بهترین مارک های ژل ابرو برای لیفت

چنان چه به دنبال بهترین مارک های ژل ابرو برای لیفت هستید  تا به ابرو های خود حالت بدهید این مقاله را از دست ندهید  زیرا ما امروز قرار است که شما را با بهترین مارک های ژل ابرو آشنا کنیم.  ژل مژه و ابرو گلدن رز یکی از بهترین مارک های موجود در بازار است که حجم آن ۱۱ میلی لیتر است. ‌این ژل علاوه بر این که به مژه و ابرو شما فرم می دهد می تواند موجب تقویت و پر پشت شدن آن ها نیز بشود زیرا دارای ویتامین های زیادی مثل A, E , B5  است .

ژل مژه و ابرو تالیکا

این ژل کاملا طبیعی است و هیچ گونه مواد شیمیایی و حساسیت زایی ندارد و معمولا هم برای اکستنشن مژه و لیفت استفاده می شود .  شما با کمک این ژل می توانید به رشد و تقویت ابرو و مژه ی خود نیز کمک کنید. لازم به ذکر است که این ژل دو سری جداگانه دارد؛ یک سری آن حالت اسفنجی دارد که با کمک آن ژل روی ابرو می ماند . سری دیگر شکل برس ریمل است که می تواند به ابروی سمت حالت و فرم بدهد.

ژل تقویت کننده ابرو نوت

شایان به ذکر است که این ژل بافت  و یکی از بهترین مارک های ژل ابرو ست که سبکی دارد و دارای عصاره ای هم چون عصاره آلوئه ورا و ویتامین e  است که علاوه بر حالت دهی به مژه و ابرو موجب تقویت ابرو و مژه می شود. نکته ی خیلی مهمی که در رابطه با این ژل وجود دارد این است که این ژل بعد از طولانی مدت موجب مرطوب ماندن ابرو ها می شود . حجم این ژل ابرو ۱۱ میلی لیتر است و شما می توانید یک مدت طولانی از این ژل استفاده کنید.

بیشتر بخوانید:   بهترین خط چشم‌ های ژله‌ ای

بهترین مارک های ژل ابرو برای لیفت

ژل ابرو دونادیا

این ژل نیز بافت سبکی دارد که شما می توانید همه روزه از آن استفاده کنید و یک فرم زیبا به ابرو های خود بدهید. باید خدمتتان عرض کنیم که این ژل یک بافت مرطوب و چسبنده دارد که میان ابرو قرار می گیرد و علاوه بر چسبندگی موها موجب آبرسانی به مو و پوست شما می شود.  برای استفاده از این ژل نیز تنها باید مثل ریمل رفتار کنید و بعد از این که ابرو های خود را با این ژل آغشته کردید می توانید با کمک برس ابرو های خود را حالت دهید.

ژل ابرو الی ژن

این ژل ابرو با یک فرمولاسیونی تهیه شده است که موجب می شود ابرو های شما حالت بگیرد و با تحریک ابرو موجب رشد ابرو شده و از ریزش ابرو نیز جلوگیری می کند پس اگر به طور مرتب ار این ژل استفاده کنید بعد از مدتی شاهد تاثیرات آن خواهید بود. باید اضافه کنیم که این ژل دارای عصاره ی رزماری و کاففین است و به همین خاطر می تواند ابرو های شما را تقویت کند. قیمت این ژل نیز با توجه به حجم ۳۰ میلی لیتری که دارد کاملا مقرون به صرفه و مناسب است .

ژل ابرو و مژه ایلماز

ابرو یکی از تاثیر گذار ترین اجزای صورت است که  می تواند نقش بسیار پر رنگی در زیبایی و آراستگی شما داشته باشد.  شما می توانید ظاهر ابرو های خود را با ژل ابرو ایلماز تضمین کنید که یکی از بهترین مارک های ژل ابرو ست . شایان به ذکر است که این ژل پارابن و عصاره ندارد و در عرض چند ثانیه روی ابرو هایتان خشک می شود.  حجم این ژل ابرو نیز ۱۰ میلی لیتر است و شما می توانید برای مدتی از آن استفاده کنید.

بیشتر بخوانید:   بهترین خط چشم های ایرانی

ژل تقویت کننده ابرو سروینا

اگر به دنبال بهترین مارک های ژل ابرو برای لیفت هستید ما ژل تقویت کننده سروینا را به شما پیشنهاد می کنیم ؛ حجم این ژل ابرو ۱۵ میلی لیتر است.  این ژل کاملا گیاهی است و با عصاره هایی مثل گزنه، آویشن، رازیانه و تارا تولید می شود.  این عصاره ها موجب می شوند که خون رسانی به ابرو ها می شود و این گونه به فولیکول مو تقویت می شود و همان گونه که انتظار می رود ابرو ها پر پشت می شوند. اگر ابرو های رنگ شده و کم پشتی دارید می توانید با خیال راحت از این ژل استفاده کنید.

بهترین مارک های ژل ابرو برای لیفت

ژل ابرو جین اشلی مدل 2442

 شما می توانید برای حالت دادن به ابرو های خود از ژل و صابون جین اشلی استفاده کنید؛ این ژل یک فرمولاسیون کاملا گیاهی و ارگانیک است.  از ترکیبات این ژل می توانیم به روغن های گیاهی مثل روغن بادام و روغن زیتون اشاره کنیم و این گونه می توانید به پر پشت تر کردن ابرو های خود کمک کنید.  مسئله ای که این ژل را از دیگر ژل های موجود در بازار متمایز کرده است ماندگاری ۲۴ ساعته ی آن است . ویژگی دیگری که این ژل دارد این است که شست و شوی راحتی دارد و م موجب  ریزش ابرو نمی شود.

ژل تقویت کننده مژه و ابرو اسنس

به جرات می توان گفت که این ژل روی از بهترین مارک های ژل ابرو  بازار است که می توانید به کمک آن ابرو های خود را مرتب کنید.  این ژل هیچ گونه رنگی ندارد و شما می توانید با خیال راحت و بدون نگرانی از این که ابرو هایتان رنگ غیر طبیعی بگیرد و یا این که در ابرو هایتان سفید شود از آن استفاده کنید.  این  ژل یک برس ریمل در قسمت انتهایی خود دارد که می توانید آن را بالا بکشید و به مژه  و ابروی خود فرم دهید.  این کنید که برای گرفتن نتیجه باید این کار چند بار انجام دهید.

بیشتر بخوانید:   بهترین عطرهای عربی

ژل تقویت کننده بی کی مدل ویتامین B5 

همان گونه که از نام این ژل متوجه شدید این ژل دارای ویتامین B    است و به خاطر ترکیباتی که مثل آلوئه ورا،  بابونه و موردی که دارد می تواند به تغذیه ی ابرو های شما کمک کند. این ژل از ریزش ابرو و ایجاد سفیدک جلوگیری می کند و یک ابرو مرتب و یک دست به شما می دهد.  علاوه بر این ها باید اضافه کنیم که این ژل پارابن ندارد پس هیج گونه ضرر برای پوست و ابروی شما ندارد و برای استفاده از آن فقط باید صورت خود را خشک کنید و ابرو های خود را با برس به سمت بالا شانه کنید.

چنانچه تمایل دارید تا با بهترین ماسک های دور چشم آشنا شوید ما در مقاله مورد نظر اطلاعات خوبی را برایتان گرد آوری کرده ایم.

بدون نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *