بهترین ماسک های دور چشم

اگر مایل هستید  یکی از بهترین ماسک های دور چشم را داشته باشید ما را تا پایان این مقاله همراهی کنید تا تعدادی از بهترین ها را برایتان نام ببریم تا شما یکی از آن ها را انتخاب کنید.

ماسک دور چشم بایو آکو

ماسک دور چشم بایو آکوا مدل seaweed Hydrating Moisturizing  یکی از بهترین ماسک های دور چشم موجود در بازار است که پچ های ژله ای دارد و می تواند باعث آبرسانی به پوست و هم چنین کاهش چین و چروک های اطراف چشمتان شود. لازم است بدانید که پچ های این ماسک دارای عصاره ی جلبک دریایی است که یک منبع از مواد معدنی ، ویتامین و آمینه اسید های مفید است که می تواند التهاب اطراف چشم را کم کند . شما می توانید از این پچ ها روی چشم،  روی پیشانی ، چانه ، گونه و حتی دور لب نیز استفاده کنید.

ماسک دور چشم لنبنا مدل Vitamin C

 به جرات می توان گفت که یکی دیگر از بهترین ماسک های دور چشم که می توانید برای خود تهیه کنید ماسک دور چشم لنبنا است که علاوه بر خانم ها آقایان نیز می توانند از آن استفاده کنند . باید خدمتتان عرض کنیم که این ماسک برای انواع پوست ها مناسب است و شما می توانید بدون هیج نگرانی از آن استفاده کنید.  حجم این ماسک ۹۰ میلی لیتر است و دارای ویتامین ها و عصاره های مختلف است که می تواند نتیجه ی دلخواه را به شما بدهد.

ماسک دور چشم بایو آکوا مدل پاندا

اگر در خرید های خود وسواس به خرج می دهید و همیشه به دنبال  بهترین ماسک های دور چشم هستید ما به شما پیشنهاد می کنیم که از کرم دور چشم پاندا غافل نشوید. این ماسک با عصاره ی درخت بامبو است و می تواند در کوتاه ترین زمان ممکن پف دور و زیر چشم و تیرگی را از بین ببرد.  علاوه بر این ها باید اضافه کنیم که این ماسک جوان کننده،  روشن کننده و آبرسان است و هم چنین از ایجاد چین و چروک در اطراف چشم جلوگیری می کند .

بیشتر بخوانید:   بهترین کرم پودر های ضد عرق

بهترین ماسک های دور چشم

ماسک  دور چشم بایو آکوا مدل orange & Green tea

این ماسک نیز یکی از محبوب ترین و پرطرفدار ترین ماسک های دور چشم است زیرا خیلی راحت استفاده می شوند و اثر خیلی فوری دارد پس اگر به یک میهمانی فوری دعوت شده اید می توانید پف دور چشم خود را با این ماسک از بین ببرد.  این مدل ماسک با عصاره ی پرتقال است و علاوه بر رفع سیاهی دور چشم چین و چروک اطراف چشم را از بین می برد.

  حجم این ماسک ۵۰ میلی لیتر است و برای پوست های حساس، خشک و چرب مناسب است . از ویژگی های مثبت این ماسک می توانیم به قدرت آرام بخشی آن،  سفت کنندگی پوست دور چشم و رطوبت رسانی به اطراف چشم اشاره کنیم .

ماسک دور چشم لنبنا مدل Rose

اگر هم‌ چنان به دنبال بهترین ماسک های دور چشم هستید ما ماسک چشم لنبنا مدل Rose  را به شما پیشنهاد می کنیم.  این ماسک برای خانم ها و آقایان مناسب است و هر فردی با هر نوع پوستی می توانند از آن استفاده می کنند . حجم این ماسک ۹۰ میلی لیتر است و این گونه شما می توانید مدت زمان زیادی از این ماسک استفاده کنید .

از ویژگی های مثبت این ماسک می توانیم به داشتن ویتامین و عصاره اشاره کنیم پس شما به راحتی می توانید مواد مغذی مورد نیاز پوست را به آن برسانید و پوستی شفاف و یک دست داشته باشید.

ماسک دور چشم ایمجز مدل Golden Osmanthus

ما در این بخش ماسکی را به شما معرفی می کنیم که حجم بسیار زیادی دارد ؛ شما می توانید یک مدت طولانی از این ماسک ۱۴۰ میلی لیتری استفاده کنید.  این ماسک دارای مجوز از سازمان غذا و دارو است و شما با خیال راحت از سلامت محصول از آن استفاده کنید.  این کرم نیز دارای ویتامین ها و عصاره های مورد نیاز است.

بیشتر بخوانید:   بهترین کرم پودر های پوست چرب

بهترین ماسک های دور چشم

ماسک دور چشم وان سپرینگ مدل Black shiny Gold

پچ‌ های این ماسک بافت ژله ای دارند که به کاهش چین و چروک و هم چنین شفافیت اطراف چشم شما کمک می کنند.  چیزی که این ماسک را از دیگر ماسک ها مجزا می کند یون های طلای موجود در آن است که موجب تحریک پوست و افزایش گردش خون می شود. طلای به کار رفته در این ماسک موجب جلوگیری از پیری می شود .

علاوه بر باید اضافه کنیم که طلا می تواند احساس خنکی و آرامش به شما بدهد . شما می توانید از پچ های این ماسک می توانید روی چانه، گونه، پیشانی ، دور لب و دور چشم خود استفاده کنید پس به هیچ عنوان از کنار این آبرسان رد نشوید.

ماسک دور چشم ایمچز مدل Niacinome

جالب است بدانید که این ماسک به خاطر کلاژنی که دارد افتادگی دور چشم را از بین می برد و پوست ناحیه ی مورد نظر را سفت می کند و موجب می شود خاصیت ارتجاعی دور چشم را افزایش دهد. موادی که در این ماسک به کار رفته است خیلی فوری به پوست جذب می شوند و این گونه رطوبت از دست رفته به پوست باز می گردد و این گونه شما می توانید جوانی را به پوست خود بازگردانید .

علاوه بر این ها این ماسک فوق العاده می تواند از پوست شما در برابر اشعه های مضر محافظت کند و مقدار چربی پوست را نیز کنترل کند. نکته ای که در رابطه با این ماسک وجود دارد این است که این ماسک خیلی فوری روی پوست شما تاثیر می گذارد.

بیشتر بخوانید:   بهترین ریمل های کالیستا

ماسک دور چشم پیبامی مدل H- A ESS

این ماسک نیز می تواند رطوبت مورد نیاز پوست را به لایه های  زیرین پوست برساند و این گونه منافذ پوست را تحریک کند و به این شکل پد های این ماسک خاصیت ارتجاعی پوست را بالا می برد و به این ترتیب پوست دور چشم شما شفاف تر می شود و چین و چروک کنار چشم را کنترل می کند اما خب باید اضافه کنیم که این ماسک ویتامینی ندارد و وزن آن نیز  ۸۴ گرم است .

چنانچه تمایل دارید تا با بهترین مارک های ژل ابرو برای لیفت آشنا شوید ما در مقاله مورد نظر اطلاعات خوبی را برایتان گرد آوری کرده ایم.

بدون نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *