بهترین عطر های چرمی

ما در این مقاله از کی برتره قصد داریم تا برخی از بهترین عطر های چرمی و بهترین برندهای آن را به شما معرفی کنیم و شما را با انواع مختلف بهترین عطر های چرمی آشنا کنیم. گروه بویایی چرمی و عطر با نت چرم همانطور که از نام آن مشخص است یادآور بوی تند و تیز چرم بوده است. رایحه‌های چرمی از گذشته دور تا به امروز در تولید عطرها و ادکلن‌ها استفاده می‌شده است.

از آنجایی که عطرها و ادکلن‌ها با بوی چرم تا حدودی می‌توانند ناخوشایند و اذیت کننده باشند در نت‌های تولید کننده این عطرها با نت‌های مختلفی مانند گل و میوه و مشک و همینطور نت‌های دودی ترکیب می‌کنند و رایحه و بوی چرم را لطیف‌تر و خوشایندتر و مخملی‌تر می‌کنند. در حال حاضر تولید انواع ادکلن با نوت چرم مردانه و زنانه نسبت به گذشته پیشرفت بسیار زیاد و چشمگیری را داشته است. به طوری که امروزه معروف ترین عطر ها با بوی چرم طرفداران بسیار زیادی را در میان آقایان و خانم‌ها پیدا کرده است و توانسته است جز عطرها و ادکلن‌های محبوب و معروف باشد.

فضای چرمی بیشتر در نت‌های پایه عطرهای مردانه به کار می‌رود ولی بسیاری از عطرهایی که مناسب هر دو جنسیت خانم‌ها و آقایان می‌باشد از این رایحه نیز استفاده می‌کنند. از انواع بهترین عطرها با رایحه چرم می‌توانید در محیط‌های رسمی و اداری استفاده کنید و اگر قرارهای رسمی و کاری دارید نیز می‌توانید از این عطرها استفاده کنید.

ما در ادامه این مقاله قصد داریم تا برخی ازبهترین عطر های چرمی را به شما معرفی کنیم و شما را با انواع مختلف آن و ویژگی‌های آن به طور مختصر آشنا کنیم. برای به دست آوردن اطلاعات بیشتر و آشنایی با بهترین عطر های چرمی تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.

بیشتر بخوانید:   بهترین سایه برای میکاپ

بهترین عطر های چرمی

۱_ تام فورد امبر لرد

اگر بخواهیم یکی از بهترین عطر های چرمی را به شما معرفی کنیم قطعاً یکی از پیشنهادهای ما به شما عطر تام فورد آمبرلرد می‌باشد که طرفداران بسیار زیادی را دارا می‌باشد و جز بهترین و شیک‌ترین عطرها به حساب می‌آید و برای افرادی که در انتخاب عطرهای چرمی سخت پسند هستند بسیار مناسب و عالی می‌باشد. آمبرلرد محصول سال ۲۰۱۸ از برند عطر تام فورد ایالات متحده می‌باشد این عطر چرمی معروف و شگفت انگیز و بسیار پرطرفدار با رایحه پیچیده خود طبعی گرم را دارا می‌باشد و برای افرادی که ادکلن‌ها و عطرهای گرم را دوست دارند بسیار مناسب می‌باشد.

رایحه‌های استفاده شده در عطر تام فورد آمبرلرد شامل ادویه‌جات معطر و رایحه‌های سرمست کننده و بسیار خوشبو و گلی و البته چرم می‌باشد. این محصول بسیار پرفروش و پرطرفدار عطری می‌باشد که بسیار هیجان انگیز بوده و با بویی سرکش که دارد می‌تواند در جلسات اداری و مهمانی‌های رسمی بسیار مناسب باشد. این عطر بسیار پرطرفدار و پرفروش دارای ماندگاری بالایی می‌باشد و می‌تواند مدت زمان بالا و طولانی را بر روی پوست شما و لباس شما بماند و بو و رایحه خود را مانند ساعات اول حفظ کند و مانند ساعات اول همان قدر خوشبو و بی‌نظیر باشد.

۲_ دیور هوم پارفوم

اگر بخواهیم یکی دیگر از بهترین عطر های چرمی را به شما معرفی کنیم قطعاً پیشنهاد ما به شما این محصول بسیار پرفروش و پرطرفدار می‌باشد و به شما توصیه می‌شود تا در صورتی که طرفدار عطرهای چرمی هستید این محصول را امتحان کنید زیرا پس از یک بار امتحان کردن آن قطعاً شما هم جزو طرفداران آن می‌شوید. این عطر بسیار پرفروش محصول سال ۲۰۱۴ و برند پرطرفدار و مشهور دیور می‌باشد. طراحی این عطر بسیار لوکس و شیک به عهده هنرمندی به نام فرانسوا دماشی بوده است.

بیشتر بخوانید:   بهترین شامپو ها برای مو های خشک و وز و ترمیم آن

ادکلن دیور علاوه بر ضایعه چرم عالی که دارد چوبی و گرم نیز می‌باشد و برای افرادی که ادکلن‌های گرم را می‌پسندند کاملاً مناسب بوده است. این محصول فوق العاده از برند عطر دیور مناسب برای آقایانی می‌باشد که می‌خواهند جذاب و شیک و کاریزماتیک به نظر برسند. نت اولیه این عطر گرم مردانه را رایحه‌های پرتقال و رایحه‌های زنبق تشکیل می‌دهند و پس از گذشت زمان کمی نت بالایی جایگزین بوی بسیار عالی و مست کننده و لطیف رز همراه با بوی تیز چرم در نت میانی می‌شود. و در آخر کار خطی از رایحه عود و ترکیب آن با روایح سدر و چوب صندل سفید و گل خاتمی نوت پایه را می‌سازد.

بهترین عطر های چرمی

۳_ دیور فارنهایت پارفوم

یکی دیگر از بهترین عطر های چرمی که حتماً به شما پیشنهاد می‌شود تا از آن استفاده کنید این محصول از برند فرانسوی و فوق العاده دیور می‌باشد که در سراسر جهان توانسته است طرفداران بسیار زیادی را به دست بیاورد و افراد زیادی را به سمت خود جذب کند. این ادکلن مردانه خوشبو از خانواده عطر شرقی ادویه‌ای می‌باشد که در سال ۲۰۱۴ توسط برند دیور به بازار عرضه شد و تولید کننده آن نیز مانند عطر قبلی فرانسوا ماشی بوده است بلافاصله بعد از اولین اسپری لایحه‌های نارنگی ماندارین شیرین بیان نت بالایی را تشکیل می‌دهد.

گشنیز و برگ بنفشه و زیره سبز قلب دیور فارنهایت پرفوم را فرا گرفته‌اند و وانیل با بوی شیرینش آخرین رایحه‌ای می‌باشد که از این ادکلن مردانه به مشام می‌رسد. این عطر مردانه با نوت چرم شاهکاری که دارد در دنیای عطرها بسیار معروف و محبوب می‌باشد و بویی اصیل و مردانه را دارد.

بیشتر بخوانید:   بهترین کرم پودر ها برای پوست های حساس

۴_ باربری لندن

یکی دیگر از بهترین عطر های چرمی که حتماً به شما پیشنهاد می‌شود ادکلن باربری لندن مردانه عطری می‌باشد که در سال ۲۰۰۶ توسط برند انگلیسی باربری راهی بازار شد و توانست طرفداران بسیار زیادی را از آن خود کند و در میان مردها بسیار محبوب باشد و بدرخشد. این ادکلن شیرین مردانه مانند نمونه‌های قبلی در گروه بویایی شرقی ادویه‌ای قرار دارد ساخت هنرمندی به نام آنتوان میزندی بوده است. اسانس پایه این ادکلن جذاب از رایحه خزه و درخت بلوط و تنباکو و چوب گایاک و اپوپوناکس بهره برده است.

در نت میانی بوی خاص گل ابریشم با تندی رایحه چرم ترکیب شده و حال و هوای این ادو تویلت کم نظیر را ارغوانگر کرده است. نت بالایی نیز شامل رایحه‌های ترنج و اسطوخودوس و دارچین می‌باشد. این ادکلن گرم و شیرین مردانه برای آقایان متشخص در یک شب خنک پاییزی بسیار مناسب می‌باشد.

بدون نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *