بهترین عطر های ورساچه زنانه

ما در این مقاله از کی برتره قصد داریم تا برخی از بهترین عطر های ورساچه زنانه را به شما معرفی کنیم و شما را با انواع مختلف بهترین عطر های ورساچه زنانه آشنا کنیم برای آشنایی با این عطر و ادکلن‌ها تا انتهای مقاله با ما همراه باشید .قطعاً می‌دانید که عطرها و ادکلن‌ها نقش بسیار مهم و تاثیرگذاری را در جذابیت افراد دارا می‌باشند و می‌توانند جذابیت افراد را چند برابر کنند.

به همین دلیل بسیار مهم است تا شما چه نوع عطر و ادکلنی را استفاده می‌کنید. برندهای بسیار زیاد و مختلفی برای عطر و ادکلن‌ها وجود دارد به همین دلیل ممکن است تا بسیاری از افراد هنگام خرید ادکلن در انتخاب آن دچار مشکل شوند. یکی از مهم‌ترین و اساسی‌ترین و می‌توان گفت اصلی‌ترین ویژگی‌هایی که یک ادکلن عالی و منحصر به فرد باید داشته باشد ماندگاری آن می‌باشد که بتواند مدت زمان طولانی و حتی چند روز را بر روی لباس شما بماند و بوی خود را حفظ کند.

به همین دلیل بسیار مهم است تا شما از برندهای بسیار معتبر و شناخته شده ادکلن خریداری کنید تا از این موارد مطمئن باشید. ورساچه یکی از برندهای پرطرفدار ایتالیایی در صنعت مد و عطر و ادکلن می‌باشد این برند معروف فعالیت خود را از سال ۱۹۷۸ با تولید لباس‌های زنانه و سپس مردانه آغاز کرد و سپس در سال ۱۹۸۱ تصمیم گرفت تا اولین عطرهای خود را روانه بازار کند.

نخستین عطر ورساچه با نام جیانی ورساچه برای زنان معرفی شد و پس از آن ادیشن‌های موفق دیگری از این برند ایتالیایی روانه بازار شد و توانست طرفداران بسیار زیادی را به دست بیاورد. در میان تمام عطر و ادکلن‌های بی‌نظیری که برند ایتالیایی ورساچه تولید کرده است چند مدل از انواع عطرهای زنانه با استقبال بی‌نظیری مواجه شده‌اند که در ادامه به توضیح آن خواهیم پرداخت. برای آشنایی با بهترین عطر های ورساچه زنانه تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.

بیشتر بخوانید:   بهترین اتو مو مسافرتی

۱_ ورساچه کریستال نویر ادو پرفیوم (مشکی)

اگر بخواهیم یکی از بهترین عطر های ورساچه زنانه را به شما معرفی کنیم قطعاً یکی از پیشنهادهای ما به شما این محصول می‌باشد. ورساچه مشکی زنانه یکی از پرطرفدارترین و پرفروش‌ترین عطرهای ورساچه از سال ۲۰۰۴ تا به امروز بوده است. این عطر با رایحه شرقی و گرم و گلفام خود گزینه بسیار شیک و مناسبی برای روزهای سرد سال می‌باشد.

بهترین عطر های ورساچه زنانه

این عطر یک گزینه بسیار مناسب و فوق العاده برای افراد خاص پسند و شیک می‌باشد که می‌تواند آنها را بسیار جذاب و هیچ نشان دهد. این عطر بی‌نظیر در نت ابتدایی خود با رایحه‌هایی ادویه‌ای مانند فلفل و هل و زنجبیل آغاز می‌شود و در نت‌های میانی و پایانی خود رایحه گلفام و شرقی مانند گل شکوفه پرتقال و نارگیل و کهربا و یاسمن را در فضای اطراف آزاد می‌کند. این عطر ماندگاری بسیار بالا و فوق العاده و بی‌نظیری را دارا می‌باشد و می‌تواند مدت زمان طولانی را بر روی لباس‌های شما بماند.

کریستال نویر ورساچه به دلیل گرمای ادویه‌ای و گلفام خود بیشتر برای استفاده در شب‌های سرد پاییزی و زمستانی و مراسم‌های رسمی و مهمانی‌های خاص پیشنهاد می‌شود و برای افراد شیک پسند و خاص پسند بسیار مناسب بوده است. خانم‌های خاص پسند و شیک پوش به درستی می‌دانند که برای تحت تاثیر قرار دادن دیگران و جذاب به نظر رسیدن این عطر را حداقل دو ساعت قبل از ورود به مراسم رسمی استفاده کنند تا رایحه‌های نت‌های میانی و پایانی آن فرصت کافی را برای آزاد شدن در فضا داشته باشد.

بیشتر بخوانید:   بهترین عطر های اسپرت

۲_ ورساچه برایت کریستال

اگر بخواهیم یکی دیگر از بهترین عطر های ورساچه زنانه را به شما معرفی کنیم قطعاً پیشنهاد ما به شما این محصول می‌باشد. ورساچه برایت کریستال که خیلی از خانم‌ها آن را با نام ورساچه صورتی می‌شناسند از سال ۲۰۰۶ به عنوان یک عطر خنک بهاری و تابستانی وارد بازار عطرهای زنانه شد و جز بهترین محصولات برند ورساچه شد که طرفداران بسیار زیادی را پیدا کرد.

این عطر برند ورساچه که در گروه عطرهایی با تم گلفام و میوه‌ای جا دارد خیلی سریع و به سرعت توانست مورد استقبال بسیاری از خانم‌های جوان و با روحیه شاد و پر جنب و جوش و پر انرژی قرار بگیرد. شما مدت کوتاهی پس از استفاده از این عطر بی‌نظیر روی لباس و یا روی پوست خود تجربه زیبای حضور در یک باغ گلبهاری و بسیار خوشبو و بی‌نظیر را احساس خواهید کرد. رایحه‌هایی مانند انار و مگنولیا و نیلوفر آبی و کهربا و مشک و چوب ماهون در این عطر به شدت خودنمایی می‌کنند.

بهترین عطر های ورساچه زنانه

یکی از مهم‌ترین و اصلی‌ترین ویژگی‌های این عطر بی‌نظیر و منحصر به فرد علاوه بر بوی بی‌نظیر و رایحه فوق العاده‌ای که دارا می‌باشد ماندگاری طولانی مدت می‌باشد و می‌تواند بوی خود را مدت زمان طولانی بر روی پوست شما و لباس شما حفظ کند.

۳_ ورساچه پور فمه دیلن بلو

اگر بخواهیم یکی دیگر از بهترین عطر های ورساچه زنانه را به شما معرفی کنیم قطعاً یکی دیگر از پیشنهادهای ما به شما این محصول فوق العاده و خوشبو و پرطرفدار می‌باشد. این محصول با رایحه بی‌نظیر و فوق العاده و ماندگاری بالا و طولانی مدتی که دارا می‌باشد توانسته است به یکی از محصولات پرفروش و پرطرفدار برند ورساچه تبدیل شود.

بیشتر بخوانید:   بهترین رژلب بدون سرب

این محصول فوق العاده از سال ۲۰۱۷ روانه بازار شد و خیلی سریع و به سرعت توانست به دلیل رایحه گرم و طراحی زیبای بطری خود جایگاه بسیار ویژه و خاصی را در میان عطرهای گرم پاییزی و زمستانی به دست بیاورد و بتواند خانم‌های بسیار زیادی را به سمت خود جذب کند. این محصول برای افراد شیک پوش و خاص پسند بسیار مناسب می‌باشد و می‌تواند یک انتخاب عالی و بسیار جذاب برای آنها باشد. این محصول با رایحه گلفام و میوه‌ای حداقل ترکیب ۱۳ عصاره معطر را در خود جای داده است تا بتواند به خوبی با هر نوع سلیقه مختلف بویایی و هر سنی سازگار و هماهنگ شود و طرفداران خود را به دست بیاورد.

این محصول فوق العاده و بی‌نظیر در نت آغازین خود با ترکیب انگور فرنگی سیاه و گل شبدر و سیب و گیاه شیسو به شدت خودنمایی می‌کند و در نت میانی با آزاد کردن رایحه‌های بسیار جذابی مانند رز و میوه گل رز و یاس و هلو و پتالیا گرمای لذت بخشش را در فضا پخش می‌کند و در نت پایانی و نهایی با ترکیب رایحه‌های چوبی و مشک و نعنا و بوته وحشی جاوی تعادل بسیار بی‌نظیر و فوق العاده‌ای را در حفظ گرمی و خنکی به وجود می‌آورد.

بدون نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *