بهترین لوازم آرایشی برند مای

کرم پودر مای

کرم پودر مای تیوپی مای شماره ۲۰۲ یکی از بهترین لوازم آرایشی برند مای است که تا به امروز توانسته است نظر خانم های زیادی را به خود جلب می کند.  اگر به دنبال کرم پودر هستید حتما باید توجه کنید که این کرم بدون چربی و با منشا  آب باشد؛ لازم به ذکر است که این کرم پودر این ویژگی ها را دارد و این گونه افرادی که پوست چربی دارند نیز از این کرم استفاده کنند.

باید خدمتتان عرض کنیم کهSPF کرم ها به شما نشان می دهند که چه قدر می توانید زیر نور خورشید بمانید.  SPF این کرم پودر ۸ درصد است و می تواند مانند  یک سپر در برابر اشعه های مضر خورشید عمل کند. چنان چه به دنبال یک کرم پودر با کیفیت هستید ما این کرم پودر را به شما پیشنهاد می کنیم.

پنکیک مای شماره ۰۱

پنکیک شماره ۰۱ مای یک حالت مات دارد و می تواند به خوبی چربی های مازاد را جذب کند. شایان به ذکر است که این پنکیک برای انواع پوست به خصوص پوست های چرب مناسب است زیرا یک حالت مات روی پوست ایجاد می کند و پوست شما بعد از آرایش دیگر برق نمی زند . این پنکیک قیمت بسیار مناسبی دارد و شما می توانید به راحتی آن را تهیه کنید.

کرم پودر مای سری Black Diamond  مدل Matt Makeup  شماره ۰۱

یکی دیگر از بهترین لوازم آرایشی برند مای کرم پودر سری Black Diamond  است که برای پوست های چرب طراحی شده است اما دیگر انواع پوستی نیز می توانند از آن استفاده کنند.  قطعا از نام این کرم‌ پودر متوجه شده اید که این کرم مات است و پوست شما را برق نمی اندازد. علاوه بر این ها باید اضافه کنیم که این کرم یک کاور بسیار عالی دارد و می تواند به خوبی لکه ها و جای جوش روی پوست را بپوشاند.  از آن جایی که این کرم‌ چربی ندارد می تواند گزینه ی خوبی برای استفاده ی روزانه باشد.

بیشتر بخوانید:   بهترین پنکک های مات

بهترین لوازم آرایشی برند مای

پرایمر مای مدل matt  Touch

اگر مایل هستید پوستی شاداب و سر زنده داشته باشید ما پرایمر مدل Matt Touch  را پیشنهاد می کنیم.  این پرایمر یک شکل مات به صورت شما می دهد و به خوبی منافذ پوست شما را پوشش داده و در نهایت یک پوست یک دست به شما می دهد.  باید خدمتتان عرض کنیم که این پرایمر دارای ویتامین های گوناگونی مثل A, B,D , E است و این گونه پوست شما به خوبی تغذیه می شود البته این پرایمر خاصیت آنتی اکسیدان دارد و می تواند از پوست شما در برابر رادیکال های آزاد محافظت می کند .

ویژگی دیگری که این پرایمر دارد این است که حاوی هیالورونیک اسید است و این گونه می توانید با استفاده ی منظم از این پرایمر از ایجاد چین و چروک در پوست خود جلوگیری کنید و چروک های موجود را نیز از بین ببرید.  البته باید به این نکته اشاره کنیم که پرایمر ها موجب ماندگاری کرم پودر می شوند و شما می توانید برای مخملی کردن پوست خود از این پرایمر استفاده کنید.

ریمل حجم دهنده سری Black Diamond  مدل Luxurious

آرایش چشم یکی از مهم ترین بخش های یک میکاپ عالی است که اگر با محصولات با کیفیتی انجام نشود آن گونه که باید آرایش گیرا نمی شود‌. ریمل حجم دهنده سری Black Diamond  مدل Luxurious  یک ریمل پر کاربرد و عالی برای حالت دادن به مژه است. حجم این ریمل ۱۵ میلی لیتر است و شما با کمک آن می توانید زیبایی چشم های خود را چندین برابر کنید . برس این ریمل باریک است و به خوبی می تواند مژه های شما را از یک دیگر جدا کند.

بیشتر بخوانید:   بهترین ژل شستشوی صورت

خط چشم ماژیکی مای مدل Dip Liner

اگر به دنبال بهترین لوازم آرایشی برند مای  هستید حتما از خط چشم های ماژیکی آن استفاده کنید. این خط چشم به گونه ای طراحی شده است که حتی اگر مبتدی باشید نیز می توانید یک خط چشم زیبا و دلربا بکشید.  جالب است بدانید که این حس چشم حاوی ویتامین E است و هیچ گونه آلرژی یا حساسیتی ندارد  قیمت مناسب این خط چشم نیز موجب محبوبیت بیش تر این خط چشم شده است.

بهترین لوازم آرایشی برند مای

رژ لب مدادی مای  SEMI MATT  سری BLACK DIAMOND  شماره ۱۴

رنگ لب تاثیر فوق العاده ای روی زیبایی صورت دارد ؛ شما می توانید با کمک رژ لب به لب های خود فرم دهید . اگر پوست روشنی دارید بهتر است به سراغ  رژ های زرشکی ، ارغوانی و قرمز بروید و اگر پوست سبزه ای دارید نیز از رنگ های آجری و نارنجی استفاده کنید.  البته بهتر است در زمان انتخاب رژ به فرم لب های خود نیز توجه کنید؛ اگر لب های نازکی دارید بهتر است سمت رژ های تیره نروید و بیش تر از رژ های هلویی و صورتی استفاده کنید .

رژ لبی که در این بخش معرفی کردیم یکی دیگر از بهترین لوازم آرایشی برند مای است و یک بافت سبکی دارد و ماندگاری و دوام بسیار بالایی دارد. این رژ لب از ایجاد خشکی و پوسته پوسته شدن لب جلوگیری می کند و یک لطافت و نرمی خاصی به لب های شما می بخشد.

بالم لب مای مدل Aloe Vera Nourishing

داشتن لب های نرم و جذاب چیزی است که هر خانمی آرزوی آن را دارد.  از آن جایی که در فصل سرما لب ها لطافت و هم چنین رطوبت خود را از دست می دهند بیش تر در معرض خشک شدن و ترک خوردن هستند و قطعا یک لب ترک خورده چندان دل نشین نیست پس هر خانمی باید مراقبت های لازم را انجام دهد تا لب هایی نرم و لطیف داشته باشد.

بیشتر بخوانید:   بهترین عطر های ویکتوریا سکرت

اگر به دنبال لب هایی نرم و لطیف هستید ما بالم لب مای مدل Aloe vera Nourishing  را پیشنهاد  می کنیم که یکی دیگر از بهترین لوازم آرایشی برند مای است .  این بالم لب دارای عصاره ی آلوئه ورا است و شما با استفاده ی آن می توانید لب های زیبایی داشته باشید.  حجم این بالم نیز به گونه است که شما می توانید مدت زمان زیادی از این بالم استفاده کنید.

چنانچه تمایل دارید تا با بهترین کرم های لایه بردار آشنا شوید ما در مقاله مورد نظر اطلاعات خوبی را برایتان گرد آوری کرده ایم.

بدون نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *