بهترین مراکز خرید بندرعباس

بازار ماهی بندر عباس

یکی از  بهترین مراکز خرید بندرعباس و شلوغ ترین بازار ها در بندرعباس بازار ماهی است؛ همان گونه که از نام این بازار مشخص است این ماهی برای فروش ماهی است.  این بازار نه تنها برای افراد بومی بلکه برای گردشگران نیز جذاب است زیرا شما می توانید انواع ماهی و میگو را در این بازار پیدا کنید. علاوه بر این می توانید از فروشندگان بخواهید که ماهی و یا میگو را برای شما پاک کنند. آدرس بازار ماهی بندرعباس: بلوار طالقانی ، انتهای بازار سنتی است و همه روزه نیز باز است.

بازار سنتی بندرعباس

بازار سنتی یا همان بازار قدیم یکی از پر طرفدار ترین و بهترین مراکز خرید بندرعباس است که پا به پای مراکز خرید لوکس می آید و به یکی از جاذبه های گردشگری این بندر تبدیل شده است.  جالب است بدانید که این بازار به رنگین ترین بخش شهر معروف است و شما می توانید انواع خوراکی محلی و صنایع دستی را با قیمت مناسب تهیه کنید و برای عزیزان خود سوغاتی بخرید.  آدرس این بازار: بلوار طالقانی، بازار سنتی بندرعباس است ؛ در انتهای این بازار ، بازار ماهی وجود دارد که می توانید به راحتی به آن بازار نیز سر بزنید.

بازار اوزی ها و لاری ها

این بازار ها نیز از جمله بازار های قدیمی شهر هستند که شکل سنتی خود را حفظ کرده اند؛ باید خدمتتان عرض کنیم که قدمت این بازار به سه قرن پیش می رسد و قطعا بازدید از آن خالی از لطف نیست.  شما در این بازار می توانید انواع و اقسام کالا های مورد نیاز خوراکی های بومی، صنایع دستی ، سوغاتی و غیره را با مناسب ترین قیمت تهیه کنید . اگر مایل هستید یک تجربه ی بی نظیر از یک بازار قدیمی داشته باشید حتما به آدرس بلوار امام خمینی ، بازار سنتی اوزی ها و لاری ها بروید.

بیشتر بخوانید:   بهترین محصولات برند لورال پاریس | آرایشی و بهداشتی

بهترین مراکز خرید بندرعباس

مرکز خرید ستاره جنوب

یکی از بهترین مراکز خرید بندرعباس ، مرکز خرید ستاره جنوب است که در قسمت ساحلی شهر قرار دارد. لازم به ذکر است که این مجتمع تجاری چند طبقه است و هر طبقه نیز مخصوص یک صنف خاص است برای  مثال یک طبقه فقط مانتو و شلوار دارد ،طبقه ی بعد ی فقط کیف و کفش است . طبقه سوم این مرکز خرید شهر بازی است و طبقه ی چهارم سالن سینما دارد و یک مجموعه ی کامل و بی نظیر دارد. آدرس مرکز خرید ستاره جنوب: بلوار طالقانی، مجتمع تجاری ستاره جنوب

مجتمع سحر

این مجتمع تجاری مسکونی نیز جز مدرن ترین و بهترین مراکز خرید بندرعباس است که زیر بنای آن حدود ۱۵ هزار متر مربع است و حدود ۵ هزار متر مربع آن ساخته شده است.  علاوه بر این ۷ هزار متر مربع را فضای تجاری است و ۷ هزار متر مربع خانه های مسکونی و ۲ هزار متر نیز برای پارکینگ است.  مسئله ای که این ساختمان را خیلی خاص می کند پنت هاوس های رویایی آن است. آدرس مجتمع سحر: بلوار شهدای مهراب، مجتمع تجاری مسکونی سحر

مرکز خرید زیتون

یکی از علت های محبوبیت این مرکز خرید قدیمی  که یکی بهترین مراکز خرید بندرعباس است . حضور وسایلی با برند های معروف و معتبر است‌ علاوه بر اجناس برند و گران قیمت می توانید وسایل ارزان قیمت را نیز در این مرکز خرید پیدا کنید و بعد از خرید خود و همراهانتان را به صرف یک میان وعده و یا نوشیدنی عالی دعوت کنید. برای رفتن به این مرکز خرید فوق العاده باید به آدرس بلوار امام خمینی بروید و این مجتمع تجاری را پیدا کنید.

بیشتر بخوانید:   بهترین مراکز لوازم خانگی

مرکز خرید ستاره شهر

این مرکز خرید نیز جز آن دسته مراکز است که از رفتن به آن جا پشیمان نمی شوید.  مجتمع تجاری ستاره شهر سه طبقه است که حدود ۴۰۰ واحد تجاری است و انواع لوازم جانبی،  پوشاک زنانه و مردانه،  ساعت، عینک طبی و آفتابی،  عطر ، زیور آلات،  گوشی و لپ تاپ را با بالاترین کیفیت به مشتری می فروشند. شما بعد از خرید نیز می توانید به فست فودی و یا رستوران این مرکز خرید بروید و از ساعات ماندن در این کافه لذت ببرید.  آدرس مجتمع تجاری ستاره شهر:  میدان هفدهم شهریور ، مجتمع تجاری ستاره شهر

بهترین مراکز خرید بندرعباس

سیتی سنتر جنوب

سیتی سنتر هر شهری همیشه جز بهترین و شلوغ ترین مراکز خرید تن شهر به حساب می آید و سیتی سنتر بندرعباس نیز از این قاعده مستثنی نیست . تقریبا ۵۰۰ واحد تجاری در این مرکز خرید فعالیت می کنند و در این واحد های تجاری انواع کیف و کفش، لوازم آرایشی بهداشتی،  عطر و ادکلن،  شال و روسری،  ساعت ، عینک و غیره به فروش می رسد.  آدرس پاساژ: میدان هفدهم شهریور است و بعد از آن می توانید به مجتمع تجاری ستاره شهر بروید.

مجتمع تجاری رویال ۱ و ۲

مجتمع تجاری رویال نیز جز آن دسته مراکز است که تنوع بالایی در اجناس خود دارد و مشتری می تواند با خیال راحت با هر سلیقه و بودجه ای که در اختیار دارد خرید خود را انجام دهد. اگر به دنبال پارچه های محلی بندری هستید حتما به آدرس بلوار امام خمینی،  مجتمع تجاری رویال ۱ بروید.  مجتمع تجاری رویال ۲ نیز از دیگر مراکز مهم در بندر عباس است که همه ی مغازه های آن تلفن همراه می فروشند و علاوه بر خرید و فروش تعمیرات گوشی را نیز انجام می دهند.  اگر قصد دارید تلفن بخرید باید به آدرس میران شهدا و سپس به طرف بلوار امام خمینی بروید و از تنوع گوشی در این پاساژ لذت ببرید. راستی در صورتی که میخواهید اطلاعاتی درباره بهترین مراکز خرید کیش بدست آوردید ما شما را  در مطلب مذکور راهنمایی کرده ایم.

بیشتر بخوانید:   بهترین غذاهای فست فودی

مرکز خرید نخیل سنتر

اگر به دنبال یک مرکز خرید مدرن و شیک هستید حتما به این مرکز خرید بروید تا از اجناس مختلف این پاساژ مثل پوشاک ، بدلیجات،  لوازم آرایشی و بهداشتی، مواد غذایی ، لوازم تزیینی و غیره دیدن کنید. علاوه بر این ها باید اضافه کنیم که برند های مختلفی را می توانید در این مرکز خرید پیدا کنید و یک خرید دلچسب و عالی داشته باشید.  برای رفتن به این پاساژ باید به آدرس چهار راه نخل ناخدا ، روبروی جهاد دانشگاهی بروید.

بدون نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *