بهترین عطرهای عربی

ما در این مقاله کی برتره  قصد داریم تا برخی از بهترین عطرهای عربی را به شما معرفی کنیم و شما را با تمام ویژگی‌ها و مشخصات بهترین عطرهای عربی و معروف‌ترین آنها آشنا کنیم.عطرها و ادکلن‌ها نقش بسیار مهم و تاثیرگذاری را در جذاب بودن و شیک بودن شما دارند به همین دلیل تمامی افراد که به عطر و ادکلن‌ها علاقه دارند همیشه به دنبال پیدا کردن بهترین عطرها و ادکلن‌ها هستند.

پیدا کردن عطر مناسب برای افرادی که به دنبال ظاهر جذاب و شیکی هستند اهمیت بسیار زیادی را دارد. انتخاب عطر و ادکلن در صورتی که متناسب با ظاهر و ویژگی‌های رفتاری و شخصیتی باشد خاطره ماندگارتری از شما در ذهن دیگران به جا می‌گذارد.

عطری که می‌زنید می‌تواند به امضای شخصی شما تبدیل شود به طوری که شما را با عطری خاص بشناسند و به یاد بیاورند. عطر و ادکلن‌های عربی به علت داشتن کیفیت بالا و رایحه منحصر به فرد طرفداران بسیار زیادی را به سمت خود جذب کرده و گزینه بسیار مناسب برای افراد شیک پوش و خاص پسند می‌باشد که به دنبال عطری خاص و مرغوب و لاکچری هستند.

امروزه برندهای بهترین عطرهای عربی توانسته‌اند علاوه بر رقابت با برندهای غربی مشتریان بسیار زیادی را در سراسر دنیا به دست بیاورند. در کشور ما نیز عطرهای عربی هر روز بیشتر از روز قبل میان مردم طرفدار پیدا می‌کند. و به همین دلیل تعداد فروشگاه‌های معتبری که اقدام به فروش این عطرهای عربی می‌کنند بسیار افزایش یافته است.زمانی که صحبت از عطر و ادکلن مرغوب می‌شود شاید عطر و برندهای فرانسوی اولین کلمه‌هایی باشد که به ذهن شما برسد اما جالب است بدانید که عطر و ادکلن‌های بسیار خاص زنانه و مردانه عربی توانسته‌اند مشتریان بسیار زیاد و فوق العاده‌ای را به دست بیاورند.

بیشتر بخوانید:   بهترین پنکک ها برای پوست های حساس

شاید برای شما جالب باشد که بدانید امروزه کشورهای عربی به تولید کنندگان بزرگ صنعت عطر در جهان تبدیل شده است. عطر و ادکلن‌های عربی طیف وسیعی از رایحه و قیمت را دارند و بسیار متفاوت می‌باشند به همین دلیل دست مشتری برای انتخاب بسیار باز می‌باشد و می‌تواند هر عطر ادکلن با هر قیمتی که می‌خواهد طبق سلیقه خود خریداری کند.

۱_ عطر آمواج ، مشهور ترین برند عطر عربی

یکی از بهترین عطرهای عربی عطر آمواج می باشد که توانسته‌ است جزو بهترین ها در جهان باشد. آمواج از شناخته شده‌ ترین و برترین غول‌های صنعت عطر و ادکلن سازی در جهان به حساب می‌آید.سلطان سید حمد این برند را در سال ۱۹۸۳ با کمک متخصصانی از کشور فرانسه در شهر مسقط تاسیس کرد. این برند در محصولات خود از ترکیبات سنتی مشک و ادویه‌جات و گل‌های شرقی و رایحه‌های مدرن استفاده می‌کند.

آمواج اینتر لود مشهورترین و پرطرفدارترین عطر و ادکلن این برند می‌باشد که رایحه‌ای گرم و بسیار تندی را دارا می‌باشد. این عطر بسیار جذاب جز پرفروش‌ترین عطرهای دنیا محسوب می‌شود و توانسته بازارهای جهانی از جمله فرانسه را تصاحب کند.

بهترین عطرهای عربی

عطر اینترلود زنانه امواج نسبت به اینترلود مردانه رایحه گرم و بسیار تندتر را دارا می‌باشد و همینطور جایگاه دوم پرفروش‌ترین عطر زنانه را در دنیا پس از برند هانر به خود اختصاص داده است. همچنین عطر اینترلود زنانه با داشتن رایحه گل‌های مدیترانه‌ای همواره در جدول محبوب‌ترین عطرهای جهان قرار گرفته است.

۲_ عطر شیخ

اگر بخواهیم یکی دیگر از بهترین عطرهای عربی را به شما معرفی کنیم قطعاً پیشنهاد ما به شما عطر شیخ می‌باشد و انتخابی مناسب برای ثروتمندان می‌باشد. شیخ یکی دیگر از محبوب‌ترین و بهترین برندهای تولید عطر در کشورهای عربی می‌باشد که در سال ۲۰۰۷ توسط شخصی به نام شیخ در بحرین تاسیس شد.

بیشتر بخوانید:   بهترین خط چشم ها برای چشمان حساس

برند شیخ در زمینه کالاهای لوکس مانند عطر و طلا جواهر فعالیت‌های بی‌نظیری می‌کند. عصرهای این برند کیفیت بسیار بالا و همینطور قیمت بسیار بالایی را دارا می‌باشند و محبوب ثروتمندان و افراد بسیار پولدار کشورهای عربی می‌باشد.عطرهای شیخ را می‌توان پلی میان فرهنگ شرق و غرب دانست زیرا به خوبی توانسته عطرهای عربی را با رایحه‌های فرانسوی و ایتالیایی تلفیق کند. علاوه بر رایحه تلفیقی ماندگاری باورنکردنی از مهمترین ویژگی‌های این عطر فوق العاده می‌باشد.

یکی از مهم‌ترین مواردی که در خرید عطر ادکلن باید به آن توجه کرد ماندگاری آن عطر و ادکلن می‌باشد زیرا بسیار مهم است تا عطر بتواند مدت طولانی را بر روی لباس شما بماند و رایحه خود را مانند ساعات اول حفظ کند.عطر شیخ پرفروش‌ترین محصول این شرکت می‌باشد که به دلیل داشتن رایحه‌های طبیعی و ماندگاری بالا طرفداران بسیار زیادی را دارا می‌باشد. رایحه عطر شیخ مردانه خنک و مناسب فصل بهار و تابستان می‌باشد مشتریان بسیار بیشتری را در مقایسه با عطر شیخ زنانه دارا می‌باشد.

۳_ عطر اجمل ، عطر گل های خوش بو

اگر بخواهیم یکی دیگر از  معروف‌ترین و بهترین عطرهای عربی را به شما معرفی کنیم قطعاً پیشنهاد ما به شما عطر اجمل می‌باشد که به نام عطر گل‌های خوشبو شناخته می‌شود. اجمل یکی از دو برند بزرگ تولید عطر در امارات می‌باشد.

این برند در سال ۱۹۵۱ تاسیس شد و در مقایسه با برند عطرهای معروف عربی سابقه و تجربه بیشتری را دارا می‌باشد. شهرت جهانی اجمل به برندهای امواج و شیخ نمی‌رسد اما این برند توانسته مشتری‌های خاص خود را در سراسر دنیا به دست بیاورد به طوری که محصولات این برند حتی در مهد جهانی عطر یعنی کشور فرانسه به فروش می‌رسد.

بهترین عطرهای عربی

عطرهای اجمل را می‌توان دسته گلی زیبا و رنگارنگ توصیف کرد که خاصیت نیروبخشی را دارا می‌باشد. یکی دیگر از بهترین و مهم‌ترین خصوصیات این عطر بسیار جذاب ماندگاری بسیار بالا و فوق العاده آن می‌باشد که می‌تواند مدت زمان بسیار طولانی را بر روی لباس شما بماند.

بیشتر بخوانید:   بهترین خط چشم های ایرانی

ماندگاری عطر ادکلن بسیار مهم می‌باشد و به شما توصیه می‌شود که قبل از خرید هرگونه عطر ادکلن از ماندگاری آن مطمئن شوید. اجمل بیشتر در تولید عطر و ادکلن‌های زنانه فعالیت می‌کند و محصولات آن حاصل ترکیب رایحه گل‌های مختلف می‌باشد. عطرهای اجمل مناسب خانم‌های عاشق گل می باشد که به دنبال رایحه منحصر به فردی از گل‌ها هستند.

۴_ عطر کژال

اگر شما به عطر ادکلن‌های عربی علاقمند باشید قطعاً اسم برند عربی کژال به گوشتان خورده است. اگر بخواهیم یکی دیگر از بهترین عطرهای عربی را به شما معرفی کنیم قطعاً پیشنهاد ما به شما عطرهای برند کژال می‌باشد که در میان مردم بسیار محبوب بوده و طرفداران بسیار زیادی را دارا می‌باشد.

برند عربی و شناخته شده کژال در سال ۲۰۱۵ با رونمایی از ادوپرفیوم دهب توانست توجه بسیاری از مردم را به سمت خود جذب کند. این عطر زنانه خوشبو دارای ماندگاری و همینطور پخش بوی بسیار بالایی می‌باشد و همینطور این عصر جذاب توسط زرندومتو و کریستین کارن بل دو عطار و سازنده معروف ساخته شده است.

ترکیبات و نت‌های این عطر بسیار خاص و هوشمندانه انتخاب شده که این عطر را برای هر چهار فصل مناسب می‌کند و شما می‌توانید در هر هوایی از آن استفاده کنید. این عطر جذاب در گروه بویایی کلی میوه‌ای قرار گرفته است و نت‌های اولیه آن ترنج و سیب می‌باشد و نت‌های میانی آن گشنیز و میوه گل ساعت بوده است و نت پایانی و نهایی آن مشک و کهربا و نعناع هندی بوده است.

بدون نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *