بهترین عطر های ویکتوریا سکرت

ما در این مقاله از کی برتره قصد داریم تا برخی از بهترین عطر های ویکتوریا سکرت را به شما معرفی کنیم و انواع مختلف آن که در میان بهترین عطر های ویکتوریا سکرت بسیار معروف و محبوب می‌باشند را به شما معرفی کنیم و ویژگی‌ها و خصوصیات آن را برای شما توضیح دهیم .

عطرها و ادکلن‌ها نقش بسیار مهم و تاثیرگذاری را در جذابیت افراد دارند و می‌توانند شما را بسیار شیک و خاص نشان دهند و هر جمعی شما مرکز توجه باشید. اگر شما جز دسته افرادی باشید که به ادکلن و عطر علاقمند هستید و همینطور به مد و فشن علاقه دارید قطعاً نام برند ویکتوریا سکرت به گوشتان خورده است.

این برند بسیار معروف و محبوب در زمینه‌های مختلفی از جمله پوشاک و لوازم آرایش و عطر و ادکلن‌ها و لوازم آرایشی و بهداشتی و بسیاری از موارد دیگر فعالیت دارد و محصولات بسیار با کیفیت و فوق العاده‌ای را تولید می‌کند که در سراسر دنیا طرفداران بسیار زیادی را دارد.

سکرت در سال ۱۹۷۷ توسط روی ریموند در سن فرانسیسکو تاسیس شد. این برند کار خود را با طراحی لباس زیر و راحتی برای بانوان شروع کرد و رفته رفته حیطه کاری خود را گسترده‌تر و بزرگتر کرد و امروزه علاوه بر پوشاک در صنعت لوازم آرایشی و بهداشتی و عطر ادکلن‌های مختلف نیز فعالیت دارد و جز برندهای معروف و پرآوازه به حساب می‌آید.

این برندی بسیار معروف و پرطرفدار در حال حاضر بیش از ۱۰۰۰ شعبه در سراسر جهان دارد. عطر ادکلن‌های این برند و طرفداران زیادی را دارند و افراد بسیار زیادی از این عطر و ادکلن‌ها استفاده می‌کنند.

ویکتوریا سکرت از اواخر دهه ۸۰ میلادی کار بر روی تولید عطر ادکلن را آغاز کرد و توانست در سال ۱۹۸۹ اولین سری از عطرهای ویکتوریا سکرت را وارد بازار کند. اکثر عطر و اکلن‌های این برند زنانه می‌باشد اما ادکلن‌های مردانه را نیز طراحی کرده‌اند.

۱_ ویکتوریا سکرت بامب شل

اگر بخواهیم یکی از بهترین عطر های ویکتوریا سکرت را به شما معرفی کنیم پیشنهاد ما به شما عطر ویکتوریا سکرت بامب شل می‌باشد که توانسته است در میان تمام عطر و ادکلن‌های ویکتوریا سکرت جز بهترین‌ها باشد.

بیشتر بخوانید:   بهترین ریمل های فرانسوی

این محصول بسیار فوق العاده از برند ویکتوریا سکرت در سال ۲۰۱۰ روانه بازار جهانی شد و طرفداران زیادی را پیدا کرد و همینطور در حال حاضر یکی از پرفروش‌ ترین محصولات این برند آمریکایی به حساب می‌آید.

این ادکلن دارای رایحه و طبع خنک و طعمی بسیار جذاب و شیرین می‌باشد. و همینطور یک گزینه فوق العاده برای روزهای گرم بهاری و تابستانی به دلیل خنک بودن این عطر به حساب می‌آید. این عطر بسیار جذاب برای افرادی که از عطر و ادکلن‌های سنگین دچار سردرد می‌شوند بسیار مناسب می‌باشد زیرا عطری سبک و خنک می‌باشد.

ماندگاری و پخش بوی این عطر در حد متوسط می‌باشد. نت‌های اولیه این عطر بسیار جذاب و فوق العاده عبارتند از نارنگی و گریپ فروت و میوه پشن و توت فرنگی. و همینطور نت‌های میانی عبارتند از گل صد تومانی و ارکیده و گل یاس و سوسن و توت قرمز. در انتها نت‌های پایانی این عطر عبارتند از چوب صندل و گلسنگ و مشک.

۲_ عطر ویکتوریا سکرت تیس نویر

اگر بخواهیم یکی دیگر از بهترین عطر های ویکتوریا سکرت را به شما معرفی کنیم قطعاً پیشنهاد ما به شما این محصول می‌باشد که توانسته است در سراسر جهان طرفداران بسیار زیادی را به دست بیاورد و جز پرفروش‌ترین عطرهای برند ویکتوریا سکرت به حساب بیاید.

این محصول بسیار پرفروش از برند ویکتوریا سکرت در سال ۲۰۱۰ روانه بازار جهانی شد و توانست بسیار پرفروش و پرطرفدار باشد. طراحی شیک و جالب این عطر باعث شد تا خیلی زود به یکی از عطرهای محبوب و معروف ویکتوریا سکرت تبدیل شود.

به همین دلیل است که در لیست بهترین عطر های ویکتوریا سکرت قرار گرفته است. بسیاری از مصرف کنندگان ادکلن‌های ویکتوریا سکرت بر این باورند که هر کدام از عطرهای ویکتوریا یا سکرت یک چیز خاص و جذاب و جالب را برای رونمایی دارد.

این ادکلن دارای رایحه و طبعی ملایم و طعمی شیرین می‌باشد که در تمام فصل‌های سال چه در فصل گرم تابستان و بهار و چه در فصل سرد زمستان و پاییز قابل استفاده می‌باشد. و همینطور این عطر سبک بوده و برای افرادی که نمی‌توانند از ادکلن‌های سنگین استفاده کنند بسیار مناسب می‌باشد و سبب به وجود آمدن سردرد و حساسیت نمی‌شود.

بیشتر بخوانید:   بهترین اتو مو مسافرتی

ماندگاری و پخش بوی این ادکلن بسیار جذاب عالی می‌باشد و می‌تواند مدت زمان فوق العاده و طولانی را بر روی لباس و پوست شما بماند و رایحه خود را مانند ساعات اول حفظ کند. اگر ماندگاری عطر برای شما مهم می‌باشد حتماً این عطر را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

اگر شما به دنبال دادن یک هدیه خوب و مناسب به دوستان و یا یکی از اعضای خانواده خود هستید این عطر با توجه به ظاهر جذاب که دارد یکی از بهترین انتخاب‌ها برای کادو دادن می‌تواند باشد.

نت‌های اولیه این عطر گلابی و سیب سرخ و نارنگی ماندارین و سرخالو می باشد و نت‌های میانی آن فریزیا و مگنولیا و گل نخود و یاس می‌باشد و نت‌های پایانی آن وانیل و مشک و کهربا و لبان و پرالین و چوب صندل سفید می‌باشد.

بهترین عطر های ویکتوریا سکرت

۳_ ویکتوریا سکرت بامب شل فوراور

یکی دیگر از بهترین عطر های ویکتوریا سکرت این محصول بسیار پرفروش و جذاب می‌باشد که از زمانی که تولید شد تا به امروز جز پرفروش‌ترین عطرهای ویکتوریا و سکرت به حساب می‌آید.

این ادکلن بسیار جذاب ۳ سال بعد از بامب شل و در سال ۲۰۱۳ روانه بازار جهانی شد و توانست بسیار پرفروش شود و جز بهترین محصولات ویکتوریا سکرت قرار بگیرد‌. عده‌ای می‌گویند که این عطر بسیار شبیه نسخه بامب ژل می‌باشد و تفاوت زیادی با نسخه قبلی ندارد.

اما کسانی که به طور حرفه‌ای از هر دو این عطرها استفاده کرده‌اند گفتند که در برخی نت‌ها تفاوت‌هایی وجود دارد که سبب دوست داشتنی تر شدن این محصول نسبت به نسخه قبلی آن می‌شود. ماندگاری این عطر نیز خوب می‌باشد و می‌تواند مدت زمان قابل توجهی را بر روی پوست و لباس شما بماند و رایحه خود را حفظ کند.

نت‌های اولیه این عطر عبارتند از تمشک بویسن و نت‌های میانی آن را لابدانیوم تشکیل داده است و نت پایانی و نهایی آن روایح چوبی می‌باشد. این عطر پرفروش نسخه جدیدتر و بهتر از نسخه قبلی می‌باشد و توانسته است طرفداران بسیار زیادی را به سمت خود جذب کند.

۴_ ویکتوریا هونلی ادو پرفیوم

یکی دیگر از جذاب ترین و پرفروش‌ترین و بهترین عطر های ویکتوریا سکرت این محصول می‌باشد که در سالی که روانه بازار شد تا به امروز مشتریان خاص خود را دارد و طرفداران بسیار زیادی را به دست آورد و توانست جز پرفروش‌ترین و بهترین محصولات ویکتوریا سکرت باشد و در لیست بهترین عطر ویکتوریا سکرت قرار بگیرد.

بیشتر بخوانید:   بهترین ژل شستشو صورت

این عطر دارای رایحه گرم می‌باشد. رایحه گرم که ویکتوریا سکرت آن را مورد علاقه یک فرشته توصیف می‌کند. رایحه‌هایی از مشک سفید و چوب صندل و وانیل و گل صد تومانی سفید را ترکیب می‌کند که آن را به برنده جایزه تبدیل می‌کند.

این محصول جز بهترین و خاص‌ترین محصولات ویکتوریا سکرت قرار می‌گیرد که برای خانم‌هایی که می‌خواهند در هر مجلس و در هر مهمانی و مراسمی مرکز توجه قرار بگیرند و خاص دیده شوند بسیار مناسب می‌باشد یا به عبارت دیگر می‌توان گفت این محصول یک محصول مناسب برای افراد خاص پسند و سخت پسند می‌باشد.

برای خانم‌هایی که دوست دارند پرفروش‌ترین و بهترین عطر های ویکتوریا سکرت را که هیچ نشانه‌ای از گل یا میوه در آن نباشد تجربه کنند یک محصول بسیار عالی و فوق العاده می‌باشد که می‌تواند آنها را بسیار خاص نشان دهد. این عطر که از زمان فروش و عرضه‌اش پرفروش‌ترین عطر ویکتوریا سکرت می‌باشد در چند وقت اخیر دستخوش تغییراتی شده است تا برای نسل جدید جذاب‌تر به حساب بیاید.

نت‌های مشک سفید و چوب صندل و وانیل و گل صد تومانی سفید جلوه‌ای گرم و قابل توجه را به آن می‌بخشد که از نظر ظرافت و حسی بودن بسیار جذاب و پرفروش و پرطرفدار می‌باشد. در واقع چوب صندل و مشک علاوه بر اینکه به این عطر بسیار جذاب طعم مشک آمیزی می‌دهد به ماندگاری آن نیز کمک می‌کند .

بنابراین می‌توانید از این عطر برای مراسم‌ها و مکان‌هایی که لازم است در آن به صورت طولانی مدت بمانید استفاده کنید و از ماندگاری آن مطمئن باشید و بدانید که مدت زمان طولانی را می‌تواند بر روی لباس و پوست شما بماند. به عنوان زنی که تلاش می‌کند تاثیری ظریف و در عین حال تعیین کننده ایجاد کند به سختی می‌توان رایحه‌ای بهتر از این عطر را پیدا کرد.

بدون نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *