بهترین عطر های لویی ویتون

ما در این مقاله کی برتره قصد داریم تا برخی از بهترین عطر های لویی ویتون را به شما معرفی کنیم و شما را با انواع مختلف آن بیشتر آشنا کنیم. برند لویی ویتون یکی از بهترین و معروف‌ترین برندهای تولید عطر و ادکلن در سراسر دنیا می‌باشد که دارای عطر و ادکلن‌های بسیار بی‌نظیر و فوق العاده‌ای می‌باشد.

ما در ادامه چند تا از بهترین عطر های لویی ویتون را همراه با ویژگی‌ها و مشخصات آن به شما معرفی می‌کنیم و تمام مواردی که لازم است تا شما در مورد بهترین عطر های لویی ویتون بدانید را به شما توضیح خواهیم داد و شما را با برند لویی ویتون بیشتر آشنا خواهیم کرد.

لویی ویتون مالتیر یک کمپانی مد لوکس فرانسوی می‌باشد که بیشتر به خاطر کیف‌های چرمی و چمدان و نشان اختصاری اش شناخته شده است. این کمپانی را لویی ویتون در سال ۱۸۵۴ در پاریس تاسیس کرد. و پس از آن پسر آن جورج ویتون کمپانی را به ارث برد و مدیریت آن را بر عهده گرفت و همینطور بعد از مرگ جورج ویتون در سال ۱۹۳۶ پسرش گاستون لویی ویتون سنت خانوادگی‌شان را ادامه داد. در سال ۱۹۸۷ کمپانی LMVH  با برندهای هنسی و لویی ویتون تاسیس شد و در سال ۱۹۹۷ طراح جوان مارک جاکوب مدیر نوآوری مزون شد و او در سال ۲۰۱۳ با نیکولاس قسکیه جایگزین شد.

لویی ویتون در سال ۱۹۲۰ با تولید محصولات لوکس آرایشی و بطری‌های عطر کریستال به اسم ادیشنز دارت شروع به کار کرد و اولین عطر شناخته شده برند اور دبسانس نام دارد که تولید آن در سال ۱۹۲۷ شروع شد. بعد از آن در سال ۱۹۲۸ ژو تو ایل تولید شد و بعد از آن در سال ۱۹۴۶ رمینیسانس به بازار آمد.

در سپتامبر ۲۰۱۶ فصل جدیدی در تاریخ عطرها و ادکلن‌ها آغاز شد و فرایند تولید از ۴ سال قبل شروع شده بود از جمله تاسیس آتلیه نوآوری له فونتین پارفومه در گرس که در آن ژاک کاوالیه بلترود نقش عطر ساز حاضر در مزون را داشت .

عطرها و ادکلن‌ها نقش بسیار مهم و تاثیرگذاری را در شیک بودن و خاص بودن شما دارا می‌باشد به همین دلیل انتخاب عطر و ادکلن مناسب بسیار مهم می‌باشد. ما در ادامه برخی از بهترین عطر های لویی ویتون را به شما معرفی می‌کنیم تا شما در هنگام خرید این عطرها بهترین آنها را بشناسید و بتوانید چیزی را که می‌خواهید پیدا کرده و آن را خریداری کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر در این باره تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.

بیشتر بخوانید:   بهترین ریمل ها برای مژه های صاف

بهترین عطر های لویی ویتون

۱_ عطر لویی ویتون ال ایممنسیت

یکی از بهترین عطر های لویی ویتون که طرفداران بسیار زیادی را دارا می‌باشد و در میان تمام عطر و ادکلن‌های برند لویی ویتون این محصول توانسته است در لیست بهترین عطر های لویی ویتون قرار بگیرد.

این محصول بسیار شیک و پرطرفدار اولین بار در سال ۲۰۱۸ روانه بازار شد و پس از ورود به بازار جهانی تا به امروز جز پرفروش ‌ترین و بهترین عطر های لویی ویتون بوده است.

این عطر مردانه برای آقایانی که می‌خواهند به جلسه و قراری خاص بروند بسیار مناسب می‌باشد و همینطور برای استفاده در مهمانی‌ها و مجالس نیز بسیار مناسب می‌باشد و می‌تواند توجه بسیاری از افراد را به سمت شما جذب کند و در قرارهای عاشقانه می‌تواند توجه فرد مقابل شما را به شدت جذب کند و او را به سمت شما جذب کند.

این محصول عطری بسیار جذاب و پرطرفدار می‌باشد. این محصول پس از ورود به بازار جهانی به عنوان عطری مردانه و بسیار جذاب و شیک معرفی شد که در دسته بهترین عطرهای برند لویی ویتون قرار گرفت.

این عطر بسیار جذاب برای افراد خاص پسند و سخت پسند در عطر و ادکلن بسیار مناسب می‌باشد زیرا پس از یک بار استفاده از آن شما قطعاً طرفدار آن خواهید شد و از آن به صورت طولانی مدت استفاده خواهید کرد.

این عطر در دسته عطرهای شرقی گلی قرار می‌گیرد و از ترکیبات به کار برده شده در این عطر بسیار پرطرفدار و جذاب می‌توان به برخی موارد اشاره کرد که عبارتند از : ترنج، گریپ ‌فروت، زنجبیل، شمعدانی، رزماری ، آب ، کهربا، سالویا و و آمبروکسان.

نام سازنده این عطر بسیار جذاب و پرطرفدار ژاک کاوالیه می‌باشد. نت‌های اولیه این عطر ترنج و گریپ فروت و زنجبیل می‌باشد و نت‌های نهایی و پایانی آن کهربا و آمبروکسان و لابنادیوم می‌باشد.

بیشتر بخوانید:   بهترین عطر های چرمی

این عطر ماندگاری بالایی را دارا می‌باشد و می‌تواند مدت زمان طولانی را بر روی پوست شما و لباس های شما بماند و رایحه خود را مانند ساعات اول حفظ کند. این عطر ماندگاری و پخش بوی بالایی را دارا می‌باشد.

بهترین عطر های لویی ویتون

۲_ عطر لویی ویتون آمبر نومد زنانه و مردانه

اگر بخواهیم یکی دیگر از بهترین عطر های لویی ویتون را به شما معرفی کنیم قطعاً پیشنهاد ما به شما عطر لویی ویتون زنانه و مردانه آمبر نومد می‌باشد. این عطر هم برای استفاده خانم‌ها و هم برای استفاده آقایان بسیار مناسبی باشد و به عبارتی عطری اسپرت می‌باشد که هم برای استفاده خانم‌ها و هم برای استفاده آقایان مناسب است .

این محصول یک عطر بسیار پرطرفدار و جذاب می‌باشد که می‌تواند شما را در هر جمعی مرکز توجه قرار بدهد و برای تمامی جلسات و قرارها چه جلسه‌ها و قرارهای کاری و چه قرارهای دونفره عاشقانه بسیار مناسب می‌باشد.

طراحی شیشه این عطر جذاب بسیار زیبا می‌باشد و برای هدیه دادن به دیگران بسیار مناسب بوده و گزینه مناسبی می‌باشد زیرا با طراحی شیشه جذابی که دارد و همینطور رایحه بی‌نظیری که دارد قطعاً گزینه مناسبی برای هدیه دادن می‌باشد.

توجه داشته باشید که این عطر برند لویی ویتون یکی از بهترین عطر های لویی ویتون می‌باشد که شناخته شده‌ترین عطر این برند بوده است و در دسته عطرهای نیش قرار می‌گیرد.

برند لویی ویتون یک برند کامرشیال می‌باشد که فعالیت اصلی آن در زمینه مد و فشن است اما همانطور که در ابتدای مقاله به آن اشاره شد تا سال ۲۰۲۱ حدود ۴۰ عطر را نیز تولید کرده است. عطرهای این برند که در کلکسیون لس پرفیوم لویی ویتون قرار گرفته‌اند جز روایح نیش به شمار می‌روند و معروف‌ترین آنها آمبرنومد می‌باشد که یکی از بهترین عطر لویی ویتون به حساب می‌آید.

این عطر از عطرهای چوبی شرقی می‌باشد که پرفورمنس فوق العاده‌ای را دارا می‌باشد این محصول بسیار جذاب عطری گرم می‌باشد که برای استفاده در فصول سرد سال بسیار مناسب می‌باشد.

این محصول بسیار پرطرفدار ماندگاری بسیار بالا و طولانی مدتی را دارا می‌باشد و می‌تواند مدت زمان بسیار بالا و طولانی را بر روی پوست بدن شما و لباس‌های شما بماند که یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های این محصول به حساب می‌رود.

بیشتر بخوانید:   بهترین ریمل های لانکوم

نت‌های به کار رفته در این محصول تمشک و چوب عنبر و زعفران و شمعدانی و عود و گل رز و درخت توس می‌باشد. این محصول یکی از بهترین عطر های لویی ویتون می‌باشد و همین طور شناخته شده ترین عطر لویی ویتون نیز می باشد .

بهترین عطر های لویی ویتون۳_ لویی ویتون دنسینگ بلوسوم

یکی دیگر از بهترین عطر های لویی ویتون این محصول بسیار پرطرفدار و خوشبو می‌باشد که توانسته است توجه افراد بسیار زیادی را به سمت خود جذب کند. این محصول سال ۲۰۲۱ روانه بازار جهانی شد پس از تولیدش تا به امروز جز پرفروش‌ترین محصولات برند لویی ویتون بوده است.

این عطر در گروه بویایی رایحه‌های گلی که عطرهای بسیار جذاب و پرطرفداری را در خود جای داده‌اند می‌باشد. سازنده این عطر بسیار جذاب و پرطرفدار ژاک کاوالیه می باشد که بسیاری از بهترین عطرهای برند لویی ویتون را ساخته است.

این محصول دارای پخش بو و ماندگاری نسبتاً بالا و خوبی می‌باشد و می‌تواند مدت زمان مناسبی را بر روی پوست بدن شما و لباس شما بماند. و همینطور برای استفاده در مجالس و مهمانی‌ها و قرارهای کاری یا قرارهای عاشقانه بسیار مناسب می‌باشد ‌و می‌تواند شما را در هر جمعی مرکز توجه قرار دهد و توجه افراد بسیار زیادی را به سمت شما جلب کند.

از اسانس‌های به کار برده شده در این عطر بسیار جذاب می‌توان به رز و یاس و گل مریم و گل عثمان توس اشاره کرد که رایحه‌ای بسیار جذاب و مست کننده را به وجود می‌آورد. این محصول برای استفاده آقایان و خانم‌ها مناسب می‌باشد و عطری اسپرت بوده که هم خانم‌ها و هم آقایان می‌توانند از آن استفاده کنند.

این محصول فوق العاده طراحی شیشه و بطری بسیار جذابی را دارا می‌باشد که برای هدیه دادن بسیار مناسب بوده و به دلیل داشتن ظاهری بسیار جذاب و بطری بسیار زیبا و رایحه‌ای مست کننده و پرطرفدار می‌تواند توجه فردی که می‌خواهید به او هدیه بدهید را جذب کند و هدیه بسیار مناسب و باکلاس باشد. این محصول یکی از بهترین عطر های لویی بوده که طرفداران زیادی را دارا می‌باشد.

بدون نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *