بهترین مراکز خرید استانبول

گرند بازار

گرند بازار با همان بازار بزرگ استانبول یکی از بهترین مراکز خرید استانبول است که در سال ۱۴۵۵ به فرمان سلطان محمد فاتح ساخته شده است.  این بازار در قسمت اروپایی استانبول است و ۶۱ راهرو دارد و حدود ۳۰۰۰ مغازه دارد . شما در این بازار می توانید وسایل مختلفی مثل فرش،  لباس، عتیقه جات، طلا و جواهر،  فانوس های رنگی ، کتب قدیمی،  گیاهان دارویی و غیره را پیدا کنید.  در هنگام خرید در این بازار حواستان باشد که خیلی فوری پول را ندهید و حتما از آن ها تخفیف بگیرید .

مرکز خرید اولیویوم

این مرکز خرید نیز در بخش اروپایی استانبول و در قسمت های کارگر نشین این شهر است . اگر به این بازار می روید نباید انتظار لباس های لوکس و مدرن را داشته باشید اما می توانید لوازم با کیفیت و ارزان قیمت تهیه کنید.  اگر وقت کافی دارید روز سه شنبه را برای رفتن به این مرکز خرید بگذارید زیرا بیش تر از ۱۲۰ فروشگاه در آن تخفیف های زیادی روی لوازم خود می گذارند. لازم است بدانید این مرکز خرید انواع و اقسام پوشاک،  کیف و کفش،  بدلیجات ، عطر و ادکلن و غیره را دارد.

استانبول مال

یکی از مهم ترین مراکز تجاری در استانبول که در قسمت اروپایی و در بلوار سلیمان دمیرل است . جالب است بدانید که این مرکز خرید نمایندگی برند هایی هم چون ZARA, Media market, koçtas, Teknosa Mudo, YKM را دارد . اگر به دنبال برند معروفی مثل ویکتوریا سکرت هستید حتما به این مرکز خرید سر بزنید.  نمای این مرکز خرید به گونه ای زیبا است که نظر هر بیننده ای را به خود جلب می کند و لذت خرید شما را چندین برابر می کند.

بیشتر بخوانید:   بهترین مراکز خرید آذربایجان

بهترین مراکز خرید استانبول

بازار جواهر

جالب است بدانید که بازار جواهر استانبول نه تنها در استانبول بلکه در کل دنیا معروف و شناخته شده است ویکی از بهترین مراکز خرید استانبول است.  این مرکز خرید در دنیا در رده ی ششم قرار دارد پس قطعا بازدید از آن خالی از لطف نیست . بازار جواهر علاوه بر واحد های تجاری که دارد دوازده سالن فیلم ، سالن بولینگ و تئاتر خصوصی دارد‌ . شما می توانید برای صرف غذا نیز به این مرکز خرید بروید؛ این مرکز ۱۵ رستوران و بیش تر از ۳۰ فست فود دارد و شما بعد از خرید نیز می توانید ساعات خوشی را برای خود و خانواده ی خود رقم بزنید.

مرکز خرید آکمرکز

یکی دیگر از بهترین مراکز خرید استانبول مرکز خرید آکمرکز است که در محله ی اتیلر است . . باید خدمتتان عرض کنیم که این مرکز خرید در سال ۱۹۹۵ بهترین مرکز خرید اروپا و هم چنین در سال ۱۹۹۶ بهترین مرکز خرید جهان شناخته شد. این مرکز خرید انواع لباس مردانه و زنانه،  لوازم تحریر ، لوازم آرایشی و بهداشتی،  لوازم الکترونیکی و عطر و ادکلن دارد و شما می توانید برای هر کدام بهترین مارک را پیدا کنید . البته اگر یک چرخ دیگر در این مرکز خرید بزنید می توانید محصولات ارزان تری را نیز پیدا کنید.

مرکز خرید فروم

این مرکز خرید نیز از بزرگ ترین مراکز ترکیه است که در طی سال حدود ۲۰ میلیون بازدید کننده دارد.  این مرکز خرید ۸۰۰۰ متر مربع از مساحت آن را آکواریوم و موزه اشغال کرده است . این مرکز خرید علاوه بر واحد های تجاری که دارد دارای رستوران های متعدد، سالن نمایش، سالن بولینگ،  اتاق بازی برای کودکان ، اسکی روی یخ و پارک ژوراسیک دارد .‌ قطعا این مرکز خرید می تواند تکه ای از بهشت باشد زیرا همه چیز برای تفریح و یک روز هیجان انگیز را دارد.

بیشتر بخوانید:   بهترین مراکز خرید امام زاده حسن تهران

بازار بشیکتاش

این بازار در منطقه ای به همین نام است و یکی از بهترین مراکز خرید استانبول است. اگر زمان کافی برای گشت و گذار در این شهر را دارید حتما روز شنبه به این بازار بروید زیرا محلی های این شهر در روز شنبه بساط می کنند . شما در طبقه ی اول این بازار می توانید خوراکی های روزمره ی خود را بخرید و طبقه دوم نیز انواع پوشاک،  لوازم خانگی،  لوازم برقی و غیره دارد . نکته ی خیلی مهمی که در رابطه با این بازار وجود دارد این است که شما می توانید کالا های بدون مالیات از این مرکز خرید تهیه کنید.

بهترین مراکز خرید استانبول

بازار خیابان استقلال

خیابان استقلال یکی از معروف ترین خیابان های استانبول است که به میدان تکسیم نزدیک است .و یژگی مثبتی که این مرکز خرید این است که حتی می توانید با وسیله ی نقلیه نیز به آن جا بروید و هیچ گونه مشکلی نیز نداشته باشید. در این مرکز خرید نه تنها می توانید پیاده روی کنید و از طبیعت لذت ببرید بلکه می توانید انواع و اقسام لباس ، عطر و ادکلن،  لوازم آرایشی و بهداشتی، عینک ،ساعت  و غیره را بخرید . بعد از خرید نیز می توانید در کافه های در خیابان بروید و از طبیعت لذت ببرید.

بازار بی اوغلو

این بازار نیز در منطقه ی تکسیم است و جز مرکز خرید های ارزان قیمت استانبول است؛ شما می توانید برند هایی مثل منگو، H&M  و منگو را در این مرکز خرید پیدا کنید . این بازار یکی از شلوغ ترین مراکز خرید استانبول است که شما به غیر از خرید می توانید ساعت ها در این بازار خوش بگذرانید و به کافه های داخل خیابان و رستوران بروید و از غذا های محلی و بین المللی که آن جا سرو می شوید لذت ببرید.

بیشتر بخوانید:   بهترین مراکز خرید بندرعباس

ایستینه پارک

اگر به دنبال یک مرکز خرید لوکس و با کلاس هستید حتما یک سری به این مرکز خرید بزنیدکه یکی از بهترین مراکز خرید استانبول است.  این مرکز خرید ۴ طبقه دارد که حدود ۳۰۹ واحد تجاری لوکس در آن قرار دارند. شما در این مرکز خرید علاوه بر وسایل مدرن می توانید وسایل سنتی را پیدا کنید.  این مرکز خرید نه تنها فروشگاه های لوکسی دارد بلکه دارای آکواریوم غول پیکر با هزاران گونه آبزی، سالن تئاتر و غیره است و شما می توانید ساعات خوشی را در این مرکز خرید داشته باشید. برای رفتن به این مرکز خرید باید به آدرس سرییر،  خیابان کادسی و محله ی پینار است .

اگر قصد سفر به ترکیه را دارید برای شناختن بهترین مراکز تفریحی آنتالیا این مقاله را از دست ندهید.

بدون نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *