بهترین مدارس غیرانتفاعی پسرانه کرج

ما در این مقاله قصد داریم تا برخی ازبهترین مدارس غیرانتفاعی پسرانه کرج را به شما معرفی کنیم برای کسب اطلاعات بیشتر در این باره تا انتهای مقاله از کی برتره با ما همراه باشید.

امروزه مدارس جدید به نام مدارس غیرانتفاعی تاسیس شده است که توانسته است طرفداران بسیار زیادی را به سمت خود جذب کند و رضایت و اعتماد والدین دانش آموزان را به دست بیاورد . این مدارس نسبت به مدارس دولتی از سطح علمی بالا تری برخوردار هستند و به دلیل تعداد پایین دانش آموزان می‌توانند رسیدگی بهتری به دانش آموزان داشته باشند و وقت بیشتری را برای هر کدام از آن ها اختصاص دهند. و همینطور دبیرستان های غیرانتفاعی تمام تمرکز خود را بر روی کنکور و آزمون های ورودی دانشگاه ها و آزمون های نهایی قرار می‌دهند و توانسته اند در این زمینه ها و با مشاوران حرفه ای که دارند رتبه های برتر کنکور را به دست بیاورند.

دبیرستان غیرانتفاعی پسرانه امید ایران کرج-min
1

دبیرستان غیرانتفاعی پسرانه امید ایران کرج

دبیرستان غیرانتفاعی پسرانه امید ایران که در شهر کرج واقع شده است توانسته است جز بهترین و عالی ترین دبیرستان های غیرانتفاعی در این شهر به حساب بیاید قطعاً می‌دانید که در مدارس غیرانتفاعی تعداد دانش آموزان بسیار کمتر از مدارس دولتی و یا نمونه دولتی می باشد به همین دلیل می توانند تمرکز بیشتر و بهتری را بر روی دانش آموزان داشته باشند و مباحث بیشتر و بهتری را با آنها کار کنند و همین طور دبیرستانهای غیر انتفاعی یک محیط بسیار عالی و بی نظیر برای حل کردن سوالات کنکور و آماده شدن برای کنکور می باشد زیرا کسب رتبه های برتر کنکور اولین هدف مدارس غیرانتفاعی به حساب می آید که مدرسه پسرانه امید ایران تمامی این موارد را شامل می شود و با کادر حرفه ای و بی نظیر توانسته است و بهترین ها به حساب بیاید.

بیشتر بخوانید:   بهترین مکان تفریحی گردشگری کرج

 

آدرس: کرج خیابان شهید بهشتی خیابان آبان خیابان هدایت خیابان شهید محمد باقر نجفی نبش ایمان ۱ پلاک ۸۴

دبیرستان غیرانتفاعی پسرانه اعتماد نخبگان البرز-min
2

دبیرستان غیرانتفاعی پسرانه اعتماد نخبگان البرز

دبیرستان غیرانتفاعی پسرانه اعتماد نخبگان البرز جزء بینظیر ترین و حرفه ای ترین دبیرستان های غیرانتفاعی پسرانه در شهر کرج میباشد که با سطح علمی بسیار بالای اساتید و حرفه ای بودن کادر مدرسه و داشتن مشاوران بسیار حرفه ای و با تجربه در زمینه کنکور و امتحانات نهایی و مشاوره دادن دانش آموزان توانسته است بهترین رتبه های کنکور را برای خود به دست بیاورد و در امتحانات نهایی نیز جزو اولین ها باشد این مدرسه با  داشتن اساتید بسیار حرفه ای و بی نظیر توانسته است سطح علمی دانش آموزان را نیز بسیار بالاتر برده و آنها را برای تمامی آزمون ها آماده کند.

 

آدرس: کرج عظیمیه بالاتر از میدان مهران خیابان میخک جنب فروشگاه امیران

دبیرستان غیرانتفاعی پسرانه آرمان نو-min
3

دبیرستان غیرانتفاعی پسرانه آرمان نو

دبیرستان غیرانتفاعی پسرانه آرمان نو که در شهر کرج در بلوار هفت تیر واقع شده است توانسته از جزء ۱۰ بهترین دبیرستان های غیرانتفاعی پسرانه شهر کرج جا داشته باشد زیرا این دبیرستان با کار حرفه ای و بی نظیر و با تجربه ای که دارد و اساتید بسیار حرفهای و با سطح علمی بالایی را که دارا می باشد توانسته است دانش آموزان را بسیار حرفه‌ای و با تبحر تربیت کند و آنها را برای تمامی آزمون ها از جمله آزمون نهایی و کنکور آماده کند.

 

آدرس: کرج بلوار هفت تیر خیابان زجاجی کهن خیابان دولت آبادی پلاک ۴

دبیرستان غیرانتفاعی پسرانه فرهنگ دهخدا-min
4

دبیرستان غیرانتفاعی پسرانه فرهنگ دهخدا

دبیرستان غیرانتفاعی پسرانه فرهنگ دهخدا توانسته است با اساتید بسیار با تجربه و کادر علمی و کادر آموزشی بسیار حرفه ای که دارد جز بهترین دبیرستان های غیرانتفاعی پسرانه در شهر کرج به حساب بیاید که توانسته است سالانه دانش آموزان بسیار زیادی را به سمت خود جذب کنند و رضایت والدین آنها را به دست بیاورد و همینطور رتبه های برتر کنکور و امتحان نهایی را نیز نصیب خود کند.

بیشتر بخوانید:   بهترین کلاس یوگا در مهرشهر کرج

 

آدرس: کرج ابتدای خیابان شهید بهشتی خیابان شهید سردار حنیفه

دبیرستان غیرانتفاعی پسرانه ملاصدرا-min
5

دبیرستان غیرانتفاعی پسرانه ملاصدرا

اگر شما به دنبال یک دبیرستان غیرانتفاعی بسیار عالی و بینظیر در شهر کرج می‌گردید پیشنهاد ما به شما دبیرستان غیرانتفاعی پسرانه ملاصدرا می باشد که دارای اساتید بسیار برتر و با تجربه و با سطح علمی بسیار بالا و بی نظیری می باشد و با کادر درخشان و بی نظیری که دارد توانسته است سالانه دانش آموزان بسیاری را به سمت خود جذب کند و رتبه های برتر کنکور را نیز داشته باشد.

 

آدرس: کرج عظیمیه بلوار استقلال خیابان شهید دولتی تقاطع اشکان

دبیرستان غیرانتفاعی پسرانه آزادی-min
6

دبیرستان غیرانتفاعی پسرانه آزادی

اگر به دنبال یک دبیرستان غیر انتفاعی در شهر کرج می گردید که اساتید آن از سطح علمی بالایی برخوردار باشند و تجربه کافی را داشته باشند و کادری با اخلاق و حرفه ای و پیگیر را داشته باشد پیشنهاد ما به شما دبیرستان غیر انتفاعی پسرانه آزادی در شهر کرج می باشد که به دلیل حرفه‌ای بودن و داشتن تجربه کافی در این زمینه توانسته است جزء ده مدرسه برتر شهر کرج به حساب بیاید. دبیرستان غیرانتفاعی آزادی دارای مشاوران حرفه ای کنکور نیز می باشد و می تواند دانش آموزان را در این زمینه بسیار راهنمایی کند.

 

آدرس: کرج خیابان دانشکده کوی مهر

دبیرستان غیرانتفاعی پسرانه پژوهندگان علم-min
7

دبیرستان غیرانتفاعی پسرانه پژوهندگان علم

دبیرستان غیرانتفاعی پسرانه پژوهندگان علم از جمله بهترین دبیرستان های غیرانتفاعی  در شهر کرج بوده که توانسته است رضایت بسیاری از والدین دانش آموزان را به دست بیاورد و هر ساله دانش آموزان بسیار زیادی را به سمت خود جذب کند دبیرستان غیر انتفاعی پسرانه پژوهندگان علم دارای اساتید و مدیریت کاملا حرفه ای و مشاوران کنکور عالی و باتجربه میباشد و توانسته است در زمینه کنکور دانش آموزان زیادی را به رتبه برتری برساند.

بیشتر بخوانید:   بهترین باشگاه زنانه در مهرشهر

 

آدرس: کرج فردیس خیابان ۱۳ پلاک ۳۷

دبیرستان غیرانتفاعی پسرانه ظفر-min
8

دبیرستان غیرانتفاعی پسرانه ظفر

دبیرستان غیرانتفاعی ظفر که در شهر کرج واقع شده است یکی از بهترین مدارس غیرانتفاعی پسرانه کرج می باشد که دارای استاد های بسیار باتجربه و بی نظیر میباشد و توانسته است با عملکرد بسیار عالی و بی نظیری که دارد رتبه های بسیار زیادی را به دست بیاورد و دانش آموزان بسیار زیادی را به سمت خود جذب کند این مدرسه از لحاظ علمی و بهداشت و تمیزی و برخورد مسئولین بسیار عالی و بی نظیر می باشد.

 

آدرس: فردیس فلکه سوم خیابان ۲۸ جدید

دبیرستان غیرانتفاعی پسرانه شرافت-min
9

دبیرستان غیرانتفاعی پسرانه شرافت

دبیرستان غیرانتفاعی پسرانه شرافت جز عالی ترین و بهترین مدارس غیرانتفاعی پسرانه کرج بوده که توانسته است میان ده دبیرستان غیرانتفاعی برتر این شهر قرار بگیرد این دبیرستان یکی از حرفه ای ترین و عالی ترین دبیرستان ها بوده و دارای کادر علمی بسیار عالی و باتجربه میباشد و اساتید بسیار حرفه‌ای با سطح علمی بالا را دارا می باشد.

 

آدرس: فردیس خیابان ۳۱ پلاک ۳۹

دبیرستان غیرانتفاعی پسرانه خردمند-min
10

دبیرستان غیرانتفاعی پسرانه خردمند

دبیرستان غیرانتفاعی پسرانه خردمند یکی از بهترین و عالی ترین و حرفه ای ترین دبیرستان های غیرانتفاعی پسرانه در شهر کرج بوده که در جاده ملارد واقع شده است این دبیرستان توانسته است سالانه دانش آموزان بسیار زیادی را به سمت خود جذب کند و رضایت و اعتماد والدین آنها را نیز به دست بیاورد این دبیرستان دارای کادر علمی باتجربه و اساتید حرفه ای و بی نظیر می باشد.

 

آدرس: کرج جاده ملارد منظریه شهید دهبانی غربی پلاک ۱۲۶

بدون نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *