بهترین عطر های خنک مردانه

ما در این مقاله از کی برتره قصد داریم تا برخی از بهترین عطر های خنک مردانه را به شما معرفی کنیم و شما را با چند تا از بهترین عطر های خنک مردانه آشنا کنیم و ویژگی آن محصولات را برای شما توضیح دهیم. عطرها و ادکلن‌ها نقش بسیار مهم و موثر و تاثیرگذاری را در شیک بودن شما و خاص بودن و جذاب بودن شما دارند و همیشه افرادی که از ادکلن‌های بسیار عالی استفاده می‌کنند و بوی ادکلن‌های آنها خوب و دلنشین است در ذهن شما می‌ماند. یکی از مواردی که در انتخاب عطرها و ادکلن‌ها بسیار مهم است ماندگاری آن ادکلن می‌باشد.

به شما پیشنهاد می‌شود تا حتماً ادکلن‌ها و عطرهایی را خریداری کنید که بدانید به صورت طولانی مدت می‌تواند بر روی لباس‌های شما بماند و رایحه و بوی خود را حفظ کند. استفاده از عطر و ادکلن می‌تواند آقایان را تا حد بسیار زیاد و قابل توجهی شیک و جذاب جلوه دهد به همین دلیل است که بسیاری از آقایان همیشه به دنبال بهترین عطرها و ادکلن‌ها هستند که هم دارای رایحه بسیار عالی و خوبی باشد و هم ماندگاری فوق العاده‌ای را داشته باشد.

ما در ادامه این مقاله به معرفی بهترین عطر های خنک مردانه پرداخته‌ایم و چند مورد از بهترین عطر های خنک مردانه را به شما معرفی کرده‌ایم. برای به دست آوردن اطلاعات بیشتر در این باره تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.

۱_ ورساچه او فرش

اگر بخواهیم یکی از بهترین عطر های خنک مردانه با ماندگاری بالا و رایحه فوق العاده بسیار جذاب را به شما معرفی کنیم قطعاً اولین پیشنهاد ما به شما ورساچه او فرش می‌باشد که توانسته است طرفداران بسیار زیادی را به سمت خود جذب کند و در لیست عطرهای پرفروش مردانه قرار بگیرد. این محصول در سال ۲۰۰۶ روانه بازار شد و در تمام سال‌هایی که این محصول به فروش می‌رسید همواره در لیست پرفروش‌ترین عطرهای مردانه ورساچه قرار داشت.

بیشتر بخوانید:   بهترین کرم های رفع تیرگی زانو و آرنج

بهترین عطر های خنک مردانه

این عطر خنک بهاری و تابستانی رایحه‌های معتدل چوبی و آبزی را در خود جای داده است تا به سادگی بتواند برای استفاده روزانه در محل کار و مهمانی‌ها و یا قرارهای رسمی و نیمه رسمی شما کاملاً مناسب باشد. این محصول برای افراد شیک و خاص پسند بسیار مناسب بوده و می‌تواند یک گزینه فوق العاده برای آنها باشد. ترکیب رایحه‌های بی‌نظیر این عطر روایح دلنشین و لطیفی مانند لیمو و ترنج و هل و ترخون و کهربا و صدر و فلفل و زنبق در کنار روایح چوبی باعث شده است که شما پس از استفاده از آن به سرعت در مرکز توجه هر جمعی که در آن حاضر می‌شوید قرار بگیرید.

رایحه بی‌نظیر و فوق العاده این عطر می‌تواند توجه هر شخصی را جلب کند خنک‌های بسیار عالی موجود در این عطر باعث می‌شود که شما بتوانید ساعت‌ها بدون حس سردرد در روزهای گرم سال از لطافت رایحه این عطر لذت ببرید به همین دلیل اگر از این عطر فوق العاده در تابستان بر روی لباس خود استفاده کنید قطعاً بازخورد بسیار مناسبی از اطرافیان خود خواهید داشت. نکته قابل توجه دیگری که بسیار مهم است ماندگاری بسیار بالای این عطر می‌باشد که می‌تواند مدت زمان طولانی را بر روی لباس شما و پوست شما بماند.

۲_ ورساچه پورهوم

یکی دیگر از بهترین عطر های خنک مردانه ورساچه پورهوم می‌باشد که جز پرطرفدارترین و پرفروش‌ترین عطرهای خنک مردانه از برند ورساچه به حساب می‌آید که طرفداران بسیار زیادی را داشته است. این محصول که به ورساچه آبی معروف است جز یکی از پرطرفدارترین عطرهای خنک مردانه از سال ۲۰۰۸ تا به امروز بوده است.

بیشتر بخوانید:   بهترین عطر های چهار فصل

این عطر ترکیب رایحه‌های مختلف چوبی و گلفام و میوه‌های ترش و خنک را در خود جا داده است تا شما بتوانید آن را به عنوان عطرهای معتدل و خنک و خاص تابستانی استفاده کنید. این عطر آروماتیک می‌تواند گزینه خوبی برای آقایان جوان یا میانسالی باشد که می‌خواهند در هر قرار و مراسمی به خوبی بدخشند و مرکز توجه قرار بگیرند. شما پس از استفاده از این محصول می‌توانید به شدت مرکز توجه جمعی که در آن هستید قرار بگیرید و توجه افراد زیادی را به سمت خود جلب کنید.

بهترین عطر های خنک مردانه

این محصول در نوت آغازین خود با رایحه لیمو و ترنج و رز و بهار نارنج به شدت خودنمایی می‌کند و پس از آن در نت میانی رایحه دلفریب شمعدانی و سدر و سالویا را به رخ می‌کشد و پس از آن در نت پایانی و نهایی خود با جادوی دانه تنکا و مشک و کهربا به اتمام می‌رساند تا تعادل شگفت انگیز و بی‌نظیر و خاصی در ترکیب رایحه‌ها ایجاد کند. تا بتواند عطری با رایحه همه پسند و بسیار فوق العاده را روانه بازار کند. ماندگاری این محصول به شدت عالی و فوق العاده می‌باشد و می‌تواند ساعت‌های زیادی را بر روی لباس شما بماند.

۳_ ورساچه اورس مردانه

يکی ديگر از بهترین عطر های خنک مردانه ورساچه اورس مردانه می باشد که یکی از بهترین و بی‌نظیرترین عطرهای برند ورساچه می‌باشد که طرفداران بسیار زیادی را دارا می‌باشد و برای افراد خاص پسند و شیک بسیار مناسب می‌باشد. ورساچه اروس مردانه هم مانند اروس زنانه عطری معتدل و لطیف برای استفاده روزانه است.

بیشتر بخوانید:   بهترین ریمل های رنگی

روایح لیمو ترش و نعنا سیب نت ابتدایی این عطر را تشکیل می دهند . رایحه های شمع دانی و دانه تونکا و امبروکسان در نت میانی جای گرفته اند و روایح وانیل و خس خس و سدر و خزه درخت بلوط هم نت نهایی را شکل داده اند تا ورساچه اورس یک محصول معطر فوژه و مناسب برای استفاده روزانه باشد. تعادل مطلوبی که در شیرینی و ترشی یا خنکی و گرمی این عطر وجود دارد باعث شده است تا شما بتوانید با خیال راحت در مراسم نیمه رسمی و مهمانی‌های دوستانه و مکان های سرپوشیده از آن استفاده کنید و لذت ببرید.

خوب است بدانید که افشاندن ورساچه اورس روی پوست چنان لطافت دلپذیری ایجاد می کند که باعث می‌شود استفاده از آن برای قرار های عاشقانه و خاص بسیار مناسب شود. این عطر یکی از بهترین عطر های خنک مردانه می باشد که جزو پرطرفدارترین و پرفروش‌ترین عطرهای خنک ورساچه می باشد.

بدون نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *