بهترین مراکز خرید آستارا

چنان چه قصد سفر به آستارا را دارید و به دنبال بهترین مراکز خرید آستارا می گردید تا یک خرید دلچسب داشته باشید ما مرکز خرید لوندیل را به شما پیشنهاد می کنیم . این مرکز خرید در جنوب شهر ساخته شده است و خیلی در میان افراد بومی و گردشگران پر طرفدار است. جالب است بدانید که این مرکز خرید در نزدیکی روستای کوته کومه و آبشار لاتون است و شما نی توانید بعد از خرید یک طبیعت گردی عالی داشته باشید.

شما در این مرکز خرید علاوه بر لوازم ارزان قیمت می توانید کالا های لوکس و گران قیمت نیز پیدا کنید . اگر به همراه کودک خود به این مرکز خرید رفته اید باید این مژده را به شما بدهیم که این مرکز فضای بازی برای کودکان دارد .آدرس : لوندویل  بلوار امام رضا

بازارچه ساحلی

این بازارچه از سال ۶۹ که ساخته شده است هم چنان پر قدرت به فعالیت خود ادامه می دهد و یکی از شلوغ ترین و بهترین مراکز خرید آستارا است که افراد بومی آن را با نام بازار روسی نیز می شناسند . لازم به ذکر است که این بازار چه نزدیک به ۱۵۰۰ مغازه دارد و اکثر آن ها در زمینه ی فروش لباس های ایرانی و خارجی فعالیت می کنند.

البته شما در این بازارچه می توانید لوازم آرایشی و بهداشتی،  کیف و کفش،  چمدان،  عطر و ادکلن و غیره پیدا کنید و یا این که از دکه های سطح بازارچه خوراکی بخرید . از آن جایی که این روز ها اجناس بی کیفیت زیادی وارد بازار شده اند حواستان به این مورد باشد تا اجناس با کیفیتی بخرید و پول خود را هدر ندهید. آدرس : آستارا ،میدان ملت

بیشتر بخوانید:   بهترین مراکز خرید ژاپن

بهترین مراکز خرید آستارا

بازار نور

این بازار یکی از قدیمی ترین و بهترین مراکز خرید آستارا  است و دسترسی خیلی راحت و آسانی دارد. قدمت این بازار به ۵۰ سال می رسد و یک حس و حال قدیمی به شما القا می کند. این بازار از مجموعه از پاساژ های متعددی هم چون پاساژ رضا  ، پاساژ حیدر زاده، پاساژ عمیدی و غیره تشکیل شده است و شما می توانید با خیال راحت چن سن ساعت در این مرکز خرید بچرخید و وسایل مورد نظر خود را انتخاب کنید .

شایان ذکر است که تمامی اجناس این مرکز خرید وارداتی هستند و از کشور هایی مثل آلمان، اوکراین ، ترکیه و چین به ایران می آیند و شما می توانید با خیال راحت از کیفیت لوازمی هم چون لباس زنانه و مردانه،  بچگانه ، لوازم آرایشی و بهداشتی،  زیورآلات و غیره را تهیه کنید. آدرس : مرکز شهر،  موازی خیابان معلم

مرکز خرید سیدان

پاساژ سیدان یکی از بهترین مراکز خرید آستارا است که در خیابان معلم این شهر قرار دارد . اگر به بازار هایی با بافت قدیمی علاقه ندارید حتما به این مرکز خرید مدرن و شیک بروید و از تنوع محصولات این پاساژ لذت ببرید.  لازم به ذکر است که تمام واحد های تجاری این مرکز تمام روز را باز هستند و شما هیچ گونه محدودیتی برای رفت و آمد به این پاساژ نخواهید داشت.

یکی از دلایل اهمیت این‌ مرکز خرید سر پوشیده بودن آن است زیرا این گونه فرقی نمی کند که شما در چه فصلی به این شهر سفر کنید با خیال راحت می توانید در این مرکز خرید ، خرید کنید. البته باید به این نکته اشاره کنیم که این مرکز خرید نسبت به دیگر مرکز خرید های این شهر کوچک تر است اما می توانید محصولات با کیفیتی بخرید.  آدرس: خیابان معلم روبروی درب اصلی بانک صادرات

بیشتر بخوانید:   بهترین مراکز خرید کیش

بهترین مراکز خرید آستارا

پاساژ ولیعصر

اگر به دنبال یک مرکز خرید بزرگ و شلوغ هستید حتما به این مرکز خرید که یکی از  بهترین مراکز خرید آستارا ست سر بزنید.  شما در این پاساژ می توانید برند های مختلف لباس ، عطر و ادکلن،  عینک های آفتابی و طبی، کیف ، کفش مجلسی و اسپرت، لوازم آرایشی و بهداشتی و غیره را تهیه کنید.

باید خدمتتان عرض کنیم که اجناس این مرکز خرید نیز مثل اکثر مرکز خرید های آستارا وارداتی هستند و از ترکیه، ویتنام و اندونزی وارد می شوند و به خاطر توزیع مستقیم قیمت های مناسبی دارند و شما می توانید بدون نگرانی از قیمت ها مقدار زیادی وسیله و لباس بخرید.  برای رفتن به این مرکز خرید جذاب باید به خیابان شهید نادر حاجی عباسی بروید و بعد از آن می توانید نمای پاساژ را از دیگر مراکز تجاری تشخیص دهید.

راستی اگر تمایل دارید تا بازار های دیگر شمال ایران را بشناسید این مقاله درباره بهترین مراکز خرید درشمال را از دست ندهید.

پاساژ ایده آل

این پاساژ نیز یکی از مرکز خرید های جدید  و نوساز این شهر به حساب می آید.  اگر به دنبال اجناس با کیفیتی هستید ما به شما پیشنهاد می کنیم که به این پاساژ بروید اما خب قطعا می دانید که هر چه کیفیت یک محصول بالا تر برود قیمت آن نیز به طبع نیز بالا تر می رود.  در این پاساژ انواع پوشاک زنانه و مردانه،  بچگانه،  کیف و کفش،  لوازم آرایشی،  اسباب بازی،  لوازم تحریر و غیره ارائه می شود و نکته ی خیلی مهمی که در رابطه با محصولات این مرکز خرید وجود دارد این است که اکثر محصولات این مرکز خرید وارداتی و با کیفیت هستند.

بیشتر بخوانید:   بهترین مراکز خرید دهلی

برای رفتن به مرکز خرید باید به خیابان شهید نادر حاجی عباسی بروید تا چندین ساعت خوش را در این مرکز خرید بگذرانید. از آن جایی که اکثر مراکز خرید آستارا در خیابان شهید نادر حاجی عباسی است می توانید با رفتن به آن خیابان تمام پاساژ ها را بگردید و از سفر خود لذت ببرید.

بدون نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *