بهترین عطر های مردانه با ماندگاری بالا

ما در این مقاله کی برتره  قصد داریم تا برخی از بهترین عطر های مردانه با ماندگاری بالا  را به شما معرفی کنیم و شما را با انواع مختلف آن و ویژگی‌ها و خصوصیات بهترین عطر های مردانه با ماندگاری بالا آشنا کنیم و تمام مواردی که لازم است شما در این باره بدانید را  به شما توضیح دهیم تا شما در هنگام خرید عطرهای مردانه بتوانید بهترین آن ها را  انتخاب کرده و خریداری کنید.

همان طور که می‌دانید عطر و ادکلن‌ها نقش بسیار مهم و بی‌نظیری را در شیک بودن و خاص بودن شما دارد و هنگامی که شما در یک جمع و یک مراسم یا مهمانی از یک عطر خاص استفاده می‌کنید مرکز توجه قرار می‌گیرید و فردی بسیار خاص و شیک به حساب می‌آیید و توجه بسیاری از افراد به روی شما خواهد بود به همین دلیل است که انتخاب عطر و ادکلن بسیار مناسب بوده و می‌تواند در جذابیت و شخصیت شما تاثیر مستقیم بگذارد و شما را در هر جمع و در هر مراسمی مرکز توجه قرار دهد.

ماندگاری عطر یک ویژگی بسیار مهم در هر عطر و ادکلنی می‌باشد و می‌تواند آن را بسیار خاص‌تر و بهتر نشان دهد زیرا ممکن است شما بخواهید برای مدت طولانی در یک جمعی قرار بگیرید و یا در مهمانی و یک جلسه طولانی مدت حضور داشته باشید که در این چنین شرایطی نیاز به یک ادکلن با ماندگاری بالا خواهید داشت که بتواند مدت زمان طولانی را بر روی پوست بدن شما و لباس‌های شما بماند و رایحه خود را مانند ساعات اول حفظ کند و همان قدر خوشبو و با پخش بوی بسیار بالا باقی بماند.

به همین دلیل است که بسیاری از افراد همیشه هنگامی که می‌خواهند ادکلنی را خریداری کنند به دنبال پیدا کردن عطر و ادکلن‌هایی با ماندگاری بسیار بالا و طولانی مدت هستند و ماندگاری عطر و ادکلن برای آنها بسیار مهم و از ضرورات می‌باشد. همانطور که گفته شد یکی از بهترین راه ها برای جذابیت شما این است که خوشبو ظاهر شوید با عطری معروف و شیک و جذاب.

دنیای عطرها به شدت متنوع و سلیقه‌ای می‌باشد، عطر و ادکلن‌هایی که ماندگاری بسیار بالا و طولانی مدتی را دارند می‌توانند توجه افراد را بیشتر به سمت خود جذب کنند زیرا هنگامی که افراد می‌خواهند هزینه قابل توجهی را برای یک ادکلن با برند خوب کنند بسیار برایشان مهم است تا عطر و ادکلنی که خریداری می‌کنند ماندگاری بالا و مناسبی را داشته باشد و بتواند طولانی مدت بر روی پوست بدن شما و لباس شما بماند.

ما در این مقاله  کی برتره  قصد داریم تا برخی از بهترین عطر های مردانه با ماندگاری بالا را به شما معرفی کنیم تا شما این محصولات و این عطر و ادکلن‌ها را بیشتر بشناسید و هنگام خرید بتوانید بهترین عطر های مردانه با ماندگاری بالا را پیدا کرده و خریداری کنید. برای به دست آوردن اطلاعات بیشتر در این باره تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.

بهترین عطر های مردانه با ماندگاری بالا

۱_ پاکورابان وان میلیون اینتنس

اگر بخواهیم یکی از بهترین عطر های مردانه با ماندگاری بالا را به شما معرفی کنیم قطعاً یکی از پیشنهادهای ما به شما این محصول می‌باشد. این عطر مردانه با رایحه چوبی در میان آقایان بسیار معروف و محبوب می‌باشد و افراد بسیار زیادی طرفدار آن هستند و به سمت آن جذب شده‌اند. این محصول با ماندگاری بسیار بالا و فوق العاده‌ای که دارد توانسته است در لیست بهترین عطر های مردانه با ماندگاری بالا  قرار بگیرد.

بیشتر بخوانید:   بهترین رژلب بدون سرب

رایحه‌های چوبی روایحی می‌باشد که آقایان بیشتر طرفدار آن هستند و به آن علاقمند می‌باشند. هنگامی که بحث رایحه‌های چوبی در میان می‌آید این عطر بی‌تردید و بدون شک یکی از عطرهایی می‌باشد که با توجه به ترکیب پیچیده شما مجذوب آن می‌شوید و خواهان امتحان آن هستید و بی‌شک هنگامی که شما یک بار از این عطر بی‌نظیر و جذاب استفاده کنید شما هم جز طرفداران آن می‌شوید.

این عطر بی‌نظیر و فوق العاده ، ماندگاری بسیار بالا و بی‌نظیری را دارد به طوری که می‌تواند برای ساعت‌های طولانی و حتی به مدت چند روز بر روی لباس شما بماند. این عطر از برند پاکورابان با رگه‌های تند و ترکیب شرقی و قوی و در عین حال غیرمنتظره‌ای می‌باشد که توانسته است توجه افراد زیادی را به سمت خود جلب کند. این عطر بسیار جذاب با نت‌های نارنگی خونی و هل و فلفل سیاه و زعفران در کنار گل سرخ و بهار نارنج و دارچین قطعاً عطری بسیار خوشبو و بی‌نظیر می‌باشد و نکته‌ای که باید به آن توجه کنید این است که این عطر برای افراد با قلب ضعیف نمی‌باشد و بايد به اين قضيه توجه شود.

نت‌های پایه آن چرم سفید و ریشه زنبق و نعنا هندی و چوب صندل به جذابیت چوبی و عودی آن می‌افزاید و آن را عطری بسیار جذاب و بی‌نظیر می‌کند. این عطر برای بعد از ظهرها کاملاً عالی می‌باشد و مناسب هوای گرم می‌باشد. همانطور که گفته شد این عطر یکی از بهترین عطر های مردانه با ماندگاری بالا می‌باشد.

بهترین عطر های مردانه با ماندگاری بالا

۲_ جیونچی جنتلمن انلی گژوال شیک

اگر بخواهیم یکی دیگر از بهترین عطر های مردانه با ماندگاری بالا را به شما معرفی کنیم  قطعاً پیشنهاد ما به شما این عطر بسیار جذاب و معروف از برند بسیار جذاب و مشهور و محبوب جیونچی می‌باشد . یکی از بهترین و فوق العاده ترین و پرطرفدارترین عطرهای چوبی مردانه این محصول می‌باشد که توانسته است طرفداران بسیار زیادی را به دست بیاورد و در میان آقایان بسیار محبوب باشد.

این محصول یکی از بهترین عطرهای چوبی مردانه می‌باشد که رایحه‌ای فوق العاده را دارا می‌باشد و همان طور که در قسمت قبلی گفته شد عطر با رایحه چوبی بیشتر مناسب آقایان بوده و طرفداران آن بیشتر آقایان هستند . علاوه بر آن از ماندگاری بسیار بالا و فوق العاده‌ این عطر باید صحبت شود که می‌تواند ساعت‌های طولانی و زیادی را بر روی پوست بدن شما و لباس های شما بماند.

این عطر فوق العاده  از انواع  بهترین عطر های مردانه با ماندگاری بالا می‌تواند مدت زمان بسیار طولانی و بالایی را بر روی لباس شما بماند و رایحه ی خود را حفظ کند و مانند ساعات اول رایحه فوق العاده خود را داشته باشد. این محصول برای افرادی که به رایحه‌های سبک علاقمند هستند بسیار مناسب می‌باشد و می‌تواند توجه آنها را جلب کند. بسیاری از افراد با روایح و عطر و ادکلن های سنگین دچار سر درد می‌شوند و ممکن است دچار حساسیت شوند به همین دلیل این عطر که دارای رایحه سبکی می‌باشد برای آن ها مناسب است.

بیشتر بخوانید:   بهترین پنکک‌ های سنگی

مایع نیلی کمرنگ این عطر نشانه تازگی آن می‌باشد و همین طور رایحه سال ۲۰۱۳ سبک کلاسیک و بی‌نقص این عطر بسیار فوق العاده و پرطرفدار شده است. علی رغم وجود عناصر چوبی در این رایحه بسیار سبک می‌باشد. این رایحه قطعاً تازه‌تر از گرمای معمول عطر چوب می‌باشد و بسیار آرامبخش‌تر و کاملاً مناسب روز می‌باشد یعنی برای زمانی که می‌خواهید عطری استفاده کنید که سبک باشد و بیش از حد قوی و سنگین نباشد. این عطر یکی از بهترین عطر های مردانه با ماندگاری بالا به حساب می‌آید.

بهترین عطر های مردانه با ماندگاری بالا

۳_ عطر مردانه کرید مدل اونتوس

 یکی ديگر از بهترین عطر های مردانه با ماندگاری بالا عطر مردانه کرید مدل اونتوس می‌باشد باشد. اگر شما جز دسته افرادی باشید که به‌ عطر و ادکلن علاقمند هستید قطعا برند کرید را می شناسید و از محبوبیت آن اگاه هستید. اگر بخواهیم یکی از بهترین عطرهای کرید که جز پرطرفدارترین و معروف‌ترین عطرهای این برند فوق العاده و پرطرفدار می‌باشد را به شما معرفی کنیم قطعاً پیشنهاد ما به شما عطر مردانه کرید مدل اونتوس می‌باشد.

این عطر برای آقایانی که می‌خواهند در هر جمعی بسیار خاص و جذاب به نظر برسند و مرکز توجه قرار بگیرند بسیار مناسب می‌باشد. این عطر بسیار جذاب مردانه برای تمام مجالس و قرارها چه قرار کاری و چه قرارهای دونفره و عاشقانه بسیار مناسب می‌باشد و می‌تواند توجه فرد مورد نظرشما را به سمت شما جذب کند.

این عطر مردانه بسیار جذاب عطری  از انواع بهترین عطر های مردانه با ماندگاری بالا با رایحه خنک و تلخ می‌باشد که در سال ۲۰۱۱ به بازار جهانی عرضه شد و در سراسر دنیا طرفداران بسیار زیادی را به دست آورد. این عطر بسیار جذاب با رایحه خنکی که دارد می‌تواند در فصل‌های بهار و تابستان مورد استفاده قرار بگیرد زیرا با آن هوا بسیار سازگار می‌باشد و برای آن فصل مناسب می‌باشد و همینطور خنک بودن و سبک بودن این عطر برای افرادی که با عطر های سنگین و رایحه های سنگین دچار سردرد می‌شوند بسیار مناسب می‌باشد‌.

 این عطر مردانه بسیار جذاب و محبوب و پرطرفدار پس از ساخته شدن و ورود به بازار جهانی یکی از پرفروش‌ترین محصولات کرید تا به امروز بوده است. تضاد و پارادوکس عجیب و بی نظیر این عطر مردانه جادویی می‌باشد که بسیاری از افراد و همگان را به سمت خود جذب می‌کند. عطر اونتوس کرید مردانه بدون شک یکی از موفق‌ترین عطرهای همه مدت ها می‌باشد که در همه زمان‌ها طرفداران خاص خود را دارد و تا به امروز همچنان محبوب بوده است.

این محصول عطری بسیار جذاب می‌باشد که سریعاً مورد توجه خانم‌ها قرار می‌گیرد و برای آقایانی که می‌خواهند همیشه مرکز توجه قرار بگیرند بسیار مناسب می‌باشد. از دیگر ویژگی‌های بسیار عالی و منحصر به فرد این عطر بسیار جذاب قدرت پخش فوق العاده و ماندگاری بسیار بالای آن می‌باشد که می‌تواند مدت زمان بالا و فوق العاده‌ای را بر روی پوست بدن شما و لباس‌های شما بماند و برای افرادی که می‌خواهند برای مدت زمان طولانی در یک مجلس یا يک مکان خاص حاضر شوند بسیار مناسب می‌باشد و می‌تواند مدت طولانی را بر روی لباس های شما بماند.

بیشتر بخوانید:   بهترین ماساژور های دستی برای حفظ و جوان سازی پوست

این عطر مخصوص آقایان جوان و میانسال و خاص و لوکس پسند می‌باشد. این عطر در ابتدا تلفیق از یک رایحه کلاسیک چرمی شناخته شده مردانه با رایحه مدرن میوه‌ای و آروماتیک می‌باشد . نت‌های اولیه آن ترنج و پرتقال و سیب و ترکیبات سبز انگور فرنگی سیاه و فلفل صورتی و آناناس می‌باشد. نت‌های میانی آن بهار نارنج و رز و نعنا هندی و یاس و دانه سرو کوهی و خربزه و چوب درخت قان می‌باشد و نت‌های پایانی آن مشک و وانیل و خزه و درخت بلوط و چرم عنبر آمروکسان می‌باشد. این عطر یکی از بهترین عطر های مردانه با ماندگاری بالا می‌باشد.

بهترین عطر های مردانه با ماندگاری بالا

۴_ دولچه کابانا لایت بلو

 یکی دیگر از بهترین عطر های مردانه با ماندگاری بالا دولچه کابانا لایت بلو می باشد که یکی از بهترین برندهای تولید عطر و ادکلن در سراسر دنیا می‌باشد. یکی از بهترین عطر چهار فصل عطر دولچه کابانا لایت بلو بوده است که برای آقایان خاص پسند مناسب می‌باشد و توانسته است بسیار محبوب و پرطرفدار باشد زیرا رایحه‌ای فوق العاده و ماندگاری عالی را دارد.

عطر لایت بلو مردانه از برند ایتالیایی دولچه گابانا در سال ۲۰۰۷ در گروه بویایی گلی میوه‌ای روانه بازار شد و بسیار درخشید و توانست طرفداران بسیار زیادی را به دست بیاورد و جز پرفروش‌ ترین‌ها باشد. این عطر با طبع معتدلی که رو به خنکی می‌رود عطر بسیار مناسبی برای آقایان جوان و با طراوت و پر انرژی می‌باشد و علاوه بر آن برای کسانی که با عطرهای سنگین دچار سردرد می‌شوند بسیار مناسب می‌باشد زیرا این عطر بسیار خنک و سبک بوده و به هیچ عنوان سبب سردرد نمی‌شود.

بسیاری از افراد ممکن است با رایحه های سنگین دچار سر درد شوند به همين دليل اين عطر برای آن ها بسیار مناسب می‌باشد. این عطر بسیار جذاب با نت‌های مدیترانه‌ای خود بهترین انتخاب برای کسانی می‌باشد که می‌خواهند مدرن و امروزی به نظر برسند . نت‌های اولیه این ادکلن خنک مردانه شامل ترنج و نارنگی ماندارین و گریپ فرود و سرو کوهی بوده است و نت‌های میانی و پایه آن که با ماندگاری بالا روی پوست و لباس مانده و به عنوان رایحه مخصوص به شما در ذهن‌ها باقی خواهد ماند و شما را با این عطر خواهند شناخت.

حتماً به شما توصیه می‌شود تا اگر جز دسته افرادی هستید که عطر و ادکلن برای شما اهمیت بسیار زیادی را دارا می‌باشد و جز دسته افراد خاص پسند و سخت پسند در این زمینه هستید این عطر بسیار جذاب و معروف را امتحان کنید.این عطر یکی از بهترین عطر های مردانه با ماندگاری بالا می‌باشد.

بدون نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *