بهترین قاب سایه ابرو

بهترین قاب سایه ابرو کدام برند است؟ ما در این مقاله قصد داریم تا برخی از بهترین قاب سایه ابرو را به شما معرفی کنیم و ویژگی‌ها و خصوصیات بهترین قاب سایه ابرو را برای شما توضیح دهیم. قطعاً می‌دانید که ابروها نقش بسیار مهم و تاثیرگذاری را در چهره و جذابیت افراد دارا می‌باشد.

به همین دلیل باید به آرایش ابروها توجه ویژه‌ای شود زیرا ابروها می‌تواند حالت چهره شما را به شدت زیادی عوض کند. شما در حالت دادن به ابروهایتان حتماً باید به فرم صورت خود توجه بسیار زیادی داشته باشید.

به همین دلیل قبل از معرفی بهترین قاب ابرو می‌خواهیم برخی نکات در مورد انتخاب بهترین حالت ابرو برای فرم صورت‌های مختلف را به شما توضیح دهیم که در نتیجه آن خرید قاب ابرو برای شما بسیار ساده‌تر می‌شود.

  • صورت قلبی شکل: بهترین فرم ابرو برای صورت‌های قلبی شکل ، قوس دار با زاویه ملایم می‌باشد، به این دلیل که در این فرم صورت توجه‌ها روی چشم‌ها و پیشانی شما می‌باشد.
  • صورت مربعی شکل: برای خانم‌هایی که فرم صورت آنها مربعی شکل است ابروهایی با قوس نسبتاً برجسته و زاویه‌دار مناسب می‌باشد.
  • صورت کشیده : بهترین فرم ابرو برای دسته افرادی که دارای صورت‌های کشیده هستند ابروهایی با قوس ظریف در انتهای ابرو می‌باشد تا بتواند عرض چهره را بیشتر کند ، و علاوه بر آن فرم ابروی صاف هم برای این دسته افراد مناسب می‌باشد. اگر شما جز دسته افرادی هستید که صورت کشیده دارید حتماً از ابروهای بلند با قوس‌های بلند خودداری کنید، زیرا که چهره شما را بسیار کشیده‌تر نشان می‌دهد.
  • صورت های گرد : بهترین فرم ابرو برای افرادی که دارای صورت‌های گرد هستند ابروهایی با قوس‌های تیز و زاویه‌دار می‌باشد.

ما در ادامه قصد داریم تا شما را با برخی از بهترین قاب سایه ابرو آشنا کنیم و موارد لازم و ویژگی‌های بهترین قاب سایه ابرو را به شما توضیح دهیم . برای کسب اطلاعات بیشتر در این باره تا انتهای مقاله با ما در کی برتره همراه باشید.

 

بهترین قاب سایه ابرو

قاب ابرو برند Aesthetica

اگر بخواهیم یکی از بهترین قاب سایه ابرو را به شما معرفی کنیم قطعاً پیشنهاد ما به شما این برند فوق العاده و جذاب می‌باشد که با کیفیت بالا و فوق العاده‌ای که دارد توانسته است توجه افراد زیادی را به سمت خود جذب کند. با استفاده از این قاب ابروی فوق العاده می‌توانید ابروهایتان را به فرم دلخواه و مناسبی که نیاز دارید برسانید و چهره‌تان را بسیار جذاب‌تر و زیباتر کنید.

بیشتر بخوانید:   بهترین اتو مو بازار

این محصول فوق العاده شامل ۶ پودر ابروی قابل ترکیب به رنگ‌های بلوند ملایم ، خاکستری ملایم به قهوه‌ای ، قهوه‌ای ملایم و تیره ، قهوه‌ای مایل به قرمز و قهوه‌ای سوخته ، یک موچین حرفه‌ای ، هایلایتر، پماد وکس ،تنظیم کننده ، ۵ قاب ابرو با قوس ضخیم، باریک، ظریف ، کلاسیک و طبیعی و براش دو طرفه ابروی حرفه‌ای می باشد. قاب ابرویی که بیشترین شباهت را به فرم طبیعی ابروهای شما دارد را انتخاب کنید زیرا همیشه ابروهای طبیعی و نچرال بسیار زیباتر از ابروهایی با قاب‌های فیک بوده است.

با خرید این محصول فوق العاده از این برند می توانید از کرم کانسیلر آن برای پوشاندن نقص و عیب‌ها و برجسته کردن ظاهر ابروهایتان استفاده کنید. بسته‌بندی کیت این برند آینه‌دار و سایز مسافرتی می‌باشد و همه ابزارهای آن به طور حرفه‌ای در پالت‌های زیبایی کنار هم قرار داده شده است. این محصول فوق العاده با رنگ‌های شیک و پیگمنت‌های با کیفیت برای انواع توناژ رنگی پوست مناسب می‌باشد و همچنین پارابن و گلوتن ندارد ‌. پس شما می‌توانید به راحتی و با اطمینان خاطر از این قاب استفاده کنید و مطمئن باشید که به سلامت ابروهای شما آسیبی نمی‌رسد. این محصول فوق العاده یکی از بهترین قاب سایه ابرو به حساب می‌آید.

قاب ابرو برند e.l.f

بهترین قاب ابرو برای خانم‌هایی که به دنبال یک محصول با کیفیت و همچنین با قیمت مناسب می‌گردند این قاب ابرو از این برند فوق العاده می‌باشد که جز بهترین قاب‌های ابرو قرار گرفته است. این کیت ۴ قاب ابرو با فرم طبیعی و قوس کامل و خمیده و ظریف را دارا می‌باشد که به شما این اجازه را می‌دهد ابروهای خود را با فرم دلخواهتان درست کنید.

این کیت فوق العاده برای همه انواع ابروها با مدل‌های مختلف و فرم‌های متفاوت قابل استفاده می‌باشد. از آنجایی که این قاب‌ها نرم و انعطاف پذیر هستند میتوانند ابروهای شما را بسیار زیبا و خوش فرم در بیاورند. این محصول فوق العاده یکی از با کیفیت ترین و بهترین قاب سایه ابرو به حساب می‌آید که طرفداران بسیار زیادی را دارد.

بیشتر بخوانید:   بهترین پنکک ها برای پوست خشک

بهترین قاب سایه ابرو

قاب ابرو برند اربن دیکی

قاب ابرو برند اربن دیکی، یکی از بهترین قاب سایه ابرو برای افرادی می باشد که در این کار مبتدی می‌باشد و مهارت کافی را ندارند. با این قاب سایه به راحتی می‌توانید ابروهایتان را پر پشت نشان دهید و هر فرم و مدلی که می‌خواهید را به ابروهایتان بدهید. شما می‌توانید با استفاده کردن از این قاب سایه ابرو هر هشت فرم اصلی ابرو را به راحتی و بسیار ساده ، با قوس درست بکشید.

قاب‌های ابرو به سادگی به پوست شما میچسبد و برای فرم دادن و برای فرم دادن و حالت دادن به ابروهای شما بسیار مناسب می‌باشد. لازم به ذکر است ، هر قاب ابرو سه الی پنج بار قابلیت استفاده مجدد را دارا می‌باشد. قاب ابرو برند اربن دیکی مانند دیگر برند های وگان ، تست حیوانی نداشته و این قضیه برای افراد دوست دار و محافظ محیط زیست به شدت مهم می باشد و آن ها میتوانند با اطمینان خاطر از محصولات این برند فوق العاده استفاده کنند. این محصول فوق العاده یکی از بهترین قاب سایه ابرو می‌باشد‌‌‌.

قاب ابرو برند BQ Hair

قاب ابرو برند BQ hair  یکی از بهترین قاب سایه ابرو می‌باشد که برای استفاده از آن شما هیچگونه نیازی به مراجعه به سالن های زیبایی نخواهید داشت و به سادگی می‌توانید در منزل خود از این قاب سایه ابرو فوق‌العاده استفاده کنید ‌. حتی اگر در این کار مبتدی باشید و مهارت لازم را نداشته باشید باز هم می‌توانید به راحتی از این قاب ابرو استفاده کنید. با انتخاب بهترین قاب سایه ابرو برند BQ Hair  خود را از مراجعه به آرایشگاه ها بی نیاز خواهید کرد.

هر پک از این قاب سایه ابرو دارای شش استایل یونیک است که به شما این امکان را می‌دهد با کمترین مهارت بهترین فرم ابرو را داشته باشید .قاب ابرو این برند را میتوانید به صورت طولانی مدت مورد استفاده قرار دهيد، زیرا از مواد تشکیل دهنده ایمن و باکیفیت ساخته شده است. این قاب ابرو فوق‌العاده دارای چسبندگی بسیار خوبی می‌باشد. در پک این قاب سایه ابرو مداد و پودر ابرو قرار داده شده است تا شما با استفاده از آن بتوانید بخش های کم پشت ابروهایتان را پر کنید. این محصول فوق العاده یکی از بهترین قاب سایه ابرو می‌باشد.

بیشتر بخوانید:   بهترین خط لب ضد آب

 

بهترین قاب سایه ابرو

قاب ابرو برند Senna

يکی ديگر از بهترین قاب سایه ابرو، قاب ابرو برند senna  میباشد که جزو پرطرفدارترین قاب‌های ابرو می‌باشد.  اگر شما ابروهای نازک و کم پشتی دارید، این قاب به شما کمک می‌کند تا برای ابروهای خود فرم و حالت زیبایی را بسازید . این قاب ابرو چهار قالب و پالت پودر ابرویی داری سه رنگ زیبا می‌باشد و استفاده کردن از آن به هیچ عنوان نیاز به مهارت خاصي ندارد و سخت نمی‌باشد. شما می‌توانید با ترکیب پالت رنگ ها ، رنگی متناسب با رنگ موهای خود را برای ابروهایتان انتخاب کنید. این قاب ابرو استفاده چسبندگی خوبی را دارا می‌باشد و می‌تواند تایم زیادی را بر روی ابروهای شما بماند.

قاب ابرو برند آناستازیا

اين محصول فوق العاده برای خانم هایی که قصد دارند ابروهای پهن و پرپشتی داشته باشند یا حتی خودشان هم چنین ابروهایی دارند کاملا مناسب می‌باشد. بهترین قاب سایه ابرو برند آناستازیا، پنج استایل مختلف (قوس ریز، بسیار باریک ، مدیوم، بلند و کامل ) دارد که با خرید آن می‌توانید فرم ابروهایتان را بهبود ببخشید و آن را بسیار زیبا تر کنید.

این محصول فوق العاده با رنگ‌های اصلی و پیگمنت‌های با کیفیت برای انواع توناژ رنگی پوست مناسب می‌باشد و همچنین مواد مضر ندارد و سبب به وجود آمدن حساسیت برای ابروهای شما نمی‌شود  ‌. پس شما می‌توانید به راحتی و با اطمینان خاطر از این قاب سایه ابرو استفاده کنید و مطمئن باشید که به سلامت ابروهای شما آسیبی نمی‌رساند. این محصول فوق العاده یکی از بهترین قاب سایه ابرو به حساب می‌آید.

بدون نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *