بهترین غذاهای خشک برای سگ

اگر به دنبال بهترین غذاهای خشک برای سگ هستید ما را تا پایان این مقاله همراهی کنید تا بهترین ها را به شما معرفی کنیم و شما با یکی از آن ها را برای حیوان خود انتخاب کنید.

غذای خشک سگ نوتری مدل  premium 29 percent PROBIOTICS

غذای خشک سگ نوتری مدل  premium 29 percent PROBIOTICS در وزن ۱۵ کیلو گرم می تواند یک انتخاب عالی و یکی بهترین غذاهای خشک برای سگ باشد. ابعاد این بسته 70×40× 15 سانتی متر است و ساخت کشور ایران می باشد. البته این برند این غذا را با وزن ۲ کیلو گرم نیز تولید می کند که برای همه ی توله های از ۵/۲ ماه تا سگ های بالغ مناسب است.  لازم به ذکر است که این غذا دارای ۲۹ درصد پروتئین،  ۱۰ درصد جگر گاو ، ۱۵ درصد مرغ و پودر هایی هم چون گوشت قرمز، تخم مرغ،  چربی فیبر، ویتامین و املاح است.

غذای خشک سگ سلبن

غذای خشک سگ سلبن مدل Snall Adult 1002  یکی دیگر از بهترین غذاهای خشک برای سگ است که در ایران تولید می شود.  وزن این غذا ۲ کیلو گرم است و ابعاد بسته ی آن ۱۰× ۲۰× ۴۰ سانتی متر است.  جالب است بدانید که این شرکت بر اساس استاندارد های دنیا شروع به فعالیت کرده است و از مجهز ترین و بهترین ماشین آلات و بهترین مواد اولیه از شرکت های آمریکایی و اروپایی برای کار خود استفاده می کند.

غذا خشک سگ رویال کنین مدل  MiniPuppy

برند رویال نیز یکی از بهترین برند هایی است که غذای حیوانات خانگی را در سنین و نژاد های مختلف تولید و به بازار عرضه می کند. یکی از محصولات این برند مدل MiniPuppy  است که در وزن دو کیلوگرمی تولید می شود . شایان به ذکر است که این برند در همین وزن یک مدل دیگر به نام Mini Adult  است که ویژگی های منحصر به فردی دارد.

بیشتر بخوانید:   بهترین جای خواب گربه

غذا خشک سگ رویال کنین مدل Maxxi

اگر به حجم بیش تری از غذا نیاز دارید ما این مدل از غذای خشک را به شما پیشنهاد می کنیم که یکی از  بهترین غذاهای خشک برای سگ است ؛ وزن این غذا ۱۵ کیلو گرم است و ابعاد  آن نیز ۸۰×۱۵× ۴۰ سانتی متر است.  این غذا برای سگ های بزرگ با وزن ۲۶ تا ۴۴ کیلو گرم مناسب است ؛ اگر سگتان وارد ۱۵ ماهگی شده است نیز می توانید از این غذا به او بدهید.  باید خدمتتان عرض کنیم که این غذا دارای امگا ۳ است و می تواند موجب تقویت پوست و مو حیوانتان نیز شود.

بهترین غذاهای خشک برای سگ

غذای خشک سگ مفید

اگر توله سگ نژاد کوچک دارید ما غذای خشک سگ برند مفید مدل Mini Dog Puppy  را به شما پیشنهاد می کنیم. این غذا تقویت شده است و وزن آن نیز ۲ کیلو گرم است و می تواند یک انتخاب خوب برای سگ شما باشد.

غذای خشک سگ سلبن مدل large adult n

 اگر به غذایی با وزن بیش تر نیاز دارید ما غذای سگ خشک مدل large adult n را معرفی می کنیم ؛ این غذا ده کیلو گرم است و ابعاد آن ۷۵×۴۰× ۱۰ سانتی متر است و اکثر نژاد ها از دو ماهگی می توانند از این غذا استفاده کنند.

غذای خشک سگ نوتری مدل Adult 21 percent PROBIOTICS

باید خدمتتان عرض کنیم که برند نوتری پت متعلق به کشور ایران است که به خاطر کیفیت خیلی بالایی که دارد در جایگاه بهترین غذا خشک های دنیا قرار گرفته است. وزن این غذا ۱۵ کیلو گرم است و ابعاد آن ۷۰× ۴۰× ۱۵  سانتی متر است و برای سگ های بزرگ با وزن بالا مناسب است.

بیشتر بخوانید:   بهترین مولتی ویتامین ها برای سگ

غذای خشک سگ مفید مدل Adult

غذای خشک سگ مفید مدل Adult  وزن دو کیلو‌ گرمی دارد . این غذا تمام ویتامین های مورد نیاز حیوان خانگی را مثل ویتامین E, C, B6,B1, B12 , D را دارد. علاوه بر این ها باید اضافه کنیم که این غذا دارای بیوتین، نیاسین، اسید فولیک، روی، ریبوفلاوین، منگنز،  آهن،  کلسیم یدید، سولفات مس، منیزیم، سلنیوم و سبزیجات معطر است و قطعا می تواند یک غذای عالی برای سگتان باشد‌ .

بهترین غذاهای خشک برای سگ

غذای خشک سگ رویال کنین مدل Xs puppy

برند رویال یکی از موفق ترین برند ها در تولید غذای حیوانات خانگی است که غذا ها را بر اساس سن و نژاد حیوانات و در وزن های مخالف تولید می کند.  یکی دیگر از مدل های این برند مدل Xs puppy  است . این غذا نیز برای توله سگ ها تولید شده است و وزن آن دو کیلو گرم است و ابعاد آن نیز ۲۰ × ۱۰ × ۳۰ است.

غذای خشک سگ سلبن مدل small junior 1012

 همان گونه که از قبل خدمتتان عرض کردیم این برند متعلق به ایران است و یکی از بهترین برند ها است که می توانید غذای حیوان خود را از آن تهیه کنید.  غذای خشک سگ سلبن مدل small junior 1012  است که وزن آن ۲ کیلو گرم است و ابعاد آن ۴۰× ۲۰× ۱۰ سانتی متر است و می تواند پروتئین های مورد نیاز سگ را به آن برسانید و یکی از  بهترین غذاهای خشک برای سگ است .

غذای خشک سگ بوناسیبو مدل High Energy

وزن این غذا ۱۵ کیلو گرم است و برای همه ی نژاد ها مخصوصا سگ های پر انرژی و فعال مناسب است.  این غذا طعم ماهی کولی و مرغ دارد و با فرمولاسیونی تهیه شده است که از  بروز آلزایمر جلوگیری می کند و یکی از  بهترین غذاهای خشک برای سگ است.  علاوه بر این ها این غذا دارای اسید های چرب امگا ۶ و ۳ است که به حیوان شما کمک می کند تا مو های سالم و براق داشته باشد.

بیشتر بخوانید:   بهترین مکمل های غذایی برای همستر

از دیگر ویژگی های این غذا می توانیم به فیبر طبیعی آن اشاره کنیم و به این نکته نیز اشاره کنیم که فیبر ها به هضم غذا کمک می کنند. این غذا زیپر نیز دارد که موجب حفظ کیفیت غذا و هم‌ چنین استفاده ی آسان ان شود. همان گونه که مطالعه کردید ما تا به این جا تعداد زیادی از بهترین غذا ها را برای شما نام بردیم شما می توانید با توجه به سن، نژاد،  حساسیت هایی که حیوانتان دارد و هم چنین بودجه ای که در اختیار دارید یکی از این غذا ها را برای حیوان خود تهیه کنید.

 در این مقاله  از بهترین پت شاپ های تهران اطلاعات خوبی در اختیارتان قرار داده ایم تا بتوانید به راحتی وسایل مورد نیز حیوان خانگی خود را از آنها تهیه کنید.

بدون نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *