بهترین لوازم نظافت گربه

یکی از مهم ترین کار هایی که شما به عنوان صاحب یک گربه باید انجام دهید نظافت آن است؛ همان گونه که می دانید برای این کار به یک سری لوازم نیاز دارید که ما در این مقاله یک لیست از بهترین لوازم نظافت گربه برایتان تهیه کرده ایم تا بعد از مطالعه ی آن یک خرید راحت تر داشته باشید.  یکی از مهم ترین و  ضروری ترین لوازمی که باید برای گربه ی خود تهیه کنید شامپو است. قطعا می دانید که شستن مو ها با آب خالی هیچ گونه تاثیری در تمیزی او ندارد پس شامپو یکی از مهم ترین موارد است که در بخش های بعد تعدادی از بهترین برند ها را برای شما نام می بریم.

شامپو گربه پرسا

اگر به دنبال بهترین شامپو با یک برند ایرانی هستید ما این شامپو را به شما پیشنهاد می کنیم؛ از آن جایی که این برند مدل های زیاد و هم چنین تنوع بالایی در رایحه محصولات خود دارد خیلی در میان صاحبان گربه ها محبوب شده است و یکی از بهترین لوازم نظافت گربه هاست. لازم است بدانید که برخی دامپزشکان استفاده از این شامپو را برای برخی گربه ها جمع می کنند پس بهتر است حتما با یک دامپزشک مشورت کنید.

شامپو گربه اسکرفی

این برند متعلق به کشور اسپانیا است و برای گربه هایی که مو های کوتاه و کم پشتی دارند مناسب است. اگر گربه تان مو های بلندی دارد بهتر است به سراغ گزینه ی دیگری بروید. علاوه بر این ها سعی کنید بعد از استفاده از این شامپو  آن را به خوبی آبکش کنید زیرا اگر این شامپو روی پوست و موی گربه شما بماند موجب خشکی می شود.

بیشتر بخوانید:   بهترین جای خواب گربه

بهترین لوازم نظافت گربه

شامپو گربه یو اس پت

قطعا یکی از بهترین برند هایی که می توانید از آن شامپو تهیه کنید برند یو اس پت است که یکی از بهترین لوازم نظافت گربه هاست. این شامپو قابلیت ضد کک و کنه دارد.  لازم به ذکر است که این برند در کشور آلمان فعالیت می کند و محصولاتش را به سراسر دنیا ارسال می کند. محصولات این برند هیچ گونه حساسیت و آلرژی در حیوان شما ایجاد نمی کند و هر نژاد یک شامپوی مخصوص دارد.‌ لازم است بدانید که قیمت این شامپو نسبت به شامپو های ایرانی بالا تر است و به طبع کیفیت بالا تری نیز دارد.

شامپو گربه دیاموند

این شامپو نیز یکی از بهترین برند هایی است که می توانید در بازار پیدا کنید. شایان به ذکر است که محصولات این برند تحت لیسانس شرکت های اروپایی است اما در کشور چین تولید می شود از آن جایی که حجم این شامپو ها ۴۰۰ سی سی است و کیفیت نسبتا بالایی نیز دارد در میان صاحبان گربه و پانسیون  داران بسیار محبوب است و شما می توانید آن را از بهترین پت شاپ های تهران تهیه کنید..

شامپو گربه یونیورسال

شاید با خود فکر کنید که برند یونیورسال خارجی است اما باید خدمتتان عرض کنیم که این برند ایرانی است و کیفیت قابل قبولی دارد و یکی از بهترین لوازم نظافت گربه هاست اما خب باید به این نکته نیز اشاره کنیم که این شامپو قیمت بالایی دارد و یک بسته بندی بسیار زیبا دارد.

برس مویی و سیلیکونی  مخصوص گربه

اگر موهای گربه تان کوتاه است شما می توانید با کمک یک برس مویی موهای او را مرتب کنید اما اگر موهای گربه تان بلند است یا این برس تنها می توانید مرتب سازی نهایی را انجام دهید  زیرا این برس ها موهای گربه تان را صاف و براق می کند.  چنان چه گربه تان از برس فراری است و از آن می ترسد  برس های سیلیکونی می توانند انتخاب های بهتری باشند.

بیشتر بخوانید:   بهترین جای خواب سگ

این برس دندانه هایی از جنس لاستیک دارد که می تواند در کنار شانه زدن به مو پوست سر گربه تان را ماساژ دهد . علاوه بر این ها می توانید با کمک این برس های پلاستیکی از ریزش موی گربه ی خود جلوگیری کنید زیرا این برس یک بافت بسیار نرم دارد و مو های گربه تان را نمی کند.

بهترین لوازم نظافت گربه

ناخن گیر

یکی از بهترین لوازم نظافت گربه ها ناخن گیر است که رایج ترین آن ناخن گیر قیچی شکل است که کاربرد بسیار آسانی دارد.  این نوع ناخن گیر لبه های منحنی با تیغه های کوتاه تری دارد که به طور تخصصی برای ناخن گربه های دوست داشتنی طراحی شده است اگر در گرفتن ناخن گربه ها خیلی حرفه ای نیستید بهتر است این مدل ناخن گیر را تهیه کنید. اما اگر گربه تان ناخن های محکمی دارد بهتر است یک ناخن گیر گیوتینی بخرید و به راحتی ناخن های گربه تان را بگیرید .

شانه ضد کک

دندانه های این شانه به گونه ای طراحی شده است که کاملا به یک دیگر نزدیک هستند و این گونه می توانند هر گونه کنه و کک روی خز را از بین ببرند. شما می توانید از این شانه برای همه ی گربه ها استفاده کنید.  در زمان استفاده از این شانه بهتر است شانه را در آب گرم و صابون بزنید و مراقب باشید که موجب شکستگی موهای بلند گربه تان نشوید.

مسواک و خمیر دندان مخصوص گربه

 جالب است بدانید که اگر دندان گربه ی خود را مسواک نزنید دندان های او جرم می گیرند و بوی دهان آن ها غیر قابل تحمل می شود پس حتما باید برای او یک مسواک و خمیر دندان مخصوص تهیه کنیدکه یکی از بهترین لوازم نظافت گربه هاست.  این مسواک و خمیر دندان های مخصوص با طعم گوشت هستند و قطعا مورد استقبال گربه تان قرار می گیرد .

بیشتر بخوانید:   بهترین شامپو برای سگ

آیا خاک جز لوازم نظافت گربه محسوب می شود؟

از آن جایی که خاک کمکی به تمیزی گربه نمی کند خاک گربه جز لوازم نظافت آن محسوب نمی شود. خاک تنها از ایجاد بوی نا مطبوع ادرار و مدفوع گربه جلوگیری می کند و به ادرار راحت تر گربه کمک می کند پس خاک جز لوازم نظافت گربه قرار نمی گیرد. ما تا به این جا تا جایی که زمان در اختیار داشتیم بهترین لوازم نظافت را برای شما نام بردیم شما نی توانید با توجه به شرایط، شخصیت و روحیه ی گربه تان تعدادی از آن ها را تهیه ی کنید و یک گربه ی تمیز و مرتب داشته باشید.

بدون نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *