بهترین مراکز خرید آنتالیا

مرکز خرید ترا سیتی

اگر فرد برند پوشی هستید و به دنبال بهترین و معتبر ترین برند های دنیا هستید حتما به ترا سیتی  که یکی  از بهترین مراکز خرید آنتالیا ست بروید. این مرکز خرید در محله ای به نام فنر است که شما می توانید برند های محبوبی هم چون بربری، لاگوست، هوگو باس، ماسیمو دوتی، تامی هیلفیگر را پیدا کنید . البته باید اضافه کنیم که در کنار برند  های خارجی می توانید برند های ترکی را نیز مشاهده کنید.  طبقه آخر این مرکز خرید فودکورت دارد که دارای بهترین رستوران ها است و شما می توانید در کنار خرید یک غذای حسابی میل کنید.

مرکز خرید شی مال

این مرکز خرید نیز یکی دیگر از بهترین مراکز خرید آنتالیا است که فروشگاه های لوکس و زیبایی دارد . این مرکز خرید بیش از ۷۰ واحد تجاری دارد که برند هایی مثل ال سی وایکیکی، کلوین کلاین، پلو، ناین وست و سواچ را به مشتری های خود عرضه می کند. اگر به دنبال یک مجموعه ی کامل هستید حتما به این مرکز خرید بروید زیرا این مرکز در کنار واحد های تجاری که دارد دارای سالن تئاتر،  سالن ورزشی ، جای بازی برای کودکان ،سینما و یک کافه تریا است.

مرکز خرید ام میگروس

اگر قرار است یک سفر رویایی و همه چیز تمام داشته باشی حتما نام مرکز خرید ام میگروس را در صدر لیست بهترین مراکز خرید آنتالیا قرار دهید. لازم به ذکر است که این مرکز خرید سه طبقه است  و در هر طبقه می توانید از کالا های سوپر مارکتی، وسایل دیجیتال ، عطر و ادکلن، لوازم آرایشی و بهداشتی،  بدلیجات و غیره را پیدا کنید. چنان چه به دنبال لباس ورزشی هستید به طبقه آخر بروید و اگر برند آمریکایی می خواهید نیز در همان طبقه بچرخید.  علاوه بر این ها این مرکز خرید یک هایپر مارکت،  سینمای چند بعدی و انواع رستوران را دارد‌.

بیشتر بخوانید:   بهترین مراکز لوازم خانگی

مرکز خرید آنتالیا توربان مارینا

این مرکز خرید در مجاورت مدیترانه و در محله ی کالیچی است ‌ه یکی از دیدنی ترین مناطق شهر محسوب می شود.  برند های معتبر دنیا و حتی بومی نیز در این مرکز خرید شعبه دارند. شما بعد از خرید نیز می توانید به یکی از کافه های محبوب و یا رستوران های داخل پاساژ بروید و از غذا های این شهر میل کنید. اگر قبلا تمام خرید های لازم را کرده اید و دیگر قصد خرید ندارید می توانید از ورزش های آبی این مرکز خرید لذت ببرید.

بهترین مراکز خرید آنتالیا

مرکز خرید مارک آنتالیا

این مرکز خرید به تازگی افتتاح شده است و خیلی فوری به یکی از بهترین مراکز خرید آنتالیا تبدیل شد.  این مرکز خرید مجموعه ای از برند های دوست داشتنی مثل دریموند، ایپکیول ، آبتینیلدیز و غیره دارد و شما می توانید با خیال راحت از کیفیتی که دارند خرید خود را انجام دهید. این تمام ماجرا نیست و یکی دیگر علت های محبوبیت این مرکز خرید پارکینگ بسیار بزرگ آن است که می تواند ۳۰۰۰ خودرو را در خود جای دهد و دیگر شما با پیدا کردن در جای پارک مشکلی نداشته باشید.

مرکز خرید اوت لت دیپو

چنان چه به دنبال کالای با کیفیت اما مناسب می گردید حتما به باید به مرکز خرید اوت لت دیپو بروید.  این مرکز خرید در کنار یک ساختمان نو ساز است در آنتالیا که این دو ساختمان کنار یک دیگر بزرگ ترین مرکز خرید آنتالیا هستند. باید خدمتتان عرض کنیم که نمای این مرکز خرید به حدی زیبا است که نظر هر بیننده ای را به خود جلب می کند و سالانه مشتری های زیادی را به خود جذب می کند.

بیشتر بخوانید:   بهترین مراکز خرید مشهد

مرکز خرید اوزدیلک پارک

از آن جایی که این مرکز خرید در سال ۲۰۰۹ ساخته شده است یک ساختمان قدیمی به حساب می آید.   با این حال نمای این مرکز خرید بسیار شیک و وسوسه کننده است . مسئله ای که این مرکز خرید قدیمی را به یکی از بهترین مراکز خرید آنتالیا تبدیل کرده است نمایندگی انحصاری برخی برند های جهانی است. علاوه بر این قرار داشتن آن در مرکز شهر نیز در این محبوبیت بی تاثیر نبوده است.  شما با مراجعه به این مرکز خرید می توانید از دیگر امکانات آن مثل پارکینگ ، سالن بازی برای کودکان ، سالن بولینگ،  فودکورت های بین المللی و ترکی و غیره بعنوان یکی از بهترین مراکز تفریحی آنتالیا بهرمند شوید.

بهترین مراکز خرید آنتالیا

مرکز خرید ایکی کاپیلی هان

اگر به دنبال مرکز خرید های لوکس نیستید و بیش تر طرفدار مناطق قدیمی هستید ما این مرکز خرید را به شما پیشنهاد می کنیم که در منطقه ای به نام بالبی ماهالسی بروید ‌. قدمت این بازار قدیمی به قرن چهاردهم باز می گردد که در آن زمان بیش تر برای خرید و فروش ابریشم و ادویه استفاده می شد تا این که بعد ها به یک متروکه تبدیل شد . چند سال بعد دولت بار دیگر بازار را بازسازی کرد و در حال حاضر به یکی از قطب های گردشگری این شهر تبدیل شده است.

بازار جمهوریت

قطعا شما می توانید بازار و مراکز خرید زیادی را پیدا کنید که بتوانند به خوبی نیاز شما را برطرف کند اما مسئله ی مهمی که وجود دارد کیفیت و قیمت است. اگر مایل هستید یک خرید مقرون به صرفه و اقتصادی داشته باشید بهتر است به بازار جمهوریت بروید و انواع پوشاک زنانه و مردانه، کیف و کفش،  عطر و ادکلن،  عینک ، ساعت و هر چیزی که نیاز دارید را در آن پیدا کنید.  شایان به ذکر است که بازار جمهوریت در محله ی مراد پاشا است و شما می توانید در هر ساعت از شبانه روز به این مرکز خرید بروید.

بیشتر بخوانید:   بهترین مراکز خرید بارسلونا

بازار فرش لیدیا سوزانی

جالب است بدانید که هنر فرشبافی از دیر باز در بین مردم آسیا مخصوصا خاورمیانه وجود داشته است و شما می توانید با مراجعه به این بازار فرش های نفیس و دستباف را تماشا کنید و با هنر این کشور آشنا شوید و در صورت تمایل از آن ها خرید کنید. حتی اگر قصد خرید فرش ندارید حتما به این بازار سر بزنید و از رنگ و طرح های زیبای آن لذت ببرید و یک روز به یاد ماندنی برای خود رقم بزنید  ‌.

بدون نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *