بهترین غذا برای گربه dsh

لازم به ذکر است که در رابطه با غذا دادن به گربه های خیابانی باید نکات خیلی زیادی را رعایت کنید برای مثال الکل برای آن ها خیلی ضرر دارد و اگر شما قصد دارید از باقی مانده ی غذای خود به گربه های خیابانی غذا بدهید سعی کنید که غذا حاوی الکل نباشد زیرا حتی یک قاشق چای خوری الکل می تواند گربه را بکشد. علاوه بر این ها باید اضافه کنیم که سعی کنید به گربه ها کشمش و انگور ندهید.

علاوه بر این ها سعی کنید که به این گربه ها غذا های شیرین ندهید؛ خوردن شیرینی و غذا های شیرین برای ما دلچسب است اما خب به همان اندازه برای گربه ها مضر و دردسر ساز است. افراد زیادی گمان می‌ کنند خوراکی مثل بستنی می تواند یک گزینه ی خیلی خوب برای حیواناتی مثل گربه ها باشد اما خب باید خدمتتان عرض کنیم که این بستنی ها منجر به انجماد مغزی در گربه ها می شود.

به طور کلی مکانیسم بدنی گربه ها به گونه ای طراحی شده است که با گرما رابطه ی بهتری دارند و قطعا دیده اید هر کجا که آفتاب باشد یک گربه در معرض تابش آن دراز کشیده است.

غذای پخته به گربه خیابانی بدهیم؟

جالب است بدانید که غذای این گربه ها نباید نپخته و خام باشد؛ اگر موادی هم چون ماهی، گوشت،  تخم مرغ و غیره را به شکل خام به این گربه ها بدهید منجر به اسهال و استفراغ در آن می شود ؛ چنان چه استفاده از مواد خام بیش تر شود احتمال بروز بیماری سالمونلا در آن ها بیش تر می شود.  علاوه بر این ها سعی کنید به گربه های dsh  غذایی مثل ماکارونی ندهید زیرا این غذا کربوهیدرات خیلی بالایی دارد و برای گربه مناسب نیست .

بیشتر بخوانید:   بهترین غذاهای خانگی سگ

غذا گربه های dsh  از غذای سگ ها متمایز است

شاید با خواندن این جمله که غذای سگ ها با گربه ها متمایز این کمی تعجب کنید و با خود فکر کنید که گربه ها استقبال خوبی از غذای سگ کرده اند. ممکن است که غذای سگ مورد استقبال گربه قرار گیرد اما خب به مرور زمان موجب سو تغذیه می شود.  دقت کنید که غذای گربه های dsh باید دارای مقدار قابل توجهی پروتئین باشد . عموما غذای مناسب گربه های dsh  به دو شکل تر و خشک در دسترس هستند.

 گربه dsh

غذا های تر به شکل تن هستند که بهتر است گاهی به آن ها داده شود زیرا حاوی مواد غذایی مورد نیاز گربه نیست اما از آن جایی که دارای مقداری آب است و به خوبی می تواند مشکل کم آبی بدن گربه را رفع کند . غذا های خشک خیلی مناسب تر هستند زیرا دارای مقدار قابل توجهی پروتئین،  ویتامین و کربوهیدرات هستند  و اگر بتوانید به طور همزمان غذای خشک و تر را به گربه بدهید قطعا یک غذای ایده آل و کامل به او داده اید.

در بخش های بعد  تعدادی از بهترین غذا برای گربه dsh  را برای شما نام می بریم تا شما با توجه به بودجه خود و شرایط گربه یکی از آن ها را از بهترین پت شاپ های تهران تهیه کنید.

غذای خشک گربه مفید مدل Adult

به جرات می توان گفت که یکی از مفید ترین و مقوی ترین غذایی که برای اکثر گربه ها مثل گربه dsh  نیز مناسب است این غذا است.  این غذا حاوی ویتامین هایی مثل A  استات ، B1, B12, B6 , C , E  است . نیاسین ، کلسیم پانتوتنات،  ریبوفلاوین ، تیامین مونونیترات،  تورین، پتاسیم سیترات و مواد معدنی هم چون آهن ، روی ، سولفات مس،  منگنز ، ید، سلنیوم، عصاره چایی سبز، کندریتین سولفات،  ال کارنیتین و اسید سیتریک است.

بیشتر بخوانید:   بهترین مکمل گربه

غذای خشک گربه رفلکس مدل Multicolor new

این غذای عالی برای گربه های بالغ مناسب است ؛ لازم است بدانید که این غذای خشک حاوی دانه های گرد رنگی بسیار خوش مزه است که قطعا می تواند نظر هر گربه ای را به خود جلب کند.  این غذا نه تنها شکم گربه را سیر می کند بلکه تمام ویتامین ها و املاح مورد نیاز را به او می رساند.

معمولا کسی درباره ی حساسیت و آلرژی گربه های خیابانی چیزی نمی داند و همین می تواند منجر به انتخاب های نادرستی شود ؛نکته ی خیلی مهمی که در رابطه با این غذا ها وجود دارد این است که این غذا با دستگاه های گوارش گربه های حساس نیز سازگار است و دیگر شما نگران آسیب دیدن گربه نخواهید بود.

بهترین غذا برای گربه dsh

غذای خشک گربه سلبن مدل  Indoor cat

یکی دیگر از محبوب ترین و بهترین غذا برای گربه dsh غذای خشک با برند سلبن است.  این غذا می تواند یک انتخاب بسیار مناسب برای گربه های خیابانی باشد و به خاطر حجم دو و نیم کیلویی که دارد دیگر لازم نیست خیلی فوری به فکر تهیه ی غذا برای او باشید.

غذای خشک بچه گربه رویال کنین مدل kitten

ممکن است هنگامی که از خیابان رد می شوید صدای یک بچه گربه ی خیابانی را بشنویید و ناخودآگاه به سمت آن بروید و به فکر تهیه ی غذایی برای او بیفتید.  اگر یک بچه گربه ی خیابانی دیدید  ما به شما پیشنهاد می کنیم که حتما برای او غذای خشک بچه گربه رویال کنین بخرید.  این برند همیشه بهترین و با کیفیت ترین غذا ها را تولید می کند و شما این گونه می توانید تمام ویتامین ها و املاح مورد نیاز یک بچه گربه را به او برسانید .وزن این غذا نیز ۲ کیلو گرم است.

بیشتر بخوانید:   بهترین غذاهای ماهی دیسکس

غذای گربه هپی کت مدل میکس

هپی کت نیز از دیگر  برند های معتبر دنیا است که در زمینه ی تولید غذای حیوانات فعالیت می کند . این برند متعلق به کشور آلمان است و تمام آن چه که باید را دارد و می تواند یک وعده ی غذایی عالی برای گربه ی dsh باشد. وزن این غذا نیز ۱۰ کیلو گرم است و شما می توانید برای یک مدت طولانی گدبه های خیابانی را سیر کنید. شما می توانید یکی از این غذا ها را تهیه کنید و از آن به گربه های خیابانی بدهید.

بدون نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *