بهترین مراکز خرید تفلیس

تفلیس مال

اگر قرار است به بهترین مراکز خرید تفلیس بروید باید از تفلیس مال شروع کنید.  این مرکز خرید یکی از محبوب ترین و معروف ترین مراکز خرید در تفلیس است و بخش اعظمی از این محبوبیت به خاطر معماری که دارد و قطعا رنگ آمیزی این مرکز خرید می تواند نظر شما را به خود جلب کند.  شما در این مرکز خرید علاوه بر خرید انواع پوشاک زنانه و مردانه و حتی بچگانه می توانید به سینما بروید و با این که از کافی شاپ ها و رستوران های موجود در آن لذت ببرید.

مرانی مال

درست است که مرانی مال به اندازه ی تفلیس مال بزرگ نیست اما خب این مسئله چیزی از محبوبیت این مرکز خرید کم نمی کند.  چنان چه به دنبال یک محیط دوستانه و خلوت هستید قطعا این مرکز خرید می تواند گزینه ی خوبی باشد.  نمای بیرونی این مرکز خرید المان هایی از معماری قدیمی تفلیس دارد که قطعا می توانید از دیدن آن لذت ببرید و در کنار بازدید از معماری ساختمان از برند های معتبری مثل جین وست، زارا، ماسیمو دوتی و پارفورا خرید کنید و بعد از خرید خود را به یک نوشیدنی و یا غذای لذیذ دعوت کنید.

مرکز خرید ایست پوینت

یکی دیگر از بهترین مراکز خرید تفلیس ایست پوینت است که بیش از ۱۵۰ واحد تجاری دارد که این واحد ها اجناس با کیفیتی را به مشتری ها عرضه می کنند. البته باید به این نکته اشاره کنیم که این مرکز خرید کاملا شلوغ است و اگر مایل هستید در جای خلوتی خرید کنید در ساعات مشخصی به این مرکز خرید بروید. از دیگر امکانات این مرکز خرید فوق العاده می توانیم به جایگاهی برای کودکان ، سالن بولینگ،  سالن سینما و غیره اشاره کنیم پس شما می توانید یک روز فوق العاده در این مرکز خرید داشته باشید .

بیشتر بخوانید:   بهترین مرکز خرید حلقه ازدواج در تهران

مرکز خرید لیلو

اگر زمان کافی برای خرید ندارید و دیگر در راه بازگشت هستید می توانید در راه فرودگاه هستید می توانید به مرکز خرید لیلو بروید و برای دوست های خود سوغاتی تهیه کنید. اگر به صنایع دستی و کار های سنتی علاقه دارید حتما به این مرکز خرید سر بزنید.  علاوه بر این ها می توانید کالا های دیگری مثل جواهرات ، لوازم آرایشی و بهداشتی،  کیف و کفش و پوشاک زنانه و مردانه را در این مرکز خرید تهیه کنید ‌.

بهترین مراکز خرید تفلیس

مرکز خرید گالریا تفلیس

ما این مرکز خرید را که یکی از بهترین مراکز خرید تفلیس ایست به طرفداران هنر پیشنهاد می کنیم ؛ چنان چه به دیدن تئاتر علاقه دارید می توانید به سالن تئاتر این مرکز خرید بروید و یا این که به سالن سینما بروید.  امکانات این مرکز خرید تمام نشده است و شما می توانید به سالن بولینگ آن بروید و یا این که کودک خود را به شهربازی بفرستید تا یک روز فوق العاده داشته باشد. در کنار تفریح و خرید خود می توانید به فودکورت و کافه های بین المللی بروید و از منوی دوست داشتنی آن ها لذت ببرید و در آخر نیز با کیسه های پر به هتل خود باز گردید.

مرکز خرید تفلیس سانترال

یکی دیگر از بزرگ ترین و بهترین مراکز خرید تفلیس ،مرکز خرید تفلیس سانترال است . از آن جایی که این مرکز خرید در مرکز شهر است روزانه افراد زیادی به این مرکز خرید می روند و خرید خود را انجام می دهند. در این مرکز خرید می توانید انواع و اقسام لباس،  عطر و ادکلن،  کیف و کفش،  لوازم آرایشی و بهداشتی،  جواهرات و غیره را در این مرکز با بهترین کیفیت تهیه کنید. حتی اگر قصد خرید ندارید می توانید به رستوران های این مرکز خرید بروید و از صرف نهار و شام لذت ببرید.

بیشتر بخوانید:   بهترین مراکز خرید دهلی

مرکز خرید کارواسلا

مرکز خرید کارواسلا یک مجتمع هشت طبقه است که یک پارکینگ بزرگ دارد و شما دیگر لازم نیست نگران پیدا کردن جای پارک باشید ‌. اگر کودک خود را به همراه خود برده اید می توانید آن را به زمین بازی ببرید . این مرکز خرید حدود ۷۰۰ فروشگاه دارد که انواع پوشاک زنانه و مردانه، لوازم آرایشی و بهداشتی،  کیف و کفش،  عطر و ادکلن و غیره را می توانید در این مرکز خرید تهیه کنید . این مرکز خرید نیز همانند دیگر مراکز خرید ذکر شده رستوران و کافی شاپ دارد.

بهترین مراکز خرید تفلیس

مرکز خرید مگالین

این مرکز خرید بیش تر برای افراد بومی  تفلیس مناسب است زیرا فروشگاه های زیادی در این مرکز خرید لوازم خانگی می فروشند.  البته می توانید لوازم دیگری مثل اکسسوری، لوازم آرایشی و بهداشتی ، موبایل و لوازم جانبی،  کتاب و هر چیز دیگری را در این مرکز خرید پیدا کنید.  لازم به ذکر است که این مرکز خرید نیز دارای پارکینگ است و اگر با خودروی شخصی خود به این مرکز خرید می روید خودروی خود را به پارکینگ ببرید و خرید خود را با خیال راحت انجام دهید.

مرکز خرید اوراسیا

اگر به دنبال آخرین مدل ها و فشن و مد هستید این  مرکز خرید همان چیزی است که می خواهید.  این مرکز خرید به خاطر برند های معتبر جهانی که دارد به یکی از بهترین مراکز خرید تفلیس معروف شده است.  شما می توانید در این مرکز جدید ترین لباس ها و اکسسوری ها را بخرید . علاوه بر این ها می توانید کودک خود را به شهربازی بفرستید و با خیال راحت خرید کنید.  این مرکز خرید دارای باشگاه ، کافی شاپ ، فست فود و غیره است و یک مجموعه ی کامل و مستقل ساخته اند.

بیشتر بخوانید:   بهترین مراکز خرید مسکو

مرکز خرید جی تی سی

این مرکز خرید به گونه ای مرکز تفریحی و یکی از بهترین جاهای دیدنی تفلیس نیز به حساب می آید زیرا یک مساحت خیلی بزرگی از آن را برای بازی کودکان طراحی کرده اند و به غیر از آن یک باغ وحش در این مرکز خرید وجود دارد که قطعا می تواند نظر شما را به خود جلب کند . شما می توانید وسایل متنوعی را در مرکز خرید جی تی سی پیدا کنید . البته اگر خرید نداشته باشید نیز می توانید از باغ وحش داخل پاساژ دیدن کنید و در آخر نیز به رستوران بروید و از غذا های محلی این شهر لذت ببرید.

بدون نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *