بهترین عطر فروشی‌ های کرج

ما در این مقاله کی برتره قصد داریم تا برخی از بهترین عطر فروشی‌ های کرج را به شما معرفی کنیم و شما را با خصوصیت بهترین عطر فروشی‌ های کرج به صورت مختصر آشنا کنیم تا شما بتوانید بهتر و راحت‌تر بهترین عطر فروشی‌ های کرج را پیدا کرده و در صورت نیاز به آن مراجعه کنید و همینطور آدرس و شماره تلفن آنها را نیز در اختیار شما قرار خواهیم داد تا راحت‌تر بتوانید با آنها ارتباط برقرار کرده و عطر و ادکلن مورد نظر خود را خریداری کنید.

عطر و ادکلن نقش بسیار مهم و تاثیرگذاری را در جذابیت شما و همینطور شخصیت شما دارا می‌باشد. هنگامی که شما عطر و ادکلنی را استفاده می‌کنید و در جمعی حاضر می‌شوید اگر عطر و ادکلنی که استفاده کرده‌اید خاص و اورجینال و از یک برند شناخته شده و معتبر باشد قطعاً توجه بسیاری از افراد حاضر در آن جمع را جلب کرده و نگاه بسیاری از افراد به سمت شما خواهد بود.

به همین دلیل بسیار مهم است تا شما به عطر فروشی مراجعه کنید که عطر و ادکلن اصل و اورجینال داشته باشد و مطمئن باشید تا به شما اجناس فیک و تقلبی را نمی‌فروشند. از دیگر ویژگی‌های یک عطر خوب و عالی ماندگاری بالا و پخش بوی آن می‌باشد به طوری که اگر یک عطر ماندگاری بالا و پخش بوی مناسبی را داشته باشد جز بهترین عطرها به حساب می آید.

ممکن است شما بخواهید که مدت طولانی را در یک مهمانی و یا در یک جلسه حضور داشته باشید و بخواهید از یک عطر یا ادکلن استفاده کنید به همین دلیل باید عطر و ادکلنی که از آن استفاده می‌کنید ماندگاری بالایی داشته باشد تا بتواند تمام مدت بر روی پوست بدن شما و یا بر روی لباس‌های شما بماند.

بهترین عطر فروشی‌ های کرج

خرید عطر و ادکلن برای بسیاری از مردم، یک پروسه بسیار مهم و حساس می‌باشد و در خرید عطر ادکلن به شدت دقت می‌کنند .در شهر کرج،  عطرفروشی‌های با کیفیت بسیار زیادی وجود دارند که محصولاتی با کیفیت و اصالت را همراه با قیمت مناسبی ارائه می دهند. اما برای انتخاب بهترین عطر فروشی‌ های کرج باید به موارد زیر توجه کرد:

۱_ صحت و اعتبار محصولات

یکی از مهمترین اصول در هنگام خرید عطر و ادکلن، تأیید صحت و اعتبار محصول می باشد. بسیاری از عطرفروشی‌های تقلبی در بسیاری از شهرها وجود دارند که با استفاده از نام برندهای محبوب، محصولات غیر اصل و تقلبی و فیک را با قیمت پایین‌تری به مشتریان ارائه می‌کنند. اما در نهایت، مصرف کنندگان با محصولات تقلبی  و فیکی مواجه می شوند که خسارات قابل توجهی برای پوست و سلامت کلی به همراه دارند و همینطور تمام مواردی که نیاز است یک عطر به ادکلن خوب دارا باشد را ندارند.

۲_ متنوع بودن موجودی

یکی دیگر از عوامل مهمی که در انتخاب بهترین عطر فروشی‌ های کرج نقش دارد، متنوع بودن موجودی فروشگاه محسوب می شود. محصولاتی با کیفیت بیشتر و تنوع بیشتر، مشتریان را به سمت خود جذب می کند. بنابراین این مشخص می شود که هر فروشگاهی که مجموعه محصولات مختلفی از مشهورترین برندهای عطر و ادکلن را پوشش می دهد، دارای رتبه بالاتری در لیست بهترین عطر فروشی‌های کرج می‌باشد.

بیشتر بخوانید:   بهترین پانسیون گربه کرج

 ۳_ قیمت مناسب

قیمت عطرها و ادکلن ها در هنگام خرید، یکی از عوامل اصلی نیز می باشد. بعضی از عطرفروشی‌ ها برای جذب مشتریان، محصولات خود را با قیمتهای بسیار بازاریابی شده عرضه می کنند. اما باید توجه داشت که فقط به دلیل اینکه محصولی ارزان  به فروش می‌رسد، به هیچ وجه به عنوان محصول با کیفیت و اصیل شناخته نمی شود. بنابراین باید موضوع قیمت را با دقت مورد بررسی قرار داد و بررسی لازم را در مورد اصل و غیر تقلبی بودن ادکلن‌ها انجام داد.

ما در ادامه این مقاله قصد داریم تا برخی از بهترین عطر فروشی‌ های کرج را به شما معرفی کنیم و شما را با این مغازه‌ها و آدرس و شماره تلفن آن آشنا کنیم. برای آشنایی با بهترین عطر فروشی‌ های کرج و کسب اطلاعات بیشتر در این باره تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.

۱_ عطر و ادکلن سفیر

اگر بخواهیم یکی از بهترین عطر فروشی‌ های کرج را به شما معرفی کنیم قطعاً پیشنهاد ما به شما فروشگاه عطر و ادکلن سفیر می‌باشد که در بیشتر شهرهای کشور دارای شعبه می‌باشد و از معتبرترین عطر فروشی‌های کرج می‌باشد. فروشگاه  عطر و ادکلن سفیر علاوه بر اینکه دارای شعبه‌های زیادی در شهر تهران می‌باشد دارای شعبه‌هایی نیز در استان‌های دیگر مانند شهر کرج می‌باشد.

فروشگاه سفیر تمام عطر و ادکلن‌هایی را که به مشتریان خود می‌فروشد اصل و اورجینال بوده و به هیچ عنوان در طی تمام سال‌هایی که به این کار مشغول بوده‌اند عطر و ادکلنی فیک و تقلبی را به فروش نرسانده‌اند. با این کار موفق شده‌اند تا توجه بسیاری از مشتریان خود را به سمت خود جذب کرده و اعتماد آنها را به دست بیاورند و آنها را به مشتریان ثابت خود تبدیل کنند.

فروشگاه سفیر با سابقه تقریبی ۵۰ ساله خود در حوزه واردات مستقیم و فروش عطر و ادکلن فعالیت دارد. از مزایای این فروشگاه بسیار معتبر می‌توان به تضمین اصالت کالا و فروش عطر با قیمت ارزان در مقایسه با دیگر عطر فروشی‌ها اشاره کرد. در واقع دلیل پایین‌تر بودن قیمت‌های ارائه شده توسط فروشگاه معتبر سفیر حذف واسطه‌ها و عرضه مستقیم محصولات می‌باشد. همانطور که گفته شد این فروشگاه دارای شعبه‌های زیادی در شهرهای مختلف کشور می‌باشد که ما در ادامه آدرس و شماره تلفن یکی از شعبه‌های مهم فروشگاه عطر فروشی سفیر که در شهر کرج واقع شده است را برای شما خواهیم گفت.

آدرس: مصباح بلوار شهید چمران میدان امام حسین مجتمع تجاری بل سنتر طبقه دوم

شماره: ۰۲۶۳۲۸۶۷۱۸۱

 

بهترین عطر فروشی‌ های کرج

۲_ گالری عطر چوب

اگر بخواهیم یکی از بهترین عطر فروشی‌ های کرج را به شما معرفی کنیم قطعاً پیشنهاد ما به شما گالری عطر چوب  است که یکی از بهترین عطر فروشی‌های کرج می‌باشد. این فروشگاه عطر دارای مجوز رسمی از وزارت صنایع، معدن و تجارت می‌باشد. این فروشگاه دارای محصولات مشهور از برندهای مختلفی مانند Dior، Chanel  ویکتوریا سکرت و عطرهای برند کرید و دیگر محصولاتی که در دنیا حرف اول را می‌زنند و بسیار معروف و مشهور هستند  می‌باشد و تمامی این محصولات را با بهترین کیفیت به مردم ارائه می‌کند.

بیشتر بخوانید:   بهترین مسافرخانه های کرج

تمامی عطرها و ادکلن‌هایی که در این عطر فروشی وجود دارد همگی محصولات اصل و اورجینال می‌باشد که رایحه فوق العاده و اصیل آن برند را دارا می‌باشد و همینطور از کیفیت بسیار بالا و پخش بو و ماندگاری فوق العاده بالایی را دارا می‌باشد. هنگامی که شما بخواهید از این فروشگاه عطر فروشی عطر و ادکلنی را خریداری کنید می‌توانید به راحتی از کیفیت و اصل بودن محصولات آن اطمینان خاطر داشته باشید.

این فروشگاه عطر فروشی یکی از بهترین عطر فروشی‌ های کرج به حساب می‌آید که افراد بسیار زیادی برای خرید عطر و ادکلن‌های اورجینال و اصل و بسیار معروف و با کیفیت به آن مراجعه می‌کنند. و همینطور این عطر فروشی توانسته است در لیست بهترین عطر فروشی‌های کرج قرار بگیرد و جز بهترین‌ها باشد، این عطرفروشی در تمام سال‌هایی که مشغول به این کار بود هیچ گونه عطر و ادکلن فیک و تقلبی را به مردم نداده است.

آدرس: عظیمی ضلع جنوبی پل آزادگان بلوار طالقانی مجتمع تجاری یادمان طبقه همکف واحد بی ۶

شماره: ۰۲۶۳۴۲۰۵۰۱۴

 

۳_ عطر فروشی میثم

یکی دیگر از بهترین عطر فروشی‌ های کرج که جز معتبرترین و حرفه‌ای‌ترین عطر فروشی‌های شهر کرج نیز به حساب می‌آید می‌توان به فروشگاه عطرفروشی میثم اشاره کرد که با سابقه بالا و طولانی مدتی که دارا می‌باشد توانسته است جز بهترین و حرفه‌ای‌ترین عطرفروشی‌های شهر کرج به حساب بیاید.

این فروشگاه با حدود ۳۰ سال سابقه درخشان نخستین فروشگاه زنجیره‌ای عطر و لوازم آرایشی به حساب می آید. فروشگاه میثم عطر که اصالت کالای خود را ضمانت می‌کند انواع عطر و ادکلن اورجینال را به مشتریان خود ارائه می‌کند. در واقع یکی از دلایل معروف و محبوب بودن این فروشگاه عطر محصولات اورجینال و اصلی می‌باشد که به فروش می‌رساند.

فروشگاه میثم عطر در تمام سال‌هایی که عطر و ادکلن به فروش می رسانده است تا به امروز هیچگونه کالای تقلبی و فیکی را به مردم ارائه نداده است و همیشه محصولات با کیفیت و اصل و اورجینال را به فروش رسانده است که این مورد توانسته است این فروشگاه را به یکی از بهترین عطر فروشی‌ های کرج و معتبرترین و عطر فروشی‌های کرج تبدیل کند که مشتریان ثابت بسیار زیادی را دارا می‌باشند.

این فروشگاه تمامی عطر و ادکلن‌های برندهای معروف و شناخته شده دنیا را دارا می‌باشد. علاوه بر اینکه این فروشگاه دارای باشگاه مشتریان و گروه تخصصی مشاوره می‌باشد با خدمات خوب به مشتریان رضایت آنها را به دست آورده است. فروشگاه میثم عطر دارای شعبه‌های مختلفی برای خرید عطر می‌باشد که با مراجعه به سایت میثم عطر به آدرس این شعبه‌ها دسترسی پیدا خواهید کرد. ما در ادامه آدرس و شماره تلفن یکی از بهترین شعبه‌های میثم عطر که یکی از بهترین عطر فروشی‌های کرج می‌باشد را برای شما خواهیم گفت.

آدرس: کرج فاز ۲ مهرشهر بلوار شهرداری کنارگذار شهرداری

شماره: ۰۲۶۳۳۴۱۴۵۱۵

 

بهترین عطر فروشی‌ های کرج

۴_ عطر فروشی روان

یکی دیگر از بهترین عطر فروشی‌ های کرج که می‌توانیم به شما معرفی کنیم عطر روان شهر کرج می‌باشد که جز معتبرترین و معروف‌ترین عطر فروشی‌های شهر کرج به حساب می‌آید . این عطر فروشی یکی از بهترین عطر فروشی‌ های کرج می‌باشد که تمام محصولاتش اورجینال و اصل بوده و به هیچ عنوان محصولات بی‌کیفیت و فیک را به فروش نمی‌رسانند .

بیشتر بخوانید:   بهترین باغ رستوران های کرج

عطر فروشی روان کرج توانسته است با ارائه عطرها و ادکلن‌های با کیفیت و فوق العاده که دارای ماندگاری بسیار بالا و فوق العاده‌ای می‌باشد و همینطور پخش بوی بی‌نظیر را نیز دارا می‌باشد جزء بهترین عطر فروشی‌ های کرج به حساب آید و مشتری‌های بسیار زیادی را به دست بیاورد و آنها را به مشتریان دائمی خود تبدیل کند. فروشگاه عطر فروشی روان کرج دارای نمایندگی رسمی از برندهای  شنل، کرید، گرلن ، ویکتوریا سکرت، ورساچه و بسیاری دیگر از برندهای بسیار معروف و مشهور تولید عطر ادکلن می‌باشد.

این فروشگاه در شهر کرج قرار دارد و محصولات اورجینال خود را با قیمت مناسب به بازار عرضه می‌کند. عطر فروشی  روان کرج یکی از بهترین عطر فروشی‌ های کرج به حساب می‌آید که توانسته است جزو معتبرترین و بهترین عطر فروشی‌های کرج باشد و مشتری‌های بسیار زیادی را به دست بیاورد. و آنها را به مشتریان دائمی و ثابت خود تبدیل کند. این فروشگاه دارای بیش از 20 سال تجربه در ارائه محصولات با کیفیت و متنوع می‌باشد. در این عطر فروشی محصولات معروفی همچون کرید، تام فورد، دیور، جیوانچی، ورساچه و برندها و محصولات دیگری را به فروش می‌رساند. این فروشگاه، محصولاتی اصیل و اورجینال را ارائه می‌دهد و دارای سایزهای مختلفی از عطرهای مختلف می‌باشد.

آدرس: خیابان پانزده خرداد، روبروی درمانگاه بقایی، ساختمان پزشکان پانزده خرداد.
-تلفن : 0263440795

 

۵_ فروشگاه عطر وسمه 

اگر بخواهیم یکی دیگر از بهترین عطر فروشی‌ های کرج را به شما معرفی کنیم که جز بهترین و معتبرترین عطر فروشی‌های شهر کرج به حساب می‌آید و تمام محصولاتی که دارا می‌باشد اصل و اورجینال بوده عطر فروشی وسمه در شهر کرج می‌باشد. این عطر فروشی توانسته است در تمام سال‌هایی که عطر و ادکلن را به فروش می‌رساند جز بهترین‌ها و معتبرترین‌ها در شهر کرج باشد و مشتریان بسیار زیادی را به دست بیاورد و آنها را به مشتریان ثابت خود تبدیل کند.

این عطر فروشی عطرهای برندهای بسیار محبوب مانند عطرهای کرید و ویکتور یا سکرت و ورساچه و جیونچی و شنل و بسیاری دیگر از معتبرترین و بهترین عطرهای برندهای دنیا را دارا می‌باشد و تمامی این محصولات را به صورت اصل و اورجینال به فروش می‌رساند و در تمام سال‌هایی که مشغول به این کار بوده است به هیچ عنوان عطر و ادکلن تقلبی و فیک را به مشتریان خود نفروخته است.

این عطر فروشی یکی از بهترین عطر فروشی‌ های کرج به حساب می‌آید که در شهر کرج مشتریان بسیار زیادی را دارا می‌باشد و بسیار شناخته شده است و توانسته است مشتریان دائمی بسیار زیادی را به دست بیاورد. تمامی محصولاتی که در این عطرفروشی به فروش می‌رسد اصل و اورجینال می‌باشد و به هیچ عنوان محصولات فیک به فروش نمی‌رسد به همین دلیل تمامی این عطرها پخش بو و ماندگاری بسیار بالایی را دارا می‌باشد و رایحه اصیل آن برند را نیز دارا می‌باشد.

آدرس: کرج رجایی شهر بلوار مطهری خیابان دوم شرقی عطر فروشی وسمه

شماره: ۰۲۶۳۴۲۰۵۳۷۵

بدون نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *