بهترین عطرها برای افراد سیگاری

ما در این مقاله  کی برتره  قصد داریم تا برخی از بهترین عطر ها برای افراد سیگاری را به شما معرفی کنیم و شما را با انواع مختلف آن آشنا کنیم. علاوه بر آن در ادامه مقاله به توضیح برخی از ویژگی‌ها و مشخصات این عطر ها برای افراد سیگاری خواهیم پرداخت و تمامی مواردی که نیاز است تا شما در این زمینه بدانید را به شما توضیح خواهیم داد.

عطرها و ادکلن‌ها نقش بسیار مهم و موثری را در جذابیت و شخصیت شما دارا می‌باشد و می‌تواند در هر جمعی توجه افراد را به سمت شما جلب کند به همین دلیل بسیار مهم است تا در انتخاب عطر و ادکلن به شدت دقت کنید . انتخاب عطر یکی از دغدغه‌های حائز اهمیت در کسانی می‌باشد که بسیار سیگار می‌کشند.

این مسئله می‌تواند دلایل مختلفی را دارا باشد بعضی از افراد عطری را انتخاب می‌کنند که بوی سیگار را از بین برده و آن را پنهان کنند و بعضی دیگر دوست دارند ترکیب تلخ بوی سیگار و یک عطر جذاب را از خود در محیطی به جا بگذارند. در هر صورت و در هر شرایط باید به این نکته توجه داشته باشید که بوی سیگار برای اکثر محیط‌ ها و موقعیت‌های مهم یا رسمی مناسب نمی‌باشد و حتی در برخی از مکان‌ها می‌تواند برای بعضی از افراد اذیت کننده و آزاردهنده باشد. همچنین انتخاب بعضی عطرها با ترکیب بوی سیگار می‌تواند رایحه‌ای ناخوشایند را از خود به جا بگذارد.

بوی سیگار برای بسیاری از افراد ناخوشایند می‌باشد و حتی ممکن است بسیاری از افراد به این بو حساسیت داشته باشند و سبب سردرد آنها شود. همچنین کودکان از افرادی که بوی سیگار می‌دهند دوری می‌کنند و بوی سیگار برای آنها اذیت کننده و ناخوشایند می‌باشد. در هر صورت برای رفع کامل بوی سیگار راهکارهای خوبی وجود دارد که علاوه بر محو کردن بوی سیگار آن را به عطری بسیار خوشبو و دوست داشتنی تبدیل می‌کند.

در درجه اول بهتر است بوی سیگار را با استفاده از حمام رفتن و جویدن آدامس از بین ببرید زیرا بوی بسیار ناخوشایندی می‌باشد که موجب آزار اطرافیان می‌شود. باید توجه داشته باشید که عطر و ادکلن‌ها در از بین بردن بوی سیگار نمی‌تواند معجزه کنند و آن را به صورت کامل از بین ببرند بلکه می‌توانند در کمتر شدن و کمرنگ‌تر شدن آن به شما کمک کنند.
بهترین عطر ها برای افراد سیگاری و عطر مخصوص سیگاری‌ها عطری می‌باشد که در آن از نت‌های دودی استفاده شده باشد. عطرهایی که در ساخت آنها اسانس‌های توتون و تنباکو به کار رفته است گزینه‌های مناسبی برای افراد سیگاری می‌باشد. ترکیب بوی این عطرها و ادکلن‌ها با سیگار رایحه خوشایندی را به وجود می‌آورد و بوی بد سیگار را نیز کاهش می‌دهد.

بیشتر بخوانید:   بهترین رژلب در دنیا

انتخاب عطر مخصوص سیگاری‌ها و بهترین عطر ها که از نظر فرد سیگاری بوی خوبی دارد و یا از برندی می‌باشد که ماندگاری و پخش بوی بسیار بالایی را دارد نمی‌تواند برای یک فرد سیگاری انتخاب خوبی باشد گاهی اوقات ترکیب یک بوی خوش با بوی تند دود سیگار و به علاوه آن بوی بدن فرد بوی بسیار آزاردهنده و ناخوشایندی را به وجود می‌آورد که حتی می‌تواند از بوی سیگار هم آزاردهنده تر باشد.

همان طور که می‌دانید بوی دود سیگار به سادگی از روی پوست بدن شما و لباس شما از بین نمی‌رود و بسیار قوی و ماندگار است بنابراین افراد سیگاری باید از عطر و ادکلنی استفاده کنند که پس از ترکیب با بوی سیگار باز هم بوی خوشی داشته باشد و دلنشین باشد.

بهترین عطر ها برای افراد سیگاری باید نت هایی را داشته باشد که ترکیب خوشایندی با بوی سیگار به وجود آورد که رایحه ای خوشایند را به وجود بیاورد. عطرهایی وجود دارد که ترکیب آن با بوی دود سیگار بوی خوشایندی به وجود می آورد. حتی بعضی از شرکت های عطر و ادکلن محصول خاص مخصوص افراد سیگاری تولید که ترکیب این محصول با بوی سیگار می‌تواند رایحه ان را بسیار بهتر و دلنشین تر کند. ما در ادامه قصد داریم تا برخی از این عطرهای مخصوص افراد سیگاری را به شما معرفی کنیم. برای کسب اطلاعات بیشتر در این باره تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.

بهترین عطرها برای افراد سیگاری

۱_عطر مردانه کرید مدل اونتوس ؛ مناسب سیگاری ها

اگر بخواهیم یکی از بهترین عطر ها برای افراد سیگاری که جز پرطرفدارترین و معروف‌ترین عطرهای این برند فوق العاده و پرطرفدار می‌باشد را به شما معرفی کنیم قطعاً پیشنهاد ما به شما عطر مردانه کرید مدل اونتوس می‌باشد. این عطر برای آقایانی که می‌خواهند در هر جمعی بسیار خاص و جذاب به نظر برسند و مرکز توجه قرار بگیرند و بوی بد سیگارشان را از بین ببرند بسیار مناسب می‌باشد.

این عطر مردانه بسیار جذاب عطری با رایحه خنک و تلخ می‌باشد که به دلیل وجود رایحه تلخ در آن برای افراد سیگاری بسیار مناسب می‌باشد . این عطر در سال ۲۰۱۱ به بازار جهانی عرضه شد و در سراسر دنیا طرفداران بسیار زیادی را به دست آورد. این عطر بسیار جذاب با رایحه خنکی که دارد می‌تواند در فصل‌های بهار و تابستان مورد استفاده قرار بگیرد زیرا با آن هوا بسیار سازگار می‌باشد و برای آن فصل مناسب می‌باشد. و همینطور خنک بودن این عطر برای افرادی که با عطر های سنگین دچار سردرد می‌شوند بسیار مناسب می‌باشد‌ و می‌تواند بوی سیگار را نیز پنهان کند.

این عطر مردانه محبوب و پرطرفدار پس از ساخته شدن و ورود به بازار جهانی یکی از پرفروش‌ ترین محصولات کرید تا به امروز بوده است که جز مطلوب ترین عطرها برای افراد سیگاری به حساب می آید. تضاد و پارادوکس عجیب این عطر مردانه جادویی می‌باشد که بسیاری از افراد را به سمت خود جذب می‌کند. عطر اونتوس کرید مردانه بدون شک یکی از موفق‌ترین عطرهای همه دوران‌ها می‌باشد که در همه زمان‌ها طرفداران خاص خود را دارد و برای افراد سیگاری فوق العاده می‌باشد .

بیشتر بخوانید:   بهترین ژل شستشو صورت جوش‌ دار

این محصول عطری بسیار جذاب می‌باشد که سریعاً مورد توجه خانم‌ها قرار می‌گیرد و برای آقایانی که می‌خواهند همیشه مرکز توجه قرار بگیرند بسیار مناسب می‌باشد. از دیگر ویژگی‌های بسیار عالی و منحصر به فرد این عطر بسیار جذاب قدرت پخش فوق العاده و ماندگاری بسیار بالای آن و پنهان کردن بوی سیگار می‌باشد که می‌تواند مدت زمان بالا و فوق العاده‌ای را بر روی پوست بدن شما و لباس‌های شما بماند و بوی سیگار شما را از بین ببرد .

این عطر مخصوص آقایان جوان و میانسال و لوکس پسند می‌باشد. این عطر در ابتدا تلفیق از یک رایحه کلاسیک چرمی شناخته شده مردانه با رایحه مدرن میوه‌ای و آروماتیک می‌باشد . نت‌های اولیه آن ترنج و پرتقال و سیب و ترکیبات سبز انگور فرنگی سیاه و فلفل صورتی و آناناس می‌باشد. نت‌های میانی آن بهار نارنج و رز و نعنا هندی و یاس و دانه سرو کوهی و خربزه و چوب درخت قان می‌باشد. و نت‌های پایانی آن مشک و وانیل و خزه و درخت بلوط و چرم عنبر آمروکسان می‌باشد. این محصول یکی از بهترین عطر برای افراد سیگاری می‌باشد.

بهترین عطرها برای افراد سیگاری

۲_ ادکلن مخصوص سیگاری‌ها ؛ عطر مردانه الور هوم اسپرت شنل

یکی دیگر از بهترین عطر ها برای افراد سیگاری که می‌تواند بوی ناخوشایند و آزار دهنده سیگار را از بین ببرد و عطری کاملا مناسب برای سیگاری ها می‌باشد. این عطر در سال ۲۰۱۲ به بازار جهانی عرضه شد و جزو بهترین عطر ها برای افراد سیگاری قرار گرفت و طرفداران بسیار زیادی را به دست آورد.

خانواده الور هوم از برند بسیار معروف و محبوب شنل اولین محصول خود را در سال ۱۹۹۹ وارد بازار کرد و در سال ۲۰۱۲ یکی دیگر از نسخه‌های جدید آن را به نام اکسترم را روانه بازار جهانی کرد تا به همگان ثابت کند با گذشت زمان هیچ چیز تغییر نخواهد کرد و کیفیت و ماندگاری و محبوبیت این عطر جذاب به همان اندازه جای رشد و شکوفایی را دارا می‌باشد.

این محصول ماندگاری بسیار بالا و پخش بوی فوق العاده‌ای را دارد و می‌تواند مدت زمان طولانی را بر روی پوست بدن شما و لباس‌های شما بماند و رایحه خود را مانند ساعات اول حفظ کند. و همینطور این محصول می‌تواند بوی ناخوشایند و آزاردهنده سیگار را پنهان کند و از بین ببرد. رایحه‌های تلخی که در این عطر وجود دارد سبب می‌شود تا بتواند بوی آزاردهنده و ناخوشایند سیگار را پنهان کند.

بیشتر بخوانید:   بهترین خط چشم های عروس

رایحه ابتدایی این عطر با بوی تلخ و شیرین و کمی چوبی دانه‌های تنکا آغاز می‌شود که عطر مناسب سیگاری‌ها می‌باشد. عطر شنل گرمتر و شیرین‌تر و تلخ‌تر از آن است که بتواند یک کار اسپرت باشد.

در ادامه رایحه نعنا و مرکبات تا حد زیادی محو می‌شوند و رایحه دانه‌های تنکا قدرت بسیار بیشتری به خود می‌گیرند که رایحه‌ای تلخ و چوبی و تقریباً وانیلی به وجود می‌آورد. در این میان کمی چوب صندل نیز به ترکیبات عطر اضافه می‌شود و تلخی و حس چوبی عطر را بیش از قبل افزایش می‌دهد. این عطر یکی از بهترین ها می‌باشد که می‌تواند بوی سیگار را تا حد قابل توجهی از بین ببرد.

بهترین عطرها برای افراد سیگاری۳_ ادکلن مخصوص سیگاری‌ها عطر وان میلیون پرایو

یکی دیگر از بهترین عطر ها برای افراد سیگاری ادکلن مخصوص سیگاری‌ها وان میلیون پرایو می‌باشد که جز بهترین ها برای افراد سیگاری به حساب می‌آید و طرفداران بسیار زیادی را دارا می‌باشد. آن دسته از مردان که جسورانه رفتار می‌کنند اما از سویی تمایلی ندارند در مرکز دید باشند قطعاً شیفته این عطر مناسب سیگاری‌ها خواهند شد.

این محصول به قدری برای افراد سیگاری مناسب می‌باشد که توانسته است در لیست بهترین عطر ها برای افراد سیگاری قرار بگیرد. با استفاده از این عطر بدون اینکه نیازی به خودنمایی باشد مورد توجه اطرافیان به خصوص خانم‌ها قرار خواهید گرفت. این ادکلن مخصوص سیگاری‌ها بسیار شگفت انگیز می‌باشد و از رایحه گریپ فروت و دارچین و ادویه و پرتقال خونی و گل رز ساخته شده است. البته مهم‌ترین نوت به کار رفته در عطر وان میلیون پرایو رایحه عنبر و پاتچولی می‌باشد.

زمانی که عطر را استفاده می‌کنید بوی عطر شرقی را به خوبی می‌توانید حس کنید‌. ماندگاری این عطر بسیار بالا بوده و مناسب سیگاری‌ها می‌باشد به همین دلیل شما می‌توانید ساعت‌ها در یک جمع دوستانه و یا رسمی به ویژه در محفل‌های شبانه جایگاه خود را حفظ کنید و از ماندگاری عطر خود اطمینان کامل را داشته باشید. عطر وان میلیون پرایو عطری شرقی و چوبی و سرشار از تضاد می‌باشد که توسط کریستوف رینولد ساخته شده است.

رایحه‌های ابتدایی آن را نارنگی خونی و دارچین تشکیل داده است که عناصر اصلی به حساب می‌آید و در نت‌های میانی آن رایحه تنباکو و سمغ درختچه مر و صمغ گیاهی غنی شده است. نت‌های پایه ترکیبی گرم و احساسی از نعنا هندی و دانه تنکا و گیاه پاتچولی می‌باشد. این عطر یکی از بهترین عطر ها برای افراد سیگاری  به حساب می‌آید.

بدون نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *