بهترین مراکز خرید تبریز

مرکز خرید لوکس لاله پارک تبریز

لازم به ذکر است که مرکز خرید لاله پارک یکی از بهترین مراکز خرید تبریز است که در مجاورت هتلی به این نام است. باید خدمتتان عرض کنیم که این مرکز خرید لاله پارک ۶ طبقه است که ۱۲۰ واحد تجاری دارد که اکثر این فروشگاه ها برند های معتبر ترک و دیگر برند های معروف خارجی دارد . برند هایی هم چون  کوتون، دیفکتو،  ال سی واکیکی، تراست، فندی، ممکن در این مرکز خرید پیدا می شود. طبقه ی آخر این پاساژ فودکورت با رستوران های زیادی دارد و شما بعد از خرید می توانید خستگی خود را رفع کنید.

مرکز خرید اطلس

این مرکز خرید ۱۸ طبقه است که ۹ طبقه ی آن تجاری و مابقی آن اداری است. همین ۹ طبقه توانسته است ۱۶۰ مغازه داشته باشد که هر کدام از آن ها انواع پوشاک زنانه و مردانه،  کیف و کفش،  عطر و ادکلن،  لوازم آرایشی و غیره را با بهترین کیفیت می فروشند.  از دیگر امکانات این مرکز خرید می توانیم به هایپر مارکت ، کافی شاپ ، شهر بازی،  فودکورت،  سالن اجتماعات و غیره اشاره کنیم. این مرکز خرید در خیابان ولیعصر ، خیابان همافر غربی ، میدان اطلس قرار دارد‌.

مرکز خرید ستاره باران

جالب است بدانید که این مرکز خرید به بهشت مادران و کودکان معروف است زیرا یک طبقه از آن مخصوص پوشاک کودک ، سیسمونی ، لوازم بهداشتی کودک ، شهربازی،  آتلیه کودک و غیره است . یک طبقه ی دیگر این مرکز خرید مخصوص هایپر مارکت است و طبقات بالا نیز فروشگاه فروش لباس، کیف و کفش،  عطر و ادکلن، لوازم آرایشی و بهداشتی ، بدلیجات هستند و طبقات آخر نیز دارای کافه و رستوران است. آدرس این مرکز خرید چهارراه نصف راه ، بلوار ۲۲ بهمن است.

بیشتر بخوانید:   بهترین مراکز خرید آستارا

بهترین مراکز خرید تبریز

مرکز خرید برج بلور

این برج ۲۵ طبقه تجاری _ اداری است که تنها ۳ طبقه از آن تجاری است . اگر به دنبال یک مرکز خرید لوکس و گران قیمت هستید که انواع پوشاک،  بدلیجات،  لوازم موبایل ، کیف و کفش و غیره داشته باشد حتما به این مرکز خرید بروید. طبقه ی آخر این برج یک  فودکورت و رستوران گردان دارد و شما حتی می توانید برای صرف شام و ناهار به آن جا بروید. شما همه روزه از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۱ شب به آدرس برج بلور در آبرسان ، فلکه دانشگاه بروید.

مرکز خرید جواهر تبریز

این مرکز خرید نیز یکی از بهترین مراکز خرید تبریز است که نمای فوق العاده ای دارد و در کنار واحد های تجاری که به فروش وسایلی مثل شال و روسری،  مانتو و شلوار ، کیف و کفش،  عطر و ادکلن،  لوازم آرایشی و بهداشتی  مشغول هستند امکانات زیادی مثل رستوران ، کافی شاپ،  هایپر مارکت و شهربازی است و شما همه روزه از ساعت ۱۰ صبح تا ۹ شب می توانید به این پاساژ بروید و از گشت و گذار در آن لذت ببرید.  آدرس این پاساژ نیز خیابان آبرسان تبریز و ابتدای بلوار شهریار است.

مرکز خرید رویال

اگر جر افراد خوش گذرانی هستید و به بولینگ نیز علاقه دارید این مرکز خرید مناسب شما است.  شما نه تنها در این مرکز خرید که یکی از بهترین مراکز خرید تبریز است می توانید خرید کنید بلکه می توانید از آن برای تفریح و سرگرمی نیز استفاده کنید و برای آخر هفته ها با دوستان خود قرار بگذارید و به شهر بازی و یا سالن بولینگ این مرکز خرید بروید و در آخر نیز به فودکورت داخل پاساژ بروید و از این غذاهای عالی آن لذت ببرید.

بیشتر بخوانید:   بهترین مراکز لوازم خانگی

این پاساژ نیز همه روزه از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۰ شب باز است. برای رفتن به این پاساژ باید به جنوب شرقی میدان جهاد بروید.جنانچه قصد صفر به تبریز را دارید دیدن بهترین مکان های تفریحی تبریز را از دست ندهید.

مرکز خرید رشدیه

شکل این مرکز خرید به حدی زیبا و شگفت انگیز است که می تواند نظر هر بیننده ای را به خود جلب کند.  این مرکز خرید نه تنها ظاهر زیبایی دارد و یکی از بهترین مراکز خرید تبریز است بلکه اجناس با کیفیت و عالی دارد و قطعا می تواند یک بهشت برای خانم ها باشد .‌شما در این مرکز خرید می توانید انواع لباس مجلسی، مانتو ، زیورآلات،  لوازم آرایشی و بهداشتی و هر چیزی که فکرش را بکنید پیدا کنید .

این پاساژ سه طبقه ۲۵۰ واحد تجاری دارد که قطعا هیچ کس نمی تواند دست خالی از آن بیرون بیاید. برای رفتن به این مرکز خرید باید به شهرک رشدیه، میدان فهمیده بروید.

بهترین مراکز خرید تبریز

برج شهر

نکته ای که این مرکز خرید را از دیگر مراکز خرید این شهر جدا می کند شما مارپیچی آن است. این مجتمع به گونه ای طراحی شده است که شما در این بازدید از فروشگاه های آن به صورت مارپیچی بالا می روید و به  از خرید نیز می توانید خود و عزیزانی که همراهتان هستند را به صرف نوشیدنی و یا غذا دعوت کنید.    این مرکز خرید در ۲۹ بهمن است و همه روزه از صبح تا شب باز است.

مجتمع تجاری پردیس

یکی دیگر از بهترین مراکز خرید تبریز همین مجتمع تجاری پردیس است که ۳ طبقه است و ۵۵ فروشگاه دارد که اکثر مغازه های آن برای پوشاک است .اگر برای پیاده روی به پیاده راه رفتید حتما سری به این مرکز خرید بزنید.  علاوه بر پوشاک می توانید کیف و کفش،  عطر و ادکلن،  لوازم آرایشی و بهداشتی و غیره پیدا کنید و با کیسه های پر و کلی حس خوب از این مرکز خرید خارج شوید .

بیشتر بخوانید:   بهترین مراکز خرید کیش

مرکز خرید والمان

جالب است بدانید که این مرکز خرید به طولانی ترین مرکز خرید تبریز معروف است و به شکل زیر زمینی است و یک معماری بی نظیر و جالب دارد و به خاطر ۴۰۰ واحد تجاری که دارد به یکی از بهترین مراکز خرید تبریز تبدیل شده است. این مرکز خرید نه تنها به فروش انواع پوشاک،  عینک طبی و آفتابی،  عطر و ادکلن،  کیف و کفش و غیره مشغول است

طبقاتی برای هایپر مارکت،  رستوران، کافی شاپ،  کتاب خانه، کافی نت و غیره دارد و می تواند به خوبی نیاز مراجعه کننده ها را رفع کند. ‌برای رفتن به این مرکز خرید باید به آدرس خیابان شریعتی ، نبش والمان بروید و یک روز به یاد ماندنی در این مرکز خرید داشته باشید.

بدون نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *