بهترین غذاهای خرگوش لوپ

لازم به ذکر است که غذای خرگوش لوپ  از ترکیب گیاهان و سبزیجات تهیه می شود و  به خوبی می تواند نیاز خرگوش ها را برطرف کند. این غذا معمولاً شامل گندم، جو، کنجد، نخود، لوبیا، فلفل دلمه‌ای، کدو، هویج و سبزیجات مختلف مانند جعفری و برگ‌های سبز است. هم چنین بعضی از غذاهای خرگوش لوپ دارای پروتئین‌های حیوانی مانند پودر گوشت و پودر ماهی نیز هستند. باید خدمتتان عرض کنیم که ما امروز این جا هستیم تا شما را با بهترین غذاهای خرگوش لوپ آشنا  کنیم چنان چه مایل هستید بهترین غذاهای خرگوش لوپ را پیدا کنید ما را تا پایان این مقاله همراهی کنید.

غذای خرگوش لوپ چیست

بهترین غذاهای خرگوش لوپ در اغلب اوقات شامل موارد زیر است:

  • یونجه: یکی از بهترین غذاهای خرگوش لوپ، یونجه است زیرا این گیاه موجب  افزایش سلامت دستگاه گوارش و هم چنین  تقویت سیستم ایمنی خرگوش می ‌شود.
  • سبزیجات : قطعا می دانید که سبزیجات یکی از محبوب ترین غذا ها برای خرگوش ها است. سبزیجات تازه که دارای ویتامین‌های مورد نیاز برای رشد و تقویت خرگوش لوپ هستند می توانند یک گزینه ی عالی برای خرگوش دوست داشتنی شما باشند.
  • محصولات غذایی با پروتئین بالا:لازم به ذکر است که خرگوش لوپ دستگاه گوارش حساسی دارد به همین خاطر  نسبت به پروتئین‌های حیوانی حساس است، بنابراین محصولات غذایی با پروتئین بالا مانند تخم مرغ، ماهی و گوشت قرمز به عنوان منابع پروتئین مناسب هستند.
  • فلفل دلمه‌ای: فلفل دلمه‌ ای حاوی ویتامین C است که به عنوان یک آنتی اکسیدان قدرتمند عمل می ‌کند و باعث جلوگیری از بروز بیماری های مختلفی در خرگوش ها می شود.
  • – گندم: گندم حاوی فیبر و کربوهیدرات است که به عنوان منبع اصلی انرژی برای خرگوش لوپ شناخته می شود و حتما باید در برنامه ی غذایی خرگوش قرار بگیرد.
بیشتر بخوانید:   بهترین قطره پاک کننده چشم سگ

غذای خرگوش لوپ kaytee

غذای خرگوش لوپ kaytee یکی از بهترین غذاهای خرگوش لوپ موجود در بازار است. این غذا شامل مواد غذایی مختلفی است که می تواند به بهترین شکل نیاز خرگوش شما را تامین کند.  غذا kaytee شامل گندم، جو، جیره، چغندر قند، سبزیجات و مواد معدنی است. هم چنین دارای ویتامین‌های مختلفی مثل ویتامین C است که موجب حفظ سلامت پوست و مو و ویتامین D برای جذب کلسیم در استخوان‌ها است. این غذا به عنوان یک منبع تغذیه کامل برای خرگوش‌ها شناخته می شود و استفاده از آن به شدت توصیه می شود.

غذای خرگوش رویال کنین

غذای خرگوش لوپ رویال کنین از مواد غذایی مختلفی تهیه می شود. یونجه یکی از مواد اصلی این غذا است که سرشار از فیبر و پروتئین است و برای سلامتی دستگاه گوارش خرگوش بسیار مفید است. جوانه گندم از دیگر مواد به کار رفته در این غذای لذیذ است که منبع عالی از ویتامین ها، مواد معدنی و فیبر است و موجب سلامت دستگاه گوارش کمک می کند.

ذرت نیز در غذای خرگوش رویال کنین وجود دارد که منبع خوبی از کربوهیدرات های ساده و پروتئین است. جیره سوراخ دار، یک منبع عالی از فیبر است که به تنظیم هضم خرگوش کمک می کند.  نخود چی ، منبع خوب از پروتئین، فسفر و ویتامین B1 است.  روغن سويا، منبع خوب از اسید های چرب ضروری امگا ۳ و امگا ۶ است.

غذای خرگوش لوپ رويال كنين دارای تمام مواد مغذی ضروری براي رشد و تقويت سلامتي خرگوش است. علاوه بر این،  این غذا به دلیل حضور فیبر و مواد معدنی به سلامت دستگاه گوارش خرگوش کمک می کند و باعث بهبود عمل کرد گوارشی و جذب مواد غذایی می شودو شما می توانید با خیال راحت آن را از بهترین پت شاپ های تهران تهیه نمایید.

بیشتر بخوانید:   بهترین بستنی سگ

غذای خرگوش Burgess Excel

غذای خرگوش Burgess Excel  یکی دیگر از بهترین غذاهای خرگوش لوپ است که یک غذای کامل و تغذیه ‌ای برای خرگوش‌ها است و شامل مواد مغذی اصلی مثل  فیبر، پروتئین، ویتامین‌ها و مواد معدنی است. این غذا با استفاده از مواد خام با کیفیت بالا تولید شده است و حاوی ۴۰٪ فیبر قابل حل می باشد که موجب سلامت دستگاه گوارش خرگوش می شود.  باید خدمتتان عرض کنیم که  این غذا حاوی پروبیوتیک‌ های طبیعی است که به سلامت روده خرگوش کمک شایانی می ‌کند. Burgess Excel  در مدل های مختلف برای خرگوش های جوان،  باردار و بالغ تهیه شده است.

بهترین غذاهای خرگوش لوپ

غذای خرگوش small pet select

غذای خرگوش Small Pet Select  نیز جز غذا های پر طرفدار و محبوب است که می توانید برای خرگوش خود تهیه کنید.  این غذا شامل یونجه، گندم، جو، کاه گندم، نخود فرنگی، بادام زمینی، تخم کتان و سبزیجات گوناگون است. لازم به ذکر است که بدن خرگوش به ویتامین های مختلفی هم‌ چون ویتامین سی و دی نیاز دارد که در این غذا به وفور یافت می شود. Small Pet Select به عنوان یک برند معروف در بازار حضور دارد و تلاش دارد تا بهترین غذای خرگوش را ارائه دهد و قطعا با تهیه ی آن شاهد کیفیت آن خواهید بود.

غذای خرگوش پرسا

پرسا نیز یکی دیگر از غذا های محبوب در میان خرگوش ها است که از یونجه، سبزیجات ، حبوبات، گندم و فروپاشیده جیر تشکیل شده است.  همان گونه که در بخش های قبل اشاره کردیم یونجه حاوی فیبر، ویتامین و پروتئین است و سبزیجات نیز موجب بالا بردن اشتهای خرگوش می شوند.

بیشتر بخوانید:   بهترین غذاهای ماهی گوشت خوار

از طرفی نیز خرگوش ها تمایل زیادی به خوردن محصولات گندمی مثل جوانه گندم و نان دارند که در غذای خرگوش پرسا به وفور پیدا می شود. یک نکته ی بسیار مهم دیگری که در رابطه با غذای خرگوش ها وجود دارد این است که سعی کنید حتما از حبوباتی مثل نخود ،لوبیا ، عدس و غیره در غذای  خرگوش ها استفاده کنید.  فروپاشیدۀ جیر حاصل از تخم بادام‌زمینی است که باعث افزایش قابل توجهی در وزن خرگوش می‌شود و  در غذای پرسا  وجود دارد.

نکات مهم درباره ی غذای خرگوش لوپ

شایان به ذکر است که خرگوش ها حتما باید به آب دسترسی داشته باشد پس سعی کنید که حتما آب تمیز در اختیار خرگوش خود قرار دهید. علاوه بر این باید اضافه کنیم که انتخاب بهترین غذاهای خرگوش لوپ به عوامل مختلفی مثل نیاز خرگوش شرایط محیط و بودجه ی شما دارد و قبل از تهیه ی هر غذایی بهتر است با یک دامپزشک مشورت کنید.

بدون نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *