچه زنانه

عطر Kim Kardashian  مدل Fleur Fatale  

قطعا عطر کیم کارداشیان می تواند یک انتخاب عالی برای خانم های سخت پسند باشد . این عطر یک طراحی بی نظیر دارد که می تواند نظرتان را به خود جلب کند.  زمانی که شما این عطر را روی بدن خود اسپری می کنید در همان لحظه رایحه ی گل بنفشه و انگور سیاه را حس می کنید و بعد از گذشت مدتی رایحه هایی مثل گل زنبق، صد تومانی و گل رز را احساس می کنید و در آخر نیز رایحه ی عنبر، صندل،  چوب و مشک با شما باقی می ماند.

بهترین عطرهای زنانه شیرین و خنک

عطر Lanvin  مدل Eclate de Fleurs EDP

یکی دیگر از بهترین عطرهای زنانه شیرین و خنک که در بازار وجود دارد عطر LANVIN  مدل Eclate de Fleurs EDP  است . این عطر رایحه های مختلفی از خوراکی ها و گل ها را دارد و به همین دلیل به یکی از محبوب ترین عطر ها در دنیا تبدیل شده است.  زمانی که شما این عطر را روی پوست خود اسپری می کنید در همان لحظه بوی گلابی را حس می کنید و چندی بعد بوی گل رز را می شنوید.  نت پایانی این عطر نیز چوب صندل و مشک است که تا چندین ساعت با شما همراه خواهد بود.

مهم ترین ویژگی این عطر شیشه ی آن است که مثل یک گل طراحی شده است و نظر هر بیننده ای را به خود جلب می کند.

عطر زنانه کیم کارداشیان گلد

به جرات می توان گفت که این عطر یکی از زیبا ترین و خاص ترین عطر های جهان است که یک ظاهر بی نظیر دارد و می تواند یک هدیه ی بی نظیر و به یاد ماندنی باشد‌ رایحه های این عطر از گریپ فروت، ترنج، فلفل صورتی،  مشک،  گل بلغاری،  گل یاس، بنفشه عطری و نعناع هندی تشکیل شده است.

بیشتر بخوانید:   بهترین خط لب ضد آب

عطر زنانه استی لودر Bronze Goddess

یکی دیگر از بهترین عطرهای زنانه شیرین و خنک که می تواند انتخاب خیلی خوبی برای روز های گرم تابستانی باشد عطر زنانه Estee Lauder  Bronze  Goddess  است. با استفاده از این عطر می توانید بو های مختلفی مثل تیار گل، عنبر گرم، حتما وانیلی و نارگیلی را احساس کنید و از این رایحه لذت ببرید و همه جا ردی از عطر و بوی خود جا بگذارید.

عطر زنانه مانیفستو

یکی دیگر از عطر های محبوب که در فصل بهار طرفدار های زیادی دارد عطر مانیفستو است که موجب ایجاد یک حس خنکی می شود.  رایحه این عطر از ترکیبات مختلفی مثل انگور فرنگی سیاه، گل یاس، ترنج ، چوب صندل سفید،  برف، وانیل، سدر و دانه تونکا تشکیل شده است که این رایحه ها در کنار یک دیگر یک بوی فوق العاده ایجاد می کند و یک حس فوق العاده به فرد منتقل می کند.

بهترین عطرهای زنانه شیرین و خنک

عطر زنانه نینا ریچی

اگر به دنبال یک عطر عالی برای خود و یا عزیزانتان هستید حتما یک بار عطر زنانه نینا ریچی را امتحان کنید.  نت اول به ی این عطر از توت های وحشی،  گل شیرین و شکوفه پرتقال است و نت میانی آن نیز از چوب صندل،  وانیل ماداگاسکار و گل جادوانه نفسانی تشکیل شده است و قطعا می تواند یک بوی خاص از شما در ذهن دیگر افراد به جای بگذارید.

عطر زنانه تام فورد سولیل  بلانک

عطر یکی از مهم ترین اکسسوری هایی است که هر فردی باید از آن استفاده کند تا یک استایل فوق العاده داشته باشد.  رایحه این عطر از فلفل صورتی ، یاسمین، ترنج، بادام  تلخ و شیر نارگیل تشکیل شده است ‌. ویژگی مهمی که این عطر دارد این است که این عطر ماندگاری خیلی بالایی دارد و شما چندین ساعت خوش بو می مانید.

بیشتر بخوانید:   بهترین رژلب در دنیا

عطر زنانه ولنتینو  Donna Acqua

این عطر یکی از جالب ترین و جذاب ترین عطر های موجود در بازار است زیرا یک رایحه ی تلخی و شیرینی دارد و رایحه ایی مثل یاسمن و گل یاس دارد. ظاهر این عطر نیز بسیار شیک و زیبا است که شما حتی می توانید آن را به خانم مورد علاقه خود هدیه بدهید.  ما در این مقاله تعدادی از بهترین عطرهای زنانه شیرین و خنک مناسب فصل بهار و تابستان را به شما معرفی کردیم شما می توانید با توجه  به سلیقه و هم چنین بودجه ی خود یکی از آن ها را انتخاب کنید.

چنانچه تمایل دارید تا با بهترین ادکلن و عطرهای مردانه آشنا شوید ما در مقاله مورد نظر اطلاعات خوبی را برایتان گرد آوری کرده ایم.

بدون نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *