بهترین عطر های کرید

ما در این مقاله کی برتره  قصد داریم تا برخی از بهترین عطر های کرید را به شما معرفی کنیم و شما را با انواع مختلف آن بیشتر آشنا کنیم و تمام ویژگی‌ها و خصوصیات بهترین عطر های کرید را به صورت مختصر به شما توضیح دهیم.

عطرها و ادکلن‌ها نقش بسیار مهم و تاثیرگذاری را در شخصیت شما و جذابیت شما دارند و می‌توانند شما را بسیار جذاب‌تر نشان دهند به همین دلیل بسیار مهم است تا در انتخاب عطر و ادکلن به شدت دقت کنید و بهترین عطر ادکلن‌ها را با برندهای فوق العاده خریداری کنید.

عطر و ادکلن‌ها مانند امضای هر فرد می‌باشد و سبب می‌شود تا بقیه افراد آنها را با این بو بشناسند و به خاطر بیاورند. برند کرید خانه عطر سازی انگلیسی و فرانسوی ارائه دهنده عطرهای نیش و سلطنتی می‌باشد.

این برند بسیار محبوب و پرطرفدار فرانسوی و انگلیسی در سال ۱۷۶۰ توسط جیمز هنری کرید در شهر لندن پایه گذاری شد و پس از او مدیریت این برند از پدر به پسر نسل به نسل انتقال یافت.

برند بسیار مشهور و پرطرفدار کرید از اولین روزهای تاسیسش تا به امروز یکی از برندهای انحصاری در تولید عطرهای لوکس در جهان می‌باشد و توانسته است عطرهای بسیار فوق العاده و بی‌نظیری را تولید کند که در سراسر جهان بسیار پرطرفدار شود و توجه افراد بسیار زیاد و خاصی را به سمت خود جذب کند.

این برند محبوب از آغاز فعالیتش عطرهای بسیار زیادی را برای خانواده‌های سلطنتی طراحی کرد و ساخت. برند کرید همیشه مورد توجه خاندان سلطنتی و ستارگان هالیوود و شخصیت‌های معروف و سیاستمدارانی مانند ناپلئون سوم و امپراطور فرانسه و مجارستان و اتریش و ملکه الیزابت و چرچیل و جان افکندی بوده است.

کیفیت تمام محصولاتی که این برند تولید می‌کند به حدی بالا و فوق العاده می‌باشد که می‌توان گفت یکی از فوق العاده ترین و بهترین برندهای تولید عطر و ادکلن در سراسر دنیا می‌باشد.

جیمز هنری کرید به عنوان اولین بنیانگذار ادکلن کلید شناخته می‌شود او فعالیت خود را در این زمینه از سال ۱۷۶۰ در مرکز شهر لندن و با مغازه‌ای تحت عنوان هاوس کرید یا همان خانه کلید آغاز کرد. این موضوع در واقع نقطه آغازین شروع به کار لوکس ترین و پرطرفدارترین عصر جهانی بود.

در اواخر قرن ۲۰ و اوایل قرن بیست و یکم الیور کرید چند محصول جدید را با رایحه‌های خاص و شگفت انگیز خلق کرد.  در سال ۲۰۰۷ عطر محبوب کرید با نام virgin Island water ساخته شد که از منتقدین مجله نیویورک تایمز برند ۴ ستاره از ۵ ستاره شد.

پس از آن در سال‌های ۲۰۰۸ و ۲۰۰۹ نیز دو محصول دیگر با نام‌های لاو این بلک love in black   و Acqua fiorentina به مجموعه کلکسیون ارزشمند کلید اضافه شد.

ما در ادامه این مقاله قصد داریم تا شما را با برخی از  جذاب‌ترین  و بهترین عطر های کرید آشنا کنیم و انواع مختلف آن را همراه با ویژگی‌ها و مشخصاتش را برای شما توضیح دهیم و شما را با آنها بیشتر آشنا کنیم. برای به دست آوردن اطلاعات بیشتر و آشنایی با بهترین عطر های کرید تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.

بیشتر بخوانید:   بهترین پنکک های مخملی

۱_عطر مردانه کرید مدل اونتوس

اگر بخواهیم یکی از بهترین عطر های کرید که جز پرطرفدارترین و معروف‌ترین عطرهای این برند فوق العاده و پرطرفدار می‌باشد را به شما معرفی کنیم قطعاً پیشنهاد ما به شما عطر مردانه کرید مدل اونتوس می‌باشد.

این عطر برای آقایانی که می‌خواهند در هر جمعی بسیار خاص و جذاب به نظر برسند و مرکز توجه قرار بگیرند بسیار مناسب می‌باشد. این عطر بسیار جذاب مردانه برای تمام مجالس و قرارها چه قرار کاری و چه قرارهای دونفره و عاشقانه بسیار مناسب می‌باشد و می‌تواند توجه فرد مورد نظر را به سمت شما جذب کند.

این عطر مردانه بسیار جذاب عطری با رایحه خنک و تلخ می‌باشد که در سال ۲۰۱۱ به بازار جهانی عرضه شد و در سراسر دنیا طرفداران بسیار زیادی را به دست آورد.

این عطر بسیار جذاب با رایحه خنکی که دارد می‌تواند در فصل‌های بهار و تابستان مورد استفاده قرار بگیرد زیرا با آن هوا بسیار سازگار می‌باشد و برای آن فصل مناسب می‌باشد. و همینطور خنک بودن این عطر برای افرادی که با عطر های سنگین دچار سردرد می‌شوند بسیار مناسب می‌باشد‌.

 این عطر مردانه بسیار جذاب و محبوب و پرطرفدار پس از ساخته شدن و ورود به بازار جهانی یکی از پرفروش‌ترین محصولات کرید تا به امروز بوده است.

تضاد و پارادوکس عجیب و غریب این عطر مردان جادویی می‌باشد که بسیاری از افراد و همگان را به سمت خود جذب می‌کند. عطر اونتوس کرید مردانه بدون شک یکی از موفق‌ترین عطرهای همه دوران‌ها می‌باشد که در همه زمان‌ها طرفداران خاص خود را دارد.

این محصول عطری بسیار جذاب می‌باشد که سریعاً مورد توجه خانم‌ها قرار می‌گیرد و برای آقایانی که می‌خواهند همیشه مرکز توجه قرار بگیرند بسیار مناسب می‌باشد. از دیگر ویژگی‌های بسیار عالی و منحصر به فرد این عطر بسیار جذاب قدرت پخش فوق العاده و ماندگاری بسیار بالای آن می‌باشد که می‌تواند مدت زمان بالا و فوق العاده‌ای را بر روی پوست بدن شما و لباس‌های شما بماند. این عطر مخصوص آقایان جوان و میانسال و لوکس پسند می‌باشد.

این عطر در ابتدا تلفیق از یک رایحه کلاسیک چرمی شناخته شده مردانه با رایحه مدرن میوه‌ای و آروماتیک می‌باشد . نت‌های اولیه آن ترنج و پرتقال و سیب و ترکیبات سبز انگور فرنگی سیاه و فلفل صورتی و آناناس می‌باشد. نت‌های میانی آن بهار نارنج و رز و نعنا هندی و یاس و دانه سرو کوهی و خربزه و چوب درخت قان می‌باشد. و نت‌های پایانی آن مشک و وانیل و خزه و درخت بلوط و چرم عنبر آمروکسان می‌باشد.

بهترین عطر های کرید

۲_ عطر زنانه کرید اونتوس فور هر

اگر بخواهیم یکی دیگر از بهترین عطر های کرید را به شما معرفی کنیم قطعاً پیشنهاد ما به شما این محصول فوق العاده و بسیار جذاب می‌باشد که پس از تولید که وارد بازار جهانی شد تا به امروز جز محصولات پرفروش شرکت کرید بوده است و توانسته است در صدر جدول قرار بگیرد و در لیست بهترین عطر کرید وجود داشته باشد.

این عطر عطری است شاداب و شیک و زنانه می‌باشد که پس از آن نسخه بسیار جذاب مردانه آن نیز تولید شد و به بازار عرضه شد که شباهت‌های کمی با نسخه مردانه را دارا می‌باشد و در عین حال لطافت‌ها و ظرافت‌های زنانه نیز به آن اضافه شده است.

بیشتر بخوانید:   بهترین ریمل های پرپشت کننده و حجم دهنده در بازار

این ادو پرفیوم بوی میوه‌ای و خنکی را دارا می‌باشد و برای استفاده در فصل‌های بهار و تابستان بسیار مناسب می‌باشد. این عطر بسیار جذاب به دلیل خنک بودن برای استفاده در فصول گرم سال بسیار مناسب می‌باشد و می‌تواند یک عطر مناسب و جذاب برای این هوا باشد.

خرید این عطر با توجه به بوی خنک و تند حجم ۷۵ میلی لیتری و شیشه کلاسیک و زیبا و برند شناخته شده‌اش برای شما و برای فردی که این عطر را از شما هدیه می‌گیرد بسیار رضایتبخش و جذاب خواهد بود و به شدت می‌تواند توجه شما را به سمت خود جلب کند.

 بطری این عطر با همان فرم کلی کرید آونتوس اورجینال ساخته شده است و روی بطری نشان تجاری برند کرید با رنگ طلایی به شکل برجسته دیده می‌شود. در یک کادر طلایی رنگ نام این عطر را مشاهده می‌کنید. درپوش بطری به رنگ سفید می‌باشد و در قسمت فوقانی اش یک قطعه طلایی رنگ نیز وجود دارد.

رایحه ابتدایی این عطر با بوی شاداب و ترش و شیرین و با طراوت ترنج و لیمو آغاز می‌شود که حضور نعنا هندی در کنارشان حسی تند و تیز و کمی تلخ و گیاهی و حضور هلو نیز حس میوه‌ای شیرین به آن می‌افزاید.

شروعی شاداب میوه‌ای و مرکباتی با تلخی ملایمی از گیاهان بسیار جذاب می‌باشد. با گذر زمان عطر شیرین‌تر و با اضافه شدن سیب میوه‌ای تر می‌شود و با رایحه گل‌های بنفشه و رز نیز کم کم جای خود را در میان دیگر روایح باز می‌کند تا لطافتی زنانه از جنس گل‌ها و حسی پودری شیک و ملایم به ترتیب شیرین میوه‌ای و کمی تلخ عطر بدهد.

نت‌های آغازین این عطر بسیار جذاب گیاه پاتچولی و سیب سبز و نارنج و لیمو و فلفل صورتی و گل بنفشه می‌باشد. نت‌های میانی آن چوب صندل و گیاه استیراکس و گل رز و مشک می‌باشد و نت پایانی آن هلو و انگور سیاه و عنبر و یلانگ می‌باشد.

بهترین عطر های کرید۳_ عطر زنانه و مردانه کرید اورجینال وتیور

اگر بخواهیم یکی دیگر از بهترین عطر های کرید را به شما معرفی کنیم قطعا پیشنهاد ما به شما عطر زنانه و مردانه و یا به عبارتی عطر اسپرت وتیور می‌باشد. این محصول بسیار جذاب یکی دیگر از بهترین محصولات پرفروش و پرطرفدار برند محبوب کرید می‌باشد که در سراسر جهان طرفداران بسیار زیادی را دارد و توانسته است توجه افراد زیادی را به سمت خود جذب کند.

عطرهایی که به صورت سنتی از وتیور به دست می‌آیند معمولاً از ریشه وتیور استفاده می‌کنند اما لازم است بدانید که برند کرید در این ادکلن از برگ وتیور نیز استفاده کرده تا به رایحه‌ای فرش و جدید دستیابی پیدا کند.

از ویژگی‌های این عطر رایحه بسیار جذاب و طبع خنک آن می‌باشد که برای استفاده در فصول گرم سال قابل استفاده می‌باشد. در فصل‌های بهار و تابستان که هوا گرم می‌باشد استفاده از عطرهای خنک سبب می‌شود تا شما احساس خوشایندی را داشته باشید به همین دلیل این محصول به دلیل داشتن رایحه خنک در فصول گرم سال بسیار مناسب و قابل استفاده می‌باشد.

بیشتر بخوانید:   بهترین رژ گونه های مایع

این عطرها در دسته عطرهای چوبی ادویه‌ای قرار می‌گیرند. با نگاهی به شیشه عطر کرید اورجینال وتیور طراحی آن شکوه و عظمت کاخ‌های سلطنتی و مهمانی‌های مجلل قدیمی را برای شما به ارمغان می‌آورد. در بطری با رنگ تیره خود به خوبی با شیشه سبز رنگ آن هماهنگی دارد و مایع درون شیشه به رنگ سبز روشن می باشد . اگر کمی با دقت به شیشه دقت کنید نشان تجاری برند کرید با حروف درشت بر روی آن حکاکی شده است.

یکی از تولیدات ویژه کرید که در سال ۲۰۰۴ در کشور فرانسه ساخته شد و روانه بازار شد این محصول بسیار پرفروش و جذاب می‌باشد. همانطور که از نام این عطر پیداست با استفاده از آن حال و هوای حضور در حیاط قصرهای سلطنتی را پیدا خواهید کرد.

به محض اسپری کردن این عطر روی محل نبض یا لباس خود بوی پرتقال و نارنج و زنجبیل به سرعت در هوا پخش خواهد شد. رایحه این عطر طراوت عجیب و قوی این ترکیب شما و اطرافیانتان را کاملاً متوجه خودش خواهد کرد و پس از مدتی بوی گل زنبق و سوسن و علف وتیورهایتی و چوب صندل جایگزین نت‌های قبلی خواهد شد.

این ترکیب چهارگانه حس خنکی ویژه‌ای را به شما می‌بخشد این نت‌های میانی تا مدت زیادی قابل استشمام خواهند بود و پس از این شاهد تاثیر عناصری مانند مشک و عنبر خواهید بود. این عطر ماندگاری و پخش بوی فوق العاده‌ای را نیز دارا می‌باشد و می‌تواند مدت زمان طولانی را بر روی پوست بدن شما و لباس شما بماند و رایحه خود را مانند ساعات اول حفظ کند.

بهترین عطر های کرید۴_ عطر زنانه کرید اسپرینگ فلاور

یکی دیگر از بهترین عطر های کرید که جز پرفروش‌ترین محصولات آن شرکت بوده است و طرفداران بسیار زیادی را داشته عطر کرید اسپرینگ فلاور می‌باشد. این عطر بسیار محبوب و پرفروش توسط الیور د خلق شده است با ترکیبی بی‌نظیر از میوه‌های معطر و دلپذیر از جمله سیب سبز و طالبی و هلو برای مصرف بانوان شیک و بسیار خاص پسند.

این عطر جذاب برای استفاده روزانه و مهمانی‌های خودمانی به شما پیشنهاد می‌شود. این محصول عطری سبک و بسیار خنک و جذاب و به یاد ماندنی می‌باشد که برای اولین بار در سال ۲۰۰۶ روانه بازار جهانی شد. شما می‌توانید از این عطر بسیار جذاب در فصول گرم سال در بهار و تابستان به دلیل خنک بودن آن استفاده کنید.

همینطور این عطر بسیار جذاب برای افرادی که با رایحه ها و بوهای سنگین دچار سردرد می‌شوند بسیار مناسب می‌باشد زیرا عطری خنک و سبک می‌باشد. بطری این عطر بسیار جذاب و زیبا می‌باشد و روی بطری صورتی رنگ این عطر نشان تجاری برند کرید و نام اسپرینگ فلوور با رنگ طلایی نوشته شده است و درپوش بطری رنگ طلایی را دارا می‌باشد و به خوبی روی شیشه سوار شده است.

بدون نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *