بهترین عطر های چهار فصل

ما در این ار کی برتره مقاله قصد داریم تا برخی از بهترین عطر های چهار فصل را به شما معرفی کنیم و شما را با انواع مختلف آن بیشتر آشنا کنیم تا شما در هنگام خرید بتوانید بهترین عطر های چهار فصل را بشناسید و بهترین آن را خریداری کنید. در دنیای عطر و ادکلن‌ها انواع مختلف نت‌ها با یکدیگر ترکیب می‌شود و رایحه‌های مختلفی را کنار هم به وجود می‌آورد .

رایحه‌هایی که در هر لایه خود بوهای متنوع و مختلفی را دارا می‌باشد و در پس هر یک از این بوها نیز حس و حال و فضایی نهفته شده است. ترکیب این نت‌های متنوع و لایه های مختلفی که برای هر عطر می‌سازند هر کدام فضایی را به یکدیگر قالب می‌کند. این فضای قالب شده به عطرها با توجه به عوامل مختلف آن عطر را برای استفاده در یک موقعیت خاص مناسب و ویژه می‌سازد.

از این جهت است که عطرهای مختلفی برای فصل‌های متفاوت و یا موقعیت‌های اجتماعی گوناگون وجود دارد. قطعاً شما هم شنیده‌اید که همیشه مردم عطرها را به دو دسته عطرهای سرد و عطرهای گرم تقسیم بندی می‌کنند. عطرهای سرد بیشتر مناسب فصل‌های گرم می‌باشد و برعکس عطرهای گرم برای استفاده در فصل سرما مناسب می‌باشد. در میان تمام عطرها و ادکلن‌ها عطرهایی هم تحت عنوان ادکلن چهار فصل وجود دارد.

ما در این مقاله قصد داریم تا برخی از بهترین عطر های چهار فصل را به شما معرفی کنیم برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد بهترین عطر های چهار فصل تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.

۱_ ورساچه دیلن بلو

 اگر بخواهیم یکی از بهترین عطر های چهار فصل را به شما معرفی کنیم عطر ادو تویلت دیلن بلو ورساچه که محصول سال ۲۰۱۶ می‌باشد یکی از بهترین عطر چهار فصل به حساب می‌آید که توانسته است طرفداران بسیار زیادی را به دست بیاورد و جز بهترین‌ها در دنیا به حساب بیاید. این عطر ایتالیایی مردانه که در گروه بویایی معطر فوژه قرار می‌گیرد طبعی معتدل و رو به خنکی را دارا می‌باشد و برای افرادی که با رایحه‌ها و بوهای سنگین دچار سردرد می‌شوند کاملاً مناسب می‌باشد زیر عطری خنک و بسیار سبک بوده است.

بیشتر بخوانید:   بهترین عطر ها برای افراد سیگاری

بهترین عطر های چهار فصل

فضای این عطر را می‌توان به طور کلی چوبی سرخی دانست. نت‌های اولیه این عطر بسیار جذاب شامل فضای مرکباتی مثل ترنج و گریپ فروت و برگ انجیر و آب بوده است و به عنوان نت میانی رایحه نعنا هندی و فلفل و برگ بنفشه و پاپیروس و آمبروکسان به این عطر اضافه شده است. و در نت‌های پایانی و نهایی آن نت‌های پایه خود عطر دانه تنکا و انواع مشک و روایح دودی و همچنین زعفران را حمل می‌کند

. این اصل در میان طرفداران برند ورساچه بسیار محبوب و معروف می‌باشد و ماندگاری آن هم بسیار بالا بوده و می‌تواند مدت زمان طولانی را بر روی لباس شما بماند.

۲_ مرسدس بنز سلکت

یکی دیگر از بهترین عطر های چهار فصل عطر مرسدس بنز سلکت می‌باشد که توانسته است در میان مردم بسیار معروف و محبوب باشد و طرفداران فوق العاده زیادی را داشته باشد. این عطر به دلیل رایحه فوق العاده‌ای که دارد و علاوه بر آن ماندگاری بی‌نظیری که دارا می‌باشد توانسته است بسیار محبوب باشد و مورد توجه افراد بسیار زیادی قرار بگیرد.

عطر سلکت محصول برند محبوب مرسدس بنز می‌باشد که در سال ۲۰۱۸ در گروه بویایی چوبی چایپر روانه بازار شد. این عطر به دلیل طبع معتدل خود از جمله بهترین عطرهای چهار فصل مردانه بوده که می‌تواند با رایحه‌ای فوق العاده خوشبو مهمان تمام روزهای سال شما باشد و شما بتوانید در هر چهار فصل از آن استفاده کنید. نت‌های به کار رفته در این عطر آلمانی شامل ترنج و انگور فرنگی سیاه و سیب و نعنا و آمروکسان و مشک و روایح شرقی مانند نعنای هندی می‌باشد.

بیشتر بخوانید:   بهترین پنکک ها برای پوست چرب

مرسدس بنز سلکت یکی از موفق‌ترین عطرهای مشابه بوی کرید اونتوس می‌باشد که با ماندگاری و پخش بوی متوسط رو به بالا بوده است. اگر شما جز دسته افرادی هستید که در انتخاب عطر ادکلن بسیار سخت پسند و خاص پسند هستید پیشنهاد ما به شما این عطر می‌باشد زیرا جز عطرها و ادکلن‌های بسیار خاص و جذاب بوده و می‌تواند شما را در میان جمع بسیار جذاب و شیک نشان دهد و شما مرکز توجه باشید.

۳_ دولچه کابانا لایت بلو

یکی دیگر از بهترین عطر های چهار فصل عطر دولچه کابانا لایت بلو بوده است که برای آقایان می‌باشد و توانسته است بسیار محبوب و پرطرفدار باشد زیرا رایحه‌ای فوق العاده و ماندگاری عالی را دارد. عطر لایت بلو مردانه از برند ایتالیایی دولچه گابانا در سال ۲۰۰۷ در گروه بویایی گلی میوه‌ای روانه بازار شد و بسیار درخشید و توانست طرفداران بسیار زیادی را به دست بیاورد و جز پرفروش‌ترین‌ها باشد.

این عطر با طبع معتدلی که رو به خنکی می‌رود عطر بسیار مناسبی برای آقایان جوان و با طراوت و پر انرژی می‌باشد و علاوه بر آن برای کسانی که با عطرهای سنگین دچار سردرد می‌شوند بسیار مناسب می‌باشد زیرا این عطر بسیار خنک و سبک بوده و به هیچ عنوان سبب سردرد نمی‌شود.

بهترین عطر های چهار فصل

این عطر بسیار جذاب با نت‌های مدیترانه‌ای خود بهترین انتخاب برای کسانی می‌باشد که می‌خواهند مدرن و امروزی به نظر برسند نت‌های اولیه این ادکلن خنک مردانه شامل ترنج و نارنگی ماندارین و گریپ فرود و سرو کوهی بوده است و نت‌های میانی و پایه آن که با ماندگاری متوسط روی پوست و لباس مانده و به عنوان رایحه مخصوص به شما در ذهن‌ها باقی خواهد ماند و شما را با این عطر خواهند شناخت.

بیشتر بخوانید:   بهترین عطرهای صابونی مردانه

حتماً به شما توصیه می‌شود تا اگر جز دسته افرادی هستید که عطر و ادکلن برای شما اهمیت بسیار زیادی را دارا می‌باشد و جز دسته افراد خاص پسند و سخت پسند در این زمینه هستید این عطر بسیار جذاب و معروف را امتحان کنید.

۴_ مارلی گرینلی

ادو پرفیوم مارلی گرینلی محصول سال ۲۰۲۰ از برند محبوب عطر ادکلن مارلی می‌باشد که در گروه بویایی معطر مرکباتی وارد بازار شده است. این عطر خنک می‌باشد و برای استفاده هم برای خانم‌ها و هم برای آقایان مناسب بوده و به اصطلاحی اسپرت می‌باشد. و همچنین به دو دلیل اعتدالی که در ترکیب نت‌هایش وجود دارد جز ادکلن‌های چهار فصل مردانه به شمار می‌رود و در هر آب و هوایی و در هر چهار فصل قابل استفاده می‌باشد.

این عطر میوه‌ای بسیار جذاب ساخته شده از نت‌های سرزنده ترنج و نارنگی ماندارین و سیب و بنفشه و برگ درخت نارنج و مشک و خزه درخت بلوط و چوب عنبر می‌باشد. همچنین در بین عطرهای خنک ماندگاری بسیار بالایی را دارا می‌باشد و می‌تواند مدت زمان بسیار طولانی را بر روی پوست شما و همینطور لباس شما بماند و مانند ساعات اول رایحه‌ای بسیار جذاب و دلنشین را داشته باشد. این محصول از پرطرفدارترین عطرهای برند مارلی محسوب می‌شود.

بدون نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *