بهترین عطر های شنل

ما در این مقاله از کی برتره قصد داریم تا برخی از بهترین عطر های شنل را به شما معرفی کنیم و شما را با انواع مختلف آن و ویژگی‌ها و خصوصیات بهترین عطر های شنل  آشنا کنیم و ویژگی‌ها و خصوصیاتی که لازم است  را به شما توضیح دهیم تا شما در هنگام خرید عطرهای شنل بتوانید بهترین آن را انتخاب کرده و خریداری کنید.

همانطور که می‌دانید عطر و ادکلن‌ها نقش بسیار مهم و بی‌نظیری را در شیک بودن و خاص بودن شما دارد و هنگامی که شما در یک جمع و یک مراسم یا مهمانی از یک عطر خاص استفاده می‌کنید مرکز توجه قرار می‌گیرید و فردی بسیار خاص و شیک به حساب می‌آیید به همین دلیل است که انتخاب عطر و ادکلن بسیار مناسب بوده و می‌تواند در جذابیت و شخصیت شما تاثیر مستقیم بگذارد و شما را در هر جمع و در هر مراسمی مرکز توجه قرار دهد.

کوکو شنل طراح مد معروفی می‌باشد که به او افسانه دنیای مد و فشن می‌گویند عطرهای برند شنل هم که آوازه جهانی دارند و در سراسر دنیا و در سراسر جهان افرادی بسیار زیادی طرفدار آن هستند و از آن عطر پرطرفدار و معروف استفاده می‌کنند.

امکان ندارد که کسی اهل دنیای عطر و ادکلن باشد و با عطرهای شنل آشنایی نداشته باشد. عطرهای برند شنل برای افرادی که به دنیای عطر و ادکلن علاقمند هستند و همینطور می‌خواهند از بهترین و خاص‌ترین عطر و ادکلن‌ها استفاده کنند بسیار مناسب می‌باشد.

همانطور که گفته شد یکی از بهترین راه‌ها برای جذابیت شما این است که خوشبو ظاهر شوید با عطری معروف و شیک و جذاب. دنیای عطرها به شدت متنوع و سلیقه‌ای می‌باشد اما برند شنل از آن دسته برندهایی می‌باشد که رگ خواب افراد با سلیقه مختلف را در دست دارد.

ما در این مقاله بهترین عطر های شنل را به شما معرفی می‌کنیم و شما را با انواع مختلف آن و پرفروش ‌ترین و معروف ‌ترین عطرهای شنل آشنا خواهیم کرد. برای به دست آوردن اطلاعات بیشتر در این باره تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.

۱_ شنل پاریس بیاریتز

یکی از بهترین عطر های شنل این محصول می‌باشد که جز پرفروش‌ترین‌ها و معروف‌ترین عطرهای برند شنل به حساب می‌آید که یک عطر مناسب و فوق العاده برای استفاده روزانه افراد می‌باشد.

بیشتر بخوانید:   بهترین اتو مو رمینگتون

اگر شما جز دسته افرادی هستید که می‌خواهید یک عطر بسیار خوشبو و فوق‌العاده داشته باشید که رایحه عطر شما از آن بوهای مست کننده باشد حتماً به این محصول و به این عطر فوق العاده فکر کنید زیر رایحه‌ای بسیار فوق العاده و بی‌نظیر را دارا می‌باشد.

این عطر پرآوازه برند شنل هم به اندازه کافی شیک و جذاب می‌باشد و هم سنگینی عجیب و غریب عطر کلاسیک را ندارد به همین دلیل برای افرادی که به دنبال عطر و ادکلن‌های سبک هستند و با عطر و ادکلن‌های سنگین دچار سردرد می‌شوند بسیار مناسب می‌باشد.

اگر شما به طبیعت علاقمند هستید و به دنبال عطر ادکلنی با رایحه طبیعت می‌باشید ما به شما این عطر بسیار جذاب و فوق العاده را پیشنهاد می‌کنیم زیرا رایحه پاریس بیاریتز یادآور طبیعت خوشبو می‌باشد و در ساختار آن هم از انواع گل‌ها استفاده شده است.

در فرمول تهیه این عطر هم بوی گل‌های مانند موگه به مشام می‌رسد و هم مرکباتی مانند نارنگی. معنای هندی یا پاچولی هم در این عطر بسیار جذاب و خوشبو غوغا به پا می‌کند و رایحه‌ای بسیار جذاب و ستودنی را ایجاد می‌کند. اگر به دنبال عطری می‌باشید که هر روز استفاده کنید و ضمن اینکه خوشبو می‌باشد سنگین و خسته کننده نباشد به انتخاب این مدل از عطرهای برند شنل فکر کنید.

بهترین عطر های شنل

۲_ شنل گابریل

اگر بخواهیم یکی دیگر از بهترین عطر های شنل را به شما معرفی کنیم قطعاً و بدون شک پیشنهاد ما به شما شنل گابریل می‌باشد کمتر کسی وجود دارد که  اسم آن را نشنیده باشد.

زیرا عطر شنل گابریل یکی از بهترین و فوق العاده‌ترین عطرهای برند شنل می‌باشد که در سراسر جهان طرفداران بسیار زیادی را دارا می‌باشد. این محصول از زمانی که روانه بازار شد تا به امروز توانست فروش بسیار عالی و فوق العاده‌ای را داشته باشد و همیشه در صدر جدول قرار بگیرد و طرفداران فوق العاده و خاص خود را دارا باشد.

شنل گابریل یک عطر بسیار محبوب برای طرفداران بوی گل می‌باشد. اگر از قالب بودن بوی گل در عطر لذت می‌برید شنل گابریل می‌تواند گزینه محبوب شما در میان مدل‌های شنل باشد. این عطر از عطرهای زنانه شنل می‌باشد که بوی شکوفه‌های درخت پرتقال و گل یاس و رزهای سرخ ابریشمی را در کنار هم دارد گویی باغچه‌ای پر از گل‌های زیبا و خوشبو را در بطری عطر جای داده‌اند.

بیشتر بخوانید:   بهترین سایه برای میکاپ

این عطر بسیار جذاب برای افرادی که به رایحه طبیعت و گل‌ها علاقمند هستند بسیار مناسب می‌باشد. اگر از این عطر استفاده کردید به هیچ عنوان تعجب نکنید که رهگذران در خیابان نگاهشان به سمت شما باشد و یا حتی نام عطر شما را بپرسند زیرا رایحه و بویی مست کننده و بسیار جذاب را دارد. لایحه شنل گابریل همه پسند می‌باشد و کمتر کسی وجود دارد که با رایحه و بوی آن اذیت شود و یا نظر مثبتی راجع به آن نداشته باشد.

۳_ شنل کریستال

گزینه بعدی که ما انتخاب کرده‌ایم تا به عنوان بهترین عطر های شنل به شما معرفی کنیم عطر شنل کریستال می‌باشد که با قاطعیت می‌توان گفت جز بهترین عطرهای برند شنل به حساب می‌آید و طرفداران بسیار زیادی را دارا می‌باشد.

اگر شما جز دسته افرادی باشید که به عطر و ادکلن علاقمند هستید قطعاً نام عطر شنل کریستال به گوشتان خورده است و یا از آن استفاده کرده‌اید زیرا رایحه‌ای بسیار جذاب و مست کننده را دارا می‌باشد.

این عطر برای افراد خاص پسند و سخت پسند بسیار مناسب می‌باشد و می‌تواند یک گزینه بسیار عالی برای آنها باشد. عطر شنل کریستال به عنوان یک عطر خاص برای استفاده در موقعیت‌های خاص شناخته می‌شود. برای مثال شما می‌توانید از این عطر بسیار جذاب در موقعیت‌هایی مانند جلسه‌های بسیار مهم و قرارهای عاشقانه مهم و یا مجالس و میهمانی‌ها استفاده کنید.

کنار هم بودن رایحه خوش مرکبات برای مثال بوی بهار نارنج و گل زیبای یاس در این عطر بسیار جذاب استفاده شده است که آن را بسیار از عطرهای دیگر جلوتر برده است. بوی عطر شنل کریستال بوی پیچیده‌ای نمی‌باشد یعنی برای درک اینکه در آن از چه بوهایی استفاده شده است نیاز به فکر و زحمت زیادی نیست.

این به معنی ساده بودن آن می‌باشد که سبب می‌شود در مراسم و موقعیت‌های مهم شنل مدل کریستال از بهترین گزینه‌ها باشد زیرا هم رایحه‌ای پذیرفتنی از سوی افراد مختلف می‌باشد و هم ماندگاری بسیار بالا و فوق العاده‌ای را دار می‌باشد.

بیشتر بخوانید:   بهترین کرم‌ پودر ها برای پوست جوش دار

این عطر بسیار جذاب می‌تواند مدت زمان فوق العاده و بسیار زیادی را بر روی پوست و لباس شما بماند به همین دلیل شما می‌توانید در مجالس و مهمانی‌های طولانی مدت از آن استفاده کنید و از ماندگاری آن اطمینان خاطر داشته باشید‌. و همینطور رایحه‌ای سبک که این عطر دارا می‌باشد سبب می‌شود تا همه افراد بتوانند از آن استفاده کنند و سبب بروز سردرد و حساسیت در افراد نمی‌شود.

بهترین عطر های شنل۴_ شنل نامبر 5

یکی دیگه از فوق العاده‌ترین و بهترین عطر های شنل ، عطر شنل نامبر فایو می‌باشد که از محبوب‌های سلبریتی پسند به حساب می‌آید و سلبریتی‌های بسیار زیادی از آن استفاده می‌کنند.

معروفی مانند سلین دیون و ویکتوریا بکام و کامرون دیاز از طرفداران سرسخت این محصول می‌باشند . این محصول دارای ماندگاری بسیار بالا و فوق العاده‌ای می‌باشد و می‌تواند مدت زمان بسیار بالا و طولانی را بر روی پوست بدن شما و لباس‌های شما بماند و رایحه خود را مانند ساعات اول حفظ کند.

این عطر جذاب بسیار سبک بوده و می‌تواند برای تمامی افراد قابل استفاده باشد زیرا بسیاری از افراد با استفاده از عطر و ادکلن‌های سنگین دچار سردرد و حساسیت‌هایی می‌شوند به همین دلیل نمی‌توانند از هر عطر و ادکلنی استفاده کنند اما این ادکلن جذاب می‌تواند به دلیل سبک بودن و رایحه جذاب و مست کننده‌ای که دارد همه پسند باشد.

این محصول از زمان تولید تا به امروز جز پرفروش‌ترین عطر و ادکلن‌های برند شنل بوده است و همیشه در صدر جدول قرار گرفته و در لیست بهترین عطر های شنل بوده است.

اگر به دنبال یک عطر و ادکلن بسیار خاص و جذاب هستید که در هر جمعی که استفاده می‌کنید مرکز توجه باشید و افراد زیادی به شما توجه کنند پیشنهاد ما به شما این عطر بسیار جذاب و پرفروش می‌باشد زیرا شما در صورت استفاده از این عطر قطعاً بسیار جذاب و بسیار خاص به نظر می‌رسید و ممکن است افراد بسیار زیادی نام عطر شما را بپرسند و از رایحه آن بسیار خوششان بیاید.

بدون نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *