بهترین عطر های چوبی مردانه

ما در این مقاله از کی برتره قصد داریم تا بهترین عطر های چوبی مردانه را به شما معرفی کنیم تا شما بتوانید با این عطر ها بیشتر آشنا شوید و انواع مختلف آن را بشناسید و همینطور ویژگی‌ها و مشخصات بهترین عطر های چوبی مردانه را برای شما توضیح دهیم تا شما اگر قصد خرید این عطرها را داشتید بتوانید بهترین عطر های چوبی مردانه را تشخیص داده و آن را خریداری کنید.

عطرها و ادکلن‌ها نقش بسیار مهم و تاثیرگذاری را در شیک بودن افراد و همینطور جذابیت آنها دارند. به همین دلیل بسیاری از افراد در انتخاب عطر و ادکلن‌ها بسیار سخت پسند و خاص پسند هستند. زیرا عطرها و ادکلن‌ها می‌تواند شما را در جمع ها بسیار مرکز توجه قرار دهد و در شیک بودن شما بسیار تاثیرگذار باشد. عطر شما بازتابی از روحیات و سلیقه شما و شخصیت شما می‌باشد.

بسیاری از افراد وسواس زیادی را در انتخاب کردن و خرید عطر مورد نظرشان دارند زیر دوست دارند با استفاده از عطر دلخواهشان بازخوردهای اجتماعی خوبی از اطرافیانشان بگیرند. شما باید قبل از خرید عطر و ادکلن مورد نظرتان به این نکته توجه کنید که آیا عطری با ماندگاری بالا می‌خواهید یا ترجیح می‌دهید که عطری معروف و همه پسند را انتخاب کنید.

بسیاری از افرادی که به عطر و ادکلن علاقمند هستند اهل ریسک نمی‌باشند و ترجیح می‌دهند که همیشه از عطر ادکلن‌های معروف که معمولاً مورد توجه دیگران قرار می‌گیرد استفاده کنند. اما ماندگاری عطر و ادکلن بسیار مهم می‌باشد و حتماً باید به آن توجه زیادی شود. ما در این مقاله قصد داریم تا برخی از بهترین عطر های چوبی مردانه را به شما معرفی کنیم و شما را با انواع مختلف بهترین عطر های چوبی مردانه آشنا کنیم. برای کسب اطلاعات بیشتر در این باره تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.

بیشتر بخوانید:   بهترین اتو‌مو حرفه ای

بهترین عطر های چوبی مردانه

۱_ پاکورابان وان میلیون اینتنس

اگر بخواهیم یکی از بهترین عطر های چوبی مردانه را به شما معرفی کنیم قطعاً یکی از پیشنهادهای ما به شما این محصول می‌باشد. این عطر مردانه با رایحه چوبی در میان آقایان بسیار معروف و محبوب می‌باشد و افراد بسیار زیادی طرفدار آن هستند و به سمت آن جذب شده‌اند. زمانی که بحث رایحه‌های چوبی در میان می‌آید این عصر بی‌تردید و بدون شک یکی از عطرهایی می‌باشد که با توجه به ترکیب پیچیده شما مجذوب آن می‌شوید و خواهان امتحان آن هستید و بی‌شک شما هم جز طرفداران آن می‌شوید.

این عطر بی‌نظیر و فوق العاده ماندگاری بسیار بالا و بی‌نظیری را دارد به طوری که می‌تواند برای ساعت‌های طولانی و حتی به مدت چند روز بر روی لباس شما بماند. این عطر از برند پاکورابان با رگه‌های تند و ترکیب شرقی و قوی و در عین حال غیرمنتظره‌ای می‌باشد. با نت‌های نارنگی خونی و هل و فلفل سیاه و زعفران در کنار گل سرخ و بهار نارنج و دارچین قطعاً عطری برای افراد با قلب ضعیف نمی‌باشد و بايد به اين قضيه توجه شود.

نت‌های پایه آن چرم سفید و ریشه زنبق و نعنا هندی و چوب صندل به جذابیت چوبی و عودی آن می‌افزاید و آن را عطری بسیار جذاب و بی‌نظیر می‌کند. این عطر برای بعد از ظهرها کاملاً عالی می‌باشد و مناسب آن هوا می‌باشد.

۲_ تام فورد عود وود

اگر بخواهیم یکی دیگر از بهترین عطر های چوبی مردانه را به شما معرفی کنیم قطعاً پیشنهاد بعدی ما به شما این عطر بسیار عالی می‌باشد که با رایحه فوق العاده و ماندگاری بالایی که دارد توانسته است در میان آقایان بسیار محبوب باشد و در سراسر دنیا طرفداران بسیار زیادی را داشته باشد.

بیشتر بخوانید:   بهترین پنکک های ایرانی

ماندگاری این عطر بسیار بالا می‌باشد و می‌تواند مدت زمان طولانی را بر روی لباس شما بماند و بوی بسیار عالی و رایحه فوق العاده خود را حفظ کند. ماندگاری بالای این عطر یکی از نکات مثبت و فوق العاده آن می‌باشد که مورد توجه افراد بسیار زیادی قرار گرفته است.

این رایحه ملهم از عناصر اصیل طبیعت می‌باشد که بسیار خوشبو و فوق العاده بوده اما همسو با برند کلاسیک تام فورد از اغلب رایحه‌های چوبی پیچیده‌تر و پیشرفته‌تر می‌باشد. قطعاً نت‌های چوبی کلاسیک چوب صندل و نعناع هندی و عود را در خود دارا می‌باشد اما آنها را با نت‌های دیگری مانند وانیل مخلوط می‌کند تا رگه‌ای پیش بینی نشده به آن بدهد. یک امتیاز و ویژگی دیگر این عطر فوق العاده این است که و بسیار زیبا و شیک بوده است.

بهترین عطر های چوبی مردانه

۳_چیونچی جنتلمن انلی گژوال شیک

یکی از بهترین و فوق العاده‌ترین و پرطرفدارترین عطرهای چوبی مردانه این محصول می‌باشد که توانسته است طرفداران بسیار زیادی را به دست بیاورد و در میان آقایان بسیار محبوب باشد. این محصول یکی از بهترین عطر های چوبی مردانه می‌باشد که رایحه‌ای فوق العاده را دارا می‌باشد و علاوه بر آن از ماندگاری بسیار بالا و فوق العاده‌ای برخوردار است.

این عطر فوق العاده می‌تواند مدت زمان بسیار طولانی و بالایی را بر روی لباس شما بماند و بوی خود را حفظ کند و مانند ساعات اول رایحه فوق العاده را داشته باشد. این محصول برای افرادی که به رایحه‌های سبک علاقمند هستند بسیار مناسب و فوق العاده می‌باشد و می‌تواند توجه آنها را جلب کند. مایع نیلی کمرنگ این عطر نشانه تازگی آن می‌باشد رایحه سال ۲۰۱۳ سبک کلاسیک و بی‌نقص این عطر بسیار فوق العاده و پرطرفدار شده است.

بیشتر بخوانید:   بهترین عطر های اسپرت

علی رغم وجود عناصر چوبی در این رایحه بسیار سبک می‌باشد که برای افرادی که با رایحه‌های سنگین دچار سردرد می‌شوند بسیار مناسب می‌باشد. این رایحه قطعاً تازه‌تر از گرمای معمول عطر چوب می‌باشد و بسیار آرامبخش‌تر و کاملاً مناسب روز می‌باشد یعنی برای زمانی که می‌خواهید عطری استفاده کنید که سبک باشد و بیش از حد قوی و سنگین نباشد.

بدون نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *