بهترین عطر های خنک زنانه

ما در این مقاله از کی برتره قصد داریم تا برخی از بهترین عطر های خنک زنانه را به شما معرفی کنیم و شما را با چند تا از بهترین عطر های خنک زنانه آشنا کنیم و ویژگی آن ها را برای شما توضیح دهیم و شما را به صورت مختصر با آن آشنا کنیم .عطرها و ادکلن‌ها نقش بسیار مهم و اساسی و تاثیرگذاری را در شیک بودن شما و خاص بودن و جذاب بودن شما دارند و همیشه افرادی که از ادکلن‌های بسیار عالی و معروف استفاده می‌کنند و بوی ادکلن‌های آنها خوب و دلنشین است در ذهن شما می‌ماند و شما با ان بو و رایحه یاد ان اشخاص میوفتید .

یکی از مواردی که در انتخاب عطرها و ادکلن‌ها بسیار مهم است ماندگاری آن ادکلن و عطر می‌باشد. به شما پیشنهاد می‌شود تا حتماً ادکلن‌ها و عطرها را خریداری کنید که بدانید به صورت طولانی مدت می‌تواند بر روی لباس‌های شما بماند و رایحه و بوی خود را مانند ساعات اول حفظ کند. استفاده از عطر و ادکلن می‌تواند خانم ها را تا حد بسیار زیاد و قابل توجهی شیک و جذاب جلوه دهد به همین دلیل است که بسیاری از خانم ها همیشه به دنبال بهترین عطرها و ادکلن‌ها هستند که هم دارای رایحه بسیار عالی و خوبی باشد و هم ماندگاری فوق العاده‌ای را داشته باشد تا آن ها توسط آن در مجالس مرکز توجه قراربگیرند و بدرخشند.

ما در ادامه این مقاله به معرفی بهترین عطر های خنک زنانه  پرداخته‌ایم و چند مورد از بهترین عطر های خنک زنانه را به شما معرفی کرده‌ایم. برای به دست آوردن اطلاعات بیشتر در این باره تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.

بیشتر بخوانید:   بهترین عطر های اسمارت

۱_ ورساچه اورس زنانه ادو پرفیوم

اگر بخواهیم یکی از بهترین عطر های خنک زنانه با ماندگاری بالا و کیفیت فوق العاده و رایحه بسیار جذاب و دلنشین را به شما معرفی کنیم قطعاً اولین پیشنهاد ما به شما ورساچه اورس زنانه ادو پرفیوم می‌باشد که توانسته است طرفداران بسیار زیادی را به سمت خود جذب کند و در لیست عطرهای پرفروش زنانه قرار بگیرد. این محصول در سال ۲۰۱۴ روانه بازار شد و در تمام سال‌هایی که این محصول به فروش می‌رسید همواره در لیست پرفروش‌ترین عطرهای خنک زنانه ورساچه قرار داشت.

بهترین عطر های خنک زنانه

این عطر خنک بهاری و تابستانی رایحه‌های معتدل چوبی و آبزی را در خود جای داده است تا به سادگی بتواند برای استفاده روزانه در مجالس و مهمانی‌ها و یا قرارهای رسمی و نیمه رسمی شما کاملاً مناسب باشد. این محصول برای افراد شیک و خاص پسند بسیار مناسب بوده و می‌تواند یک گزینه فوق العاده برای آنها باشد. ترکیب رایحه‌های بی‌نظیر این عطر روایح دلنشین و لطیفی مانند لیمو و ترنج و هل و ترخون و کهربا و صدر و فلفل و زنبق در کنار روایح چوبی باعث شده است که شما پس از استفاده از آن به سرعت در مرکز توجه هر جمعی که در آن حاضر می‌شوید قرار بگیرید.

رایحه بی‌نظیر و فوق العاده این عطر می‌تواند توجه هر شخصی را جلب کند خنکای بسیار عالی موجود در این عطر باعث می‌شود که شما بتوانید ساعت‌ها بدون حس سردرد در روزهای گرم سال از لطافت رایحه این عطر لذت ببرید به همین دلیل اگر از این عطر فوق العاده در تابستان بر روی لباس خود استفاده کنید قطعاً بازخورد بسیار مناسبی از اطرافیان خود خواهید داشت این عطر برای افرادی کهاز بو های شدید سر درد میگیرند کاملا مناسب می‌باشد. نکته قابل توجه دیگری که بسیار مهم است ماندگاری بسیار بالای این عطر می‌باشد که می‌تواند مدت زمان طولانی را بر روی لباس شما و پوست شما بماند.

بیشتر بخوانید:   بهترین پنکک‌ ها برای پوست‌ جوش دار

۲_ گوچی بلوم

يکی ديگر از بهترین عطر های خنک زنانه عطر بسیارجذاب گوچی بلوم می باشد که یکی از بهترین و بی‌نظیرترین عطرهای خنک زنانه می‌باشد که طرفداران بسیار زیادی را دارا می‌باشد و برای افراد خاص پسند و شیک بسیار مناسب می‌باشد. عطر گوچی بلوم هم مانند اروس زنانه عطری معتدل و لطیف برای استفاده روزانه است و برای افرادی که از رایحه‌های سنگین دچار سردرد می‌شوند بسیار مناسب می‌باشد زیرا عطری سبک و خنک می‌باشد. روایح لیمو ترش و نعنا سیب نت ابتدایی این عطر را تشکیل می دهند .

رایحه های شمع دانی و دانه تونکا و امبروکسان در نت میانی جای گرفته اند و روایح وانیل و خس خس و سدر و خزه درخت بلوط هم نت نهایی را شکل داده اند تا گوچی بلوم یک محصول معطر فوژه و مناسب برای استفاده روزانه باشد. تعادل مطلوبی که در شیرینی و ترشی یا خنکی و گرمی این عطر وجود دارد باعث شده است تا شما بتوانید با خیال راحت در مراسم نیمه رسمی و مهمانی‌های دوستانه از آن استفاده کنید و لذت ببرید.

بهترین عطر های خنک زنانه

خوب است بدانید که افشاندن این عطر روی پوست چنان لطافت دلپذیری ایجاد می کند که باعث می‌شود استفاده از آن برای قرار های عاشقانه و خاص بسیار مناسب شود. این عطر یکی از بهترین عطر خنک زنانه می باشد که جزو پرطرفدارترین و پرفروش‌ترین عطرهای خنک زنانه می باشد.

۳_ آمواج بیچ هات وومن

اگر بخواهیم یکی دیگر از بهترین عطر های خنک زنانه را به شما معرفی کنیم قطعاً پیشنهاد ما به شما این محصول می‌باشد که یکی از بهترین و جذاب‌ترین عطرهای خنک زنانه می‌باشد. یکی از بهترین عطرهای خنک زنانه و عطری بسیار خاص برای خانم‌های خاص پسند و با سلیقه متفاوت این محصول می‌باشد که می‌خواهند با انتخاب‌های لوکس و منحصر به فرد خود در هر جمعی بدرخشند و مرکز توجه قرار بگیرند. این ادکلن خنک زنانه و عمانی در سال ۲۰۱۸ تولید و روانه بازار شد و در گروه بویایی چوبی آبزی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید:   بهترین اتو موی پرومکس

تنها چهار رایحه بسیار خاص اما بسیار دلنشین در این عطر زنانه سرد خودنمایی می‌کند که عبارتند از: شمعدانی ، نعناع هندی و آمبروکسان و چوب خیس سواحل. بنابراین اگر می‌خواهید خاص‌ترین و بهترین عطر زنانه خنک با ماندگاری بسیار بالا و فوق العاده را داشته باشید بهتر است حتماً این عطر فوق العاده و خنک را امتحان کنید زیرا پس از استفاده از آن قطعاً یکی از طرفداران آن خواهید شد. این ادکلن سرد و خنک زنانه می‌تواند مورد توجه تمامی گروه‌های سنی برای استفاده روزانه قرار بگیرد.

بدون نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *