بهترین عطر های صابونی

ما در این مقاله کی برتره قصد داریم تا برخی از بهترین عطر های صابونی را به شما معرفی کنیم و تمام ویژگی‌ها و مشخصات بهترین عطر های صابونی را برای شما توضیح دهیم تا شما بتوانید با این عطرها بیشتر آشنا شوید و در هنگام خرید آنها را بشناسید و بتوانید آنها را خریداری کنید.

قبل از توضیح راجع به بهترین عطر های صابونی باید گفته شود که عطرها نقش بسیار مهم و تأثیرگذاری را در جذابیت و شخصیت افراد دارا می‌باشد و می‌تواند آنها را بسیار جذاب‌تر و شیک‌تر نشان دهد. عطر هر فرد مانند امضای آن شخص می‌باشد و در ذهن افراد باقی می‌ماند و دیگران او را با بوی این عطر می‌شناسند به همین دلیل بسیار مهم است تا شما عطری را انتخاب کنید که رایحه‌ای بسیار جذاب و فوق العاده را داشته باشد و علاوه بر آن ماندگاری خوبی را نیز داشته باشد زیرا ماندگاری هر عطر بسیار مهم می‌باشد.

ممکن است که شما بخواهید در یک مهمانی و یا در یک مجلسی به صورت طولانی مدت بمانید و یا یک جلسه‌ای را داشته باشید که نیاز باشد در آن مدت طولانی وقت بگذارید به همین دلیل بسیار مهم است تا عطری که شما استفاده می‌کنید ماندگاری بالا و پخش بوی مناسبی را داشته باشد تا در تمام مدت بر روی پوست بدن شما و بر روی لباس‌های شما بماند و پخش بوی بسیار بالا و فوق العاده‌ای را مانند ساعات اول داشته باشد. به همین دلیل یکی از موارد بسیار مهمی که قبل از خرید هر عطر و ادکلنی نیاز است به آن توجه کنید ماندگاری و پخش بوی آن عطر می‌باشد.

ممکن است برای شما این سوال به وجود بیاید که عطرها و رایحه‌های صابونی چیست و چگونه است ؟در این باره باید گفت رایحه‌های صابونی اصطلاحی می‌باشد که در بسیاری از عصرها کاربرد دارد و مانند دیگر گروه‌های بویایی هواداران و طرفداران زیاد خود را نیز دارا می‌باشد.

این سبک رایحه در حدود قرن ۱۹ کشف شد و به خانواده عطرها اضافه شد. این عطرهای جذاب معمولاً به گروه بویایی خاصی تعلق ندارند و با این حال عطرهای صابونی را بیشتر می‌توان در گروه آلدهیدها یافت. خانواده آلدهیدها معمولاً رایحه صابونی را دارا می‌باشند که البته همواره به صورت خالص نخواهد بود.

لازم به ذکر است یکی از اصلی‌ترین و مهم‌ترین عطرهای صابونی عطر Chanel n5 می‌باشد و تا حدود زیادی می‌توان تولد عطرهای صابونی را با عرضه این عطر هم دوره دانست. هنگامی که حرف از صابون به میان می‌آید ممکن است شما را یاد شوینده‌هایی بیندازد اما در مورد عطرهای صابونی باید گفته شود که این عطرها را نباید با رایحه‌هایی مانند پودرهای لباسشویی و پودر نوزادان و صابون‌های قلیایی اشتباه گرفت.

این واژه معنای گسترده‌ای دارد و از دید هر فرد به گونه‌ای توصیف می‌شود. رایحه‌های صابون luxe  وDove عموماً این قبیل رایحه‌ها مرکب از حالتی تیز و صیقلی و فاقد شیرینی و براق و موم مانند می‌باشند و حسی قدرتمند و قالب را القاء می‌کند و جوان و فعال به نظر می‌رسد.

بیشتر بخوانید:   بهترین خط چشم برای چشمان ریز

نکته دیگری که در مورد بهترین عطر های صابونی باید گفت فاقد طعم بودن آن می‌باشد که نوعی حس تلخ بودن را در این قبیل رایحه‌ها به‌ وجود می‌آورد. عطرهای صابونی رایحه‌ای مانا را دارا می‌باشد و کلاسیک نمی‌باشد و عموماً باب میل تمامی افراد بوده و شیک و به روز به نظر می‌رسد. ما در ادامه این مقاله قصد داریم تا برخی از بهترین عطر های صابونی را به شما معرفی کنیم و ویژگی‌های آنها را نیز برای شما توضیح دهیم .برای کسب اطلاعات بیشتر درباره بهترین عطر های صابونی تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.

۱_ عطر Chanel no5

یکی از معروف‌ترین و بهترین عطر های صابونی این عطر بسیار معروف و پرفروش می‌باشد که توانسته است طرفداران بسیار زیادی را به دست بیاورد. این محصول فوق العاده عطری است که رایحه گرم و شیرین را دارا می‌باشد به همین دلیل برای استفاده در فصل‌های پاییز و زمستان که فصل‌های سردی هستند کاملاً مناسب می‌باشد و می‌تواند حال و هوای بسیار جذاب و دلنشین را برای شما به وجود بیاورد.

این عطر بسیار جذاب در سال ۱۹۵۴ به بازار جهانی عرضه شد و از همان موقع تا به امروز جزء پرفروش‌ترین عطرهای صابونی بوده است و در لیست بهترین عطر های صابونی قرار گرفته است. این عطر زنانه توانسته است در میان تمام خانم‌ها که می‌خواهند عطری بسیار جذاب و شیک را استفاده کنند بسیار درخشیده و مورد توجه آنها قرار گرفته است.

این محصول فوق العاده برای خانم‌هایی که می‌خواهند در هر جمعی مورد توجه قرار بگیرند و در هر مجلس و میهمانی مرکز توجه همه افراد قرار بگیرند کاملاً مناسب بوده و می‌تواند از آن استفاده کند. این محصول با اینکه قیمت تقریباً بالایی را دارا می‌باشد اما طرفداران بسیار زیادی را نیز دارد و افراد بسیار زیادی از این محصول استفاده می‌کنند و آن را خریداری می‌کنند.

طبع گرم و شیرین آن باعث شده است تا مورد توجه خانم‌های بسیار زیادی قرار بگیرد و طرفداران زیادی را پیدا کند. این عطر بسیار جذاب در گروه بویایی گلی قرار گرفته است که همین مورد یک نکته بسیار مثبت برای جذابیت آن می‌باشد زیرا اکثر خانم‌ها طرفدار رایحه‌های گلی و گروه بویایی گلی هستند.

این عطر بسیار جذاب و پرفروش توسط فردی به نام ارنست باو ساخته شد و توانست بسیار بدرخشد و جز پرفروش‌ترین‌ها به حساب بیاید. این ادوپرفیوم برای استفاده در فصول سرد سال می‌باشد و می‌تواند رایحه بسیار جذاب و دلنشین را در هوای سرد و روزهای سرد پاییزی به شما ببخشد.

ماندگاری این عطر به قدری خوب می‌باشد که شما می‌توانید با اطمینان خاطر از آن برای مجالسی که می‌خواهید به صورت طولانی مدت در آنها حاضر شوید استفاده کنید و هیچ گونه استرسی را برای از بین رفتن بوی عطر خود نداشته باشید زیرا این عطر ماندگاری بسیار بالایی را دارد که می‌تواند مدت زمان بسیار بالا و طولانی و حتی چند روز را بر روی لباس‌های شما بماند.

بیشتر بخوانید:   بهترین ریمل های ضد آب

 پخش بوی این عطر و پراکندگی آن خوب می‌باشد و می‌تواند در هوای اطراف شما بپیچد و آن رایحه بسیار جذاب را در هوا پخش کند. این محصول یکی از بهترین عطر های صابونی می‌باشد که همانطور که در ابتدای مقاله گفته شد با تولد عطرهای صابونی وارد بازار عطرها و ادکلن‌های جهانی شد.

بهترین عطر های صابونی

۲_ عطر زنانه و مردانه کرید اورجینال وتیور

اگر بخواهیم یکی دیگر از بهترین عطر های صابونی را به شما معرفی کنیم قطعا پیشنهاد ما به شما عطر زنانه و مردانه و یا به عبارتی عطر اسپرت وتیور می‌باشد که رایحه‌ای بسیار جذاب و فوق العاده را دارا می‌باشد و توانسته است توجه خانم‌ها و آقایان بسیار زیادی را به سمت خود جذب کند و جزء بهترین و شناخته شده‌ترین عطرهای صابونی به حساب بیاید.

این محصول بسیار جذاب یکی دیگر از بهترین محصولات پرفروش و پرطرفدار برند محبوب کرید و عطرهای صابونی می‌باشد که در سراسر جهان طرفداران بسیار زیادی را دارد و توانسته است توجه افراد زیادی را به سمت خود جذب کند. عطرهایی که به صورت سنتی از وتیور به دست می‌آیند معمولاً از ریشه وتیور استفاده می‌کنند اما لازم است بدانید که برند کرید در این ادکلن از برگ وتیور نیز استفاده کرده تا به رایحه‌ای فرش و جدید دستیابی پیدا کند.

این عطر صابونی جز پرفروش‌ترین و بهترین عطر صابونی بوده است که پس از عرضه به بازار جهانی تا به امروز توانسته است در لیست بهترین عطر های صابونی قرار بگیرد و همیشه طرفداران زیادی را داشته باشد. از ویژگی‌های این عطر رایحه بسیار جذاب و طبع خنک آن می‌باشد که برای استفاده در فصول گرم سال قابل استفاده می‌باشد.

در فصل‌های بهار و تابستان که هوا گرم می‌باشد استفاده از عطرهای خنک سبب می‌شود تا شما احساس خوشایندی را داشته باشید به همین دلیل این محصول به دلیل داشتن رایحه خنک در فصول گرم سال بسیار مناسب و قابل استفاده می‌باشد. این محصول به دلیل داشتن رایحه خنک و سبک برای افرادی که با رایحه‌های سنگین دچار سردرد و حساسیت می‌شوند بسیار مناسب می‌باشد و به آنها پیشنهاد می‌شود تا از این عطر صابونی بسیار جذاب استفاده کنند.

این عطرها در دسته عطرهای چوبی ادویه‌ای قرار می‌گیرند. با نگاهی به شیشه عطر کرید اورجینال وتیور طراحی آن شکوه و عظمت کاخ‌های سلطنتی و مهمانی‌های مجلل قدیمی را برای شما به ارمغان می‌آورد. در بطری با رنگ تیره خود به خوبی با شیشه سبز رنگ آن هماهنگی دارد و مایع درون شیشه به رنگ سبز روشن می باشد . اگر کمی با دقت به شیشه دقت کنید نشان تجاری برند کرید با حروف درشت بر روی آن حکاکی شده است.

یکی از تولیدات ویژه کرید و همینطور یکی از تولیدات ویژه عطرهای صابونی که در سال ۲۰۰۴ در کشور فرانسه ساخته شد و روانه بازار شد این محصول بسیار پرفروش و جذاب می‌باشد. همانطور که از نام این عطر پیداست با استفاده از آن حال و هوای حضور در حیاط قصرهای سلطنتی را پیدا خواهید کرد.

بیشتر بخوانید:   بهترین عطرهای صابونی مردانه

به محض اسپری کردن این عطر روی محل نبض یا لباس خود بوی پرتقال و نارنج و زنجبیل به سرعت در هوا پخش خواهد شد. رایحه این عطر طراوت عجیب  این ترکیب شما و اطرافیانتان را کاملاً متوجه خودش خواهد کرد و پس از مدتی بوی گل زنبق و سوسن و علف وتیورهایتی و چوب صندل جایگزین نت‌های قبلی خواهد شد.

این ترکیب چهارگانه حس خنکی ویژه‌ای را به شما می‌بخشد این نت‌های میانی تا مدت زیادی قابل استشمام خواهند بود و پس از این شاهد تأثیر عناصری مانند مشک و عنبر خواهید بود. این عطر ماندگاری و پخش بوی فوق العاده‌ای را نیز دارا می‌باشد و می‌تواند مدت زمان طولانی را بر روی پوست بدن شما و لباس شما بماند و رایحه خود را مانند ساعات اول حفظ کند. این عطر یکی از بهترین عطر های صابونی می‌باشد که توانسته است در سال‌های اخیر جزء بهترین‌ها باشد و توجه افراد زیادی را به سمت خود جلب کند.

بهترین عطر های صابونی

۳_ تام فورد عود وود Tom Ford Neroli Portofino

اگر بخواهیم یکی دیگر از بهترین عطر های صابونی مردانه را به شما معرفی کنیم قطعاً پیشنهاد بعدی ما به شما این عطر بسیار عالی می‌باشد که با رایحه فوق العاده و ماندگاری بالایی که دارد توانسته است در میان آقایان بسیار محبوب باشد و در سراسر دنیا طرفداران بسیار زیادی را داشته باشد.

ماندگاری این عطر بسیار بالا می‌باشد و می‌تواند مدت زمان طولانی را بر روی لباس شما بماند و بوی بسیار عالی و رایحه فوق العاده خود را حفظ کند. ماندگاری بالای این عطر یکی از نکات مثبت و فوق العاده آن می‌باشد که مورد توجه افراد بسیار زیادی قرار گرفته است. این رایحه ملهم از عناصر اصیل طبیعت می‌باشد که بسیار خوشبو و فوق العاده بوده اما همسو با برند کلاسیک تام فورد از اغلب رایحه‌های چوبی پیچیده‌تر و پیشرفته‌تر می‌باشد.

قطعاً نت‌های چوبی کلاسیک چوب صندل و نعناع هندی و عود را در خود دارا می‌باشد اما آنها را با نت‌های دیگری مانند وانیل مخلوط می‌کند تا رگه‌ای پیش بینی نشده به آن بدهد. یک امتیاز و ویژگی دیگر این عطر فوق العاده این است که  بسیار زیبا و شیک بوده است. این عطر با ترکیبات نرولی، لیمو ترش و پرتقال، حس صابونی و تمیزی را به ارمغان می آورد.

این محصول یکی از فوق العاده‌ترین و بهترین عطر های صابونی می‌باشد که توانسته است طرفداران بسیار زیادی را به دست بیاورد و در لیست بهترین عطر های صابونی قرار بگیرد و توجه افراد بسیار زیادی را به دست بیاورد. این عطر صابونی بسیار جذاب با رایحه‌ای ملایم و سبکی که دارد برای افرادی که نسبت به عطرهای سنگین دچار سردرد و تنگی نفس و حساسیت می‌شوند بسیار مناسب بوده و یک گزینه عالی برای آنها می‌باشد.

بدون نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *