بهترین عطرهای لانکوم

ما در این مقاله کی برتره به معرفی برخی از بهترین عطرهای لانکوم پرداخته‌ایم و انواع مختلف آن را برای شما معرفی خواهیم کرد و همینطور شما را با انواع خصوصیات و ویژگی آنها به طور مختصر آشنا می‌کنیم.

عطرها و ادکلن‌ها نقش بسیار مهم و تاثیرگذاری را در جذابیت و شیک بودن افراد دارند به همین دلیل است که بسیاری از افراد شیک پوش به دنبال بهترین عطر ادکلن‌ها هستند. عطر و ادکلن هر شخص مانند امضای آن شخص می‌باشد و باعث می‌شود تا دیگران با آن رایحه و با آن بو آن شخص را به یاد بیاورند.

بسیاری از افرادی که می‌خواهند در یک قرار رسمی و یا یک قرار عاشقانه و قرارهای مهم حاضر شوند از عطر ادکلن‌های خاص و ویژه استفاده می‌کنند تا بیشتر مرکز توجه قرار گیرند و بیشتر بدرخشند زیرا استفاده از عطر ادکلن افراد را بسیار جذاب‌تر نشان می‌دهد و بر شخصیت افراد تاثیر بسیار زیادی را می‌گذارد.

اگر شما جز دسته افرادی هستید که به عطر ادکلن علاقه‌مند هستید قطعاً برندهای معروف و معتبر عطر ادکلن را می شناسید. برند لانکوم یکی از بهترین و معروف‌ترین و همینطور پرطرفدارترین برندهای تولید عطر و ادکلن در سراسر جهان می‌باشد که افراد بسیار زیادی طرفدار آن هستند.

اگر شما هم جز دسته افرادی هستید که طرفدار برند لوکس لانکوم می‌باشید و تمایل به خرید ادکلن‌های این برند دارید قبل از هر کاری به شما توصیه می‌شود تا این مقاله را با دقت بخوانید تا با بهترین عطرهای لانکوم آشنا شوید و در هنگام خرید بدانید که کدام را باید خریداری کنید.

لانکوم یک خانه عطر و لوازم آرایشی لوکس فرانسوی می‌باشد که در سراسر دنیا بسیار پرطرفدار و معروف می‌باشد که محصولات خود را در سطح بین‌المللی توزیع می‌کند و محصولات آن در سراسر جهان پخش شده است و طرفداران زیادی را به دست آورده است.

لانکوم کار خود را به عنوان یک کمپانی عطر و ادکلن در سال ۱۹۳۵ آغاز کرد. این کمپانی در سال ۱۹۳۵ در نمایشگاه جهانی بروکسل ۵ عطر خود را عرضه کرد و به بازار جهانی معرفی کرد. رفته رفته و با گذشت زمان این شرکت کار خود را به محصولات آرایشی و مراقبت پوستی برای خانم‌ها و آقایان گسترش داد.

برند لانکوم در سال ۱۹۶۴ توسط لورئال خریداری شد و به خانواده برند مشهور لورال پیوست و این گونه بود که به سرعت بخشی از محصولات آن لوکس شد.

۱_ عطر لانکوم ایدول

اگر بخواهیم یکی از بهترین عطرهای لانکوم و پرطرفدارترین و همینطور معروف‌ترین عطر برند لانکوم را به شما معرفی کنیم قطعاً پیشنهاد ما به شما این عطر پرطرفدار و بسیار جذاب می‌باشد.

عطر لانکوم ایدول یکی از بهترین عطرهای زنانه برند لانکوم می‌باشد. عطر لانکوم ایدول عطری چایپر گلی زنانه است که توسط سه عطرساز زن ساخته شده است و در سال ۲۰۱۹ توسط شرکت فرانسوی لانکوم وارد بازار جهانی شد و به بازارها عرضه شد.

نت‌های ابتدایی لانکوم ایدول دارای رایحه گلابی و ترنج و نت‌های میانی شامل رایحه رز ترکی و یاس هندی می‌باشد نت‌های پایه عبارتند از مشک سفید و وانیل. این عطر بسیار جذاب یک عطر گلی مدرن زنانه خیره کننده و مشکی چایپر می‌باشد که همانطور که در ابتدا به آن اشاره شد توسط سه عطر ساز زن ساخته شده است.

بیشتر بخوانید:   بهترین کرم پودرها با ماندگاری بالا

اسانس گلبرگ رز ایسپارتا از ترکیه که به طور انحصاری برای لانکوم ساخته شده است همراه با رز سنتوفولیا که در فرانسه رشد می‌کند و همراه با نت‌های ترنج و گلابی و یاس هندی یک آکورد جدید و بسیار تمیز و درخشان را شکل داده است.

در این عطر جذاب رایحه‌های میوه‌ای گلی و معطر با رایحه شیرین ترکیب شده‌اند تا به راحتی بتواند هر کسی را مجذوب خود کند و افراد را از سراسر اتاق به سمت شما بکشاند.

اگر شما این عطر جذاب را استفاده کنید در هر جمعی که حضور داشته باشید می‌توانید مرکز توجه آن جمع قرار بگیرید و توجه همه افراد بر روی شما باشد. زیرا این عطر به قدری خوشبو و جذاب می‌باشد که برای هر کسی وسوسه انگیز می‌باشد و می‌تواند او را به سمت شما بکشاند و حتی ممکن است افراد بسیار زیادی نام عطر شما را از شما بپرسند.

یکی دیگر از ویژگی‌های بسیار عالی این عطر پرطرفدار ماندگاری بالای آن می‌باشد به طوری که می‌تواند مدت زمان طولانی را بر روی پوست بدن شما و لباس‌های شما بماند و رایحه خود را برای مدت زمان طولانی حفظ کند و مانند ساعات اول همان رایحه قوی و خوشبو را داشته باشد.

این محصول یکی از بهترین عطرهای لانکوم می‌باشد که حتماً به شما توصیه می‌شود تا اگر می‌خواهید در هر جمعی مورد توجه قرار بگیرید و جذاب به نظر برسید از آن استفاده کنید.

بهترین عطرهای لانکوم

۲_ عطر لانکوم هیپنوز

اگر بخواهیم یکی دیگر از بهترین عطرهای لانکوم را به شما معرفی کنیم قطعاً پیشنهاد ما به شما عطر لانکوم هیپنوز می‌باشد. این عطر یک محصول فوق العاده و بسیار جذاب می‌باشد که توانسته است در سراسر دنیا طرفداران بسیار زیادی را به دست بیاورد و در لیست بهترین عطر لانکوم قرار بگیرد.

زیرا عطری فوق العاده و بی عیب و نقص می‌باشد که می‌تواند توجه هر فردی را با هر سلیقه‌ای به سمت خود جلب کند. بدون شک می‌توان گفت پس از یک بار استفاده و امتحان کردن این ادکلن بسیار جذاب و بی‌نظیر شما طرفدار آن خواهید شد و از آن به صورت دائم استفاده خواهید کرد.

این عطر برای افراد سخت پسند و خاص پسند که به راحتی نمی‌توانند عطر ادکلنی را امتحان کنند و از آن استفاده کنند بسیار مناسب می‌باشند زیرا یک محصول لوکس و بسیار باکلاس بوده و می‌تواند توجه هر شخص با هر سلیقه‌ای را به  سمت خود جذب کند.

این محصول عطری کهربایی وانیلی می‌باشد که در سال ۲۰۰۵ روانه بازار شد. نت بالایی شامل رایحه کل ساعت و نت‌های میانی حاوی رایحه یاس و گاردنیا می‌باشد و نت‌های پایه نیز تشکیل شده از رایحه وانیل و وتیور می‌باشد.

لانکوم هیپنوز عطری می‌باشد که آفتابی و چوبی و شرقی با نت‌های ظریف و بسیار مست کننده و رایحه ملایم و شیرین می‌باشد. این عطر دارای گل ساعتی می‌باشد که یک هاله زنانه ملایم و پرشور را ایجاد می‌کند.

بیشتر بخوانید:   بهترین خط لب خارجی

این محصول برای خانم‌هایی که می‌خواهند از عطر ادکلن‌هایی استفاده کنند که تک و خاص باشند کاملاً مناسب می‌باشد. ارکیده و وانیل روی پوست بوی گرم را دارد و تیور احاطه شده با رایحه گل‌های سفید و یاس سامباک حسی عمیق را ایجاد می‌کند.

از دیگر نکات مثبت و بسیار عالی این ادکلن جذاب ماندگاری و پخش بوی فوق العاده آن می‌باشد به طوری که در صورتی که شما ادکلن را در یک اتاق استفاده کنید تا ساعت‌ها بعد نیز بوی آن در آن اتاق می‌ماند و همینطور می‌تواند مدت زمان خاص و طولانی را بر روی پوست بدن شما و لباس شما بماند.

این محصول برای کسانی که به دنبال عطر و ادکلنی سبک و ملایم هستند بسیار مناسب می‌باشد زیر افراد بسیار زیادی وجود دارند که با استفاده از عطر و ادکلن‌های سنگین دچار سردرد می‌شوند و ممکن است حساسیت‌هایی برای آنها به وجود بیاید.

۳_ لانکوم لاویه است بله la vie est belle

اگر بخواهیم یکی دیگر از بهترین عطرهای لانکوم را به شما معرفی کنیم که طرفداران بسیار زیادی را دارا می‌باشد و توانسته است در لیست بهترین عطرهای لانکوم قرار بگیرد قطعاً پیشنهاد ما به شما این عطر بسیار جذاب و پرطرفدار می‌باشد.

این محصول برای افراد خاص پسند و سخت پسند در عطر ادکلن بسیار مناسب و فوق العاده می‌باشد و می‌تواند توجه آنها را به سمت خود جلب کند. اگر می‌خواهید به جلسه‌ای بسیار مهم و یا یک قرار عاشقانه و یا مهمانی و مجالسی خاص بروید به شما پیشنهاد می‌شود که  اگر می‌خواهید در آن مجلس بدرخشید و مرکز توجه قرار بگیرید و یا در قراری که دارید توجه فرد مورد نظر را به سمت خود جذب کنید حتماً از این عطر بسیار جذاب و بی‌نظیر که از بهترین عطرهای لانکوم ست  استفاده کنید.

این عطر رایحه بسیار مست کننده و اغواگر را دارا می‌باشد که تمامی افراد خود به خود و غیر ارادی به سمت آن جذب می‌شوند. این محصول بسیار پرطرفدار از برند لانکوم در پاییز سال ۲۰۱۲ وارد بازار جهانی شد.

مفهوم این عطر با ایده زیبایی طبیعی و ساده آزادی از کنوانسیون‌ها و انتخاب چشم اندازی از خوشبختی متمرکز شده است. این عطر نوعی نگاه به زندگی را دارا می‌باشد که از شادی و لذت در چیزهای کوچک الهام گرفته شده است و با  حال و هوای شیرین و گرمش برای فصل سرد سال بسیار مناسب می‌باشد.

شما می‌توانید از این عطر بسیار جذاب و خوشبو در فصل‌های و زمستان استفاده کنید زیرا به دلیل گرم بودن مناسب برای استفاده در فصل‌های سرد سال می‌باشد. طراحی و فرمولاسیون این عطر بسیار جذاب و پرطرفدار توسط دو عطر ساز مشهور با نام‌های دومینک روپیون و آنه فلیپو انجام شده است.

این محصول عطری مدرن و پیچیده می‌باشد که تجربه‌ای اسپایسی و گرم از رایحه‌های شرقی را در کنار سویه‌های گلفام و شیرین دیگر رایحه‌ها برای شما امکان‌پذیر می‌کند. نت اولیه این عطر شامل رایحه انگور فرنگی سیاه و گلابی و نت میانی آن متشکل از رایحه زنبق و یاس و شکوفه و پرتقال و نت پایانی و نهایی آن از وانیل و دانه تنکا و پرالین و نعنا هندی می‌باشد.

بیشتر بخوانید:   بهترین مارک های ژل ابرو برای لیفت

از دیگر ویژگی‌های این عطر بسیار جذاب ماندگاری بسیار بالا و فوق العاده آن می‌باشد به صورتی که می‌تواند مدت زمان طولانی بر روی لباس و پوست شما بماند به همین دلیل شما می‌توانید از این عطر بسیار جذاب در مهمانی‌ها و مجالس طولانی مدت استفاده کنید و از ماندگاری آن اطمینان خاطر داشته باشید.

بهترین عطرهای لانکوم

۴_ عطر لانکوم لانویت ترزور

یکی دیگر از بهترین عطرهای لانکوم این محصول بسیار پرفروش و جذاب می‌باشد که توانسته است از زمان ورود به بازار جهانی تا به امروز جز بهترین و پرفروش‌ترین محصولات این برند قرار بگیرد و در لیست بهترین عطر لانکوم باشد.

این محصول یک عطر بسیار هوس انگیز و جذاب مانند الماس سیاه می‌باشد . این عطر بر اساس عطر بر اساس عطر پرفروش و خارق‌العاده ترزور اورجینال که از سال ۱۹۹۰ تا اکنون توسط برند لانکوم تولید می‌شود ساخته شده است.

این محصول عطری گرم و شیرین و جذاب با ترکیبی از مواد نادر و گرانبها به عنوان یک داروی مقوی روح و جسم و یک معجون عاشقانه می‌باشد. این عطر برای بانوانی که می‌خواهند بسیار شیک و تک و خاص باشند و در هر مجلسی بدرخشند بسیار مناسب می‌باشد و برای استفاده در مهمانی‌ها و مراسم‌های رسمی به شدت به شما پیشنهاد می‌شود زیرا پس از استفاده از آن شما مرکز توجه آن جمع قرار می‌گیرید و تمام توجه افراد بر روی شما خواهد بود.

از ویژگی‌های این ادکلن داشتن رایحه بسیار دلنشین می‌باشد و همچنین ماندگاری و پخش بوی این محصول بسیار بالا می‌باشد به طوری که می‌تواند مدت زمان بسیار بالا و فوق العاده‌ای را بر روی پوست بدن شما و لباس‌های شما بماند.

۵_ عطر لانکوم ترزور میدنایت رز

این محصول یکی دیگر از بهترین عطرهای لانکوم و بهترین عطرهای زنانه برند لانکوم می‌باشد که در سراسر دنیا طرفداران بسیار زیادی را دارد و برای خانم‌هایی که می‌خواهند در هر مجلسی بسیار خاص و تک باشند و بدرخشند بسیار فوق العاده و مناسب می‌باشد.

این محصول مناسب افراد خاص پسند و سخت پسند می‌باشد به طوری که پس از یک بار استفاده و امتحان کردن آن مجذوب آن می‌شوند و آن را به صورت دائم استفاده می‌کنند و طرفدار آن می‌شوند.

این عطر عطری می‌باشد گلی و مشکی و چوبی زنانه و در سال ۲۰۱۱ وارد بازار جهانی شد و در نت‌های اولیه رایحه جذاب و بسیار خوشبو و مست کننده و ترکیب شیرین از تمشک و گل رز و وانیل و مشک و رایحه مست کننده را به وجود می‌آورد که با به تصویر کشیدن زنانگی شیطنت آمیز مدت‌ها پس از خروج شما از اتاق باقی می‌ماند و شما را فراموش نشدنی نشان می‌دهد. نت‌های میانی آن عبارتند از کاسیس که نوعی نوشیدنی الکلی از انگور فرنگی سیاه می‌باشد و فلفل صورتی و گل ۱۰۰ تومانی و یاس و نت‌های پایه عبارتند از وانیل و مشک و ویرجینیا.

بدون نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *