بهترین مراکز خرید امام زاده حسن تهران

امام زاده حسن یکی از مکان هایی در شهر تهران می باشد که پاساژ های زیادی را دارد و افراد زیادی برای خرید کالاهای مختلف به این محل می آیند . امام زاده حسن در خیابان یافت آباد واقع شده است که نزدیک به بازار مبل یافت آباد می باشد که‌ افراد زیادی برای خرید مبلمان و وسیله های چوبی به این بازار مراجعه می‌کنند و ممکن است  افراد زیادی به همین دلیل به بازار های امام زاده حسن نیز سر بزنند. از این رو ما در این مقاله برخی از بهترین مراکز خرید امام زاده حسن تهران را برای شما معرفی خواهیم کرد.

۱_ پاساژ ایرانیان

پاساژ ایرانیان یکی از بزرگترین و بهترین مراکز خرید امام زاده حسن تهران می باشد که افراد بسیار زیادی از تمام نقاط تهران از این پاساژ بسیار بزرگ خرید می کند این پاساژ در چندین طبقه ساخته شده است که هر طبقه مربوط به یک چیز می باشد طبقه اول مربوط به انواع پوشاک و لباس ها می باشد و طبقه دوم مربوط به کیف و کفش می باشد.

صورت دیگر طبقه ها مربوط به لباس کودک و شال و روسری و مواردی از این قبیل میباشند تمامی اجناسی که در این پاساژ به فروش می رسد دارای کیفیت بسیار عالی و خوبی می باشد. این پاساژ یکی از بهترین و معتبرترین پاساژ ها در شهر تهران و در محله امامزاده حسن تهران میباشد.

آدرس: امام زاده حسن خیابان مشفق کاشانی خیابان یافت آباد

۲_ پاساژ عقیق

پاساژ عقیق در محله امامزاده حسن یکی از بهترین کارتون های جهان می باشد که بسیار شیک و لاکچری می باشد و انواع پوشاک زنانه و مردانه و انواع پوشاک کودک در این پاساژ یافت می شود تمامی اجناسی که در این پاساژ به فروش می رسد بسیار با کیفیت بالا می باشد و قیمت لباس ها طبق کیفیت آنها بالا و پایین می شود شما می توانید در این پارچه های برای انواع سلیقه ها چه برای جوانان به روز و چه برای افرادی که سليقه ساده‌ای دارند لباس ها و کیف و کفش و شال و روسری را خریداری کنید.

بیشتر بخوانید:   بهترین مراکز خرید آنتالیا

در این پاساژ شما می توانید انواع ادکلن و لوازم آرایشی و بهداشتی را نیز خریداری کنید در طبقه بالای این پاساژ شما می توانید انواع لباس های مجلسی را انتخاب کنید و در صورت پسندیدن آن را خریداری کنید.

آدرس: تهران امامزاده حسن خیابان مشفق کاشانی کنار امامزاده

بهترین مراکز خرید امام زاده حسن تهران

۳_ پاساژ ایده آل

پاساژ ایده آل از دیگر پاساژ های بسیار عالی و بهترین مراکز خرید امام زاده حسن تهران می باشد که افراد بسیار زیادی از نقاط مختلف برای خرید وسیله های مختلف به این پاسخ مراجعه می کنند در ابتدای این پاساژ شما می توانید مغازه هایی را ببینید که کیف و کفش کودک را می فروشند که بسیار زیبا و خاص می باشد و توجه بسیاری از کودکان را به سمت خود جذب می‌کند .

در ادامه می توانید انواع فروشگاه های لباس مردانه و زنانه و کیف و کفش و انواع شال و روسری را ببینید که از بهترین کیفیت ها و جنس برخوردار هستند و متناسب با انواع سلیقه ها می باشد در طبقه بالای این پاساژ یک شهربازی واقع شده است که شما می توانید برای تفریح کودکان خود را به آن شهر بازی ببرید.

آدرس: امامزاده حسن خیابان مشفق کاشانی پاساژ ایده آل

۴_ پاساژ پوریا

پاساژ پوریا یکی دیگر از پاساژ های واقع در محله امامزاده حسن می باشد که یکی بهترین مراکز خرید امام زاده حسن تهران می باشد و یک پارکینگ طبقاتی بسیار بزرگ دارد که شما می توانید ماشین خود را در این پارکینگ قرار دهید پاساژ پوریا انواع لباس های زنانه و مردانه را در بهترین جنس و کیفیت به فروش می رساند و انواع کفش ها و کتونی ها و کیف ها و انواع شال و روسری را نیز دارا و همینطور مغازه هایی را در زمینه فروش انواع قاب گوشی و تجهیزات متعلق به گوشی دارا می باشد که بسیار معتبر می باشد و افراد بسیار زیادی از آن خرید می کنند.

بیشتر بخوانید:   بهترین مراکز خرید آستارا

همینطور مغازه هایی را در زمینه فروش انواع قاب گوشی و تجهیزات متعلق به گوشی دارا می باشد که بسیار معتبر می‌باشد و افراد بسیار زیادی از آن خرید می کنند.

آدرس: تهران امام زاده حسن خیابان مشفق کاشانی کمی پایین تر از پاساژ ایرانیان

۵_ مرکز خرید وحدت

مرکز خرید وحدت یکی دیگر از بهترین مراکز خرید امام زاده حسن تهران می باشد که افراد بسیار زیادی از این مرکز خرید وسیله های زیادی را خریداری می کنند. شما در این مرکز تجاری می‌توانید انواع وسیله های ورزشی و انواع پوشاک و انواع کیف و کفش و کتونی های مختلف را در انواع مدلهای مختلف و طرح های مختلف پیدا کنید و در صورت انتخاب کردن و پسندیده در آنها را خریداری کنید.

آدرس: تهران محله یافت آباد خیابان مشفق کاشانی خیابان یافت آباد

بهترین مراکز خرید امام زاده حسن تهران

۶_مرکز خرید ای تک

مرکز خرید آی تک یکی دیگر از بهترین مراکز خرید امام زاده حسن تهران می باشد که شما می توانید بسیاری از وسیله هایی که می خواهید را از این مرکز خرید بخرید. این مرکز خرید انواع پوشاک و کیف و کفش و لوازم آرایشی بهداشتی و پوشاک و کیف و کفش کودک را به فروش میرساند . مرکز خرید ای تک یکی از بهترین و معتبر ترین مراکز خرید در محله امامزاده حسن تهران می باشد که افراد زیادی از آن خرید می‌کنند.

آدرس: تهران امام زاده حسن خیابان مشفق کاشانی

۷_مرکز خرید کدخدا

مرکز خرید کد خدا یکی دیگر از بهترین مراکز خرید امام زاده حسن تهران می باشد که از لحاظ جغرافیایی نزدیک به مرکز خرید عقیق و ایده آل می باشد و انواع پوشاک زنانه و مردانه را به فروش میرساند. همچنین در این فروشگاه شما می‌توانید انواع لباس و کیف و کفش کودک را خریداری کنید .

بیشتر بخوانید:   بهترین مراکز خرید چابهار

آدرس: امام زاده حسن خیابان مشفق کاشانی خیابان یافت آباد

۸_پاساژ طلای مقدم

پاساژ طلای مقدم یکی از بهترین و معتبر ترین مراکز فروش طلا در این منطقه می باشد که شما می‌توانید که با اطمینان خاطر از این پاساژ خرید کنید .در این مرکز خرید می‌توانید طلاها و زیورآلات را در مدل ها و طرح های مختلفی پیدا کنید . در این پاساژ می‌توانید انواع طلاهای ظریف را نیز پیدا کنید. این پاساژ یک مکان عالی برای خرید و فروش انواع طلا و جواهر می باشد.

آدرس: امام زاده حسن خیابان قزوین خ امین الملک

چنانچه تمایل دارید تا دیگر بازارها  مراکز خرید شهر تهران را بشناسید را بشناسید این مقاله درباره بهترین مراکز خرید جهیزیه در تهران را از دست ندهید.

بدون نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *