بهترین مراکز خرید بارسلونا

امروز در این مقاله قرار است درباره بهترین مراکز خرید بارسلونا اطلاعاتی را در اختیارتان قرار دهیم لطفا تا پایان مارا در کی برتره همراهی بفرمایید.

مرکز خرید لاماکوئینیستا

مرکز خرید لاماکوئینیستا یکی از بهترین مراکز خرید بارسلونا است که در مجاورت سنت آندره و هم چنین ال فوندو است که در آن حدود ۲۲۰ فروشگاه وجود دارد.  این مرکز خرید به خاطر مساحت ۲۵۰ هزار متری که دارد به عنوان یکی از بزرگ ترین مراکز این شهر شناخته می شود.  شما در این مرکز خرید می توانید هر وسیله ای که نیاز دارید را تهیه کنید و بعد از خرید نیز به سالن های غذا خوری و رستوران های این مرکز خرید بروید و از ساعاتی که این مرکز خرید دارید لذت ببرید.

مرکز خرید دیاگونال مر

این مرکز خرید در یکی از خیابان های اصلی این شهر واقع شده است و یکی از بهترین مراکز خرید بارسلونا است از آن جایی که این خیابان در نزدیکی دریا است می توانید بعد از خرید به دریا بروید و یک روز فوق العاده داشته باشید.  شما به راحتی می توانید پوشاک زنانه و مردانه ، زیور آلات،  لوازم آرایشی و بهداشتی،  کیف و کفش،  عطر و ادکلن و عینک بخرید. سالن های غذا خوری در این مرکز خرید وجود دارد که از انواع برگر تا سوشی را می توانید برای خود سفارش دهید و اگر با خودروی شخصی خود نرفته اید نیز می توانید از وسایل نقلیه عمومی استفاده کنید.

مرکز خرید مارماگنوم

لازم به ذکر است که این مرکز خرید در یک منطقه ی قدیمی از شهر بارسلونا است و به جرات می توان گفت که یکی از بهترین مراکز خرید بارسلونا  است .این مرکز به حدی پر طرفدار است که حتی روز های یکشنبه نیز باز است و گردشگران و افراد بومی می توانند با خیال راحت از ۱۰ صبح تا ۱۰ شب به این مرکز خرید بروند. اگر طرفدار زیور آلات و جواهر های خاص هستید حتما به مرکز خرید مارماگنوم بروید.

بیشتر بخوانید:   بهترین مراکز خرید تبریز

بهترین مراکز خرید بارسلونا

مرکز خرید لاس آرناس

اولین چیزی که می تواند در این مرکز خرید که یکی از بهترین مراکز خرید بارسلونا است نظر بازدید کنندگان را به خود جلب کند نمای بیرونی این ساختمان است. این مرکز خرید ۵ طبقه است و همان گونه که حدس می زنید واحد های تجاری زیادی دارد و به خوبی می تواند نیاز شما را برطرف کند.  علاوه بر این ها باید خدمتتان عرض کنیم که مرکز خرید لاس آرناس از طریق پشت بام خود یک چشم انداز فوق العاده دارد و شما می توانید با مراجعه به این مرکز خرید از تماشای شهر لذت ببرید.

مرکز خرید پدرالبس

این مرکز خرید در محله ی لوکس و به گونه ای اعیان نشین بارسلونا ست و یکی از بهترین مراکز خرید بارسلونا نیز هست که شما در آن می توانید طراحی بهترین طراحان لباس را مشاهده و در صورت تمایل خرید کنید.  اگر برای تعطیلات کریسمس به این کشور و شهر سفر کردید در شب کریسمس هیچ جایی برنامه ای نچینید زیرا این مرکز خرید برای کریسمس مراسمات ویژه ای تدارک می بینند و شما می توانید یک شب رویایی را در این مرکز خرید تجربه کنید. علاوه بر این ها می توانید انواع لباس،  کیف و کفش،  عینک طبی و آفتابی،  ساعت ، جواهرات و هر چیزی که لازم دارید را در این مرکز خرید پیدا کنید.

مرکز خرید گران ویا

در اطراف شهر بارسلونا و در جنوب غربی شهر هاسپستالت این مرکز خرید ۵۵ هزار متر مربعی قرار دارد که بیش تر از ۱۰۰ فروشگاه مختلف دارد . این مرکز خرید از لوازم بزرگ مثل لوازم خانگی تا لوازم کوچک مثل اکسسوری و بدلیجات را دارد و شما به دنبال هر چیزی که آمده باشید قطعا دست خالی از این مرکز خرید باز نمی گردید.  قطعا با قدم زدن روی سنگ های مرمری و زیر سقف قوسی شکل حس و حال خوبی خواهید داشت .

بیشتر بخوانید:   بهترین مراکز خرید اصفهان

مرکز خرید ال کرته اینگلس

این مرکز خرید شعبه های متعددی در شهر های دیگر مثل مادرید است و قطعا تنها مرکز خریدی است که می توانید در آن حتی حبوبات را نیز پیدا کنید.  البته باید به این نکته اشاره کنیم که ظاهر این مرکز خرید همانند دیگر مراکز خرید ذکر شده لوکس نیست پس اگر به دنبال مرکز خرید لوکس و شکیل هستید این مرکز خرید نمی تواند نظرتان را به خود جلب کند اما به راحتی در آن می توانید هر چیزی که نیاز دارید را پیدا کنید و آن را با قیمت مناسب تری تهیه کنید.

بهترین مراکز خرید بارسلونا

مرکز خرید لیلا دیاگونال

این مرکز خرید در قلب شهر و  یکی از بهترین مراکز خرید بارسلونا است . این گونه افراد خیلی راحت و بدون هیچ مشکلی می توانند آن جا بروند و از خرید خود لذت ببرند ‌ . جالب است بدانید که معمار های خیلی مطرحی پروژه ی این مرکز خرید را انجام داده اند.  باید اضافه کنیم که این مرکز یک سالن ورزشی دارد. مسئله ای که این مرکز خرید را به یک مرکز خاص تبدیل کرده است این است که این مرکز دو هتل و یک مدرسه دارد و یک مجموعه ی کامل دارد و می تواند نیاز افراد را برطرف کند.

مرکز خرید گلوریز

این مرکز خرید که یکی از بهترین مراکز خرید بارسلونا است نیز هم چون دیگر مراکز خرید دارای فروشگاه های زیادی است که به فروش انواع لباس ، عطر و ادکلن ، اسباب بازی،  لوازم آرایشی و بهداشتی،  کتاب فروشی و غیره مشغول هستند.  البته این تمام ماجرا نیست و این مرکز خرید دارای سالن ورزشی است و افراد بومی می توانند از ورزشگاه آن استفاده کنند. از دیگر امکانات این مرکز خرید می توانیم به کافی شاپ و رستوران های مختلف آن  اشاره کنیم که شما می توانید بعد از خرید به رستوران و یا کافه های آن جا بروید و از ساعات ماندن در این مرکز خرید لذت ببرید.

بیشتر بخوانید:   بهترین مراکز خرید امام زاده حسن تهران

مرکز خرید اوراسیا

اگر به دنبال یک مرکز خرید هستید که جدید ترین و بهترین اجناس را داشته باشد ما به شما پیشنهاد  می کنیم که حتما به این مرکز خرید بروید و بهترین و لوکس ترین وسایل را از این مرکز خرید با قیمت مناسب تهیه کنید.  این مرکز خرید نیز دارای باشگاه بدنسازی ،سالن غذا خوری ،فودکورت و هر چیز دیگری که یک مرکز خرید فوق العاده نیاز دارد را دارد و شما می توانید با اطمینان خاطر به این مرکز خرید بروید و چندین ساعت از روز خود را در این مرکز خرید بگذرانید .

بدون نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *