بهترین غذا برای گربه با مشکل ادراری

ما امروز در خدمت شما هستیم تا خدمتتان عرض کنیم که بهترین غذا برای گربه با مشکل ادراری چیست و شما باید چه غذاهایی به گربه ی مسن خود بدهید؛ چنان چه مایل هستید بیش تر در این باره بدانید ما را تا پایان این مقاله همراهی کنید. لازم به ذکر است نیاز گربه ها به غذا و از لحاظ فیزیولوژیکی و گوارشی با بالا رفتن سن عوض می شود و آن وقت است که غذا ی آن ها باید با نهایت دقت انجام شود .

دقت کنید که تغذیه ی سالم و مناسب می تواند منجر به بالا بردن طول عمر و هم چنین سلامت گربه شما شود پس برای پیدا کردن بهترین غذا برای گربه با مشکل ادراری با ما همراه باشید.

ویژگی بهترین غذا برای گربه ها با مشکل ادراری و مسن

شما باید غذایی را برای گربه ی خود پیدا کنید تا با مقدار پروتئین و فسفر کم‌ شده از کار کلیه ها پشتیبانی کند.  از آن جایی که بیش ترین مشکل این گربه ها در کلیه دارند باید غذایی را تهیه کنید تا بتواند عمل کرد آن ها را تقویت کند. از دیگر  ویژگی های بهترین غذا ها می توانیم به قابلیت هضم بالای آن اشاره کنیم.  آنتی اکسیدان های ضد پیری یکی دیگر از ویژگی های این غذا ها است و دارای آنتی اکسیدان های فوق العاده ای مثل ویتامین E  و C  است که می توانند به خوبی با پیری مبارزه کند.

غذای خشک گربه بالغ ویژه کلیه رفلکس پلاس

اگر به دنبال غذایی برای گربه ی مسن خود با مشکلات ادراری هستید ما این غذای خشک را به شما پیشنهاد می کنیم. شایان به ذکر است که این غذا حاوی مقدار کمی منزیم است و رنگدانه نیز ندارد. نکته ی خیلی مهمی که در رابطه با این غذای خشک وجود دارد این است که می تواند ph بهینه ای در ادرار ایجاد کند و تمام تلاش خود را می کند تا از ایجاد مشکلات جدی در کلیه ی گربه های مسن جلوگیری کند .

بیشتر بخوانید:   بهترین غذاهای خرگوش لوپ

بهترین غذا برای گربه با مشکل ادراری

از آن جایی که این غذا با طعم مرغ همراه است و می تواند در بین همه ی گربه ها با همه ی نژاد ها محبوب باشد.  وزن این غذا  ۱۵۰۰ گرم است و ابعاد آن نیز ۳۵× ۱۱×۲۰ سانتی متر است و ششما می توانید ان را از بهترین پت شاپ های تهران برای گربه خانگی خود تهیه کنید..

غذای گربه یورینری رفلکس

یکی از بهترین غذا برای گربه با مشکل ادراری این غذا است؛ باید خدمتتان عرض کنیم که این غذا به طور اختصاص برای گربه هایی که به بیماری مجاری ادراری تولید شده است. اگر گربه تان کلیه های حساسی دارد و خیلی در معرض خطر هستند ما به شما توصیه می کنیم که غذای خشک یورینری را تهیه کنید. این غذا با مقداری پروتئین و تعدیل شده و مواد معدنی از میزان فشار روی مجاری ادراری و کلیه ها کم می کند و این گونه علائم و درد کلیه را کم می کند.

غذای خشک  مخصوص  گربه با مشکل ادراری رویال کنین

برند رویال کنین یکی از بهترین و معتبر ترین برند هایی است که در زمینه ی تولید محصولات مورد نیاز حیوانات فعالیت می کند  که یک راه حلی نیز برای گربه هایی با مشکل ادراری نیز دارد.  ویژگی بسیار مهمی که این غذا دارد این است که می تواند منجر به رقت ادرار شود و غلظت مواد معدنی موجود در ادرار را کنترل می کند.

علاوه بر این ها باید اضافه کنیم که این غذا موجب کاهش التهاب مجاری ادراری می شود و سنگ و کریستال هایی که در مجاری ادراری هستند را کم کند و از تشکیل مجدد آن ها نیز جلوگیری می کند . غذای خشک رویال کنین از ویتامین های مختلفی مثل ویتامین A  و بیوتین و اسید های چربی مثل امگا ۳ و ۶ دارد و می تواند به خوبی نیاز گربه مسن شما را تامین کند . این غذا از مخاط مثانه در مقابل سموم و باکتری ها محافظت می کند و قطعا می تواند بهترین انتخاب شود.

بیشتر بخوانید:   بهترین غذاهای خشک برای سگ

بهترین غذا برای گربه با مشکل ادراری

غذای خشک هپی کت مدل مینکاس یورینری

در این بخش نیز قرار است یکی از بهترین غذا برای گربه با مشکل ادراری را به شما معرفی کنیم.  این غذا حاوی مرغ است و یک طعم بسیار ملایم و خوب دارد که می تواند نظر هر گربه ای را به خود جلب کند.  از ویژگی های منحصر به فرد این غذا می توانیم به پروتئین بالا و با کیفیت آن و هم چنین قابلیت هضم راحت آن اشاره کنیم؛ علاوه بر این ها این غذا موجب کم شدن سطح منیزیم و فسفر می شود که اندازه ی  ph ادرار را کم کند و این کار به کمک می کند تا دستگاه ادراری تسکین پیدا کند. مواد تشکیل دهنده ی این غذا شامل موارد زیر است:

  • پروتئین ۲۷ درصد
  • آرد ذرت
  • ذرت
  • چربی مرغ
  • گریس
  • ملاس چغندر
  • غذای ماهی
  • لیگنوسلولز
  • تفاله سیب
  • روغن آفتابگردان
  • کلرید پتاسیم
  • کلرید سدیم
  • برگ درخت یوکا
  • روغن کلزا
  • و غیره

غذای خشک فله اکونیچر گربه

این محصولی که در این بخش قرار است که به شما معرفی کنیم محصول کشور ترکیه است و با بالا ترین کیفیت تولید می شود و در زمان تولید تمام آن ها از لحاظ کیفیت بررسی می شوند و  سپس به بازار عرضه می شوند. طعم غالب این غذا طعم ماهی است پس اگر گربه تان از طعم ماهی لذت می برد این غذا می تواند یک انتخاب عالی برای او باشد.

علاوه بر این ها باید اضافه کنیم که این غذا برای گربه های ۱ تا ۷ ساله مناسب است و تمام گربه ها نیز می توانند از آن استفاده کنند . ما تا به این جا تعدادی از بهترین غذا برای گربه با مشکل ادراری را به شما معرفی کردیم و شما می توانید با توجه به شرایطی که گربه تان دارد و با توجه به بودجه ای که دارید یکی از آن ها را انتخاب کنید. سعی کنید قبل از این که برای گربه تان غذا و یا مکملی تهیه می کنید حتما با دامپزشک مشورت کنید.

بیشتر بخوانید:   بهترین محلول پاک کننده گوش سگ

بدون نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *