بهترین عطر های عاشقانه

ما در این مقاله از کی برتره قصد داریم تا برخی از بهترین عطر های عاشقانه را به شما معرفی کنیم و شما را با انواع مختلف بهترین عطر های عاشقانه آشنا کنیم و تمام ویژگی‌های آن و خصوصیات آن را به شما توضیح دهیم. عطرها و ادکلن‌ها نقش بسیار مهم و تاثیرگذاری را در شیک بودن و جذابیت افراد دارند و همیشه افرادی که از ادکلن‌ها و عطرهای بسیار معروف و خوشبو استفاده می‌کنند در ذهن افراد می‌مانند و آنها جز افراد شیک و باکلاس شناخته می‌شوند.

عطرهای عاشقانه در قرارهای دونفره عاشقانه استفاده می‌شود و بسیار مهم می‌باشد زیرا شخص مورد نظر شما می‌تواند این بو و رایحه عطر شما را تا مدت‌های طولانی و حتی برای همیشه در ذهن خود نگه دارد. و همینطور استفاده از عطر و ادکلن در قرارهای عاشقانه می‌تواند شما را بسیار جذاب‌تر و شیک‌تر نشان دهد و شما بتوانید تاثیر بیشتری را بر روی شخص مورد نظر خود بذارید.

بهترین عطر های عاشقانه عطرهایی هستند که شما می‌توانید در لحظه‌های مهم زندگی خود مانند قرارهای مهم برای آشنایی و خواستگاری و یا در قرارهای عاشقانه خود از آنها استفاده کنید. زندگی ما پر از مناسبت‌های خاصی می‌باشد که برخی از آنها را فقط یک بار در زندگی مان تجربه می‌کنیم مانند لحظه‌هایی مثل اولین قرار عاشقانه و جشن عروسی و اولین جشن تولد فرزندمان و اولین دیدار و آشنایی با یک شخص خاص. در تمام این لحظه‌ها عطرها هستند که رنگ دیگری به احساسات شما می‌بخشند و سال‌ها بعد با دنبال کردن رد یک بوی آشنا خود را در میان خاطراتی شیرین و دلنشین خواهید یافت.

بیشتر بخوانید:   بهترین ترکیب رنگ مو خاکستری

ما در این مقاله برخی از جذاب‌ترین ، معروف‌ترین و همینطور بهترین عطر های عاشقانه را به شما معرفی خواهیم کرد و شما را به ویژگی‌ها و خصوصیات آن به صورت مختصر آشنا می‌کنیم. برای به دست آوردن اطلاعات بیشتر در این باره تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.

۱_ دیور هیپنوتیک پویزن ادو پرفیوم

نام این عطر کاملا گویای همه چیز می‌باشد. اگر بخواهیم یکی از  معروف‌ترین و بهترین عطر های عاشقانه را به شما معرفی کنیم قطعاً پیشنهاد ما به شما این عطر بسیار جذاب و پرفروش و پرطرفدار می‌باشد. این عکس بسیار معروف و پرطرفدار جاذبه بسیار مثال زدنی را دارا می‌باشد که می‌تواند طرف مقابل شما را به سوی جاذبه‌های احساسی و هیجان انگیز شما بکشاند.

بهترین عطر های عاشقانه

هنگامی که افشانه‌های این عطر بر تن و لباس شما نشسته باشد فقط کافی است به چهره طرف مقابلتان نگاه کنید تا بفهمید که چگونه در وجود شما غرق شده است. از گل‌های تیره و وانیل و ادویه‌های خاص در هیپنوتیک پویزن به مشام می‌رسد که قطره قطره‌اش بسیار هوس انگیز و جذب کننده می‌باشد. این عطر مردانه و زنانه گرم چه سرشتی شرقی و وانیلی را دارد از بهترین گزینه‌ها برای اوقات شبانه و فصل‌های پاییز و زمستان می‌باشد.

پخش بو و ماندگاری این عطر هم در محدوده رده بالا قرار می‌گیرد و ماندگاری بسیار بالا و فوق العاده‌ای را دارا می‌باشد و می‌تواند مدت زمان طولانی را بر روی لباس شما بماند و رایحه خود را مانند ساعات اول حفظ کند. نت‌های آغازین این عطر را شیرین بیان و بادام ساخته است و نت‌های میانی را یاس رازقی و شکوفه پرتقال و رایحه‌های وانیل و دانه تنکا هم در نت‌های پایانی جا گرفته است.

بیشتر بخوانید:   بهترین کرم پودر های مخملی

دولچه کابانا لایت بلو

یکی دیگر از بهترین عطر های عاشقانه دولچه کابانا لایت بلو بوده است که توانسته است بسیار محبوب و پرطرفدار باشد زیرا رایحه‌ای فوق العاده و ماندگاری عالی را دارد. این عطر می‌تواند یک عطر فوق العاده و بسیار عالی برای قرارهای رمانتیک و عاشقانه شما باشد و طرف مقابل شما را بسیار مجذوب کند عطر لایت بلو  از برند ایتالیایی دولچه گابانا در سال ۲۰۰۷ در گروه بویایی گلی میوه‌ای روانه بازار شد و بسیار درخشید و توانست طرفداران بسیار زیادی را به دست بیاورد و جز پرفروش‌ترین‌ها باشد.

این عطر با طبع معتدلی که رو به خنکی می‌رود عطر بسیار مناسبی برای آقایان جوان و با طراوت و پر انرژی می‌باشد و علاوه بر آن برای کسانی که با عطرهای سنگین دچار سردرد می‌شوند بسیار مناسب می‌باشد زیرا این عطر بسیار خنک و سبک بوده و به هیچ عنوان سبب سردرد نمی‌شود.

این عطر بسیار جذاب با نت‌های مدیترانه‌ای خود بهترین انتخاب برای کسانی می‌باشد که می‌خواهند مدرن و امروزی به نظر برسند نت‌های اولیه این ادکلن خنک مردانه شامل ترنج و نارنگی ماندارین و گریپ فرود و سرو کوهی بوده است و نت‌های میانی و پایه آن که با ماندگاری متوسط روی پوست و لباس مانده و به عنوان رایحه مخصوص به شما در ذهن‌ها باقی خواهد ماند و شما را با این عطر خواهند شناخت.

حتماً به شما توصیه می‌شود تا اگر جز دسته افرادی هستید که عطر و ادکلن برای شما اهمیت بسیار زیادی را دارا می‌باشد و جز دسته افراد خاص پسند و سخت پسند در این زمینه هستید این عطر بسیار جذاب و معروف را امتحان کنید. این عطر یکی از  جذاب‌ترین و بهترین عطر های عاشقانه به حساب می‌آید.

بیشتر بخوانید:   بهترین عطر های مردانه با ماندگاری بالا

بهترین عطر های عاشقانه

۳_ویکتور اند رولف اسپایس بمب

اگر بخواهیم یکی دیگر از بهترین عطر های عاشقانه را به شما معرفی کنیم قطعاً پیشنهاد ما به شما این عطر بسیار جذاب و فوق العاده می‌باشد که می‌تواند برای قرارهای رمانتیک و عاشقانه شما بسیار مناسب باشد و فرد مقابل شما را بسیار به سمت خود جذب کند. این عطر بسیار جذاب و خوشبو و پرطرفدار می‌تواند شما را بسیار شیک‌تر و جذاب‌تر نشان دهد و شما در ذهن افراد فردی بسیار خاص به نظر برسید زیرا این عطر برای افراد خاص پسند و سخت پسند بسیار مناسب می باشد.

این عطر که بیشتر برای دوران جوانی و اوایل میانسالی مناسب می‌باشد جلوه‌ای شادتر و اعتماد به نفسی قوی‌تر را به شما می‌دهد. بهترین بازخورد را از این عطر در شب‌های پاییزی و زمستانی خواهید گرفت و حتماً از پخش بو و ماندگاری آن رضایت بالایی را خواهید داشت زیرا این عطر ماندگاری بسیار بالا و فوق العاده‌ای را دارد و می‌تواند مدت زمان طولانی را بر روی لباس و پوست شما بماند و رایحه خود را مانند ساعات اول حفظ کند.

تنوع نت‌های این عطر بسیار جذاب و هیجان انگیز می‌باشد نت‌های آغازین را گریپ فروت و ترنج و فلفل صورتی و لامی ساخته‌اند و نت‌های میانی را دارچین و فلفل قرمز و زعفران ساخته‌اند مجموعه‌ای از رایحه‌های تنباکو و چرم نیز به خلق نت‌های پایانی کمک کرده‌اند

بدون نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *