بهترین غذا برای گربه عقیم

امروز قرار است که بهترین غذا برای گربه عقیم شده را به شما معرفی کنیم اما از آن جایی که شرایط زندگی و جسمانی هر گربه ای به دیگری فرق دارد ما تعدادی از بهترین غذا های موجود در بازار را برای شما نام می بریم تا شما با خیال راحت یکی از آن ها را برای گربه ی خود انتخاب کنید و از بهترین پت شاپ های تهران  تهیه نمایید..  غذای خشک هپی کت ۴ کیلویی یکی از بهترین غذا برای گربه عقیمشده است که ساخت کشور آلمان است و از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است و قطعا می تواند یک انتخاب عالی برای گربه شما باشد.

غذای خشک مینکاس هپی کت

این مدل نیز یکی از محبوب ترین محصولات برند هپی کت است که در وزن ۱۵۰۰ گرمی و با ابعاد ۳۰× ۲۰× ۵ سانتی متری تولید و به بازار عرضه می شود و خیلی مورد استقبال گربه ها قرار می گیرد.

غذای خشک گربه بونتسیبو مدل گربه عقیم شده

این غذا برای تمام نژاد ها و حتی گربه های حساس نیز مناسب و بهترین غذا برای گربه عقیم است و به گربه های عقیم شده کمک می کند تا بتوانند وزن خود را نگه دارند. لازم به ذکر است که این غذا دارای تورین برای تقویت عملکرد قلب و بینایی است و غنی از مواد معدنی و ویتامین های مورد نیاز گربه است . علاوه بر این ها حادی ویتامین هایی مثل A, E, C, D3  ، نیاسین ، زینک ، سلنیوم، منیزیم و غیره است .

نکته ی خیلی جالبی که در رابطه با این غذا وجود دارد این است که این غذا به خاطر مواد معدنی که دارد احتمال مبتلا شدن به سنگ مجاری ادرار را کم تر می کند و هضم بسیار راحتی دارد‌. وزن این غذای خشک ۲ کیلو گرم است.

بیشتر بخوانید:   بهترین غذا گربه اسکاتیش

غذای مخصوص گربه عقیم شده فلیسا مدل strilized

این غذا برای گربه های بالغ عقیم شده طراحی شده است و حاوی ۱۲ درصد چربی ، ۳۰ درصد پروتئین و غیره است که به خوبی می تواند از دستگاه ادراری گربه ی شما مراقبت کند. علاوه بر این ها باید  اضافه کنیم که این غذا موجب تقویت سیستم ایمنی بدن گربه می شود و به گربه ی شما اجازه ی چاق شدن بیش از حد نمی دهد‌. وزن این غذای گربه ی مخصوص ۲ کیلو گرم است و ابعاد آن ۲۰× ۱۲×  ۴۰سانتی متر است.

بهترین غذا برای گربه عقیم

غذای گربه عقیم شده رویال کنین مدل Sterlised

قطعا تا به امروز بار ها و بار ها نام برند رویال کنین را شنیده اید و درباره ی کیفیت محصولات این برند می دانید. این مدل از غذا برای گربه های عقیم شده ی بالغ تولید شده است و دارای ۳ میلی گرم آهن،  ۳ میلی گرم مس، ۱ میلی گرم منگنز،  ۳۵/ میلی گرم ید،  ۹ درصد پروتئین خام، ۱۰ میلی گرم روی ، ۷/۱ درصد فیبر خام، ۳/۱ درصد مواد معدنی و ۹ درصد چربی خام است که قطعا به خوبی می تواند نیاز یک گربه عقیم را بر طرف کند. وزن این غذا تنها ۸۵ گرم است و ابعاد آن ۴× ۹×۱۴ سانتی متر است.

غذای خشک گربه برند ویدافید مدل عقیم شده

شایان به ذکر است که برند های مختلف و زیادی در ایران در حال فعالیت  هستند که محصولات بسیار با کیفیتی تولید می کنند . برند ویدافید یکی از موفق ترین برند های ایرانی است که غذای خشک برای حیوانات عقیم شده تولید می کند و محصولاتش نیز به خاطر طعم خوب و کیفیت بالا بسیار مورد استقبال گربه ها قرار می گیرد.  وزن این غذای لذیذ ۲ کیلو گرم است و ابعاد آن نیز ۳۰× ۲۵ × ۳۰ سانتی متر است.

بیشتر بخوانید:   بهترین مسواک گربه

غذای خشک گربه بالغ عقیم شده رفلکس مدل Sterilised

این غذا یک مجموعه ی کامل است که دارای ماهی و با یک فرمول عالی ساخته شده است که می تواند به بهترین شکل نیاز گربه ی شما را برطرف کنید. از آن جایی که طعم غالب این غذا مثل طعم ماهی است قطعا می تواند مورد استقبال گربه ی بد غذای شما قرار بگیرد . باید خدمتتان عرض کنیم که پروتئین موجود در این غذا می تواند تمام پروتئین مورد نیاز بدن گربه شما را تامین کند.  وزن این غذای خشک ۳ کیلو گرم است و ابعاد آن هم ۴۱× ۹ × ۲۴ سانتی متر است .

بهترین غذا برای گربه عقیم

غذای خشک گربه مونلو 

این غذای خشک ساخت کشور آمریکا است که این آن ۱۰ کیلو گرم است و بهترین غذا برای گربه عقیم است  ؛ این غذا دارای تورین است که موجب سلامت قلب و چشم گربه می شود و کمک می کند گربه تان به وزن ایده آل خود برسد. این غذا هیچ گونه طعم دهنده و یا رنگ مصنوعی ندارد و دارای مقدار قابل توجهی ال کارنیتین است که باعث چربی سوزی می شود . در کنار این مواد عناصری وجود دارد که به هضم و هم‌ چنین دفع راحت تر غذا کمک می کند.  بوی خوب و طعم دلچسب از دیگر ویژگی های این غذای آمریکایی است.

غذا پوچ گربه عقیم شده پلازیر

یکی دیگر از بهترین غذا برای گربه عقیم شده غذای پوچ پلازیر است که بسیار مقوی و خوش طعم است. این غذا دارای مرغ است و مطمئنا گربه ی شما عاشق طعم عالی آن می شود. شما باید هر بار بعد از استفاده مابقی آن را درب یخچال بگذارید تا فاسد نشود. وزن این غذا تنها ۱۰۰ گرم است و ابعاد آن نیز ۹× ۲× ۱۴ سانتی متر است.

بیشتر بخوانید:   بهترین اسپری ضد عفونی کننده سگ

پوچ گربه لچت مدل pouch sterilized rabbit

این پوج فوق العاده با طعم محشر خرگوش همراه است و برای گربه های عقیم شده می تواند یک غذای کامل باشد.  در واقع می توان گفت که این غذا برای گربه های بالای یک سال تولید شده است و حدود ۵۰ درصد آن گوشت و فرآورده های آن است و دارای ویتامین ها و مواد معدنی بسیاری است ‌‌. دقت کنید که دارای ۸۰ درصد رطوبت است که به خوبی می تواند نیاز گربه ی شما را رفع کند. شما می توانید با توجه به بودجه ای که در اختیار دارید یکی از این غذا ها را برای گربه ی بالغ و عقیم خود تهیه کنید.

بدون نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *