بهترین غذاهای عروس هلندی

اگر یک عروس هلندی زیبا و دوست داشتنی دارید و به دنبال بهترین غذاهای عروس هلندی هستید ما را تا پایان این مقاله همراهی کنید تا شما را با تعدادی از بهترین ها آشنا کنیم.

غذای گرین فیل مدل DB2020

یکی از بهترین غذاهای عروس هلندی غذای گرین فیل مدل DB2020  است‌. این غذا یکی از مقوی ترین و لذیذ ترین غذا های م خود در بازار است که می توانید برای پرنده ی خود تهیه کنید. این غذا سرشار از مواد معدنی و ویتامین ها است. لازم به ذکر است که این غذا می تواند کمک بسیار شایانی به سلامت دستگاه گوارش کند و از همه مهم تر به سلول های سرطانی اجازه ی رشد نمی دهد. ترکیبات این غذای لذیذ شامل کتان، ارزن، تخم آفتاب گردان، گشنیز، غرفه و تخم شاهدانه است.

غذای بیبی برد مدل AH200

غذایی که در این بخش به شما معرفی می کنیم غذای بیبی برد مدل AH200 یکی از بهترین غذاهای عروس هلندی است که نه تنها برای عروس هلندی بلکه برای طوطی برزیلی، خورشیدی و غیره نیز مناسب است. نکته ی خیلی مهمی که در رابطه با این غذا وجود دارد این است که این غذا حاوی صدف است که موجب هضم بهتر غذا می شود. این غذا به تنهایی برای عروس هلندی شما کافی است و شما می توانید با کمک این غذا نیاز پرنده ی خود را تامین کنید.

غذای خشک عروس هلندی تاپ فید

شایان به ذکر است که تاپ فید ترکیب مواد خوراکی و دانه ها است که می تواند به بهترین شکل نیاز پرنده ی شما را رفع کند. این غذا با آمینو اسید ها، ویتامین و مواد معدنی بالانس شده است.  طرز استفاده از این غذا به این شکل است که باید مقداری از غذا را در ظرف مخصوص بریزید اما حواستان باشد که اگر اولین بار است که این غذا را به پرنده ی خود می دهید ابتدا مقدار کمی به او بدهید و سپس در صورت علاقه طرف غذا را پر کنید.

بیشتر بخوانید:   بهترین غذاها بعد از عمل بینی

بهترین غذاهای عروس هلندی

غذا عروس هلندی مدل MIX

این غذا از دانه های ارزن، تخمه آفتاب گردان، کتان، کاهو، بذر جارو، ذرت خرده شده، شاهدانه و گندم تشکیل شده است البته این دانه ها تنها یک بخش ماجرا است و مواد مغذی نیز بخش دیگر ماجرا هستند. نکته ی خیلی مهمی که در رابطه با این غذا وجود دارد این است که فرمود غذا دارای تعادلی است که به خوبی بتواند نیاز پرنده را برطرف کند.

بهتر است بدانید که خیلی از بیماری های رایج بین طوطی سان ها به خاطر آلودگی و نا سالمی آن ها است پس شما حتما باید به این نکته دقت کنید غذایی سالم و با کیفیت به عروس هلندی خود بدهید.

غذای عروس هلندی فورجی مدل 4GPRH1

این غذا ترکیب تخمه ها و دانه های خوش طعم است که برای پرندگانی هم چون عروس هلندی مناسب است. دانه های موجود در این غذا شامل ویتامین ها و مواد معدنی اند که نه تنها موجب تقویت سیستم ایمنی بدن می شوند بلکه به هضم راحت تر غذا نیز کمک می کنند. دانه های موجود در این محصول از رشد سلول های سرطانی جلوگیری می کنن .

غذای عروس هلندی پتزو مدل Dutch, b

دقت کنید که در طول روز حداقل باید سه وعده به عروس هلندی خود غذا دهید. پرندگانی هم چون عروس هلندی، مرغ عشق و غیره به دانه هایی مثل تخم ارزن علاقه ی زیادی دارند. علاوه بر این دانه هایی مثل شاهدانه، تخم ارزن و تخم آفتاب گردان از دیگر دانه های محبوب این پرنده ها هستند اما نکته ی قابل توجهی که این جا وجود دارد این است که عروس هلندی برای رشد فقط به این دانه ها نیاز ندارند و حتما باید در رژیم غذایی آن ها باید سبزیجات، تخم ها و آجیل ها نیز جای داشته باشند.

بیشتر بخوانید:   بهترین غذاها برای کبد چرب

معمولا عروس هلندی ها در هر وعده تنها ۱۵ گرم غذا می خورد پس حتما قبل از غذا دادن به آن مطمئن شوید که چینه دان او خالی است.

غذای عروس هلندی ردوپت مدل DBR1500

ترکیبات این غذا شامل تخمه ها و دانه های خوش مزه و مغذی برای پرنده هایی هم چون عروس هلندی است. این دانه ها هضم بسیار آسانی دارند و این گونه به دستگاه گوارش پرنده آسیب نمی زنند. قطعه می دانید که پرنده ها دستگاه گوارش بسیار حساسی دارند پس حتما باید غذای آن ها را با نهایت دقت انتخاب کنید.

غذای عروس هلندی آدی کد ۰۴۵

این غذا نیز یکی دیگر از بهترین غذاهای عروس هلندی است که برای دیگر پرنده ها نیز مناسب است و به خاطر وزن که دارد شما می توانید مدت زمان زیادی از آن به پرنده ی دوست داشتنی خود بدهید.

بهترین غذاهای عروس هلندی

غذای عروس هلندی مدل آرتا مدل a20

Arta a20  یکی دیگر از بهترین غذاهای عروس هلندی است که شما می توانید آن را برای پرنده ی زیبا و دوست داشتنیتان تهیه کنید و در کنار سیر کردن آن نیاز های بدن او را تامین کنید.

غذا عروس هلندی ردوپت مدل  PR10

اکر به دنبال یک غذای با کیفیت و هم‌ چنین خوش طعم هستید که وزن زیادی داشته باشد ما غذای عروس هلندی ردوپت مدل PR10  را به شما پیشنهاد می کنیم. این محصول تمام دانه ها و مواد مورد نیاز پرنده ها را دارد و قطعا می تواند نظر پرنده ی شما را به خود جلب کند و بدون هیچ مشکلی عاشق طعم آن شود و به راحتی سیر شود.

بیشتر بخوانید:   بهترین غذاهای آمریکایی

غذای عروس هلندی یادگار مدل  Pelleted

غذای عروس هلندی یادگار مدل pelleted نیز از دیگر محصولات کشور ایران است که توانسته است پا به پای همکاران خارجی خود حرکت کند و طرفداران زیادی را پیدا کند. چنانچه تا به این جا نظرتان به هیچ غذایی جلب نشده است حتما برای یک بار هم که شده است این غذا را برای پرنده ی خود تهیه کنید تا متوجه ی کیفیت آن شوید.

ما در این مقاله تعدادی از بهترین غذاهای عروس هلندی را به شما معرفی کردیم شما می توانید با توجه به سلیقه ی پرنده خود یکی از آن ها را انتخاب کنید در ضمن اگر می خواهید بهترین مولتی ویتامین های عروس هلندی را بشناسید ما برایتان مقاله ای کامل گردآوری در این زمینه کرده ایم.

بدون نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *